Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Bubáq
Od brzkého rána si prohlížím fotografie nového čírokíze na všech možných webech... a nemůžu tomu uvěřit. Tak tohle je opravdu promarněná šance! Správnost rozhodnutí zaměřit tenhle model na SUV trh kazí neuvěřitelně ohavný design exteriéru vozu, především jeho přídě. Ještě že alespoň interiér je v pořádku, ten hanbu výrobci neudělá. Souhlasím s jedním čtenářem WCF, který napsal, že tento čírokí je na cestě převzít štafetu Pontiaku Aztec coby nejošklivějšího vozu planety. Další píše, že se jeep dostává na úroveň ssangjongu. A já s tím také souhlasím. Poslední facelift grand čírokího se taky mimořádně nepovedl... Ach, ach, ach....
dík za ten Aztec, to je ta obluda, kterou jezdí Walt v Breaking bad. No horší auto jsem snad neviděl. Na to nový Cherokee nemá ani náhodou >:D
Plně souhlasím. Facelifty a nové modely Jeepu zatím velká tragédie.
Uvidíme jak budou dál prznit zančky Dodge a chrysler, jestli podobným stylem, uteče většina zákazníků k GM, japoncům a korejcům
Uvidíme jak budou dál prznit zančky Dodge a chrysler, jestli podobným stylem, uteče většina zákazníků k GM, japoncům a korejcům
flexo
tu sa musel asi niekto zblázniť... alebo žeby dizajnéri fetovali?
vyzerá to hrozne a cherokee to jasne preraďuje od offroadu k SUV.
ale aerodynamika a koeficien odporu vzduchu budúurčite lepšie...
:no:
vyzerá to hrozne a cherokee to jasne preraďuje od offroadu k SUV.
ale aerodynamika a koeficien odporu vzduchu budúurčite lepšie...
:no:
Ozzman
Přesně jak ji známe ze sci-fi filmů přelomu 80-90 let! >:D Doufal sem, že takhle to nedopadne :-) Ještě, že ostatní výrobci jsou relativně při zemi.... :-)
PeterLuk
Mne sa páči. Na ten predok si bude treba chvíľu zvykať, ale nemyslím si že je škaredý. Ale bojím sa terénnych schopností - dúfam že ma nesklame a niečo zvládne.
Osobne by sa mi ale meno Cherokee páčilo viac na krabici s V8kou a terénnym podvozkom - toho sa už ale asi nedočkáme...
PS: pre tých čo sa čudujú, akoto že niesom (trochu som) sklamaný, po zadkoch Toyoty Auris, RAV4 či predku Citroena Technospace som si na takéto prekvapenia zvykol.
Osobne by sa mi ale meno Cherokee páčilo viac na krabici s V8kou a terénnym podvozkom - toho sa už ale asi nedočkáme...
PS: pre tých čo sa čudujú, akoto že niesom (trochu som) sklamaný, po zadkoch Toyoty Auris, RAV4 či predku Citroena Technospace som si na takéto prekvapenia zvykol.
II
Šeredný auto to není, ale působí na mě trochu moc uhlazeně. Spíš v tom vidím rysy Hyundai ix než Jeepu. Nynější Cherokee je mnohem hezčí :-)
Možná o to jde, tedy aby se líbil všem, musel obětovat něco ze své americkosti. Jestli je nebo není to dobrý tah, zase rozhodnou až prodejní čísla. Podle mě je vcelku fajn.
3_diamanty
avsak mne sa prave tento odvazny dizajnovy pocin zacina pacit.... :yes:
uz facelift vacsieho grand cherokee sa mi pacil a posobil dost odvazne ale oproti tomuto je to este nic... toto je skutocne supa ;-) a pre vyznavacov hranatych krabic tvrda rana rovno medzi oci.... ale doba sa meni.... ani jeep nemoze vyzerat stale rovnako musi raz nastat zlom... aj dizajnovy zlom.... za odvahu palec hore :yes: ja som prekvapeny nie sokovany ale prekvapeny a doslova pozitivne :yes:
uz facelift vacsieho grand cherokee sa mi pacil a posobil dost odvazne ale oproti tomuto je to este nic... toto je skutocne supa ;-) a pre vyznavacov hranatych krabic tvrda rana rovno medzi oci.... ale doba sa meni.... ani jeep nemoze vyzerat stale rovnako musi raz nastat zlom... aj dizajnovy zlom.... za odvahu palec hore :yes: ja som prekvapeny nie sokovany ale prekvapeny a doslova pozitivne :yes:
PeterLuk
Keď prišli na trh nový Grand Cherokee (súčasný) a facelift Compassu a Wrangleru, tešil som sa. Pekný, klasický dizajn, kvalitné ale tradične vyzerajúce interiéry, poriadne motory. Ale od faceliftu GC to ide dole vodou. Futuristický predok, európsky vyzerajúci interiér. Tento Cherokee nevyzerá zle, ale pochybujem že to bude tereňák a nemyslím si, že bude hoden niesť meno Cherokee. Praví cherokeezsky bojovníci prejdú ťažkým terénom a majú aspoň V6ky. Ak to takto pôjde ďalej, B-Suv bude mať dvojvalec od Fiatu.
HOWGH!
HOWGH!
nevidel by som to tak tragicky ... nazivo to moze byt docela supa :yes: mne sa zacina pacit..... viacero znaciek casom prejde a uz aj preslo velkymi dizajnovymi zmenami.... vidime to aj na priklade korejcov francuzov... dost radikalne sa zmenil opel oproti predchodcom.... dizaijn jednoducho ide dalej vyvija sa a doba nepusti.... vyrabat stale rovnake auto sa neda..... a mozno zmena v dizajne prilaka novych a mladsich zakaznikov a auto si ziska sympatie sirsej verejnosti.... ja sa musim priznat nakolko jeep mam rad ako americku legendu ze uz tie ich auta posobili trosku monotonne rovnako akosi "nemoderne" pritom to boli a su skvele auta ale konkurencia tiez nespi a dizajn je to co dnes predava.... byt stale rovnaky dnes uz znamena cestu do zahuby.... chvalim jeep za odvahu a teda za odvazny dizajn.... vyzera to tak ze interier bude uz tiez viac europsky alebo skor azijsky dokonca.... ale ved preco nie? Trendy dnes udava azia v SUV.... uz teraz vidim ze to bude dobry konkurent pre Santa Fecko :yes:
Ako - mne sa samotné auto páči. Ale je to proste trochu šok, čakal som niečo medzi Compassom a Grand Cherokee a ono je to niečo úplne iné. Ale dúfam, že ľahším terénom prejde.
preco by lahsim terenom nemalo prejst? ;-) Toto by som riesil ako posledne.... stejne sa tieto auta stale viac a viac uz pouzivaju na klasickych cestach a nove cherokeee nebude vynimkou.... podvozok vyzera slusne urcite to nieco zvladne.... compass tiez nie je do terenu a je tu, do terenu mas wrangler, grand cherokee je dnes uz tiez skor na dialnice vhodnejsi ako do terene a sportova verzia STR uz duplom..... ani s range roverom dnes uz nikto do terenu nejazdi... na to je defender
euro89
Zavolal bych tam záchranou službu, protože jestli si už stihl přečíst o Cherokee s 1,4T-Jet, tak touhle dobou leží se srdeční zástavou pod stolem. >:-[] Ale teď vážně: Jakkoliv je 1,4T-Jet MultiAir výborný motor, v Jeepu Cherokke prostě nemá co dělat! To ale není, jak se z fotek zdá, zdaleka to nejhorší. Nevím do jaké míry design ovlivňovali italové nebo jestli je to ryze americký počin, ale s tímhle předkem může směle soupeřit s Pontiacem Aztek o nejhnusnější americké SUV všech dob. 8-s :no: Jak se zdá, Marchionne si nejspíš řekl, že když už úspěšně pohřbil Lancii, je řada na další značce. :-!
Když dali do S-klasse dvouitrový diesel, bylo to jako špatný vtip, ale dát 1,4ku do Grand Cherokee.... pro to už nemám slov...
Tahle benda mi nestála ani za zalogování, jen sem si to přečetl tady a na us servrech a odplivl sem si. Tušíl sem že pod Faitem to bude velká bída, ale že to bude až taková tragédie.....no Fiat umí vždy překvapit.
A pokud tam budou jen 4válce, tak to tomu dodá korunu.
Před tímhle si tradiční zákazník Jeepu kupující Wranglera a GrandCherokee a doted to Liberty ejn odplivne a půjde k GM >:D
A pokud tam budou jen 4válce, tak to tomu dodá korunu.
Před tímhle si tradiční zákazník Jeepu kupující Wranglera a GrandCherokee a doted to Liberty ejn odplivne a půjde k GM >:D
Cpt.Slow
To vypadá na nějakou úzkou spolupráci designerů Fiatu a PSA [odkaz] [odkaz]
Když na tom ještě trochu zapracují, v produkční verzi to bude mít potenciál překonat nejen výše zmiňovaný Pontiac Aztek, ale i Multiplu >:-[]
Když na tom ještě trochu zapracují, v produkční verzi to bude mít potenciál překonat nejen výše zmiňovaný Pontiac Aztek, ale i Multiplu >:-[]
ta podoba s citroenom tam je citelna :yes: ( myslim na tu architekturu a vzhlad svetiel ) :yes:
Taky jsem si všiml....Každopádně to vypadá odporně, ještě jeden pár světel a dotáhnou se na Multiplu. :no:
megacruiser
Tak už těm rozplizlým nekonkrétním tvarům podlehl i Jeep. Ten design je výsledkem nějakého náhodného generování, nebo jak došli k této ohavnosti? Kdyby to pustili na trh korejci, OK, nemají tradici ani vkus, ale Jeep? K tomu vždy patřily hrany. Doufám, že v další generaci ještě na bok přidají nějakou smyslnou vlnku a rovnou ho můžou začít dělat ve fabrice hjondéé a tuneři si na to můžou lepit nějaký korejský znak...
Ani dnes není problém udělat perfektní design, jen se musí jít vlastní cestou a nekopírovat, viz. třeba moje oblíbená studie Taigun:
[odkaz]
Ani dnes není problém udělat perfektní design, jen se musí jít vlastní cestou a nekopírovat, viz. třeba moje oblíbená studie Taigun:
[odkaz]
Nyphon
Náhodou, novou C4 Picasso jsem potkal při testování v Paříži minulý týden. A ať si říká kdo chce, co chce podle mě vypadá fantasticky. Ten zadek je sice trochu vlažný, ale ty detaily [odkaz] .
Konkretne zadni svetla kopirujici koncern.....
Který (z automobilových koncernů)?
PS: Dáte link? (který KONKRÉTNÍ model je "kopírován"?
PS: Dáte link? (který KONKRÉTNÍ model je "kopírován"?
Koncern s velkým K. Zadné svetlá Technospacu mi pripomínajú Golf 6 či prvý Touareg.
S "velkým K"? Že by General Motors? Nebo Toyota? ;-)
PS: Zadní světla GOLFu 6 či prvního TOUAREGu tedy "z hlavy" opravdu NEvím.. přiznávám :-)
(rozhodně bude nejspíš použitá jiná TECHNIKA světel)
PS: Zadní světla GOLFu 6 či prvního TOUAREGu tedy "z hlavy" opravdu NEvím.. přiznávám :-)
(rozhodně bude nejspíš použitá jiná TECHNIKA světel)
Aladeen
Neviem si pomôcť , ale vidím v tom maserati quattroporte [odkaz]
Celkovo to nevyzerá hrozne , dalo by sa povedať že poslednou dobou dizajnéri skúšajú rôzne nové psychotropné látky a potom vznikajú autá ako je Technospace či Rav4 ;-) Ale tento Jeep je celkom vydarený , som zvedaví na to, čo to auto vydrží ...
Celkovo to nevyzerá hrozne , dalo by sa povedať že poslednou dobou dizajnéri skúšajú rôzne nové psychotropné látky a potom vznikajú autá ako je Technospace či Rav4 ;-) Ale tento Jeep je celkom vydarený , som zvedaví na to, čo to auto vydrží ...
Igithegreat
Amici jsou fakt magori >:D ale me tady Jeep chybet nebude >:D mit mega +, tak ho umim utratit urcite lepe >:D
PeterLuk
Keby niekto chcel, tu sú fotky z továrne: [odkaz]
Tak ma napadlo, asi ho vyvíjali s čínskym partnerom BAIC (BAW). >:-[]
Tak ma napadlo, asi ho vyvíjali s čínskym partnerom BAIC (BAW). >:-[]
zboku to vyzera skutocne zvlastne..... este by to chcelo pohlad na zadne svetla tie asi tiez budu nestandardne tvarovane : [odkaz]
donPedro
No zvolil jsme pokud možno nekontroversní nadpis příspěvku, pravda je však taková že toto auto je ošklívý jak pytel žížal, tož tak.
samael
je ještě daleko odpornější než BMW 5Gt,katastrofa,copak se šéfové Jeepu zbláznili? :no: :*)
ozawasan
Nemyslel jsem, že to někdy řeknu, ale při pohledu na TOHLE, musím prohlásit, že Tiguan je nááádherný auto........Tohle je něco jako stvoření vzniklý po divokým mejdanu designérů Hyundaie a Geely, kam se náhodou připletl někdo z Jeepu a šlohnul jim to, přičemž mu to prošlo jenom kvůli tomu, že šéfům nasypal do pití tunu koksu.............
Po takovém malém nadechnutí, kdy Compass dostal pro mne hezkou podobu - tak tohle, tohle je hnus velebnosti........ách jo.............
Po takovém malém nadechnutí, kdy Compass dostal pro mne hezkou podobu - tak tohle, tohle je hnus velebnosti........ách jo.............
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JaMM
V Jeepe sa prebrali a začínajú vyrábať "mejdla" ako Hyundai pred rokmi. Hyundai "Mejdlo" Accent - takto trefne ho nazval jeden novinar este v roku 1994!
aproximus
zepředu ještě jakž takž (až na tu nekonečnou množinu světel různých tvarů), ale něco mi říká, že zezadu to bude opravdu silné kafe co si nezadá se ssayngyongy.
3_diamanty
[odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
šmoula nešika
[odkaz] + [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] = [odkaz]
shamal
Myslím, že je potřeba uvést pár věcí na pravou míru. Přestože se tento Cherokee často pretentuje jako čtvrtá generace je generací pátou. První Cherokee byl z rodiny Wagoneer/Gladiator/Cherokee a byl de facto třídveřovou verzí Wagoneera (později Grand Wagoneer), bylo to opravdu velké auto s osmiválci a klasickou konstrukcí s rámem. Když v roce 1984 přišel jeho nástupce Cherokee - generace XJ, byla to naprostá revoluce, auto bylo na americké (i současné naše) poměry neskutečně maličké - měří jen 4,2 metru - to jsou dnes rozměry Golfa, navzdory tomu mělo velmi prostorný a praktický interiér, bylo nízké, obratné a skvělé v terénu. A dalo se koupit i ve čtyřválci (2,5 l AMC, pro Evropu 2,1 diesel Renault, později 2,5 VM). Když na sklonku 80. let přišla řadová šestka 4.0 narodila se hvězda, která se vyráběla až do roku 2001 a přežila i svého nástupce Grand Cherokee ZJ. Nová generace KJ, v USA prodávaná jako Liberty už na tenhle úspěch nedokázala navázat a na rovinu mohl za to design - kulatá světla připomínající Mickey Mouse a rezervo na zádech jen ukázaly Světu jak pokrokový byl předchůdce. Jak moc za to mohl tehdejší vlastník Mercedes, který prý už hotové auto nechal předělat, aby nekonkurovalo M třídě, patří mezi urbánní legendy a nechci to komentovat. KJ se v USA prodával dobře, zbytek Světa už tak nadšený nebyl. Pak přišel nástupce KK, ten si ponechal konstrukci KJ, ale tvarem karoserie se trochu vrátil k XJ. Přez všechny kvality zůstal evropskými zákazníky téměř nepovšimnut a odborníci mu vyčítali vysokou hmotnost. Proto spolu se zajímavým, ale nešťastným sesterským Dodge Nitro vloni v létě zmizel z nabídky i z linek v Toledu/Ohio. Může nás to mrzet, ale v dnešní záplavě kompaktních SUV už takové auto těžko prodáte. Výměna za lehčí, modernější generaci je logická. Na design - zejména přídě si budu muset zvykat. Naštěsti se neopakuje retro za každou cenu jako u první generace Compass/Patriot, i když jsem se těšil spíš na něco jako studii Trailhawk. A pro ty co znají jen německá auta, tak na masce to nejsou "ledviny" ale typycký jeepovský seven slot, který Jeepy už měly v dobách, kdy si v Mnichově ještě mysleli, že Isetta je auto.
:yes: :yes: :yes:
To asi nebude z wikipedie, že?
To asi nebude z wikipedie, že?
:yes: já vím - ale kam se poděla ta "mužnost", hranatost, či jak to nazvat - náhodou právě poslední generace Liberty se mi líbila moc - asi budu divný, ale líbil se mi i Commander a tak nějak jsem vnitřně doufal(ale co už je Americe po mém vkusu). Tohle je už na mne moc techno..... jen jsem zvědav, co podvozek - systém pohonu a tak.... aby to tak nějak SUVéácky nevyměklo.....
Trailhawk - moc fajn.... Teď jen tedy taková drobná zoufalá myšlenka - Kéž by nám Wranglera zachovati ve tvarech ráčili.........
Trailhawk - moc fajn.... Teď jen tedy taková drobná zoufalá myšlenka - Kéž by nám Wranglera zachovati ve tvarech ráčili.........
Automobilka chcela vybabrat s ropnou krizou a vladnymi poplatkami. Tak vyrobili zmensenu verziu vozidla, na ktore sa taketo restrikcie nevztahovali. Tie sa uplatnovali vyhradne na osobne vozidla. Tak vznikol legendarny Cherokee XJ bez pomocneho ramu, ktory nakoniec nestacili vyrabat a zarobili obrovske peniaze. Cena a navratnost bola totiz vykalkulovana na cca. 20.000 ks rocne. Uz prvy rok vsak vyrobili 93.000 ks. Bol to absolutny sucsess!
Tolko v skratke dokumentarny film o tomto aute.
Tolko v skratke dokumentarny film o tomto aute.
Pekelná Micinka
Mě se z nějakého důvodu docela líbí, protože z toho dýchá amerika, což je asi nejpodstatněší. Líbí se mi lomená maska, samozřejmě, že spornou částí jsou světla, podobně, i když ne tak markantně jako u nedávno odhaleného Citroënu, auto postrádá jasně definovanou tvář, "ksicht" chcete-li. Narozdíl od francouze, který jako kdyby měl tváře dvě, tento Jeep spíše vypadá, že nemá ani jednu. Obešel bych se i bez chromového orámování ve spodní části, ale to je do značné míry zvýrazněno jen na snímcích, ve skutečnosti nemusí na pohled vystupovat ven.
Frantizsekk
Misto americkyho Range/Land Roveru udelali z Jeepa tuctovku na urovni hiundé. S bidou.
Co z Jeepa zustalo je ta rada obdelnicku vpredu. Zamraceny svetla vpredu vypadaji u suv zajimave- v americe urcite pritazlive, ale zbytek je hnus.
Co z Jeepa zustalo je ta rada obdelnicku vpredu. Zamraceny svetla vpredu vypadaji u suv zajimave- v americe urcite pritazlive, ale zbytek je hnus.
Barrichello
S tímhle vozem budou muset změnit heslo: namísto Imported from Detroit tam bude Imported from Tragedy.
Totální výsměch, úpadek.
UFO předek na úrovni šikookýho Sssang Yongu, 4 válce do cheroke....to snad nebudu ani komentovat. Tohle amíci nepřijmou, tohle konzervativní zákazník který odsuzoval už Patriota a compass nikdy nvezeme, jen si odplivne.
Pokud chce Fiat zančku zabít, je na nejlepší cestě. V USA už asi půl roku za sebou klesaj prodeje Jeepu proti srovnatelnému obdoví předchozí rok.
Tohle v poklesu jenom pomůže.
Totální výsměch, úpadek.
UFO předek na úrovni šikookýho Sssang Yongu, 4 válce do cheroke....to snad nebudu ani komentovat. Tohle amíci nepřijmou, tohle konzervativní zákazník který odsuzoval už Patriota a compass nikdy nvezeme, jen si odplivne.
Pokud chce Fiat zančku zabít, je na nejlepší cestě. V USA už asi půl roku za sebou klesaj prodeje Jeepu proti srovnatelnému obdoví předchozí rok.
Tohle v poklesu jenom pomůže.
Myslím,že je to zajímavé SUV...
Tedy Jeep by se mohl konečně začít prodávat i v EU..
Fiat zachránil Chrysler od zániku a je konečně v zisku.
Gratulace..! :yes:
Na design si všichni zvyknou..je to otázka vkusu.
Já s ním nemám problém..naopak. :-)
Tedy Jeep by se mohl konečně začít prodávat i v EU..
Fiat zachránil Chrysler od zániku a je konečně v zisku.
Gratulace..! :yes:
Na design si všichni zvyknou..je to otázka vkusu.
Já s ním nemám problém..naopak. :-)
×
Sdílení komentáře
×
[odkaz]
:-):-):-)