Novinky
Saab 9-3X na českém trhu: Turbodiesel s pohonem předních kol za 835 tisíc Kč, benzinové XWD za 925 tisíc Kč
17 komentářů
Ale proč ne, třeba takový Outback nebo XC70 může být na rozbité polňačce stejně schopný jak některá rádoby drsná SUV a na silnici přitom nic neztrácí z výhod klasického osobáku, jasně oplastovaný 9-3X s předním pohonem je jenom frajeřinka, ale ve verzi 4x4, proč ne.
Jasně, absence 4x4 u dieslu zamrzí, zas když to budeme brát čistě pragmaticky, vetšinu času tyhle káry drsnější terén stejně neokusí a s plnou náloží různých elektronických pomůcek i v zimě většinu normálních cest projedeš bez problémů.
Samozřejmě marketing není pragmatický, takže je to pro Saab určitě mínus. 😐
Samozřejmě marketing není pragmatický, takže je to pro Saab určitě mínus. 😐
absence 4x4 u dieslu je bohužel strategická chyba už jen z důvodu konkurence, způsobená nedostatkem financí Saabu.....snad to brzy napraví
nevím nevím jestli s tím něco udělají. Co jsem na tohle téma zatím četl, tak by to skutečně stálo nějakou tu (švédskou >😒] ) korunu a nebylo to plánováno. Mají celkem hluboko do kapsy a všechny peníze asi vrhli do nové 9-5 a 9-4X :yes:
na druhou stranu je mi sympatické, že Saab spíš upřednostil saabisty tedy přeplňovaný benzín..
Otázka je také o co by se zdražila nafta s XWD...u nás je přece jenom octavia scout dominantním hráčem.
Otázka je také o co by se zdražila nafta s XWD...u nás je přece jenom octavia scout dominantním hráčem.
Pravda, no co povazujes za "radoby drsna SUV" ??? ak Q7, X5/6 ci FX/EX tak ano, no stale su tu "moderne hracky" ktore toho dokazu pozehnane, napr. toto😒br />
[odkaz]
[odkaz]
ale vecsina majitelov SUV to vyuziva asi takto :-!
[odkaz]
>😁
[odkaz]
[odkaz]
ale vecsina majitelov SUV to vyuziva asi takto :-!
[odkaz]
>😁
:yes:
Diky, no dnes som zase daco zaujimave nasiel. Zase spomeniem tie "moderne hracky" z ktorych sa ludia smeju. Velmi zalezi od pneu, podkladu, sofera, nalozenia a dalsich veci. Zaujimam sa o off road a viem, ze aj nove hracky dokazu konkurovat tvrdym off roadom v niecom, no v druhom zase nemaju sancu. Pozri si toto ako dokaz: (ak dakto nema cas, tak staci prve a posledne)
RRS😒br />
[odkaz]
LC 120
[odkaz]
Disco 3
[odkaz]
defik ktory mal neskutocne stastie😒br />
[odkaz]
Myslim, ze to nepotrebuje dalsi komentar :-!
RRS😒br />
[odkaz]
LC 120
[odkaz]
Disco 3
[odkaz]
defik ktory mal neskutocne stastie😒br />
[odkaz]
Myslim, ze to nepotrebuje dalsi komentar :-!
Ten RRS je vážně něco, je neuvěřitelný že to vyjel...
Presne tak, povazujem to za jedno z najuniverazlnejsich aut sveta. Aj na sviznu jazdu, aj do terenu, aj prakticke aj elegantne...
Je to plynulostou vyjazdu skoro hrdina, no za hrdinu som osobne pasoval Disco3 (cize rovnaka technika) ktory tam zastavil a dokazal to rozbehnut, hoci zacal hrabat a zviezol sa trochu dola - brutal!!! LC 120 bola trosku nekludna a poskakovala, ale stale je :no:
Je to plynulostou vyjazdu skoro hrdina, no za hrdinu som osobne pasoval Disco3 (cize rovnaka technika) ktory tam zastavil a dokazal to rozbehnut, hoci zacal hrabat a zviezol sa trochu dola - brutal!!! LC 120 bola trosku nekludna a poskakovala, ale stale je :no:
těch videí je na youtubu moc,moc
[odkaz]
[odkaz]
Problém je akorát řazení do kategorií. 9-3X, A4, Outback bych dal osobně do jedné skupiny, Scout je sice kapánek menší, no ale s přihmouřením obou očí bych ho možná akceptoval.
A6 a XC70 jsou přece jenom o třídu výš.
Divím se ale ostatním výrobcům (třeba Ford nebo Opel), že nenabízejí ani po těch letech a relativně slušných prodejních číslech žádný podobný pseudotereňák ;-\