Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilky loni utratily za inzerci 3,9 miliardy, nejvíce z nich Hyundai

Nejvíce automobilky loni inzerovaly v televizi. Následoval tisk, až poté s velkým odstupem rádio nebo internetové servery.
Zpět na článek
28. 2. 2013 10:09
28. 2. 2013 10:12
28. 2. 2013 10:15
28. 2. 2013 10:29
28. 2. 2013 10:31
28. 2. 2013 22:12
1. 3. 2013 12:10
28. 2. 2013 15:20
28. 2. 2013 16:44
28. 2. 2013 17:07
28. 2. 2013 19:50
28. 2. 2013 11:41
1. 3. 2013 10:47
28. 2. 2013 19:19
Avatar - vabis
28. 2. 2013 10:03
dobré zboží by se prodalo samo
No však to okolo sebe dobře vidíme >:D Dobré zboží se prodává samo, to ostatní na základě (klamavé) reklamy >:-[] ...Nyní ať pan vošický mudruje ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
28. 2. 2013 10:58
Re: dobré zboží by se prodalo samo
Tohle je fakt typické. Největší hujdy nejvíce platíš reklamu. Teda krom škodovky, ta se totiž zalekla propadu a má dva nové modely - Rapid a Octavia. Ale jinak to platí....
Avatar - kari.laz
28. 2. 2013 11:28
Re: dobré zboží by se prodalo samo
V přepočtu na prodané kusy jsou náklady na reklamu Škody jedny z nejnižších.
Avatar - Choochoo
28. 2. 2013 11:29
Re: dobré zboží by se prodalo samo
"Teda krom škodovky" >:D
Nemely by se nove modely prodavat skoro samy? ;-)
Avatar - CHerokee
28. 2. 2013 11:58
Re: dobré zboží by se prodalo samo
Škoda viz to co napsal Kari.laz
Avatar - Choochoo
28. 2. 2013 14:04
Re: dobré zboží by se prodalo samo
To souhlas, ale dobre zbozi by se preci prodalo samo, ne? Kor, kdyz je to preci kvalitni domaci nadvyrobek o kterem to kazdy vi a kazdy ho zna ;-)
Ten preci reklamu uz nepotrebuje tuplem, ne?
V posledni dobe me uz dosti otravuje v radiu reklama na Rapid Fresh 8-s
Avatar - Ronault.
28. 2. 2013 17:28
Re: dobré zboží by se prodalo samo
Loni ještě nový model Octavia nebyla.
Avatar - Katikakus
28. 2. 2013 18:29
Re: dobré zboží by se prodalo samo
:yes:
28. 2. 2013 19:59
Re: dobré zboží by se prodalo samo
Zrejme sú všetci padnutí na hlavu čo robia drahé marketingové kampane ....

Ešte, že na to niekto prišiel
:-!
28. 2. 2013 10:09
úvaha
Jenom taková drobná úvaha...

Pokud HaK tady prodají ročně 20 000 aut (a to jim asi trošku fandím) a na reklamu vydají cca 800 mil. Kč, pak na kžadé prodané auto stojí reklama (jen přiznaná) cca 40 000 Kč...v průměru...

Poud HaK prodává u nás auta v průměru za 300 000 Kč (a to jim fandím). odečtu z toho slevy, marže, tak dodávaná cena za ty auta z fabriky bude někde kolem (průměrná)...150 000 Kč. A to ještě tvoří zisk?

Přátelé, dámy... já se popravdě divím, že ty auta vůbec drží pohromadě (byť mám o tom svoje pochybnosti).

Přiznám se, že mi to moc ekonomický smysl nedává, dávat 13% průměrné ceny na reklamu (viditelnou)... Ty auta jsou prostě šizený všude, bohužel zákazníkovi je to zcela zjevně fuk.

Fakt je ten, že HaK je prostě všude a je mi z toho k blití, nicméně se to nemůže dlouhodobě rentovat. Tomu prostě nevěřím, při těchto objemech prodejů co mají.

A co nastane až se ti lidé začnou svých HaK zbavovat? a NIkdo to enbdue chtít, pač to bude nepojízdné a zrezlé jak liška... Co pak? Půjdou zase do HaK aby ušetřili?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - sargis
28. 2. 2013 10:12
Re: úvaha
Myslim, ze u H/K su materialove a montazne naklady okolo 45% ceny auta (nemozem najst odkaz). Cize zvysok marketing, transport, mzdy...a zisk zo servisu. Kolegyna ma i20 a nechce sa mi verit, ze jej garancka (ma lizing, takze povinnu) stoji €250 za check a vymena naplni...
Avatar - Ozzman
28. 2. 2013 10:15
Re: úvaha
Doteď tu byla všude superstár a telefoní operátoři, teď je tu Hyundai >:D Svět se mění >:D
Avatar - kari.laz
28. 2. 2013 10:29
Re: úvaha
Počty KS v roce 2012 v ČR:

Hyundai - 15162 ks
Kia - 8564 ks
Škoda - 53778 ks
Renault - 10456 ks
Peugeot - 6725 ks
VW - 15185 ks
Avatar - vabis
28. 2. 2013 10:31
Re: úvaha
Náklady na smontování i30 se pohybují v rozmezí 80-100 tkč. ....koukáte na ten "rozhovor" s vošickým? To nemá chybu >:D >:D >:D 1) Čím to je, že děláte nejkvalitnější auta na světe? 2) Mám bmw a chci přejít k jůndaj, mám se bát? ... To je ještě větší taškařice, než jsem čekal. Jsem zvědav, kolik maminek na mateřské nyní na severní moravě sedí u počítače, když dneska místo koukání do skrytých kamer z HMMC tvoří tyto otázky.
Avatar - escorpion
28. 2. 2013 22:12
Re: úvaha
Rozhovor s p.Vošickým je zaujímavý. Nesmial by som sa otázke v bode 2 - prejsť od bmw k hyundaiu. Nové santa fe je vynikajúcou alternatívou k bmw x3. Kto chce výborné auto a nechce provokovať, tak prečo nie. Možno nemá taký "nemecký tvrdý" podvozok, ale to je skôr výhoda. Pridáva lepšiu výbavu, dobrý motor, viac ako klasickú "prémiovú" 2-ročnú záruku. Kupovať dnes SUV, tak santa fe je ideálny kandidát. Prešiel som z hyu na bmw, ale nevylučujem návrat. U novšíchch modeloch to až taká "radosť z jazdy" nie je. Pripláca sa hlavne za imidž, ale myslím, že neadekvátne ponúkanej hodnote.
1. 3. 2013 12:10
Re: úvaha
Je pravda, ze cena moze "radosť z jazdy" pokazit alebo vylepsit :-)
28. 2. 2013 15:20
Re: úvaha
V tom pripade na namieste otazka - ak by nemali ziadnu reklamu a zlavili ceny o 30tis/model. Mali by vyssie/nizsie/rovnake predaje?
Ked sa raz znacka etabluje v povedomi, informacie o produktoch sa siria same.
28. 2. 2013 16:44
Re: úvaha
Přesně tak!
Dva dny zpět jsem dával otázku na pana Vošického.
Psal jsem tam něco ve smyslu:
Hlásáte, že používáte nejlepší materiály, vyrábíte auta v Evropě, nabízíte 5 letou záruku na auta. To vše stojí hodně peněz, na servisu nevyděláte. Auta jsou levná, nabízíte poměrně obsáhlou výbavu tak na tom také nevyděláte a do toho máte největší reklamní kampaň co stojí spoustu peněz. Dotujete auta ze zisku na Asiském trhu? Jestli ne, tak co šidíte aby jste byli alespoň minimálně v zisku?

Hezký den, Filip Novák

Tipněte si jestli se mi dostalo odpovědi ;-) Samozřejmě ne!
Avatar - dal
28. 2. 2013 17:07
Re: úvaha
Myslím si, že používají nejlepší materiály na součástky, které jsou důležité pro spolehlivost vozidla a šetří na ostatních materiálech. To v důsledku znamená, že jim drží motory, převodovky, brzdy, spojky ale šoupe se volant občas něco rezne, mají měkčí lak, horší výplně a potahy sedadel atd. Když by jsi to otočil máš koncern VW, který má kvalitní sedadla, potažený volant, lak atd.... a šetří na motorech, převovkách atd....Jinak Vošický je robot odpoví ti podle programu a co v programu není na to neodpoví
28. 2. 2013 19:50
Re: úvaha
Dacia šetří na materiálech, tam je to vidět.. V interieru Hyunadi to tak moc vidět není, takže zase tolik na tom neušetří. Na laku taky nic moc neušetříš ;-)
VW šetří na motorech? Na převodovkách? Vždyť VW má nejlepší převodovky a nejpřesnější mezi automobilkami vůbec... Tohle je trochu přehmat ;-)
Avatar - Nerez
28. 2. 2013 10:22
Nejkvalitnější auta v ČR
No a je to tady. Sice to každej čekal, ale teď je to tu černé na bílém. Bodejť by se to neprodávalo. Hudlaj nás denno denně zamořuje neskutečně pitomými a otravnými reklamami na jejich jakože nejlepší České vozy. Bohužel, jak Češi slyší v reklamě "české auto" a "nejkvalitnější české auto", šup do Hudlaje. Ty Korejské vozíky budou za chvíli víc vidět než Škodovky 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
28. 2. 2013 11:09
Re: Nejkvalitnější auta v ČR
Na čechy to krásně funguje každý říká, že čumí na Čt 2, auta nekupuje v AAA a nečte Blesk a na reklamy a slevy se nedá nachytat, ani nad stop vládě při prezidentských volbách. Zeman teď odvolá vládu a žrádlo bude stát jak za komančů a platy jak v německu. Octávku v prodejnosti vystřídá trio 3er, A4, Superb.
Avatar - strýček BOB
28. 2. 2013 11:14
Jo, jo, dostupná prémijofka...
Třicet tisíc výdajů na reklamu na jeden prodaný korejský křáp, to je velmi slušné. >:D Stejných třicet tisíc na Picanto. i20, rozvrzané ix20, na kost oholené i30 s víceprvkem vzadu >:D >:D a podobné levné střepy. Tedy, buď je to tak materiálově ošizené, že se to stále vyplatí za těchto podmínek vyrábět a prodávat. Spoléhají na to, že brutálně podojí hejly na servisu během záruky do důchodu. Případně to korea dotuje, získává podíl na trhu s tím, že se to někdy možná vyplatí.

Chjandé :yes:
Rozbalit vlákno
7
28. 2. 2013 12:49
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Ještě že nedali u VW k té trubce dozadu listové péra. To bys nepřežil že u H/K mají i vinuté pružiny. :-)
Avatar - dal
28. 2. 2013 16:56
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Všechny modely co jsi jmenoval mají rozvodový řetěz a světe div se není sním žádný problém.
28. 2. 2013 19:03
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Ten nepřeskakující rozvodový řetěz u KIA CEED řekni mému kolegovi. Měl ten skvost, a byl rád že se ho zbavil, nejdřív ovšem muse sehnat na vrakárně jiný motor. Po ujetí 110tkm se mu to potkalo.
Nejen VW dělá kopance, ovšem v žádné reklamně netvrdí že dělají nej nej auta.
28. 2. 2013 20:13
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Pri takom nájazde by mal byť ešte motor v záruke !!!

Existuje vôbec ten "kolega" ??

A aký motor ?
28. 2. 2013 20:42
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Ta nej pětiletá záruka platí jen u auta které je servisováno u oficiálních dealerů. Jinak máš záruku pouze dva roky. Samozřejmně ten kolega existuje, dokonce si plánoval koupi nového Ceedu. Motorizace je benzín, ovšem konkrétní typ motoru neznám, nechci se vyptávat. Dnes má OC II v naftě a je více než šťastný. Přeji mu, ať mu to dlouho vydrží.
1. 3. 2013 00:44
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Na motor bola VŽDY sedemročná záruka ....

Ak nedodržal podmienky ... tak sa asi ťažko môže sťažovať ....a to sa mu dosť čudujem, lebo ak sa niečo stane na motore či prevodovke ...obyčajne to nebýva lacné ... a stáva sa .... aj u prémie ...

Čo viem tak problémy mali 1,4 CVVT... v praxi to riešila záruka ...

Ja tiež som riešil pár vecí v záruke ... nie, že by ma to tešilo, ale faktom bolo, že ma to nič nestálo ....

Dnes už mám na 1,6 CVVT a zatiaľ som nič relevantné neplatil ..... iba servis, žiarovky .... dokonca i 6 ročná baterka ešte drží ... a tá je veru dávno po záruke ....

Ďalej by sme sa ešte mohli baviť o tom ako jazdil, či to zohľadnil na tom "lacnom servise" ... ako fungoval ten "lacný" servis, čo tankoval atď.

Poznám prípad "šetrolína" čo šetril na nafte a kupoval lacnú kradnutú ....

No po čase mu motor "dodýchal" .... asi nie je ťažké určiť príčinu ....
1. 3. 2013 00:46
Re: Jo, jo, dostupná prémijofka...
Dnes už mám na 1,6 CVVT 100 tis. km - zabudol som km :'-(
28. 2. 2013 11:41
Hynudai
Dříve jsem vozidla značky Hyudai vnímal neutrálně, spíš jako takového neškodného chudého souseda, pak s novými modely jsem začal připouštět, že některé modely nemusí být špatnou volbou a přístup automobilky byl pro mě mírně sympatický i když jsem vždy preferoval evropské značky. Ale ta agresivní kampaň připomínající spíš vymejvání mozku způsobila to, že Hynudai ne - tuto značku díky agresivní reklamě vnímám negativně...
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2013 10:47
Re: Hynudai
Velké firmy nezajímá názor nebo sympatie jednotlivce, ale celkové prodeje a hlavně zisky firmy. A i když většina lidí bude s jistotou tvrdit, že jich se to netýká, tak je jasné, že globálně vymývání mozků funguje a ekonomicky se firmám vyplatí. Jinak by prodej Hyundai těžko vyletěl tak nahoru. Na druhou stranu i člověk, který na základě reklamy změní postoj vůči danému výrobci/-ku, je také ovlivněn reklamou - i když negativně :-) .
Já sám z důvodů agresivní a pro mne nepříjemného způsobu reklamy nesnášel jistou obchodní společnost. Jenže když mi jednou teklo do bot a já rychle potřeboval něco koupit, Nemohl jsem najít žádné jiné a dobré řešení, a tak mi nezbylo než se obrátit právě na tuto firmu a ke své spokojenosti obchod uskutečnit >:D .
28. 2. 2013 11:56
To je zase diskuze...
Bože, tady se za tu chvilku sešlo blbců...částky uváděné v článku jsou kalkulovány na základě ceníkových cen, protože dělám v marketingu tak vím, že aktuálně se pohybují slevy v rozmezí od 40 - 60% ... a vzhledem k objemům Hyundai by ty slevy mohly být i větší...

Když je vám z té masáže Hyundai na blití, tak z reklamy na mobilní operátory nebo aktuálně novou Oktávku vám na blití není?

Trochu střízlivosti do těch Vašich komentářů by neuškodilo...
Rozbalit vlákno
21
28. 2. 2013 13:22
Re: To je zase diskuze...
Tvoje slova potvrdil sam i Vosicky, staci len, aby niektori citali alebo chceli citat.
Avatar - Starfighter
28. 2. 2013 13:24
Re: To je zase diskuze...
Oba pánové jsou ze stejné stáje, proto ty stejné odpovědi...
Avatar - Starfighter
28. 2. 2013 13:23
Re: To je zase diskuze...
A už jsi položil dotaz svému panu generálnímu?
28. 2. 2013 13:48
Re: To je zase diskuze...
:yes: :yes:
Jejich generální je namachrovaný a arogantní trotl.Pamatuji,když šéfoval Fordu ČR,jak hulákal,že nějaká Škoda Octávia tu není pro nich konkurencí.Jeho kecy, že Hjůndaj dělá nejkvalitnější a nejlepší automobily jsou....buďme slušní....k pousmání. :-!
Avatar - kari.laz
28. 2. 2013 13:55
Re: To je zase diskuze...
Kdyby tam dali fotku ředitele a místo něj nechali odpovídat cvičeného orangutana, kterého by naučili psát

"Hyundai je nejlepší"
"Hyundai je nejkvalitnější"
"komplexní pětiletá záruka"

Tak to bylo úplně stejné
28. 2. 2013 14:50
Re: To je zase diskuze...
to jsi vystihl :-)
Avatar - dal
28. 2. 2013 16:45
Re: To je zase diskuze...
I když Máme doma 2x Hyundai a kupujeme třetího souhlasím s tebou pan ředitel mluví jak
z nahrané pásky, dle odpovědí je úplně zblblej a nemá samostatný názor. Trochu mi to připomíná Westpoint - všechno z hlavy vymazat a nalít to co potřebujeme.
28. 2. 2013 14:54
Re: To je zase diskuze...
Sry, ale pod VV jsem nikdy nepracoval a ani se do takové pozice nechci dostat...co jsem slyšel, tak moc lidský v přístupu k zaměstnancům a partnerům není, na druhou stranu jako obchodník je to mistr oboru a za to mu náleží poklona....Forda přivedl na špičku v 2008, z Hyundai tady udělal to co udělal...to jestli ždímal dealery nebo blbnul lidi reklamou je úplně jedno (ždímal tak, aby to dealeři i když kulhající tak ustáli a lidi mu reklamu žerou)...prostě to dokázal!

Pro mě je Vošický pan obchodník, ale jako člověk je v koncích.
28. 2. 2013 13:28
Re: To je zase diskuze...
:yes:
Avatar - Choochoo
28. 2. 2013 13:34
Re: To je zase diskuze...
:yes:
Osobne je mi reklama te ci one znacky uplne sumak >:D A kolik za ni zaplati tuplem. Nekomu snad vadi, ze Hyundai zivi reklamou dalsi lidi v CR a nevytvari nackum zisk jako Skoda?

Akorat je skoda, ze Skoda nema ceske heslo, kdyz je tak ceska ;-)
28. 2. 2013 13:42
Re: To je zase diskuze...
Jo, anglicky psaný, německým přízvukem vyslovovaný slogan k české značce... 8-s
Avatar - Choochoo
28. 2. 2013 13:55
Re: To je zase diskuze...
:yes:
28. 2. 2013 14:21
Re: To je zase diskuze...
Že reklamní heslo u Škody mluví němec mě vždycky taky štvalo, nicméně po reklamní masáži stylem vymývání mozků Hyundai mi to už snad ani nevadí... Na jejich reklamy jsem už alergický, snůška nesmyslů, není tam ani náznak postavit to nějak na realitě, prostě jen nejlepší, nejkvalitnější, 5x lepší, pohodlnější než pohodlí samo (nebo tak nějak) atd. Zajímalo by mě, jestli tyhle nesmysly pouští jen v ČR nebo jestli to taky mají stejné v Německu nebo v jiných vyspělejších zemích EU.

Naproti tomu (podle mě) dobrou reklamu měl třeba Megane Grandtour, jak tam chlap řekne, že ho nepotřebuje, ale že mu líbí... Jenže tím se asi lidem nevyvrtá díra do hlavy, což je zjevně cílem u Hyundai...
28. 2. 2013 14:29
Re: To je zase diskuze...
Spoty Hyundai na českých TV jsou prostě hloupé. Je to zadávané (nejspíš - p. Vošický mi neodpověděl) podle státu. Třeba spoty na Santa Fe "Neříkej to mámě" jsou povedené, ale jsou, myslím si, pro USA. Tady to je [odkaz]
28. 2. 2013 20:43
Re: To je zase diskuze...
Tak treba tady vystaveli cely reklamni spot na srovnavani s nemeckou konkurenci [odkaz] .
1. 3. 2013 11:36
Re: To je zase diskuze...
asi u hjůndaje nenašli herce, kerej by o něm něco takového řekl... mě by asi vstaly hrůzou všechny vlasy a chlupy, to by byl záběr >:D
28. 2. 2013 13:58
Re: To je zase diskuze...
Reklama mi fuk není, protože v ní dělám. Styl H/K mi nesedí a Škoda by měla používat český slogan - v tomto i živení lidí souhlas.

Co mně osobně vadí daleko víc, je hloupost, se kterou si schopen urazit němce a sám mít v profilu logo japonského auta. Vůbec se nedivím, že o volbách prezidenta (mimo jiné) rozhoduje historie, za kterou současníci nenesou odpovědnost, a když se to přenese do výběru nebo hodnocení auta a bůh ví čeho dalšího, tak se v té minulosti zahrabeme.
Avatar - Choochoo
28. 2. 2013 14:11
Re: To je zase diskuze...
Souhlasim, jen jsem si k nim jeste nevypestoval kladny vztah ;-) Omluva ;-)
28. 2. 2013 14:56
Re: To je zase diskuze...
Ti nackove jak ty rikas, udelali ze Skody Automobilku. Takze jim zisk zasluzne patri tupoune.
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2013 19:20
Re: To je zase diskuze...
V čem je lepší vytvářet zisk Korejcům než Němcům?
1. 3. 2013 14:53
Re: To je zase diskuze...
Honda - Power of Dreams....

Bože ty seš tak blbej, že snad ani nemáš mozek, jestli vůbec víš, co to je......
Avatar - Ada je zase tady
28. 2. 2013 14:51
Hnújdéé aneb polévka ze šutrů
Podobnost je čistě náhodná:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
28. 2. 2013 15:09
Re: Hnújdéé aneb polévka ze šutrů
To je přece pitomost.

H je v zisku... a to pořádném
Nevšiml jsem si že by zákazník odmítal...

Zvláštní že autor článku uvádí nakonec jako příklad odkaz na škoda auto....
28. 2. 2013 15:14
Re: Hnújdéé aneb polévka ze šutrů
stare, ale dobre! Ako napokon vacsina clankov od D-F...
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2013 19:19
Heh
Tak to vím sám lépe, než bych si přál. Některé jejich reklamy jsou extrém...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Magnetofon
28. 2. 2013 19:43
Kia, Hjundai = nekaly import
Hjundai vyraba v Europskej unii dokonca az 3 svoje modely! Kia vyraba v Europskej unii dokonca az 3 modely!
Zvysok ponuky Hyundai/Kia je nekaly bezcolny import z Turecka (casto CKD z Indie), nejkaly bezcolny import z Juzej Korei (Eu automobilky nepredaju v Korei ani piche kolo) a nekaly import z Indie za 10% clo, naopak dovoz EU aut do Indie je zatazeny 100% clom!...toto nejako vo svojich reklamach zabudaju spominat!

Keby EU zaviedla vysoke cla ako ma Cina, Brazilia, India, Rusko tak Kia Picanto ci Kia Rio u nas neuvidite!
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2013 01:06
jejich ředitel
Hjondé by se měl primárně zbavit toho jejich českého řídi. Protože víc arogantního člověka, co jsem si dnes přečetl v tom online rozhovoru jsem nezažil. Nic proti autům, ale ten člověk by tam neměl být. Byly odpovědi, které by si nedovolil ani ředitel mercedesu nebo BMW, co si dovolil on.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
1. 3. 2013 09:54
Re: jejich ředitel
Mám ten stejný pocit, stačí jej srovnat se šéfem Škody, to je nebe a dudy. Nevím proč takového "odborníka" vůbec zaměstnávají. Ford je určitě rád, že se jej zbavil. Takového člověka potkat, tak se mi zvedne žaludek (arogantní, povýšenecký, dosebezahleděný deb..
1. 3. 2013 13:43
Re: jejich ředitel
Přesně tak, ten ředitel škodovky o těch autech aspoň něco věděl. Tady tenhle byl arogantní i na ty, kteří hjondé mají a slušně se ho ptali. To fakt nechápu.
1. 3. 2013 15:34
Re: jejich ředitel
Když nechám stranou Škodovku, dostalo mně jeho prohlášení, že z Fordu odešel, protože šel dolů (nebo něco v tom smyslu...). Ano, Ford je úplně.....ani se mi nechce napsat kde. Podle pana Vošického. Ale ve skutečnosti je to silnější značka než H/K a to renomé má taky trochu někde jinde.....nadávat nebo se dokonce pošklebovat předchozímu zaměstnavateli může jenom ubohej čecháček, kterej si svoje lezdo***ezectvím léčí podobnými arogantními vystoupeními.
1. 3. 2013 06:17
Rozhovor - cena servisních prací a prohlídek
v rozhovoru s zaznělo několik dotazů na vysokou cenu servisních prohlídek během 5 záruky. V rozhovoru ale konkrétní odpověď nezazněla. Jak to je teda je?
Jinak se přikláním k tomu že odpovědi byly hodně arogatní a pozitivní dojem jsem z toho neměl.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:03
Re: Rozhovor - cena servisních prací a prohlídek
Není to tak strašné. Např. i30crdi 1.garanční prohlídka cca 5500kč. U benzínu by byla cena vzhledem k menšímu obsahu oleje a levnějšímu servisu nižší.
1. 3. 2013 22:56
Re: Rozhovor - cena servisních prací a prohlídek
Nojo, ale to je jen první. Jak jsou na tom další?
Avatar - escorpion
1. 3. 2013 10:14
Re: Rozhovor - cena servisních prací a prohlídek
Síce je to kia, ale ani u hyundaiu to nebude iné.
[odkaz]
1. 3. 2013 11:44
Re: Rozhovor - cena servisních prací a prohlídek
ty brďo, kolik tam je oleje za 160€? To je snad skoro 1000Kč za litr a ještě si řekno peníze za likvidaci. No to je brutus.
1. 3. 2013 12:12
Dosavadní diskuze k článku
Člověk se nestačí divit, kolik negativ v diskuzi bylo vyřčeno. Snad začnu odzadu. Rozhovor s Petrem Pečenkou (Auto Škoda) byl úplně stejný, snad možná ještě horší. Nemůžeme čekat od těchto lidí při on-line nic jiného, že…
Jinak mnozí tento článek pochopili zajímavým as svým způsobem. Jsem rád, když na MS světa v hokeji vidím „zelenou slepici“ a při zápasech našich fotbalistů „lomené H“. Zaplať pánbůh za ty fabriky, že je tu máme, sponzorují, reklamují,… a nepaseme jenom ovce…
Reklamu od H chápu úplně jinak. To totiž není reklama na AUTO nebo DAS AUTO, to je totiž reklama na RÝŽOVAR ! Proto nevím, proč se tu prudí nespokojenci s výpočty, kolik doplácí výrobci na auto a kolik platí zákazník. A ti co jezdí rýžovar (nebo rejžovar dle libosti) jsou spokojení. Jejich rýžovar se obyčejně za ty peníze podobá tomu v reklamě, ne holobytu. Jezdci rýžovaru ví, že koupili o 100 – 400k CZK laciněji svůj rýžovar než AUTO nebo DAS AUTO ve stejné výbavě. Mají tam velké sedačky s bočním vedením, vzadu taky sedačky (ne krátké lavice), měkké plasty na palubní desce, kožený volant, USB, BT, parkovací čidla, atd. Některé rýžovary umí sklopit sedadla vzadu do roviny. Mají také 4 válcové atmosférické benzínové motory, dokonce o s výkonem 100kW, někteří i 130kW. Výrobce rýžovaru ví, že rýžovar je těžký tak jak AUTO nebo DAS AUTO, není to sekačka na trávu nebo zahradní traktůrek, proto do rýžovarů dodává motory, které něco vydrží. Majitelé rýžovarů jsou tak ochuzeni o podivné zkratky EA111, EA211,… taky o slovosled – kulance, hydraulický napínák řetězu, přeskočení rozvodů, dochlazování turba… To je vůbec nezajímá. Výrobce rýžovaru ví, že ne všichni nosí domů ze školy samé jedničky a proto i těm slabším dopřál multilink. Aby si i na našich rozbitých okreskách, případně na moravských panelech D1 užili jistého komfortu a nebušila jim náprava do auta. Nepotřebují k tomu 100kW motor DAS AUTO nebo dokonce 150kW motor ve velkém hovadu s 600 litry v batohu..
Majitel kombi rýžovaru 100kW, který ušetřil při nákupu 260k CZK proti nabídce koncernu DAS AUTO ví, že při svém nájezdu za 5 let zaplatí určitě o 2000 – 3000 CZK více na pravidelných prohlídkách, takže ho to bude stát asi o 10 – 15 000 CZK více. Ale ušetřil tolik, že si může po dobu 4 let jezdit 1x za 30 000 CZK v zimě na hory a 1x za 30 000 CZK v létě na dovolenou k moři. A to ho tak uvolní, že mu nevadí částka utracená výrobcem rýžovaru za reklamu. Chápu, že majitelé AUTO a DAS AUTO jsou frustrovaní, že jejich koncern utratil skoro tolik, když jak tu bylo uvedeno – dobré zboží se prodává samo…
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2013 14:53
Re: Dosavadní diskuze k článku
Bože, to je příspěvek velikánskej jako Brno a tak ubohej, že se člověk nestačí divit. Nakonec, záplava keců o tom, co všechno chytrý majitel ví a má je jenom ukázkou tvých komplexů méněcennosti. Holt na víc nemáš, tak se tady ukájíš podobnými slinty. Kecy o multilinku (o kterém ty tobě podobní víte pouze to, že ve některých škodovkách a golfech není.....), motorech (bože, co byste vy trotlové mleli pořád dokola, kdyby tady ten řetěz nebyl) a hlavně té nekonečné chytrosti majitelů rýžovarů oproti tupcům, majícím domácí auto nebo nedej bože fauvé jsou ukázkou - ale tvé vlastní ubohosti. Myslím, že ani ty ani tobě podobní nemusí mít strach s frustrace majitelů "jiných" aut, ona ta reklamní kampaň skutečně směšná je a ještě směšnější je, jak je kontraproduktivní. že byla dost výrazně korigována, to asi takovej chudinka jako ty neví, co? A oni majitelé "jiných" aut se musí smát, když si ještě uvědomí, kolik do toho ještě vrazili peněz. Tak si dej na čelo vytetovat SIMPLY STUPID, ať to máš aspoň trochu podobný....třeba tě to uklidní.