Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Tymkoo
Já jsem například z Velosteru unešený. Bohužel, kdybych měl dostat stovku za každý Veloster, který sem na silnicích potkal, tak mám peněženku úplně prázdnou 😞(
DJB
Pro mě je velké panoramatické střešní okno největší zbytečnost, jakou si můžete do auta pořídit. Jednak stojí balík, tuhost a bezpečnost karoserie jde do háje a když už ho máte, tak ho stejně stíníte, atˇ vám slunce nespálí pleš. 😄
suhlas... stresne okno je vykrik mody este kdesi z 90tych rokov kde kazdy kto chel byt frajer mal stresne okno... dnes je to uz uplne out...... znizuje to tuhost karoserie, zbytocne to komplikuje zivot cloveku ( neraz sa stalo ze cez stresne okno majitelom zateka voda ) a stejne ak je teplo pootvorim si klasicke okno... a inak to stresne okno na aute ani dobre nevyzera 😉
Mělo nějaký přínos v době, kdy jsme tu neměli klimatizace. Pokud jde o tovární zástavbu, tak tuhost vyřeší solidní výrobce dodatečným vyztužením, pokud je třeba. Ale vyšší postavy mají problém s prostorem pro hlavu a není vůbec neobvyklé, že pak do interiéru zatéká. "Závodníkům" pak vadí vyšší těžiště.
Ok, taky jsem si nechal v době, kdy jsem měl Felicii a malé děti, střešní okno dodělat. Dalo se tím bez většího průvanu větrat. Dnes v době klimatizací je to zbytečnost. Ale hlavně narážím na ty velké prosklené "cool" střechy, aby jsi mohl pozorovat hvězdy.
Vystuhy byvaji u stresniho okna, montovanyho tovarne, uplne stejny jako u auta bez stresniho nebo panoramatickyho okna, jestli si myslis ze ti ten plisek co je na zbytku strechy misto toho okna nejako pomuze v tuhosti, tak se mylis. To neni kabriolet 😉
No ale přes boudu by jsi s panoramatickým oknem jít nechtěl. Nebavím se o malých střešních oknech.
Jediny rozdil by byl v tom, ze by se to sklo vysypalo, jinak bych se toho nebal 😊. Teda samozrejme bal, ale o nic vic nez v aute bez panoramaticky strechy.
Panoramatické okno se nevysype stejně jako se nevysype čelní sklo. Navíc zkušení výrobci udávají dokonce vyšší tuhost karoserie s panoramatickým sklem.
Taky nechápu ten argument, že se snižuje tuhost. Klasickou střechu vám prošlápnu nohou, na tom okně klidně můžete skákat. Po čtvrté zimě na ulici ani náznak protékání.
Střešní panoramatické okno mám a víte co?
Máte všichni pravdu, není k ničemu kromě jedné věci. Dělá auto v interiéru krásné a prosvětlené a to nemluvím o jízdě v noci, kdy se světla pouličních lamp promítají skrze okno do prostoru. je to nádhera.
Nechápu, proč lidi dnes koukají na všechno jen ze strany užitku. To pak nemusíme mít metalický lak, litá nízkoprofilová kola, spoilery, ozdobné prahové lišty a další a další věci, které jsou na autě zcela zbytečné ... ale dělají ho krásným.
Nechci nikomu sahat do svědomí, ale chtěl bych vidět, kolik z vás by mluvilo jinak, kdyby to náherné panoramatické okno na autě měli.
Trochu mi to připomíná jednoho mého kolegu, který mi loni říkal když jsem jel do Paříže, že je zbytečné platit vstup na Eiffelovku až nahoru, že ze druhého patra je to stejné a člověk ještě ušetří. Zaplatil jsem si vstup až na vrchol a ten zážitek byl proti druhému patru nepopsatelný.
Přidávám pár fotek😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Střešní panoramatické okno mám a víte co?
Máte všichni pravdu, není k ničemu kromě jedné věci. Dělá auto v interiéru krásné a prosvětlené a to nemluvím o jízdě v noci, kdy se světla pouličních lamp promítají skrze okno do prostoru. je to nádhera.
Nechápu, proč lidi dnes koukají na všechno jen ze strany užitku. To pak nemusíme mít metalický lak, litá nízkoprofilová kola, spoilery, ozdobné prahové lišty a další a další věci, které jsou na autě zcela zbytečné ... ale dělají ho krásným.
Nechci nikomu sahat do svědomí, ale chtěl bych vidět, kolik z vás by mluvilo jinak, kdyby to náherné panoramatické okno na autě měli.
Trochu mi to připomíná jednoho mého kolegu, který mi loni říkal když jsem jel do Paříže, že je zbytečné platit vstup na Eiffelovku až nahoru, že ze druhého patra je to stejné a člověk ještě ušetří. Zaplatil jsem si vstup až na vrchol a ten zážitek byl proti druhému patru nepopsatelný.
Přidávám pár fotek😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
matii, no když si tu panoramatickou střechu sám vybereš z důvodů, které jsi popsal, je všechno v pořádku. Už třeba proto, že auto vypadá jinak,pro někoho líp atd. U mě byl elektrickej šíbr součást výbavy (japonská klasika - když xenony, tak šíbr, když mlhovky, tak kůže atd.). No,použil jsem ho za čtyři roky ať nepřeháním pětkrát, jinak byl zacloněnej. A dost mě štvalo, že u tak vysokýho auta málem dřu hlavu o strop a cestující vzadu tam musej kvůli vyššímu posazu mít dokonce vybrání. Takže já už bych si takovou věc nevybral. Nikomu to ale neberu.
Já po nich pošilhávám většinou ve chvíli, kdy vylepší vnější vzhled. A když je to rodinné auto a panoramka jde až dozadu, tak je to určitě zajímavé pro děti. Co mi pak typicky vadí, je méně místa na hlavu. U čistých panoramatických střech jsem se s tím snad ještě nesetkal, ale pokud je otevíratelná, tak hrozí netěsnosti. Je to další blbůstka, která se může podělat, takže stojí za zvážení, jestli za to stojí. 😄
Jinak koukal jsem na skleněnou střechu u 991. Vůbec to nevypadá špatně.
Jinak koukal jsem na skleněnou střechu u 991. Vůbec to nevypadá špatně.
Mne spise prekvapi, ze si clovek poridi neco podobneho do rodinneho auta a tim vymeni pohled na hvezdicky za bezpeci vlastni rodiny. Ty panoramaticke strechy jsou sice hezke, ale nikdo je netestoval na bezpecnost, v Evrope se vubec nedelaji rollover testy a nikdo moc tudiz nevi co to udela pri nehode.
Kolega z prace prevratil sveho Peugeota s prosklennou strechou, stalo se to v nizke rychlosti, auto jenom minimalne pomackane, ale panoramaticke okno se zmenilo na milion strepu vsude po aute a vsude kolem, z auta se stal efektivne kabriolet. Ani se clovek nechce domyslet co by se stalo, kdyby se kutalel ve vetsi rychlosti a pri jizde po strese nabral dovnitr nejake sutry nebo jiny bordel.
Kolega z prace prevratil sveho Peugeota s prosklennou strechou, stalo se to v nizke rychlosti, auto jenom minimalne pomackane, ale panoramaticke okno se zmenilo na milion strepu vsude po aute a vsude kolem, z auta se stal efektivne kabriolet. Ani se clovek nechce domyslet co by se stalo, kdyby se kutalel ve vetsi rychlosti a pri jizde po strese nabral dovnitr nejake sutry nebo jiny bordel.
Omlouvám se, ale názor, že panoramatická střecha je výměna pohledu na hvězdičky za bezpečí rodiny je nesmysl. Dělal jsem autoskla u nás v Teplicích 8 let (bývalý sklo union) dnes AGC a vím jak se skla testují a chovají.
lepené sklo (skl👋folie/sklo) se nikdy nemůže změnit na milion kousků, akorát při nárazu popraská. Používá se na čelní skla a testuje se jak proti extrémnímu mrazu, tak i horku (dokonce se několik hodin vaří ve vodě) a samozřejmě proti nárazu na speciálním testeru.
tvrzené sklo se používá do bočních oken a to se při nárazu vysype jak říkáš na milion kousků, které však nejsou ostré. Je naprostý nesmysl, že by střešní okno bylo děláno tímto způsobem.
Podle mne je to "sklo" lepené, dokonce jsem někde četl, že s příměsí plastu a nevěřím, že by Peugeot nevyzkoušel crash test přes střechu. Kolega z práce (pokud vůbec existuje) asi dost kecal.
Pokud někdo chcete vidět co udělá panoramatické sklo při nehodě koukněte na odkaz ... žádných milion střepů tam nevidím😒br />
[odkaz]
Pokud motor vylétl z auta po nárazu 15 metrů daleko a panoramatická střecha jen popraskala, tak asi bezpečná bude. Na fotce je krásně vidět, že střešní sklo se chová jako čelní, tudíž bude asi lepené.
Dle mého názoru je bezpečnější než milimetrový plech nad hlavou potažený "tapecírungem" a naopak tuhost karoserie zvyšuje.
lepené sklo (skl👋folie/sklo) se nikdy nemůže změnit na milion kousků, akorát při nárazu popraská. Používá se na čelní skla a testuje se jak proti extrémnímu mrazu, tak i horku (dokonce se několik hodin vaří ve vodě) a samozřejmě proti nárazu na speciálním testeru.
tvrzené sklo se používá do bočních oken a to se při nárazu vysype jak říkáš na milion kousků, které však nejsou ostré. Je naprostý nesmysl, že by střešní okno bylo děláno tímto způsobem.
Podle mne je to "sklo" lepené, dokonce jsem někde četl, že s příměsí plastu a nevěřím, že by Peugeot nevyzkoušel crash test přes střechu. Kolega z práce (pokud vůbec existuje) asi dost kecal.
Pokud někdo chcete vidět co udělá panoramatické sklo při nehodě koukněte na odkaz ... žádných milion střepů tam nevidím😒br />
[odkaz]
Pokud motor vylétl z auta po nárazu 15 metrů daleko a panoramatická střecha jen popraskala, tak asi bezpečná bude. Na fotce je krásně vidět, že střešní sklo se chová jako čelní, tudíž bude asi lepené.
Dle mého názoru je bezpečnější než milimetrový plech nad hlavou potažený "tapecírungem" a naopak tuhost karoserie zvyšuje.
Tuhost určitě nezvedá - sklo není dobré zatěžovat. A o kolik tuhost může snížit, záleží na konkrétním autě (tedy hlavně, jestli v daném místě není nějaká výztuha). Některá auta jsou tak měkká, že musí mít dodatečné výztuhy. Ani ne tak kvůli tomu, že mají další díru v karoserii, ale spíš pro citlivost střešního okna na kroucení karoserie.
Chlapi,ok, napsal jsem jen svůj názor. Svůj efekt to splní, jinak by to lidi nekupovali. S tou tuhostí je to samozřejmě relativní. Skleněná deska o určité síle je samozřejmě tužší než tenký ocelový plech. Ten ale při běžné střeše můžeš vyztužit podle potřeby v kterémkoliv místě. U těžší skleněné střechy jen po obvodu, případně prostřední dělící příčkou. V případě nehody, převrácení přes střechu má popraskané sklo byť držící pohromadě fólií tuhost mokrého hadru, nehledě na to,že může ze střechy celé odpadnout. Plech se může dále deformovat,pružit a pohlcovat energii.Bohužel nesehnal jsem nějaký crash test se skleněnou střechou, jako by se auta s touto výbavou netestovala. Snad jen toto je odstrašující a to nemá skleněnou střechu. [odkaz]
flipmode
Ale ale pane Vosicky (mimochodem, jeden z nejarogantnejsich lidi, ktere jsem videl v mediich vystupovat, kam se hrabe Vasek Klaus) - kde je ta Vase nejlepsi kvalita a technicka dokonalost? Delate prece nejlepsi auta na svete, technologicke a designove skvosty, podporene 5-letou zarukou....ale aby ji clovek mel, musi kazdy rok do servisu za 18.000 CZK (mozna v jinem servisu super nabidka za 17.500...)
Kazdy normalni boss by rekl, ze si vazi konkurence, jen pan Arogantni bude tvrdit jako opicka stale stejne, dokola o technickych skvostech z Nosovic a o tom jak jim vlastne zadna konkurence nesaha ani po paty. Verim, ze s timto pristupem ma H / K zadelano na brzke problemy, byt jim to nepreji...jako zadnemu automobilovemu vyrobci.
Kazdy normalni boss by rekl, ze si vazi konkurence, jen pan Arogantni bude tvrdit jako opicka stale stejne, dokola o technickych skvostech z Nosovic a o tom jak jim vlastne zadna konkurence nesaha ani po paty. Verim, ze s timto pristupem ma H / K zadelano na brzke problemy, byt jim to nepreji...jako zadnemu automobilovemu vyrobci.
Ale priznal, ze keby nemusel a nebol nuteny, tak si kupi BMW >😁 Vlsane on chce jazdit v Hyundeeeeeee >😁 Paskvil to auto s topperom na cele >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Odkud se - vy tragedi - s temi zarucenymi informacemi o sumach za servis berete?
8-s
8-s
No spíš by mě zajímalo jak je to s těma cenama doopravdy. Vosický to neřekl, a tady se nikdo neozval.
Kolik teda dám za servisní prohlídky za 5 let u H/K?
Kolik teda dám za servisní prohlídky za 5 let u H/K?
dotyčný debílek pise 18000 kazdy rok...ubezpecim ta,keby napisal za 3roky...bral bych to.
A jaký má auto průběh km za ty prachy?😊 Když neberu v potaz vysypané turbo, za které sem si mohl sám, tak takovouhle dardu sem nenchal ani na 7 let staré dvojkové laguně za 3 roky >😁 (20 tisíc km ročně). U nového auta už vůbec ne 😄
On to zrejme pocita v byvalych SK korunach. Jinak velka prohlidka (kazde dva roky) stoji cca 4-5 tis. Kc, mala cca 2500 Kc - u KIA. Olej a filtr se meni kazdy rok, zbytek kazde dva.
Pokud si to nechas udelat v neautorizovanem servisu, prip. si sezenes vlastni material (hlavne olej), bude to levnejsi.
Pokud si to nechas udelat v neautorizovanem servisu, prip. si sezenes vlastni material (hlavne olej), bude to levnejsi.
Kia Ceed 1,6 CVVT rok výroby 2007
15 000 km - 150 €, 30 000 km - cca 220 €, 45 000 km - cca 220 €, 60 000 km - cca 250 €, 75 000 km cca 220 €, 90 000 km - cca 430 € (a teraz by to "koliesko" malo nasledovať znovu od 105 000 km
Za cca 5,5 roka (jeden servisný cyklus - ja to volám "koliesko") - cca 1 650 € ... ale okrem toho prakticky nič .... 2 x výmena žiaroviek H7, 2 x kontrola geometrie ....cca 80 €.
Ináč tlmiče, čapy, brzdové doštičky, batéria - všetko ešte "drží" ...
To je čo som platil - ostatné v šetko riešené v záruke ...napr. rádio, strešný panel osvetlenia, tesnenie dverí ...
V každom prípade Kia splnila moje prestavy, t.j. mimo pravidelného servisu neplatiť nič viac ...
15 000 km - 150 €, 30 000 km - cca 220 €, 45 000 km - cca 220 €, 60 000 km - cca 250 €, 75 000 km cca 220 €, 90 000 km - cca 430 € (a teraz by to "koliesko" malo nasledovať znovu od 105 000 km
Za cca 5,5 roka (jeden servisný cyklus - ja to volám "koliesko") - cca 1 650 € ... ale okrem toho prakticky nič .... 2 x výmena žiaroviek H7, 2 x kontrola geometrie ....cca 80 €.
Ináč tlmiče, čapy, brzdové doštičky, batéria - všetko ešte "drží" ...
To je čo som platil - ostatné v šetko riešené v záruke ...napr. rádio, strešný panel osvetlenia, tesnenie dverí ...
V každom prípade Kia splnila moje prestavy, t.j. mimo pravidelného servisu neplatiť nič viac ...
Ceed 2010-Na tu jejich záruku jsem se jim vykvák. Auto má nejeto 20tis. a dostane druhou výměnu oleje a filtr op 617.Olej používám TotalQ 9000 5-40.Nemíním krmit nenažraný servis. Vše na autě je originální ikdyž jsem se vyděsil při čtení banálních závad .KIA je taková tuctovka a podle toho se k ní chovám. Zatím jezdí a kdyby to nebylo tak hlučné,tož bych řek ,že to pro nenáročné zcela stačí. :-!
1650 E to není zrovna málo.
Nebo se někomu zdá cena 41250 kč za servisní prohlídky u takového benzínového auta na 100 000km přiměřená?
Nebo se někomu zdá cena 41250 kč za servisní prohlídky u takového benzínového auta na 100 000km přiměřená?
Je to srovnatelne s jinymi znackami. Toto je kazdopadne starsi auto, tam byla predepsana vymena oleje po 15 tis km. Ted (od roku 2010) jsou intervaly delsi, tudiz servis bude levnejsi - viz muj prispevek vyse.
Kdo chce nove auto, musi mit na servis. Navic, servisovat muzes i v neautorizovanem servisu, pokud chces usetrit - dokonce i mezi aurorizovanymi servisy jsou rozdily v cenach.
Zacinali jsme tady ale s pohadkami o 18 tis Kc za rok...
Kdo chce nove auto, musi mit na servis. Navic, servisovat muzes i v neautorizovanem servisu, pokud chces usetrit - dokonce i mezi aurorizovanymi servisy jsou rozdily v cenach.
Zacinali jsme tady ale s pohadkami o 18 tis Kc za rok...
Právě že srovnatelná to alespoň podle toho co jsem dohledal a porovnal není.
Při kontrole v neautorizovaném servisu nepříjdu o 5 letou záruku?
To že při koupi vozu musím mít na servis je jasné, chci jen vědět jestli není 5 letá záruka jen pekelně drahé pojištění.
Vzhledem k tomu že jedna kontrola na Ceed benzín stála 430e tak 18tis u většího auta nemusí být vůbec žádná pohádka.
To tu opravdu nemá nikdo zkušenost se servisem korejského vozu? Co všechno se počítá jako spotřební materiál?
Při kontrole v neautorizovaném servisu nepříjdu o 5 letou záruku?
To že při koupi vozu musím mít na servis je jasné, chci jen vědět jestli není 5 letá záruka jen pekelně drahé pojištění.
Vzhledem k tomu že jedna kontrola na Ceed benzín stála 430e tak 18tis u většího auta nemusí být vůbec žádná pohádka.
To tu opravdu nemá nikdo zkušenost se servisem korejského vozu? Co všechno se počítá jako spotřební materiál?
woody-alien
na ty chybějící dveře ? 😉 Nebo vlastně přebývající.....? 😲 >😁
vabis
A Veloster. Profesionální auto špičkových pilotů z klanu teplákových bund mr Vošického >😁 >😁 >😁
Dušan10
Je to drahšie, náchylné na poruchy .. netesnosti, znižuje rorznú tuhosť karosérie a je to pri nehode bezpečnostné riziko ...
Či Hyundai, alebo BMW ... nechcem to mať v aute :-!
Či Hyundai, alebo BMW ... nechcem to mať v aute :-!
rozhodne ale treba povedat ze z globalneho hladiska je veloster uspesne auto... aj ked v eu nie je uspesne 😉