Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Mazda nekombinuje v interiéru kulaté a hranaté výdechy. Mazdá nemá násilné hrany v rozích karoserie a nárazníků. Jakýkoliv motor a převodovka je lepší v Mazdě a náskok automatu je úplně drtivý.
Úplne súhlasím z vlastnej skúsenosti ,moja mazda CX-5 je v porovnaní s touto RAV-kou o triedu lepšia .Toyota ma sklamala, takže nebanujem 😄 😄
mna zarazilo, ze nova ravka je tazsia ako ta predosla
dieslove verzie trpeli nedotacavostou, ale oni s tym vela neurobili ani teraz
chcelo by to porovnanie 4x4 pohonov niekde na zasnezenom prostredi, zobrat tiguan, rav4, cx5 a napr. kiu a ukazat co ktory ten pohon dokaze
pohnut sa z parkoviska a hlavne pri vyssich rychlostiach ako drzi v zakrutach
dieslove verzie trpeli nedotacavostou, ale oni s tym vela neurobili ani teraz
chcelo by to porovnanie 4x4 pohonov niekde na zasnezenom prostredi, zobrat tiguan, rav4, cx5 a napr. kiu a ukazat co ktory ten pohon dokaze
pohnut sa z parkoviska a hlavne pri vyssich rychlostiach ako drzi v zakrutach
Mazdu má žena a je to opravdu velice příjemné auto. Automat řadí rychle, hladce a logicky. Motorizace je 2,2 D. Co se mi nelíbí - navigace. Složité ovládání, párování telefonu přes BT je nějak pomalé. Automatické světlomety někdy zmatkují. Jinak jde z mého pohledu o dokonalé auto ve své třídě.
webpaja
Vzhledem k relativně krátkýmu rozestupu testování CX5 a RAV4 se srovnatelnými naftovými motorizacemi dávám krátkej sumář...
Vnější vzhled je subjektivní, ale RAV naživo vypadá líp než na fotkách, nabízí větší množství barev, ale základní tvary CX5 jsou obecně líbivější. Vnitřní prostor nabízí přesvědčivější bez pardonu Toyota, navíc nabízí komfort v podobě elektrickjýho zadního víka a to se počítá. Komfort sedadel vpředu je srovnatelnej a přes možná na snímcích lepší palubní desku Mazdy je interiér Toyoty příjemnější na dotek a působí kvalitněji. Lepší je zapracování displeje infotainmentu do palubní desky, líbí se mi ovladače klimy, lexusní je volant. Oba vozy nemají výdechy klimy vzadu, což je těžko omluvitelný...
Jízdní vlastnosti jsou v běžných situacích srovnatelný a komfort obou i na velkých kolech je slušnej...
Motor 2,2 Mazdy je kultivovanější (až tak, že bych benzín kvůli ne o moc větší jemnosti nevzal), tišší a i ve 150-ti koňový verzi působí silnějším dojmem. Oba vozy jsem jel v manuálu, ten v CX5 je o drobítek přesnější, ale oba jsou velmi precizní.
Tak a teď babo raď...obě auta patří na špičku svojí třídu...to bezesporu.
Vnější vzhled je subjektivní, ale RAV naživo vypadá líp než na fotkách, nabízí větší množství barev, ale základní tvary CX5 jsou obecně líbivější. Vnitřní prostor nabízí přesvědčivější bez pardonu Toyota, navíc nabízí komfort v podobě elektrickjýho zadního víka a to se počítá. Komfort sedadel vpředu je srovnatelnej a přes možná na snímcích lepší palubní desku Mazdy je interiér Toyoty příjemnější na dotek a působí kvalitněji. Lepší je zapracování displeje infotainmentu do palubní desky, líbí se mi ovladače klimy, lexusní je volant. Oba vozy nemají výdechy klimy vzadu, což je těžko omluvitelný...
Jízdní vlastnosti jsou v běžných situacích srovnatelný a komfort obou i na velkých kolech je slušnej...
Motor 2,2 Mazdy je kultivovanější (až tak, že bych benzín kvůli ne o moc větší jemnosti nevzal), tišší a i ve 150-ti koňový verzi působí silnějším dojmem. Oba vozy jsem jel v manuálu, ten v CX5 je o drobítek přesnější, ale oba jsou velmi precizní.
Tak a teď babo raď...obě auta patří na špičku svojí třídu...to bezesporu.
CX-5 má výdechy klimatizace pro zadní sedadla, jsou pod předními sedadly stačí se jen ohnout. To jen pro pořádek. :-!
Mluvím o větrání a topení na středovém tunelu, jestli máš rád v zimě spocený nohy a v létě zmrzlý prsty tak prosím...
I evropská nižší střední je má a mrzí mě, že japonci potřeby druhýho oddílu v autě nevnímají.
I evropská nižší střední je má a mrzí mě, že japonci potřeby druhýho oddílu v autě nevnímají.
Pod sedadly má výdechy kde kdo. Ale co takhle ze středové konzole a z B sloupku? V nižší střední snad nikdo nenabízí tří-, nebo čtyřzónovou klimatizaci, výdechy i tak potěší.
Toyota mne štve s tím modrým podsvícením. Snad nejhorší barva, jaká může být, a ke všemu každý display trochu jiný. Oni to snad dělají schválně.
Jaros71
Mazda vypadá o dost líp..
Design nové Rav je divný..horší je snad jen nový Outlander! :no:
Disel je v mazdě o třídu lepší..
Ale zřejmě bych stejně vybral nový Subaru Forester!! 😄
Design nové Rav je divný..horší je snad jen nový Outlander! :no:
Disel je v mazdě o třídu lepší..
Ale zřejmě bych stejně vybral nový Subaru Forester!! 😄
Přístrojová deska je rovná jak prkno, navíc vůbec nelícuje v přechodu s dveřními prolisy. :no: