Novinky
Lamborghini Veneno: Nejrychlejší býk předčasně odhalen, umí 354 km/h (doplněny fotografie)
41 komentářů
Mireon
0
Tož za mě hatatitla 😄Panebože. Nechápu tu hmotnost. Auto váží skoro o 200kg míň než vemeno a má o 200koní víc. Masakr. Kdo ví jak by to bylo kdyby nemělo ty baterky bo co 😄
Přejít do diskuze
je to jeden prvoplanovy hnus,cim viac otvorov a hran,tym viac adidas... lambo s dizajnom stagnuje,pripadne sa ubera prvoplanovym smerom.... :no:
Tohle není Lamborgini Veneno, ale Vemeno. Mě se taky ani za mák nelíbí. :no: 😢
Ac priznivec znacky, tak musim uznat, ze tohle dost prehnali: kde je krasa Diabla nebo uhlazene Murcielago? Placu... 😒
Ferrari jsou obecně krásná, ale na Enzu už byla krása také dost potlačena (velké nasávací otvory vpředu, vzadu difuzor přes půl auta etc.). Myslím, že už brzo budeme moci udělat srovnávačku "vemeno z bejka" vs "maranelský hatatitla" 😉
No tak nic má 1450kg. Takže nic z toho co je psáno výše se nekoná. Žádnej veyron ani nic dalšího. Bude to "jen" rychlejší a ošklivější aventador. Škoda
Sesto Elemento mělo 990kg. což je snížení oproti standartu o cca 400kg.Ale je pravda že je tady větší motor. I těch 1200kg by bylo parádních. Stejně si myslím že kvůli ceně auta asi nikdo z nás na živo neuvidí. Ženevu nepočítám 😄
Aha, tak to je perla. Veyron technologii neposunul? Osobně si myslím že takové auto jako veyron (tak snadno dostupný výkon a rychlost pro jakéhokoliv řidiče) už za mého života vyrobeno nebude. A jinak myslím si že Volkswagen už kolikrát toho Veyrona proklínal. Přece jen na autě bude tratit asi daleko víc než co tratil mercedes na maybachu.
Bavíme se tady o zrychlení na 100 maximálně na 200. Tady jeli obě auta určitě přes 300 minimálně veyron určitě. Ono je hlavně zajímavý jak ten aventador má dobrý rozjezd. I když veyron má lepší čas z 0 na 100. Tady bych se vsadil že na tom bylo líp lambo. Ono je to stejně fuk, kdyby tam byla jedna zatáčka tak je vše jinak. A ona ta maximálka ani není nijak zábavná že?
Veyron ale zatraceně posnul automobilovou technologii.
Málokdo dokáže vyvinout čtyřikrát dopovaný šestnáctiválec, který přenáší výkon přes dvouspojku a haldex na všechny kola. Se schopností uchladit takové monstrum a dosahovat rychlosti pod 400 km/h s prstem v nose. Tohle nikdo jiný doposavaď nepředvedl. :-!
Málokdo dokáže vyvinout čtyřikrát dopovaný šestnáctiválec, který přenáší výkon přes dvouspojku a haldex na všechny kola. Se schopností uchladit takové monstrum a dosahovat rychlosti pod 400 km/h s prstem v nose. Tohle nikdo jiný doposavaď nepředvedl. :-!
"The Bugatti Veyron EB 16.4 is a mid-engined grand touring car, designed and developed by the Volkswagen Group and manufactured in Molsheim, France by Bugatti Automobiles S.A.S."
jj je to vlastne SUV >😁 takze si boha vzivej jak chces :-!
jj je to vlastne SUV >😁 takze si boha vzivej jak chces :-!
OMG... Veyron sice automobilovu technologiu neposunul ani o kusok vpred, ale urobil dieru do sveta. A to sa o Maybachu povedat neda, pretoze to auto v superluxusnej triede nehralo ani tretie husle.
A Veyron v ziadnom pripade NIE JE gran turismo, pretoze vseobecne plati, ze gran tourismo musi mat usporiadanie 2+2. Spolocnym znakom GT je dalej to, ze uprednostnuju komfort pred vykonom - dalsi bod, ktory na Veyron neplati.
A Veyron v ziadnom pripade NIE JE gran turismo, pretoze vseobecne plati, ze gran tourismo musi mat usporiadanie 2+2. Spolocnym znakom GT je dalej to, ze uprednostnuju komfort pred vykonom - dalsi bod, ktory na Veyron neplati.
Vypadá to trochu jako struhadlo na brambory. Ale těžko posuzovat supersport z pozice běžného diskusního prosťáčka To máš stejný jako v případě nějaké super ženy. To, že jsi bouchač okresu ti vydrží jen do doby, než si stáhneš levou ponožku.
O tomhle (myslím jako o tom lambu) nechci psát. Tady někde končí má odvaha, a jsem natolik vybaven sebekázní, že diskusní rozlet tu přenechám "povolanějším". No jsem zvědav, kdo si to tu rozdá picantnostní arogancí se struhadlem roku...
Plakáti, přišel váš diskusní čas... 😐
O tomhle (myslím jako o tom lambu) nechci psát. Tady někde končí má odvaha, a jsem natolik vybaven sebekázní, že diskusní rozlet tu přenechám "povolanějším". No jsem zvědav, kdo si to tu rozdá picantnostní arogancí se struhadlem roku...
Plakáti, přišel váš diskusní čas... 😐
"Veyron je proste Maybachem mezi GTckama"
Myslis ten Maybach, ktore predaje boli pocas celej existencie absolutne smiesne?
Ten Maybach, ktori vsetci pokladali za predrazenu S-classe?
Ten Maybach, ktory Daimler radsej zniesol zo sveta?
A neviem, ci sa da radit Veyron medzi GT auta.
Myslis ten Maybach, ktore predaje boli pocas celej existencie absolutne smiesne?
Ten Maybach, ktori vsetci pokladali za predrazenu S-classe?
Ten Maybach, ktory Daimler radsej zniesol zo sveta?
A neviem, ci sa da radit Veyron medzi GT auta.
Určitě je to stavěné na špičkový výkon na okruhu, takže krása tady už musí ustupovat funkci, celý předek je udělán jako inbuilt křídlo k tomu zadní křídlo a je po kráse.
to je nereálný, už jen kvůli tomu motoru, přeci jen 6,5L 12-ti válec něco váží... ale takovej 1200-1300kg není nereálný...
porovnáváš hrušky a jabka... tohle bude supersport, auto ideálně na okruh... Veyron je sakra rychlý, ale pořád relativně pohodlný GT...
Je to špeci* model Aventador - Sesto Elemento - Veneno .
Mne je z tohoto posledného auta smutno :no: oproti predchodcom je to tuzing z dedinskej garáže .
Mne je z tohoto posledného auta smutno :no: oproti predchodcom je to tuzing z dedinskej garáže .
Otázkou je, co je "potrápí". Vzhledem k tomu, že Bugatti je luxusní GT, tak Aventador podle mě roznesl na kopitech. Start je vždy vlažnější, ale když už se to monstrum rozpohybuje, nemá zatím soupeře. [odkaz]
On ho asi ve zrychlení potrápí. Veyrona docela potrápí i Aventador a toto je ještě silnější a doufejme že bude o hodně lehčí než aventador. Jsem zvědavej kolik bude stát to ferrari když má být nejdražší auto současnosti.
Mezi hezké auta od Lamborghiny patří Miura,Countach,Diablo,Murcielago,Gallard… a Aventador, mezi nepovedená a škaredá auta patří ohavné šesto elemento,neboli zmrvené gallardo,reventon tunning Murcielaga,originál LP 670 vypadá ale mnohem lépe a tahle zmršenina je tuning Aventadora,raději bych Aventadora než tohle
Tohle je prostě klasika. Lamborghini zdárně pokračuje v historicky vyjetých kolejích a to obrovskou dávkou teatrálnosti. Tohle mimózní auto mne prostě pobavilo. Hned je svět veselejší.
to hej ale v zrychleni z 0 na 100 alebo na 200 moze mat veyron problem s lambom.... neviem ako je na tom veyron a ako na tom bude lambo ale v zrychleni by lambo mohlo veyron potrapit... viem ze veyron je co do maximalky rychlejsi ale na realnej ceste stejne 400 sa ist neda... a lambo by mohlo byt pri nizsich rychlostiach zivsie a asi je aj lahsie....
Veyron je luxusni GT schopne upalovat az ke 400 v hodine, ale spise je to dalnicni e😜res ve kterem nebude problem cestovat i na delsi vzdalenosti, takze supersport nanej kladivem opravdu nebude, a myslym ze oto Lambu jako sesterske automobilce ani nejde
Veyron je proste Maybachem mezi GTckama
Veyron je proste Maybachem mezi GTckama
cena 3,5 mega napovídá, že to auto je celé z kompozitů a parametr hmotnost/výkon bude neskutečný. :yes:
Kdyby koncern jen nevykrádal technologie Lamba do Audin a Veyronu, mohlo Lambo už jezdit 450. Než Lambo pod koncernem raději mělo zkrachovat. 😉
tak toto vyzera vazne nebezpecne... aventador je oproti tomuto len taky baranok 😉
bravo lambo... sice posledne pekne lambo bolo pre mna diablo a napr model miura povazujem za mozno najkrajsie auto sveta ale to uz su stare casy ... nic to vsak nemeni na tom ze musim dat klobuk dole pred tymto lambom.... toto je smrst, hotove tsunami, neskutocna naloz.. ten vykon je snad vtip.... to musi trhat asfalt :yes:
bravo lambo... sice posledne pekne lambo bolo pre mna diablo a napr model miura povazujem za mozno najkrajsie auto sveta ale to uz su stare casy ... nic to vsak nemeni na tom ze musim dat klobuk dole pred tymto lambom.... toto je smrst, hotove tsunami, neskutocna naloz.. ten vykon je snad vtip.... to musi trhat asfalt :yes: