Automobilka s býkem ve znaku si pro letošní Ženevu připravila překvapení v podobě extrémního supersportu, které uniklo prakticky jen pár hodin před svým odhalením.
tak toto vyzera vazne nebezpecne... aventador je oproti tomuto len taky baranok ;-)
bravo lambo... sice posledne pekne lambo bolo pre mna diablo a napr model miura povazujem za mozno najkrajsie auto sveta ale to uz su stare casy ... nic to vsak nemeni na tom ze musim dat klobuk dole pred tymto lambom.... toto je smrst, hotove tsunami, neskutocna naloz.. ten vykon je snad vtip.... to musi trhat asfalt :yes:
Veyron je luxusni GT schopne upalovat az ke 400 v hodine, ale spise je to dalnicni expres ve kterem nebude problem cestovat i na delsi vzdalenosti, takze supersport nanej kladivem opravdu nebude, a myslym ze oto Lambu jako sesterske automobilce ani nejde
to hej ale v zrychleni z 0 na 100 alebo na 200 moze mat veyron problem s lambom.... neviem ako je na tom veyron a ako na tom bude lambo ale v zrychleni by lambo mohlo veyron potrapit... viem ze veyron je co do maximalky rychlejsi ale na realnej ceste stejne 400 sa ist neda... a lambo by mohlo byt pri nizsich rychlostiach zivsie a asi je aj lahsie....
On ho asi ve zrychlení potrápí. Veyrona docela potrápí i Aventador a toto je ještě silnější a doufejme že bude o hodně lehčí než aventador. Jsem zvědavej kolik bude stát to ferrari když má být nejdražší auto současnosti.
Otázkou je, co je "potrápí". Vzhledem k tomu, že Bugatti je luxusní GT, tak Aventador podle mě roznesl na kopitech. Start je vždy vlažnější, ale když už se to monstrum rozpohybuje, nemá zatím soupeře. [odkaz]
Bavíme se tady o zrychlení na 100 maximálně na 200. Tady jeli obě auta určitě přes 300 minimálně veyron určitě. Ono je hlavně zajímavý jak ten aventador má dobrý rozjezd. I když veyron má lepší čas z 0 na 100. Tady bych se vsadil že na tom bylo líp lambo. Ono je to stejně fuk, kdyby tam byla jedna zatáčka tak je vše jinak. A ona ta maximálka ani není nijak zábavná že?
Myslis ten Maybach, ktore predaje boli pocas celej existencie absolutne smiesne?
Ten Maybach, ktori vsetci pokladali za predrazenu S-classe?
Ten Maybach, ktory Daimler radsej zniesol zo sveta?
OMG... Veyron sice automobilovu technologiu neposunul ani o kusok vpred, ale urobil dieru do sveta. A to sa o Maybachu povedat neda, pretoze to auto v superluxusnej triede nehralo ani tretie husle.
A Veyron v ziadnom pripade NIE JE gran turismo, pretoze vseobecne plati, ze gran tourismo musi mat usporiadanie 2+2. Spolocnym znakom GT je dalej to, ze uprednostnuju komfort pred vykonom - dalsi bod, ktory na Veyron neplati.
"The Bugatti Veyron EB 16.4 is a mid-engined grand touring car, designed and developed by the Volkswagen Group and manufactured in Molsheim, France by Bugatti Automobiles S.A.S."
jj je to vlastne SUV >:D takze si boha vzivej jak chces :-!
Aha, tak to je perla. Veyron technologii neposunul? Osobně si myslím že takové auto jako veyron (tak snadno dostupný výkon a rychlost pro jakéhokoliv řidiče) už za mého života vyrobeno nebude. A jinak myslím si že Volkswagen už kolikrát toho Veyrona proklínal. Přece jen na autě bude tratit asi daleko víc než co tratil mercedes na maybachu.
Veyron ale zatraceně posnul automobilovou technologii.
Málokdo dokáže vyvinout čtyřikrát dopovaný šestnáctiválec, který přenáší výkon přes dvouspojku a haldex na všechny kola. Se schopností uchladit takové monstrum a dosahovat rychlosti pod 400 km/h s prstem v nose. Tohle nikdo jiný doposavaď nepředvedl. :-!
Sesto Elemento mělo 990kg. což je snížení oproti standartu o cca 400kg.Ale je pravda že je tady větší motor. I těch 1200kg by bylo parádních. Stejně si myslím že kvůli ceně auta asi nikdo z nás na živo neuvidí. Ženevu nepočítám :-)
No tak nic má 1450kg. Takže nic z toho co je psáno výše se nekoná. Žádnej veyron ani nic dalšího. Bude to "jen" rychlejší a ošklivější aventador. Škoda
Určitě je to stavěné na špičkový výkon na okruhu, takže krása tady už musí ustupovat funkci, celý předek je udělán jako inbuilt křídlo k tomu zadní křídlo a je po kráse.
Ferrari jsou obecně krásná, ale na Enzu už byla krása také dost potlačena (velké nasávací otvory vpředu, vzadu difuzor přes půl auta etc.). Myslím, že už brzo budeme moci udělat srovnávačku "vemeno z bejka" vs "maranelský hatatitla" ;-)
Tož za mě hatatitla :-)Panebože. Nechápu tu hmotnost. Auto váží skoro o 200kg míň než vemeno a má o 200koní víc. Masakr. Kdo ví jak by to bylo kdyby nemělo ty baterky bo co :-)
Tohle je prostě klasika. Lamborghini zdárně pokračuje v historicky vyjetých kolejích a to obrovskou dávkou teatrálnosti. Tohle mimózní auto mne prostě pobavilo. Hned je svět veselejší.
Mezi hezké auta od Lamborghiny patří Miura,Countach,Diablo,Murcielago,Gallard… a Aventador, mezi nepovedená a škaredá auta patří ohavné šesto elemento,neboli zmrvené gallardo,reventon tunning Murcielaga,originál LP 670 vypadá ale mnohem lépe a tahle zmršenina je tuning Aventadora,raději bych Aventadora než tohle
Je to špeci* model Aventador - Sesto Elemento - Veneno .
Mne je z tohoto posledného auta smutno :no: oproti predchodcom je to tuzing z dedinskej garáže .
Vypadá to trochu jako struhadlo na brambory. Ale těžko posuzovat supersport z pozice běžného diskusního prosťáčka To máš stejný jako v případě nějaké super ženy. To, že jsi bouchač okresu ti vydrží jen do doby, než si stáhneš levou ponožku.
O tomhle (myslím jako o tom lambu) nechci psát. Tady někde končí má odvaha, a jsem natolik vybaven sebekázní, že diskusní rozlet tu přenechám "povolanějším". No jsem zvědav, kdo si to tu rozdá picantnostní arogancí se struhadlem roku...