Novinky
to není "dobrá" zpráva, protože se bude muset víc tlačit na prodejce s cenou....za rok-dva bude zapomenuto a pohoda... :-!
Včera se to tu na jiném místě řešilo - G7 Variant vs. O3 kombi, ceny/výbavy,ale to jsme jen spekulovali.
Je třeba uznat, že ač se to někomu nebude líbit, G7 je podařené auto, vypadá jako Golf, sedí se v tom jako v Golfu, řídí se to jako Golf,takže kdo chce Golfa, má Golfa se vším všudy, bez nějakých překvápek, takže proč ne. 😉
Včera se to tu na jiném místě řešilo - G7 Variant vs. O3 kombi, ceny/výbavy,ale to jsme jen spekulovali.
Je třeba uznat, že ač se to někomu nebude líbit, G7 je podařené auto, vypadá jako Golf, sedí se v tom jako v Golfu, řídí se to jako Golf,takže kdo chce Golfa, má Golfa se vším všudy, bez nějakých překvápek, takže proč ne. 😉
:yes: :-! :yes😒br />
BRAVWO... BRAVWO... BRAVWO :yes: :-! :-!
BRAVWO... BRAVWO... BRAVWO :yes: :-! :-!
ve všech srovnávacích testech vyhrává, dokonce i britský Autocar ho v přímém srovnání postavil výše než Focus! A navíc se i dobře prodává, na rozdíl od některých jiných vítězů této ankety. Pro VW je to taková pěkná třešnička na povedeném dortu :yes:
protože ostatní chrápou. To si Golf ještě dovolil využít neschopnost vyrobit benzínový motor s řetězem a levnější špagát uvádí jako inovaci. Tak to srovnejme s konkurencí: Focus = design šílence, Astra těžká, frantíci staří, fiat ještě starší. Tak tu žijeme vesele v Evropě a H/K si zvyšují podíly.
Ostatní mají šanci zase v dalších letech, s novými generacemi. Nemyslím si, že by Golf byl tím nejlepším, co v nabídce bylo, ale těžko mohla EU nechat vyhrát Toyotku/Subaru...
Stříbro v Evropě pro japonské kupé se spalovacím motorem je ti málo? Kéž by byly i podobné asijské ankety takto nepředpojaté.
Jo, je mi to málo, jelikož považuji tuto dvojici za rozhodně zajímavější, než sedmou evoluci nudy. Což, samozřejmě, na tomto serVWeru není politicky správný názor, že?
Jestli je správný "politicky" je mi úplně jedno, ale každopádně jej považuji za celkově iracionální, už vzhledem k tradici (viz i historie vítězů) této ankety a "hodnot", které od počátku vyznává. Druhé místo Toyobaru v této anketě je z celé bedny nejpřekvapivější, samozřejmě myšleno pozitivně.
Jinak ano, sedmá evoluce "dokonale nudnéh👋nudně dokonalého" kompaktního hb, u kterého se konkurence stále "nepochopitelně" škrábe za uchem a "znudění" zákazníci jej kupují až k úplnému "unudění".
Jinak ano, sedmá evoluce "dokonale nudnéh👋nudně dokonalého" kompaktního hb, u kterého se konkurence stále "nepochopitelně" škrábe za uchem a "znudění" zákazníci jej kupují až k úplnému "unudění".
Ale pokud sis ještě nevšiml, v této anketě nejde o zajímavost, nýbrž o kvalitu :-!
O jaké anketě kvality je řeč?
Doporučuji shlédnutí výsledků testů na 100tis. km od Autobildu😒br /> [odkaz]
Prohlížením fotogalerie začínáme u nejhorších výsledků (Touran a Polo). Já vím, ale tohle je spolehlivost. Každý VW je samozřejmě vyroben kvalitně 😄
Doporučuji shlédnutí výsledků testů na 100tis. km od Autobildu😒br /> [odkaz]
Prohlížením fotogalerie začínáme u nejhorších výsledků (Touran a Polo). Já vím, ale tohle je spolehlivost. Každý VW je samozřejmě vyroben kvalitně 😄
Doporučuji ti shnédnout aktuální výsledky, u Tourana dopadly výborně, jeho test dokončili nedávno a Polo, o kterém ty mluvíš, je auto staré 11 let.
Doba pokročila, ale ty jsi nám zaspal. >😁 :yes:
Doba pokročila, ale ty jsi nám zaspal. >😁 :yes:
Jakou kvalitu? >😁 Kde?
Chápu Míšo, ty ji nikde nevidíš, prosťáčci jako ty, mají vesměs dokonale pokřivený pohled na slovo kvalita. :-!
Samozrejme, a ty jsi genius, ktery nas prichazi obratit na pravou VWiru >😁
Rozhodně mám všech pět pohromadě, což se o tobě říci nedá. :-!
Hlavně se sám pochval, nikdo jiný to neudělá 😉
Spíš se zaměř na sebe. To je fiasko již od první věty. >😁
Tvoje fiasko? Jojo, to máš naprostou pravdu. 😄 Já jsem spokojený. >😁
Tyhle ankety vždy mají nějaké předepsané hodnoty, které by měli porotci sledovat. A nebývají zrovna nakloněné sportovnějším autům. Z mého pohledu je to takové symbolické poplácání po ramenou, mezi nadšenci jde o významný počin. Ale nemá smysl, aby takovou anketu vyhrál. Naprosto však chápu, že mu řada novinářů dá ve svých hodnoceních právě druhé místo.
Dobrá otázka, proč utrpěl vítezství? No jednoduše proto, že je nejlepší a nejvšestranější a to již několik generací a hlavně všechny generace ho berou.
Tedy kluk co má ještě mokré papíry (a taťka mu ho koupí), taťka od menší rodiny, tak i důchodce, který se nemusí nic učit a nic nikde hledat = všichni jsou spokojení. V tom tkví kouzlo Golfu 😉
Podle mě mu to to poprávu patří (měl jsem Golf III a taky byl super) 😉 :yes:
Tedy kluk co má ještě mokré papíry (a taťka mu ho koupí), taťka od menší rodiny, tak i důchodce, který se nemusí nic učit a nic nikde hledat = všichni jsou spokojení. V tom tkví kouzlo Golfu 😉
Podle mě mu to to poprávu patří (měl jsem Golf III a taky byl super) 😉 :yes:
Další hořká pilulka pro basmati klub a další cenné body pro nejnudnější automobilku auta na světě s nejhorším poměrem cena/výkon, jejichž auta vlastně nikdo nechce ale všichni s nimi jezdí >😁 BRAVWO
Zas jeden, co si myslí, že si lidi za svoje prachy kupují auta, která nechtějí...
Jenom by mě zajímalo jak by to dopadlo pokud 86 by vyráběl volkswagen.
7 generací Golfu a 7x na bedně. :yes😒br />
Golf I. 2.místo
Golf II. 3.místo
Golf III. 1. místo
Golf IV. 2. místo
Golf V. 3. místo
Golf VI. 3. místo
Golf VII. 1. místo
Golf I. 2.místo
Golf II. 3.místo
Golf III. 1. místo
Golf IV. 2. místo
Golf V. 3. místo
Golf VI. 3. místo
Golf VII. 1. místo
Hm, tak to je zajímavá sbírka 😄
Je vidět, že hodnoty, na které VW vsadil, s časem přetrvávají a v tom je síla Golfu.
:yes:
Je vidět, že hodnoty, na které VW vsadil, s časem přetrvávají a v tom je síla Golfu.
:yes:
Jak píšu, BRAVWO GOLF, NE JLEPŠÍ AUTO HISTORIE :yes:
Z čeho tak soudíš? Že stál 7x na bedně ho nejlepším autem historie snad nedělá.
Ani se mi nechce věřit, že letos v e-COTY nezvítězil elektromobil. 😲 A dokonce se na druhém místě umístilo auto jakým je Toyobaru!...A neméně mě překvapuje umístění i30 na třetím místě po boku Áčka.
Konečně jsem s vítězi spokojen. :yes:
Konečně jsem s vítězi spokojen. :yes:
Třetí je V40. Áčko a i30 dal na 3. místo Hyan.
Jen si nemysli...
O vítězi rozhodovali ti samí "nestranní odborníci", jež nedávno vybrali jako nejlepší auto to, které mělo nejkratší dojezd, nehorší dynamiku, nejnižší maximálku, nejmenší vnitřní prostor, nejmenší kufr, nejvyšší hmotnost, mizerné jízdní vlastnosti a suverénně nejvyšší cenu i s dotacemi (nakradenými z kapes daňových poplatníků) - a to vše prosím v jenom jediném voze.
Tehdy to byla jasná úlitba eko-magorii a letos to dopadlo automobilně dobře jen proto, že reakce na elektrovítěze byly negativní napříč celou Evropou, takže letos jde zase o úlitbu veřejnosti.
S objektivní a odbornou volbou nejlepšího auta Evropy to nemá lautr nic společného.
COTY --> :no:
O vítězi rozhodovali ti samí "nestranní odborníci", jež nedávno vybrali jako nejlepší auto to, které mělo nejkratší dojezd, nehorší dynamiku, nejnižší maximálku, nejmenší vnitřní prostor, nejmenší kufr, nejvyšší hmotnost, mizerné jízdní vlastnosti a suverénně nejvyšší cenu i s dotacemi (nakradenými z kapes daňových poplatníků) - a to vše prosím v jenom jediném voze.
Tehdy to byla jasná úlitba eko-magorii a letos to dopadlo automobilně dobře jen proto, že reakce na elektrovítěze byly negativní napříč celou Evropou, takže letos jde zase o úlitbu veřejnosti.
S objektivní a odbornou volbou nejlepšího auta Evropy to nemá lautr nic společného.
COTY --> :no:
:yes: nesmyslná anketa smyslů zbavených neodborníků. VW by jim měl cenu hodit na hlavu, být nástupcem Ampery a předloňského Leafu je spíš urážka než pocta.
Přesně - lidé, co se podepsali pod vítězství elektroaut, jsou odborníci asi jako topper...
>😁 :yes: :yes: :yes😒br />
tak to si mi dal :yes: :yes: :yes: ani neviem za co to mam 😉
no nic musim sa zlepsit ... podobne ako korejci sa zlepsuju aj ja musim pridat :yes:
tak to si mi dal :yes: :yes: :yes: ani neviem za co to mam 😉
no nic musim sa zlepsit ... podobne ako korejci sa zlepsuju aj ja musim pridat :yes:
Ale jak vidíš, tak někdo dokonce letos čekal (po Leafu a Ampeře) rovnou vítězství Toybaru... 😉
Víš jak se to říká - můžeš bejt za vola, ale neměl bys bejt za vola dvakrát po sobě. A s vítězstvím toyobaru by porota COTY byla za vola už potřetí za sebou - to už je rovnou na diagnózu.
Být za vola jen kvůli tomu, že by upřednostnili auto jdoucí proti proudu doby a proti sterilitě, to lze opravdu jen a pouze v ČR.
Štěkot místních fanoušků VW je toho jen důkazem.
Štěkot místních fanoušků VW je toho jen důkazem.
Ty jsi předně ukázka štěkotu místního plakáta. >😁 :yes:
Kdybys trochu uvažoval, než něco napíšeš...
Neboj se, to s tím volem nebylo namířeno proti žádnému z tvých aut😲blíbenců.
Samozřejmě by za vola byli, neboť zvolit jeden rok "eko"-elektro, další rok "eko"-elektro a další rok auto, primárně určené pro řidičovu zábavu, může jen tuplovanej vůl.
Takovej rozkol v názorech nemá ani porota na superstar.
Ostatně to toyobaru dopadlo v rámci současných euromantinelů navýsost dobře - mimojiné porazilo třeba MB-A...
Neboj se, to s tím volem nebylo namířeno proti žádnému z tvých aut😲blíbenců.
Samozřejmě by za vola byli, neboť zvolit jeden rok "eko"-elektro, další rok "eko"-elektro a další rok auto, primárně určené pro řidičovu zábavu, může jen tuplovanej vůl.
Takovej rozkol v názorech nemá ani porota na superstar.
Ostatně to toyobaru dopadlo v rámci současných euromantinelů navýsost dobře - mimojiné porazilo třeba MB-A...
Ono na té porážce áčka a V40 není zase tak moc těžkého, protože oproti dřívějším jsou ta auta buď jen mírnou evolucí (V40) nebo krokem zpět z dobrého (A). Tím netvrdím, že jsou to špatné vozy, jen nějak nesplňují mou představu aut roku. Bohužel ani Golf ne, protože ten sám je uce a to ještě s otazníkem.
Síce by som ho pre jeho "smiešnu" záruku nikdy nekúpil, ale "pritvrdil" muziku v ponuke cena/výbava a teda konkurenciu núti ísť dopredu .... a to sa počíta :yes:
Co je na té záruce smiešne?
No predsa tá "neuveriteľná" dĺžka >😁
Byť za Daciou je fakt symbolom kvality 😉
Byť za Daciou je fakt symbolom kvality 😉
Je to spíš symbol postavení na trhu a (ne)důvěry zákazníků než přímý ukazatel kvality, (jak nám pan Vošický vtloukal do hlavy).
Súhlasím ... VW jednoducho vie, že jemu prejde to čo iným nie ....
Ale to je zisk pre firmu ... nie pre zákazníka !!!
Koncern má jednoducho spočítané, čo by ho stála predĺžená záruka .... a keďže ju nepredĺžil, tak je jasné ako mu vyšli "počty" ....
Jednoducho štatistika nepustí ... koncernu sa oplatí mať pár poriadne naštvaných zákazníkov s pokazeným autom ako investovať do záruky .....
Koncern zarobí, väčšina zákazníkov je spokojná ... a tých pár s "Čiernym Petrom" majú smolu .... to je tvrdá realita ....
A keďže je koncern ziskový, väčšina zákazníkov spokojná a i značná časť postihnutých koncernových zákazníkov "prúser" odpustí ... tak nie je čo riešiť ....
No mne zas pán zo Škody "vysvetľoval", že krátka záruka je vlastne výhoda : ).
Každý si chváli to svoje ....asi ťažko čakať iné ....
No, ale keď už i na práčku a chladničku mám v "základe" 5-ročnú záruku, tak mi pripadá komické mať na tak drahý výrobok ako auto zákonnú dvojročnú .... tá "dôvera" totiž poruchu nezaplatí .... to bude musieť zákazník ...
Ale to je zisk pre firmu ... nie pre zákazníka !!!
Koncern má jednoducho spočítané, čo by ho stála predĺžená záruka .... a keďže ju nepredĺžil, tak je jasné ako mu vyšli "počty" ....
Jednoducho štatistika nepustí ... koncernu sa oplatí mať pár poriadne naštvaných zákazníkov s pokazeným autom ako investovať do záruky .....
Koncern zarobí, väčšina zákazníkov je spokojná ... a tých pár s "Čiernym Petrom" majú smolu .... to je tvrdá realita ....
A keďže je koncern ziskový, väčšina zákazníkov spokojná a i značná časť postihnutých koncernových zákazníkov "prúser" odpustí ... tak nie je čo riešiť ....
No mne zas pán zo Škody "vysvetľoval", že krátka záruka je vlastne výhoda : ).
Každý si chváli to svoje ....asi ťažko čakať iné ....
No, ale keď už i na práčku a chladničku mám v "základe" 5-ročnú záruku, tak mi pripadá komické mať na tak drahý výrobok ako auto zákonnú dvojročnú .... tá "dôvera" totiž poruchu nezaplatí .... to bude musieť zákazník ...
Ano, stale nami lomcuje kriza v penazenkach a na vyplatnych paskach a na uradoch v prace...a tak v dobe setrenia (racionalizacie) sa ako naj auto dneska jednoznacne javi Golf. V nicom najlepsi ale ani v nicom najhorsi, presne sity na mieru publiku dneska, ktore chce za rozumne peniaze dobry produkt, kvalitu, imidz, zostatkovu hodnotu a najma uzitkove (rozumej uzitocne) vlastnosti. Vari aj komisia COTY pochopila, ze doba hybridov je este daleko a doba si ziadna okamzite ucelove riesenia... :yes:
To je spíš na ostudu výsledek. :no: Je "X" auta lepších,hezčích,kvalitnějších,ale evropadé jsou teleta,tak se nedivým.
Tos to těm telatům nandal s tím "nedivým" >😁 >😁 >😁
Mimochodem - jak by vypadalo pořadí podle tebe, ty ne-tele?
Mimochodem - jak by vypadalo pořadí podle tebe, ty ne-tele?
Zkus se od těch "telat" aspoň naučit psát..., i když pro tebe by to asi nebylo dost "cool", rozuměj jiné, než píše většina ostatních, pro tebe zřejmě příliš normálních.
Logická volba...Gratulace do VW..
Nový Golf je dobré auto s klasickým designem a velmi vylepšeným interierem.
Většinou se neposuzují základní verze..!!
A Golf bude zřejmě opět nejprodávanější auto ve třídě v EU.
Cena je nižší než dříve a výbava lepší.
Snaha porazit konkurenci slavila úspěch.
Toto auto se prostě povedlo a kombík vypadá také moc dobře..
Nový Golf je dobré auto s klasickým designem a velmi vylepšeným interierem.
Většinou se neposuzují základní verze..!!
A Golf bude zřejmě opět nejprodávanější auto ve třídě v EU.
Cena je nižší než dříve a výbava lepší.
Snaha porazit konkurenci slavila úspěch.
Toto auto se prostě povedlo a kombík vypadá také moc dobře..
OK, ak uz niekto vytvori clanok z jednej tabulky, to je isto majstrovstvo jeho pisatelskeho ducha, ale mal by ju opisat aspon kompletne. Takze tu je😒br />
Automobil Počet bodov
Volkswagen Golf 414
Subaru BRZ/Toyota GT86 202
Volvo V40 189
Ford B-Max 148
Mercedes triedy A 138
Renault Clio 128
Peugeot 208 120
Hyundai i30 111
Gratulujem B-Maxu 😉
Automobil Počet bodov
Volkswagen Golf 414
Subaru BRZ/Toyota GT86 202
Volvo V40 189
Ford B-Max 148
Mercedes triedy A 138
Renault Clio 128
Peugeot 208 120
Hyundai i30 111
Gratulujem B-Maxu 😉
Kde je zakopaný pes, že se českým novinářům tak nelíbí Volvo V40 >😁 V prezentaci je vidět, že z česka mu šel jediný hlas, když všichni kolem dávali kolem 7 bodů a navíc pak ve článku na výsledné třetí místo úplně zapomenou a šoupnou tam místo V40 Ačko a i30 >😁 ...
Zrejme "rok impotent" ze zvitezil faceliftovany recyklat na lego stavebnici nazvu mbg....
Stado je a stado bude, tak sup do shoroomu a kupte si vsichni tento marketingovy zazrak!
Stado je a stado bude, tak sup do shoroomu a kupte si vsichni tento marketingovy zazrak!
Voľbu Auta roka považujem už za akýsi rituál. Automobilové sudičky predurčia toho výnimočného a často aj trafia. Z auta sa potom s odstupom času stane legenda. Ale to ešte pri voľbe nevedia.
Pripomeňte si históriu pekne od začiatku a kašlite teraz na predsudky voči jednotlivým značkám. 😄
[odkaz]
Pripomeňte si históriu pekne od začiatku a kašlite teraz na predsudky voči jednotlivým značkám. 😄
[odkaz]
Řekl bych, že celkově dlouhodobě nejúspěšnější značkou v anketě je Opel. Nepočítal jsem to, ale řekl bych, že tak každý třetí rok měl zastoupení na jedné z prvních tří příček. Divím se, že to Golf nevyhrál s první generací. No asi bych to současnému Golfu nedal, ale o tom nerozhoduji.
prekvapilo ma druhe miesto toyoty/subaru ... tie sportiaky su podarene auticka ale ze budu na druhom mieste som necakal.... snad keby mali 400 litrovy kufor tak porazia aj toho golfa 😉 >😁 :yes: pre mna je ich umiestnenie prekvapko
uznavam ze tieto japonske sportiaciky su velmi podarene a aj pekne auta.... a som rad ze porota na to prihliadala, niekedy je to uz az smiesne ze vyhravaju tieto ankety len stale nejake bezne male hatchbacky akousi uz zotrvacnostou a nikto si nevsima aj auta inej triedy a koncepcie.... ano viem.. prihliada sa aj na praktickost, cenu, kufor, a pod.... a preto to maju sportove alebo velke luxusne ci terennne auta tazke... :yes: