Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První statické dojmy: Volkswagen Golf Variant nabízí objem zavazadelníku 605 litrů

23 komentářů

bandiit
Sice je to verze R takže vypadá parádně, ale myslím, že i obyčejnější kousky budou vypadat krásně. Já osobně mám rozhodnuto. O3 kombi je sice také super, ale zaplatit si více peněz za méně výbavy a z mého pohledu chudý interiér oproti Golfu se mi nechce. Navíc chci 1.4 90 Kw a to mi Śkoda ani nenabídne. Naopak Golf mi přidá multilink. První Variant, který je podle mě hezčí než krátká verze.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
octavia ma motoricky problem .. 77kw je pre vacsinu pomaly uz aj malo a 103 je zbytocne vela... v tomto ma leon a golf vyhodu.... ponukaju zlaty stred ktory octavke chyba :yes:
_MT_
Podle mne je zlatý střed tak 125 kW, takže je to očividně subjektivní otázka. 😄 Octavie nejspíš dostane 90 kW o něco později v rámci rozšiřování palety (Audi třeba nenabízelo 103 kW verzi a i dnes nabízí pouze jednu variantu - s ACT/ CoD a manuálem), ale i tak si myslím, že odstupňování po 13 kW je možná až příliš jemné. Navíc má citelně nižší točivý moment než silnější verze, což je nejspíš i důvod, proč ji lidé vnímají jen jako marginálně silnější než 77 kW 1,2 TSI a citelně slabší než 103 kW 1,4 TSI. U Golfu tak 90 kW 1,4 dává smysl hlavně kvůli multilinku.

Nemluvě o tom, že zhruba 100 kW místo zhruba 90 kW nabízí v nižší střední vícero automobilek.
Avatar - peV
peV
Zvlášť u auta,kde se počítá s převážením velkých nákladů, my 103 kw nepřijde nijak přehnaný výkon,s krouťákem je to stejný.
_MT_
90 má 200 Nm, 103 má 250 Nm v o něco užším spektru.
Avatar - peV
peV
Chtěl jsem tím říct, ze stejně jako větší výkon se hodi i větší tocivý moment (ne ze je stejny pro obe motorizace). Ale stejně dík za přesné info 😄
_MT_
😄 Za málo. Kdybych nebyl líný, tak jsem se na to podíval a napsal ti to i s otáčkami. 😉
Xawier
Tak to jsi trochu zaspal... Dnes už jsou ceny u Golfu úplně někde jinde,než byly před měsícem 😉
bandiit
No pokud myslíš tím, že jse zaspal fakt, že chci Varianta, který ještě není ani v prodeji, tak potom ano - zaspal jsem. Jinak cena šla tuším o 10 000 kč nahoru, ale pořád dostanu více výbavy za méně peněz- uvidíme jaký bude příplatek za varianta, ale předpokládám, že to bude stejné jako u O3 kombi. Aby bylo jasno, já proti O3 nic nemám. Je to povedené auto a sám vlastním předchůdce, ale Golfa jsem měl na víkend, O3 si beru tento pátek - v nejvyšší výbavě jako byl Golf a se stejným motorem jako měl Golf. Zatím jsem s ní jel minulý týden cca 20 Km a jsem zvědavý zda se potvrdí mé podezření, že O3 je opravdu hůře odhlučněná. Při první jízdě mi to tak přišlo. Dále mě irituje ten multilink - proč mám mít za stejné, nebo větší prachy torzku? A v neposlední řadě interiér a výbava. To jsou věci, které mě prostě nutí koupit G. Co má O3 opravdu lepší je místo na zadních sedadlech. Tam se už můžete i trochu rozvalit. Golf je vzadu pouze na pohodlné sezení. Sám jsem zvědav, jak na mě O3 zapůsobí po víkendové projížďce - třeba mě donutí změnit názor.
Avatar - peV
peV
Každopádně se tu pak nezapomeň pochlubit! 😄
Avatar - kaa
kaa
Platnost od 21. 2. 2013
VW Golf
Výbava Trendline 1.4/90kw: 428 900kč
- FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In
– Automatická klimatizace „Climatronic“
– 2zónová teplotní regulace, senzor kvality vzduchu
– Dojezdové rezervní kolo
– Sedadlo řidiče výškově nastavitelné
– Systém rozpoznání únavy řidiče
– Elektronický stabilizační systém ESC a 😁S
– elektronická uzávěrka diferenciálu
– Elektronická ruční brzda vč. funkce Autohold
– Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie
– 7airbagů
– čelní, boční, hlavové a kolení u řidiče
– Palubní počítač
– 5dveřová karoserie
– Kontrola tlaku v pneumatikách
– Multikolizní brzda
– Elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
– Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
– Isofix, příprava pro připevnění 2 dětských sedaček na vnějších sedadlech vzadu

– Rádio ”Composition Colour“
– 5“ barevný dotykový displej, 8 reproduktorů, CD-přehrávač
– Kola z lehkých slitin ”Lyon“ 61/2 Jx15“
–Tříramenný kožený volant, výškově i podélně nastavitelný, hlavice řadicí páky v kůži
–Tempomat vč.omezovače rychlosti
– Sedadlo řidiče a spolujezdce výškově nastavitelné
– Komfortní sedadla s látkovými potahy s designem „Zoom“
– Bederní opěrky vpředu
– Palubní počítač „Medium“
– Vnitřní dekory v designu „Dark Silver Brushed“
– Loketní opěrka vpředu s odkládacím prostorem a výdechy ventilace dozadu
– Loketní opěrka vzadu včetně průvlaku pro transport dlouhých předmětů
– Přihrádky pod předními sedadly
– Odkládací kapsy na zadní straně předních sedadel

Octavia3
výbava Ambiente 1.4/90kw: 452 900kč (kombi- 504 900)
- ESC včetně ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR, ESBS
- Airbag řidiče a spolujezdce (s deaktivací), boční airbagy vpředu, hlavové airbagy
- Signalizace nezapnutého bezpečnostního pásu řidiče
- Tříbodové, výškově nastavitelné přední bezpečnostní pásy s přitahovači
- Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
- Tři hlavové opěrky vzadu, výškově nastavitelné
- Imobilizér, štítek s VIN kódem a čárovým kódem
- Dvoutónová houkačka
- Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček
- 15´´ ocelová kola
- mlhové a halogenové světlomety
- Day light
- sada na opravu pneu
- ochranné boční lišty, vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě vozu
- Tonovaná skla
- Výškově nastavitelná sedadla vpředu, s bederními opěrami
- Palubní počítač MFA
- El. okna vpředu
- el. a vyhřívaná zpětná zrcátka
- centrální dálkové ovládání zamykání
- Klimatizace man.
- Radio s CD a MP3
bandiit
Pěkné, ale není to výbava Trendline, ale Comfortline. Trendline ani 1.4 TSI neumožňuje a u O3 zase není motor 90 kw, ale pouze 103 kw.
Avatar - kaa
kaa
Omlouvám se , máte pravdu.
jorbl2
Doufám že půjde dno kufru nastavit/aretovat jak píšou tak, aby byl v rovině s nakládací hranou. Je to párádní kombík.
bandiit
Když jsem měl na víkend krátkého Golfa, tak jsem to zkoušel a dno šlo opravdu nastavit do roviny s nakládací hranou. Variant bude mít to samé.
jorbl2
Skvělý, díky!
M6-MZR
Tak toto uz stoji za zvazenie a vyzera to 10x lepsie ako Octavia III... >😁
Avatar - iudex
iudex
100x lepšie, nie, sú to dizajnové nuansy, ale pri optimálnej motorizácii (pre mňa) 1,4TSI mám v Golfe multilink a to by rozhodlo.
Xawier
Díváš se na Golfa za 900.000,- Kč... 😉
Avatar - iudex
iudex
Nový Golf Variant má 605 litorvý kufor, čo je o rovných 100 l viac, ako predchodca s 560 litrami. 😉 >😁 8-s
Avatar - jozephko
jozephko
Nejako mi to nejde do hlavy. Octavia je o 10 cm dlhšia a má rovnako veľký kufor. Kde potom Golf "dohnal" tých 10 cm v dĺžke? V priestore zadných sedačiek? Alebo naopak Octavka plytvá priestorom? Alebo sú tie hodnoty o veľkosti kufra len bulharskými konštantami?
Avatar - iudex
iudex
Cooking numbers, as usual. 😉
Avatar - peV
peV
Tentokrat zádné kamenování za "příliš" velký kufr? 😉 To holt v Boleslavi o 5l přepískli..