Novinky
Zpět na článek
První statické dojmy: Dacia Logan MCV je vysněným vozem chalupáře (+ video)
20 komentářů
ISNY
0
Logan super pracant, máme ve firmě jednoho jako montážní vůz a nemá chybu. Nový pěkný , docela se povedl,Jen ty 5-té zadní dveře. Ty otvíravé na bok a ještě dělené 1/3 nemají chybu. jen nevím jestli u nové verze to bude možné. Takhle už to bude obyčejný kombík. Ty dveře jsou velká výhoda. A je škoda kdyby už byly jen otvíravé nahoru.
Přejít do diskuze
megacruiser
není to žádná divočina, je prostě elegantní a praktický. Hodit ty černé plasty nad světly do červené barvy, laik to nerozezná od Volva v kombíku 😄
Ale vážně - hrana kufru je příjemně nízko, mám pocit že jdou sklopit i sedáky zadních sedadel, takže ideální plnohodnotná náhrada dosluhujících Felicií v kombíku.
Potenciální kupec teď bude mít těžké rozhodování - Lodgy je perfektní velké MPV, Dokker taky vypadá dobře a má posuvné dveře, Logan MCV je elegantní, klasické kombi. Proč jenom Škodovka nevyrábí taková levná a přitom zcela dostačující auta?
Ale vážně - hrana kufru je příjemně nízko, mám pocit že jdou sklopit i sedáky zadních sedadel, takže ideální plnohodnotná náhrada dosluhujících Felicií v kombíku.
Potenciální kupec teď bude mít těžké rozhodování - Lodgy je perfektní velké MPV, Dokker taky vypadá dobře a má posuvné dveře, Logan MCV je elegantní, klasické kombi. Proč jenom Škodovka nevyrábí taková levná a přitom zcela dostačující auta?
Gangrel
Jako druhe auto do rodiny, pracant - Arctica v LPG (sice to bude šnek...) :yes: :yes: :yes😒br />
Odhad na cenu - Arctica v LPG bratru za 230... a neváhal bych 😉
Odhad na cenu - Arctica v LPG bratru za 230... a neváhal bych 😉
RiVa
Jasny. Ono nevadi , ze to ma 100ku za mesic, ale hlavne, ze to kopne poradne do zad v rozsahu 250 ot/min >😁
Ale na druhou stranu, kdyz nekdo prijde a bude chtit moji 166 V6 a da mi za ni Oktu 1.9 TDI tak nepremyslim ani vterinu 😄
Ale na druhou stranu, kdyz nekdo prijde a bude chtit moji 166 V6 a da mi za ni Oktu 1.9 TDI tak nepremyslim ani vterinu 😄
Ronault.
Ále kdeže, v době uvedení na trh byla i 1,9 TDI v základu raketa na silnici, vždyť v té době drtivá část národa jezdila maximálně Felícii s 50 kW, většinou ale ve stodvacítkách...
Blue Sun
NE ne, lžeš, každé TDI přeci táhlo vodspodu... A ten kopanec, když to zabralo... >😁
Myslím, že to byl hlavní důvod, proč všichni tvrdili, jak to auto táhne... ta pocitová změna, když konečně zabralo turbo.
Myslím, že to byl hlavní důvod, proč všichni tvrdili, jak to auto táhne... ta pocitová změna, když konečně zabralo turbo.
3_diamanty
nemozem suhlasit.... O1 kombi je dodnes nadherne auto s velmi peknym dizajnom :yes:
Blue Sun
Za dobrou cenu dobré auto. Dostatečný vnitřní prostor, spolehlivá a účelná technika. Žádné hraní si na vyšší třídy, ale prostě to, co by auto mělo být.
Bristol
1.9TDI 66kW byl poslední nesmrtelný VW motor(ještě s 1.6MPI) ale říkat že to táhlo v octávce je trochu mimo...s jedničkovou octávkou měl nejslabší diesel docela problém, naopak dokonalá byla 81kW verze :yes: :yes:
Aladeen
tam je vidieť vo všetkých smeroch , akurát mám výhrady k zafarbeným stĺpikom , viac sa mi páči keď sú čierne 😉
Pacho69
Při nájezdu chalupáře 200Km za týden (a to v zimě nejezdí) nemá smysl vůbec uvažovat o dieselu. Servisní náklady budou spíš stoupat, pokud se s moderním dieslem nejezdí (jezdí na nákup).
3_diamanty
suhlas .. 1,5 DCi bude asi ideal.... vykon 66KW je v pohode... dodnes beha kopec 66KW TDiciek v starych podstatne tazsich octaviach a nikto sa nestazuje ze to nejde..... dacia bude v pohode navyse pri jej cenach skutocne ma vyznam uvazovat aj o diesli.. lebo daciu kupime aj s dieslom lacnejsie ako ine podobne velke auto so slabsim benzinom
DEVIL
redndlíky taky nemusím a diesely už tuplem ne, ale musím uznat, že 1.5DCi je to nejlepší, co kdy z Renaultu vypadlo. Vzhledem k tomu, že ho strkají i do Kanga, nemyslím, že by to mělo s malým vozejkem nějaký větší problém...
SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2
montovat motor minimálně 1,9TDI, tak se můžeme bavit o vysněném voze pro chalupáře ! Většina bude chtít tahat ještě přívěs.