Tak to je chyba Toyoty. Já jen říkám, že od toho jsou airbagy (i když plně otevřené dveře nenahradí). Otevřené dveře jsou samozřejmě špatně, ale pokud jde o ruce, větším rizikem jsou okna.
Tohle je jedna z věcí, které moc nekontroluji (jezdím většinou sám a "taxikář" nejsem :-) ), jen vím, že tuhle položku v příplatcích (a tedy nejspíš u Němců - Seitenairbags hinten) vídám.
Taky stoji o stopadesat tisic vice a je otazkou jestli bude fungovat za tri roky bez vyraznych investic do servisu. Toyota obcas nejaky lapsus sice udela, ale narozdil od koncernu zvladne udelat rozvody nebo hlavu co nepraska. :-!
No, dveře se lehce vychlíply v horní čáasti a to ještě na straně, kam šel náraz. Vypadnout tamtudy nikdo nemohl, připoutaný nebo nepřipoutaný. Já čekal že se skutečně otevřely, tohle imho nic moc neznamená.
to mas sice pravdu , suhlasim s tebou, ale ak si mozem vybrat nieco bezpecnejsie len pre lepsi pocit, ze som spravil vsetko pre ochranu posadky, tak si to vyberiem. Nie preto aby som mohol jazdit ako sialenec ! Ty nemusis urobit nic, staci ze do teba niekto napali. Staci si pozriet niektore nehody , kde zahranila zivot lepsia ochrana vs starsia slabsia ochrana.
Ano, mas pravdu ak napises, ak ta sunda kamion, je to jedno. Potom ale je vlastne vsetko jedno a vobec netreba taku zbytocnost ako su pasy a ostatne hov dinky :-)
aby musel riesit ci je lepsie mat otvorene alebo zaseknute dvere..... takze nejako sa nad tym tu kajat a riesit dookola vysledky narazu je uplne irelevantne.... pan boh daj aby neboli potrebne ziadne airbaby nikomu na cestach.....
"vzhledem k tomu, ze vzadu jezdi porad hodne lidi nepripoutanych,"
To hadam nemyslis vazne.
To maju automobilky vyrabat auta a mysliet pritom na debilov, ktori sa nepriputaju?
Tvoja "logika" je presne taka, ako davat za vinu vyrobcovi motoriek, ze nemyslel na to, ze sa najde dement, ktory jazdi bez prilby.
A dalsia vec... Ked v aute sedi nepriputany clovek, auta maju vo zvyku dost intenzivne pipat. Ale "hodne lidi" si radsej kupi zaslepku ci vyradi poistku, nez aby sa mali priputat.
vzhledem k tomu, ze vzadu jezdi porad hodne lidi nepripoutanych, tak to velky problem je, protoze hrozi vypadnuti z vozidla
navic otevrene dvere behem narazu = horsi tuhost karoserie a nikdo nevi co budou otevrene dvere delat, kdyz se auto bude kutalet
nevydim ako problem u cestujucich, daleko vacsi su zaseknute dvere.
zaujimavejsie je vediet ako moc sa dostane stlp do interieru pri bocnom naraze, ako vypada priesor na nohy v predu pri celnom atd. Napr zaujimave su videa, kde je naraz len castou predku. Niektore auta dvrdo narazia a niektore sa sklznu . Co je lepsie ?
tiez je vidiet pri tom teste, ze casto ten airbag volantu nechrani pri sikmom naraze a hlava skonci na bocnych dverach. To je tiez velke minus. Toto by ma ako uzivatela zaujimalo a nie to , ci je tam 5 hviezd za pipanie po nezapnuti pasov atd.
Napr ked som videl ako stlp presiel do mondea, modeo vypadlo z vyberu. Tie videa su zaujimavejsie ako vysledky na papiery