No, dveře se lehce vychlíply v horní čáasti a to ještě na straně, kam šel náraz. Vypadnout tamtudy nikdo nemohl, připoutaný nebo nepřipoutaný. Já čekal že se skutečně otevřely, tohle imho nic moc neznamená.
nevydim ako problem u cestujucich, daleko vacsi su zaseknute dvere.
zaujimavejsie je vediet ako moc sa dostane stlp do interieru pri bocnom naraze, ako vypada priesor na nohy v predu pri celnom atd. Napr zaujimave su videa, kde je naraz len castou predku. Niektore auta dvrdo narazia a niektore sa sklznu . Co je lepsie ?
tiez je vidiet pri tom teste, ze casto ten airbag volantu nechrani pri sikmom naraze a hlava skonci na bocnych dverach. To je tiez velke minus. Toto by ma ako uzivatela zaujimalo a nie to , ci je tam 5 hviezd za pipanie po nezapnuti pasov atd.
Napr ked som videl ako stlp presiel do mondea, modeo vypadlo z vyberu. Tie videa su zaujimavejsie ako vysledky na papiery
vzhledem k tomu, ze vzadu jezdi porad hodne lidi nepripoutanych, tak to velky problem je, protoze hrozi vypadnuti z vozidla
navic otevrene dvere behem narazu = horsi tuhost karoserie a nikdo nevi co budou otevrene dvere delat, kdyz se auto bude kutalet
"vzhledem k tomu, ze vzadu jezdi porad hodne lidi nepripoutanych,"
To hadam nemyslis vazne.
To maju automobilky vyrabat auta a mysliet pritom na debilov, ktori sa nepriputaju?
Tvoja "logika" je presne taka, ako davat za vinu vyrobcovi motoriek, ze nemyslel na to, ze sa najde dement, ktory jazdi bez prilby.
A dalsia vec... Ked v aute sedi nepriputany clovek, auta maju vo zvyku dost intenzivne pipat. Ale "hodne lidi" si radsej kupi zaslepku ci vyradi poistku, nez aby sa mali priputat.
Tak to je chyba Toyoty. Já jen říkám, že od toho jsou airbagy (i když plně otevřené dveře nenahradí). Otevřené dveře jsou samozřejmě špatně, ale pokud jde o ruce, větším rizikem jsou okna.
Tohle je jedna z věcí, které moc nekontroluji (jezdím většinou sám a "taxikář" nejsem :-) ), jen vím, že tuhle položku v příplatcích (a tedy nejspíš u Němců - Seitenairbags hinten) vídám.
Taky stoji o stopadesat tisic vice a je otazkou jestli bude fungovat za tri roky bez vyraznych investic do servisu. Toyota obcas nejaky lapsus sice udela, ale narozdil od koncernu zvladne udelat rozvody nebo hlavu co nepraska. :-!
aby musel riesit ci je lepsie mat otvorene alebo zaseknute dvere..... takze nejako sa nad tym tu kajat a riesit dookola vysledky narazu je uplne irelevantne.... pan boh daj aby neboli potrebne ziadne airbaby nikomu na cestach.....
to mas sice pravdu , suhlasim s tebou, ale ak si mozem vybrat nieco bezpecnejsie len pre lepsi pocit, ze som spravil vsetko pre ochranu posadky, tak si to vyberiem. Nie preto aby som mohol jazdit ako sialenec ! Ty nemusis urobit nic, staci ze do teba niekto napali. Staci si pozriet niektore nehody , kde zahranila zivot lepsia ochrana vs starsia slabsia ochrana.
Ano, mas pravdu ak napises, ak ta sunda kamion, je to jedno. Potom ale je vlastne vsetko jedno a vobec netreba taku zbytocnost ako su pasy a ostatne hov dinky :-)