Testy
TEST Srovnávací test: BMW 114i vs. Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT
62 komentářů
Golf: 513b
Focus: 475b
114i: 457b
Focus: 475b
114i: 457b
V teste sa porovnáva Golf 1,2 so 77 kW s Focusom 1,0 v 77 kW verzii. Zároveň sa však dočítame, že "přeplňovaná dvanáctistovka TSI disponuje 77 kilowatty (nejvíce v testu)". Ak redakcia považuje obvinenia z nejakej neobjektivity v prospech koncernu VW za nedôvodné, nemala by takto nahrávať na smeč pochybovačom (ktorí môžu tvrdiť, že ide o podprahové podsúvanie, že Golf je lepší a jeho 77 kW je viac, ako 77 kW Focusa).
Tiež ma vždy pobaví, ako pri existencii nejakého problému sa tento problém popiera, resp. banalizuje, aby sa po predstavení novej verzie (auta či motora) priznal: "Použití ozubeného řemene místo problémového rozvodového řetězu..." 😉
Tiež ma vždy pobaví, ako pri existencii nejakého problému sa tento problém popiera, resp. banalizuje, aby sa po predstavení novej verzie (auta či motora) priznal: "Použití ozubeného řemene místo problémového rozvodového řetězu..." 😉
Tak na to už jsem si pomalu zvykl. Ale chápu bulvár, chápu reklamy, chápu i drobné šovinistické nadržování, je třeba nějak vydělávat, leč takové chyby nechápu. To má souviset s bulvárem, nadržováním, nebo jen Němčouři neumí psát?
Nejpodstatnější dva údaje hovořící o "síle" motoru jsou výkon a krouťák, pokud je výkon shodný, ve finále napoví případný rozdílný krouťák.
Nehledě na (v tomto případě) podstatný rozdíl poměru hmotnosti vozu a samotného výkonu motoru: Focus 13,2 kg/k vs. Golf 11,8 kg/k.
Nehledě na (v tomto případě) podstatný rozdíl poměru hmotnosti vozu a samotného výkonu motoru: Focus 13,2 kg/k vs. Golf 11,8 kg/k.
To je taky důležitý, nicméně to vypadá, že s námi hrají hru Co si myslíš o tom, co jsem napsal? To řadím k bulváru.
Nikde sa nehovorí o "síle", iba o výkone a tam matematika akosi nepustí: 77 kW nie je viac, ako 77 kW. 😉
Ano, hovoří se tam o kW, ale pokud to chceš brát úplně doslova tak cituji:
"Přeplňovaná dvanáctistovka TSI disponuje 77 kilowatty (nejvíce v testu)...", což nevylučuje možnost, že i další ze tří účastníků má stejný výkon, tedy že nejvíc kW v testu má jak Golf, tak Focus. Prostě můžou být v tomto ohledu "první" hned dva, tak jako např. posledně ve fotosoutěži, kdy jste oba získali nejvyšší počet bodů. A když řeknu, že jsi získal nejvyšší počet bodů, rozhodně nekecám.
Ale tohle "slovíčkaření" jistě (vzhledem ke své profesi) dobře znáš a umíš také používat... 😉 >😒]
"Přeplňovaná dvanáctistovka TSI disponuje 77 kilowatty (nejvíce v testu)...", což nevylučuje možnost, že i další ze tří účastníků má stejný výkon, tedy že nejvíc kW v testu má jak Golf, tak Focus. Prostě můžou být v tomto ohledu "první" hned dva, tak jako např. posledně ve fotosoutěži, kdy jste oba získali nejvyšší počet bodů. A když řeknu, že jsi získal nejvyšší počet bodů, rozhodně nekecám.
Ale tohle "slovíčkaření" jistě (vzhledem ke své profesi) dobře znáš a umíš také používat... 😉 >😒]
Nov porovnaní s Tebou som amatér. 😉
>😒]
Nakonec to zase bude jen tradiční překlep na Auto.cz u výkonu Focusu. >😁 😉
Nakonec to zase bude jen tradiční překlep na Auto.cz u výkonu Focusu. >😁 😉
A zase je to nakoniec v prospech VW. >😁 😉
Ale tohle byl jasný pokus přilepšit Fordu. >😒]
Kdyby jsi znal všechny parametry Fordu, tak jako já u koncernu, tak by jsme ten překlep odhalili okamžitě a nebylo o čem psát, ale zase o čem by jsme tu pak psali, že... >😁
Kdyby jsi znal všechny parametry Fordu, tak jako já u koncernu, tak by jsme ten překlep odhalili okamžitě a nebylo o čem psát, ale zase o čem by jsme tu pak psali, že... >😁
To bude tým, že ma litrové trojvalce nezaujímajú, od R4 vyššie by sa mi to nestalo. >😁
Tak to jsem tě podcenil, myslel jsem si totiž, že tebe zajímají hlavně motory do R4.
Snad to nemáš podobně i u bab, myslím jako, že ty co mají prsa pod velikost 4, jsou pod tvoji rozlišovací schopnost. >😒] 😉
Snad to nemáš podobně i u bab, myslím jako, že ty co mají prsa pod velikost 4, jsou pod tvoji rozlišovací schopnost. >😒] 😉
papírově
1.0 EcoBoost má 74kW
114i má 75kW
1.2 TSI má 77kW
a vzhledem k dosaženým výsledkům ve zrychlení to vypadá, že rozdíl ve skutečnosti je ještě daleko větší.
1.0 EcoBoost má 74kW
114i má 75kW
1.2 TSI má 77kW
a vzhledem k dosaženým výsledkům ve zrychlení to vypadá, že rozdíl ve skutečnosti je ještě daleko větší.
Tak to se nám to tu začíná komplikovat. Radši se na to podívám sám.
Stačí se podívat do údajů samotného Fordu a BMW
nebo se podívat na video verzi testu
[odkaz]
nebo si ho přečíst v originále.
Ach ty spiklenecké teorie.
nebo se podívat na video verzi testu
[odkaz]
nebo si ho přečíst v originále.
Ach ty spiklenecké teorie.
Tvoje odporúčanie by teda malo byť určené hlavne redakcii, ktorá tieto nesprávne údaje v texte uvádza. 😉
Důvěřuj, ale prověřuj...
[odkaz]
Focus je stokoník.
Píšou to i v testu, v tabulce, takže tam jsou chyby.
[odkaz]
Focus je stokoník.
Píšou to i v testu, v tabulce, takže tam jsou chyby.
Další chybka. Ford focus má zavazadelník jen 316 L, tudíž výrazně menší nežli BMW.
Byl by velky problem dat data z textu do prehledne tabulky, nez to tady lustit v textu
Manta zmíněná na začátku článku vážila cca 950kg
"O nějaké „levnější“ nápravě nechtějí wolfsburští konstruktéři podvozku slyšet, vždyť se přece jedná o součást modulárního systému MQB na výkonové úrovni aktuální víceprvkové nápravy. Naše testovací jízdy tohle tvrzení v zásadě potvrdily, nicméně řidič odhalí limity. "
Coze tim autor chtel rici? Snad ne. >😁
Coze tim autor chtel rici? Snad ne. >😁
to by bolo o vitazovi vlastne uz rozhodnute >😁 😉 , najlepsie auto sveta by nemalo najmensi problem s nejakymi smiesnymi nemcami :yes:
Vcelku ma prekvapilo tvrdenie o slabej pružnosti 1er, teoreticky by mal byť nízkoprepĺňaný štvorvalec 1,6 najpružnejší a vida: nie je.
Priplatiť si pri Golfe za 1,4ku a aj posledný problém (vlečka) je vyriešený.