Testy
Tak se potvrzuje, že Mercedes-Benz je ten s hvězdou na kapotě jakož i hvězdou ve světě aut. To nejdůležitější je k zaznamenání uvnitř. Jo, coupéčkem nakopnul mercedes celou svou nevelkou konkurenci dokonale do slabin. To auto posunulo kokpit do sféry uměleckého díla. Je tam jemná retromlha sedmdesátých let, je tam absolutní ergonomie současnosti. Kvalita materiálů dospěla v aktuálních prémiích na vrchol zaplatitelných možností, nyní tedy k tomu v prémii nastupuje umění. Popravdě je nutno napsat, že mercedes je nyní kokpitem tak vpředu, že je vyloučené, aby někdo přišel s porovnatelnou vizuální reakcí. Vnitřku ovšem dokonale sekunduje i vnějšek. Lehce nadrzlý, lehce arogantní, přesto gentleman s nejvybranějším chováním.
Kolega PM nedávno parfektně odtušil, že v tomto segmentu plní AUDI A5 tak nějak nejhlouběji roli klasického getečka, tedy sportovního cesťáku. Mercedes k tomu navíc přidává fantastickou porci šarmu a noblesy.
Vizuálně dnes není co řešit, nejnovější klenot středních coupe je absolutní hvězdou. Volil bych kokpit do smetanova s matných dřevěným dekorem. Přírodní stříbrný melír pak na hlavě řidiče, na vedlejším sedadle něco z rodu Audrey Hepburnové. Šroťák ti pak může bejt ukradenej.
To auto nahoře... to je ten pravý svět aut. Ne na krev dožebraná sedmiletá lowendová záruka, žádné deflorace obrezlým drátem z bazarového plotu, tohle auto je čistá, úchvatná destilace všeho, čím auto autem je. Coup-e pro chytré, coup-e pro úspěšné, coup-e a pro... vychované.
P.S. COUP-E, auto, které jsi vždycky chtěl... :yes😒br />
Pochvalu zaslouží též fantastické snímky z reálu. Úplně tu Audrey vidím tam na té terase...
Kolega PM nedávno parfektně odtušil, že v tomto segmentu plní AUDI A5 tak nějak nejhlouběji roli klasického getečka, tedy sportovního cesťáku. Mercedes k tomu navíc přidává fantastickou porci šarmu a noblesy.
Vizuálně dnes není co řešit, nejnovější klenot středních coupe je absolutní hvězdou. Volil bych kokpit do smetanova s matných dřevěným dekorem. Přírodní stříbrný melír pak na hlavě řidiče, na vedlejším sedadle něco z rodu Audrey Hepburnové. Šroťák ti pak může bejt ukradenej.
To auto nahoře... to je ten pravý svět aut. Ne na krev dožebraná sedmiletá lowendová záruka, žádné deflorace obrezlým drátem z bazarového plotu, tohle auto je čistá, úchvatná destilace všeho, čím auto autem je. Coup-e pro chytré, coup-e pro úspěšné, coup-e a pro... vychované.
P.S. COUP-E, auto, které jsi vždycky chtěl... :yes😒br />
Pochvalu zaslouží též fantastické snímky z reálu. Úplně tu Audrey vidím tam na té terase...
Sice si to "malinko" rozepsal, ale v podstatě si stejně napsal jen to co já..., pouze několika (nečeskými) slovy... 😉 >😒]
Ty by si sa aj rozpisal, ale to by tam muselo byt nieco od premiovej konkurencie s vrtulou a s kruznicami. 😉
k ventilátoru a olympiádě můžeš napsat spoustu slov, ale nikdy to nebude Mercedes. Furt to bude jen ventilátor a olympiáda 😉
Ale di ty brebto... a co třeba taková TATRA..., co nezná bratra...?!? 😉
ventilator kruhy rozfuka, ale hviezdy nedokaze, lebo su moc vysoko, taktiez mozu kruhy zadriet ventilator, ale nedosiahnu na hviezdy. >😁
Přistoupím tedy na tvou dětskou "logiku"...
MB má ve znaku kromě třícipé hvězdy také jeden kruh, ve kterém je tato hvězda..,BMW má kruhy minimálně dva a AUDI dokonce čtyři (quattro)....
Mimochodem se vznikem znaku BMW nemá žádná vrtule vůbec nic společného..., stejně jako olymp. "kruhy" s Audi... 😉
MB má ve znaku kromě třícipé hvězdy také jeden kruh, ve kterém je tato hvězda..,BMW má kruhy minimálně dva a AUDI dokonce čtyři (quattro)....
Mimochodem se vznikem znaku BMW nemá žádná vrtule vůbec nic společného..., stejně jako olymp. "kruhy" s Audi... 😉
Přistoupím tedy na tvou dětskou "logiku"...
MB má ve znaku kromě třícipé hvězdy také jeden kruh, ve kterém je tato hvězda..,BMW má kruhy minimálně dva a AUDI dokonce čtyři (quattro)....
Mimochodem se vznikem znaku BMW nemá žádná vrtule vůbec nic společného..., stejně jako olymp. "kruhy" s Audi... 😉
MB má ve znaku kromě třícipé hvězdy také jeden kruh, ve kterém je tato hvězda..,BMW má kruhy minimálně dva a AUDI dokonce čtyři (quattro)....
Mimochodem se vznikem znaku BMW nemá žádná vrtule vůbec nic společného..., stejně jako olymp. "kruhy" s Audi... 😉
jsou dvě teorie (vrtulová, bavorská) ohledně znaku BMW. A vzhledem k tomu, že na počátku to byla firma zabývající se výrobou komponentů pro letadla, tak to bude kombinace obou teorií 😉
Svým způsobem ano..., ovšem primárně se jednalo pouze
o (obrácenou) stylizaci bavorské "vlajky", která byla o něco později chytře využita v reklamě, jako symbol výrobce leteckých motorů..., tedy bílá vrtule na modré obloze... :-!
o (obrácenou) stylizaci bavorské "vlajky", která byla o něco později chytře využita v reklamě, jako symbol výrobce leteckých motorů..., tedy bílá vrtule na modré obloze... :-!
To víš na Mercedes musíš dozrát...možná jednou... až budu tak "starý" jako ty... >😒]
...ale tak větší kupé od MB se mi líbily vždycky, do klasického Éčka bych "ještě" nešel a o střední třídě bych u prémiových sedanů (obecně) ani neuvažoval... :-!
...ale tak větší kupé od MB se mi líbily vždycky, do klasického Éčka bych "ještě" nešel a o střední třídě bych u prémiových sedanů (obecně) ani neuvažoval... :-!
Obcas mam chut, zavolat kamaradovi do Bohnic, kdo z jeho klientu by se mohl schovavat za nickem GTI, ale tohle je jak z katalogu. Vyborne :yes😒br />
PS Kamarad je lekar a ne, nejsem na vychazce 😉
PS Kamarad je lekar a ne, nejsem na vychazce 😉
.. aj ked nie su to celkom priam konkurenti komu by ste dali prednost? Tomuto krasnemu stroju alebo jaguaru XF ?
Odpověděl sis sám...nejsou to přímí konkurenti...
Před XF bych dal určitě přednost XFR... :yes: 😉
Před XF bych dal určitě přednost XFR... :yes: 😉
Prostě se s tím smiř. Tohle není náskok nebo das auto. Není to ani vrtulka do ventilátoru z Mnichova. Tohle je MERCEDES. O něm se nediskutuje! :-! :yes:
Zdaleka ne všechny auta MB jsou, nebo byly ikony...a to samé platí i pro její konkurenci...
Zrovna tak "ikona" (nerovná se významu subjektivně "vyjímečná") není zdaleka jen o TVÝCH automobilových představách, ikona je vlastně obecně vnímaný symbol, který
se jedním subjektivním pohledem (který samozřejmě může být
i negativní) nijak zásadně nemění...
Opravdová ikona, prostě zůstává ikonou, i když ji třeba někdo
z nás takto osobně nevnímá...
😉
MB nebyl mým vyloženým oblíbencem ani v dětství a není jím úplně obecně ani dnes...
Rozhodně bych MB "nedémonizoval" podobně jako tatra...
Relativně nedávné četnější problémy s kvalitou u některých typů vozů jsou obecně známé...
To co dost obecně popisuješ, podle mě, není nic zas tak moc nového, ale ani zdaleka tak dramatického... :-!
MB není třeba démonizovat,jen ta ztráta dříve samozřejmé "vlastnosti" je hůře uchopitelná...pro fandu či sympatizanta...