Sorry, asi jsme na tu čecháčkovštinu trochu alergičtí, ale když se díváš na televizi, a agent Mulder říká "Sclullyoví", že "votevře vosumsed vosumdesát vosum voken" a dá si "rejži", taky by ti naskakovala hůsí kůže. Podle mě by se asi mělo dabovat spisovně, ne? Taky by se vám nelíbilo, kdyby to bylo třeba hanácky či ostravsky. Filmy si už raději stahuju v originále abych ten dabing neslyšel.
Přesně tak...Škoda se snaží mít ten "kus" auta navíc,ale slušně využitelné MPV nikoliv.
Osobně se mi design roomsteru líbí víc než Fabia fkombajnu.Jen škoda úzkého podvozku,kdy je auto reálně pro 4.VW se bojí dát škodě MPV podobné touranu a z něj odvozenou užitkovou verzi? Je škoda,že koncern kromě Amaroku opustil klasické pickupy.Caddy už není ten jednoduchý dříč a užitkáč...
Já ti nevím, ale třeba jak zmiňuješ citigo, tak to je opravdu otřesné auto. Tak třeba před 10 lety vyráběné VW lupo už mělo medernější tvary jak dnešní citigo. Ten dnešní VW je na tuto dobu také děsnej. To už se VW mohl držet starého lupa a ušetřili by za vývoj nových mini vozů. :-)
Ono ta 1.4 OHV taky už nebyl takový hit spolehlivosti,jako předchozí 1.3 ve Felicii.TSI bylo jednoznačně ošizeno ve výrobě a ve vybraných materiálech...to samé z počátku HTP.Doufejme,že to už vychytali...nebo jim to bude trvat ještě pár let a až to konečně vychytají,tak motor stáhnou z nabídky...protože plní jen Euro 5 a ty v roce 2015 končí.
Octa 1. generace byla nadčasové auto, ale mně se víc líbila 1. fabie [odkaz] . Ta i líp jezdila... A co se týče základních motorů, tak musím víceméně souhlasit. Pokud míníš škodovácké OHV, tak to byl spolehlivý motor, když ho dobře smontovali, ale v octě to nebylo ono... A co TSI? Vada to byla nejspíš ukrytá a typická pro danou koncepci, ale přehlédnout ji nebo dokonce motor poslat do výroby s vědomím... je fakt prasárna.
Hrůza a děs,to bych zas úplně netvrdil.V poslední době se škodovka docela oživila.Yeti,Citigo,Rapid a další modely budou následovat.Kde škodovka vždy zaostávala za konkurencí jsou motory a to buď zastaralé,slabé a nebo se do provozu vypustí něco co není řádně vyzkoušené a vychytané a doleďuje se to ještě dalších pár let,jako příklad jsou rozhodně motory v minulosti-HTP,nyní TSI.Další věc,která se rozhodně musí škodovce vytknout jsou neúměrné ceny základních výbav.
Škodovka jediné co kdy uměla je octavia to se musí nechat, protože její design vypadá svěží i za pár let. :-) Jen si to musí vždy pokazit sociální výbavou což už je u škodovky zvykem a základním motorem. např. O1 1.4 MPI O2 1.2 TSI O3 1.2 TSI
Ostatní vozy od Škodovky? Hrůza děs a dál bych se o tom raději nevyjadřoval.
Docela škoda i přes divný design to není špatné auto...že se neprodává?to bych netvrdil,hned po Octavii a Fabii je nejprodávanější.Jinak osobně znám majitele co tvrdil,že by si takovou nezhlednou "škatuli" nekoupil a když hleděl po Fabiích,tak vedle stál předváděcí Roomster za výhodnější cenu než Fabie a dokonce z větší výbavou a hned po svezení si ho oblíbili,hlavně prostor,který je odost větší než ve Fabii kombi,dokonce i jízdní vlastnosti jsou dobré a komfort slušný díky dlouhému rozvoru.No nic uvidíme jak si ten nový crossover na podvozku Cadyny povede.
Alhambru také nechápu. Snad je to proto, že její počátky sahají do poloviny devadesátých let, kdy Seat dělal Toleda a Škoda pomalu začínala s Felicií, a rozhodli se (i v druhé generaci) nadále nechat Alhambru u Seatu...Ještě víc mi ale vrtá hlavou smysl nového Toleda.
za koncem Roomstera. Úspěch? Neúspěch? Myslím že úspěch. Opět dokázali zrecyklovat kdejaký koncernový díl a nabídli tu na celé jedno modelové období malé MPV s naprostým minimem vynaloženéhu úsilí. Přitom model, který spousta lidí nemohla ani vystát prodávala v číslech ne úplně nezajímavých (co by za to někteří z konkurentů dali...).
Slepá ulička? Zřejmě ano. Dnes se vše nese na módní vlně SUV, které už vlastně s SUV ani mnoho společného nemají... Peugeot 2008 jasně ukázal směr a takový Qashqai se dnes jeví doslova jako vizionář... Dává to docela logiku, místo MPV nabídnout podobně praktické SUV...
Přesto si prostě nemohu odpustit a musím vyslovit kritiku koncernu za vztah Škody k MPV. Nic by se nehodilo ke Škodě víc než ucelená řada MPV. Škodovkář slídí po litrech v zavazadelníku a prostoru, tak PROČ cpou MPV pod rádoby sportovní Seat? Jaký smysl má Alhambra a kde je MPV od Škody??? Tohle prostě koncern totálně pomátl, pravá ruka neví co dělá ta levá...
Mimochodem - dnes jsem viděl nového Scénica po FL a je to prostě naprosto nádherný kus :yes:
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč Vahland dva roky před uvedením modelu najednou řekne, že to nebude MPV, ale crossover (a to ani neberu v potaz fakt, že původně měl přijít už za rok)? :-O8-s:no:
To abych si prostudoval originál, tady člověk fakt n(i)ěkdy neví... 8-s
Není trochu pozdě spekulovat, co nahradí Roomster? Je tu sedm let. Pokud teprve spekulují, čím ho nahradí, tak tu ještě asi nějaký ten čas na trhu pobude. Už proto si myslím, že nástupce Roomsteru je už dávno znám.
Modely Roomster a Altea budou nahrazeny crossoverama. To samo o sobě svědčí o upadající kategorii malých a tředních MPV a velkého potenciálu crossoverů. Dokonce se spekuluje o tom, že by se nový cross od SEATu - Tribu mohl vyrábět spolu s novou škodovkou v České republice. To jsou koncernové šachy....
Mě se také dříve nelíbil. faktem je, že ten design je jak dvě různá auta..a tak se mi nelíbil, až jsem si ho koupil místo jedničkové octavie:-) Celkem jsem si ho poupravil a vypadá to pěkně. Nicméně nový design by mu určitě slušel, ale nerušil bych ho, protože auto s takovým prostorem a cenou škodovka nemá a ten prostor je tam teda opravdu velký vzadu, kdo potřebuje auto pro podnikání a potřebuje kombinaci MPV, osobáčku a malé dodávky, je to pro něj ideální volba. Hlavně se nikde bohužel nemluví o tom, že má mnohem lepší jízdní vlastnosti než fabie, tam je rozdíl opravdu znatelný i pro laika.
Spíš bych byl pro udělat jiné MPV než přiblblý crossover. Upřímně, já moc vozidla SUV nechápu, do terénu to není a je to nákladné, na trhu jich je mraky a aby se kanibalizoval s yetim to moc nechápu.
spíš kdyby udělali něco jako je Sharan nebo Touran, to by bylo dobré.
Kdyby noveho Roomstera udelali z Caddyho delsi verze, trosku to pohranatili do stylu novy O3. Proboha, at hlavne na zadni dvere nedavaji zadny trojuhelnikovy prolis.
Tak by to mohlo byt oblibene auto.
Prece jen tady v cesku se kupuji hodne kombiky a podobne velkokufrove veci, protoze kde kdo podnika a jezdi na chalupu...atd.
Proste Roomster ma na nsem trhu velke misto, ale musi ho udelat dobre a hlavne milionkrat peknejc nez toho prvniho.
Troufám si oponovat, Rapid i přes nepříznivý začátek teď táhne škodu - je to nejobjednávanější model a už teď 11.3 je naplněno 80% plánu objednávek na tento měsíc.
Ten článek jsem četl někdy minulý týden a je dost rozdílné, zda v originálním znění Vahland řekne "avantgardní styl" a nebo si to český novinář přepíše na "podivný dizajn" :no:
"...Vahland přiznal, že podivné tvary Roomsteru limitují jeho prodeje..."
Gratulujem! Trvalo im *len* 7 rokov, kym prisli na to, co bolo ostatnym jasne uz od zaciatku: Ze Roomster ma tak podiviny dizajn, ze s nim ziadne terno u zakaznikov neurobi...
Ja len dufam, ze "zaklanim" Roomstera, a prepracovanim Fabie/Superbu Skoda definitivne opusti eru dizajnovych vystrelkov, a vrati sa tam kam patri: ku klasickemu, jednoduchemu, cistemu a nadcasovemu dizajnu, ktoreho pociatky su niekde v prvej generacii Octavie...