Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škodu Roomster má nahradit malý crossover

48 komentářů

michalpneu
To jsi napsal přesně
pitrys
Sorry, asi jsme na tu čecháčkovštinu trochu alergičtí, ale když se díváš na televizi, a agent Mulder říká "Sclullyoví", že "votevře vosumsed vosumdesát vosum voken" a dá si "rejži", taky by ti naskakovala hůsí kůže. Podle mě by se asi mělo dabovat spisovně, ne? Taky by se vám nelíbilo, kdyby to bylo třeba hanácky či ostravsky. Filmy si už raději stahuju v originále abych ten dabing neslyšel.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pitrys
Top Gear je tak notoricky známý a když je tam škodovka milionkrát propíraný že jsem to nepředpokládal.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pitrys
Někteří, ne některý.

To s tím Stratosem řekl Clarkson, Auto.cz to jen použilo. Sea 13 ep 3
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pitrys
Asi na tom něco bude, dříve jsem nepotkal ani jednoho a teď nekolik denně...
pitrys
A někteří zase neumí česky.
Se z toho Clarksona zase nepo.....
Avatar - KubikCv
KubikCv
Přesně tak...Škoda se snaží mít ten "kus" auta navíc,ale slušně využitelné MPV nikoliv.
Osobně se mi design roomsteru líbí víc než Fabia fkombajnu.Jen škoda úzkého podvozku,kdy je auto reálně pro 4.VW se bojí dát škodě MPV podobné touranu a z něj odvozenou užitkovou verzi? Je škoda,že koncern kromě Amaroku opustil klasické pickupy.Caddy už není ten jednoduchý dříč a užitkáč...
Avatar - KubikCv
KubikCv
tvar předních dveří kolem okna evokuje Stratos dost...ale po tom,co jsi předvedl v diskusi kolem "zátarasů" se ti nedivím >😁
Kneblis
Já ti nevím, ale třeba jak zmiňuješ citigo, tak to je opravdu otřesné auto. Tak třeba před 10 lety vyráběné VW lupo už mělo medernější tvary jak dnešní citigo. Ten dnešní VW je na tuto dobu také děsnej. To už se VW mohl držet starého lupa a ušetřili by za vývoj nových mini vozů. 😄
Avatar - qwert88
qwert88
Ono ta 1.4 OHV taky už nebyl takový hit spolehlivosti,jako předchozí 1.3 ve Felicii.TSI bylo jednoznačně ošizeno ve výrobě a ve vybraných materiálech...to samé z počátku HTP.Doufejme,že to už vychytali...nebo jim to bude trvat ještě pár let a až to konečně vychytají,tak motor stáhnou z nabídky...protože plní jen Euro 5 a ty v roce 2015 končí.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Octa 1. generace byla nadčasové auto, ale mně se víc líbila 1. fabie [odkaz] . Ta i líp jezdila... A co se týče základních motorů, tak musím víceméně souhlasit. Pokud míníš škodovácké OHV, tak to byl spolehlivý motor, když ho dobře smontovali, ale v octě to nebylo ono... A co TSI? Vada to byla nejspíš ukrytá a typická pro danou koncepci, ale přehlédnout ji nebo dokonce motor poslat do výroby s vědomím... je fakt prasárna.
Avatar - qwert88
qwert88
Hrůza a děs,to bych zas úplně netvrdil.V poslední době se škodovka docela oživila.Yeti,Citigo,Rapid a další modely budou následovat.Kde škodovka vždy zaostávala za konkurencí jsou motory a to buď zastaralé,slabé a nebo se do provozu vypustí něco co není řádně vyzkoušené a vychytané a doleďuje se to ještě dalších pár let,jako příklad jsou rozhodně motory v minulosti-HTP,nyní TSI.Další věc,která se rozhodně musí škodovce vytknout jsou neúměrné ceny základních výbav.
Kneblis
Škodovka jediné co kdy uměla je octavia to se musí nechat, protože její design vypadá svěží i za pár let. 😄 Jen si to musí vždy pokazit sociální výbavou což už je u škodovky zvykem a základním motorem. např. O1 1.4 MPI O2 1.2 TSI O3 1.2 TSI
Ostatní vozy od Škodovky? Hrůza děs a dál bych se o tom raději nevyjadřoval.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tak ono ani minulé Toledo moc velký smysl nemělo.
Kvasiny
Tak spíš to vypadá na podobný povoz jako je Sharan...ale uvidíme co z toho nakonec bude...
Avatar - qwert88
qwert88
nebyl to Jeremy Clarkson,kdo toto vymyslel?myslím,že v jednom díle kde měl Roomster v testu,tvrdil že přední boční okna jsou jak ze Stratosu
Avatar - qwert88
qwert88
s tím designem myslíš "konzervativního" >😁
Avatar - qwert88
qwert88
Zajímavé je,že prvně se spekulovalo o něčem podobném VW Touranu jako o možném nástupci pro Roomster
Avatar - qwert88
qwert88
:yes: 😉
Avatar - qwert88
qwert88
Docela škoda i přes divný design to není špatné auto...že se neprodává?to bych netvrdil,hned po Octavii a Fabii je nejprodávanější.Jinak osobně znám majitele co tvrdil,že by si takovou nezhlednou "škatuli" nekoupil a když hleděl po Fabiích,tak vedle stál předváděcí Roomster za výhodnější cenu než Fabie a dokonce z větší výbavou a hned po svezení si ho oblíbili,hlavně prostor,který je odost větší než ve Fabii kombi,dokonce i jízdní vlastnosti jsou dobré a komfort slušný díky dlouhému rozvoru.No nic uvidíme jak si ten nový crossover na podvozku Cadyny povede.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Alhambru také nechápu. Snad je to proto, že její počátky sahají do poloviny devadesátých let, kdy Seat dělal Toleda a Škoda pomalu začínala s Felicií, a rozhodli se (i v druhé generaci) nadále nechat Alhambru u Seatu...Ještě víc mi ale vrtá hlavou smysl nového Toleda.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
za koncem Roomstera. Úspěch? Neúspěch? Myslím že úspěch. Opět dokázali zrecyklovat kdejaký koncernový díl a nabídli tu na celé jedno modelové období malé MPV s naprostým minimem vynaloženéhu úsilí. Přitom model, který spousta lidí nemohla ani vystát prodávala v číslech ne úplně nezajímavých (co by za to někteří z konkurentů dali...).

Slepá ulička? Zřejmě ano. Dnes se vše nese na módní vlně SUV, které už vlastně s SUV ani mnoho společného nemají... Peugeot 2008 jasně ukázal směr a takový Qashqai se dnes jeví doslova jako vizionář... Dává to docela logiku, místo MPV nabídnout podobně praktické SUV...

Přesto si prostě nemohu odpustit a musím vyslovit kritiku koncernu za vztah Škody k MPV. Nic by se nehodilo ke Škodě víc než ucelená řada MPV. Škodovkář slídí po litrech v zavazadelníku a prostoru, tak PROČ cpou MPV pod rádoby sportovní Seat? Jaký smysl má Alhambra a kde je MPV od Škody??? Tohle prostě koncern totálně pomátl, pravá ruka neví co dělá ta levá...

Mimochodem - dnes jsem viděl nového Scénica po FL a je to prostě naprosto nádherný kus :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
>😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
nemá. MPV u nás prostě netáhnou.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč Vahland dva roky před uvedením modelu najednou řekne, že to nebude MPV, ale crossover (a to ani neberu v potaz fakt, že původně měl přijít už za rok)? 😲 8-s :no:
To abych si prostudoval originál, tady člověk fakt n(i)ěkdy neví... 8-s
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Četl jsi aspoň článek?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Argumenty a fakta? S tím u místních e😜ertů nepochodíš.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tady to neplatí. Podivný design je výstižnější než avangardní styl. 😉
Kvasiny
No pobude si ještě pravděpodobně 2 roky...poté se snad objeví nástupce aby bylo co dělat 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Není trochu pozdě spekulovat, co nahradí Roomster? Je tu sedm let. Pokud teprve spekulují, čím ho nahradí, tak tu ještě asi nějaký ten čas na trhu pobude. Už proto si myslím, že nástupce Roomsteru je už dávno znám.
bojler_
Další důkaz, že je lepší číst originální články, než ty převyprávěné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nesuhlasim... roomster nastupcu mat bude a mpv neupadaju [odkaz]
rapper
Modely Roomster a Altea budou nahrazeny crossoverama. To samo o sobě svědčí o upadající kategorii malých a tředních MPV a velkého potenciálu crossoverů. Dokonce se spekuluje o tom, že by se nový cross od SEATu - Tribu mohl vyrábět spolu s novou škodovkou v České republice. To jsou koncernové šachy....
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
800 jen pro ČR za měsíc Ti přijde málo? >😁
michalpneu
Mě se také dříve nelíbil. faktem je, že ten design je jak dvě různá auta..a tak se mi nelíbil, až jsem si ho koupil místo jedničkové octavie😄 Celkem jsem si ho poupravil a vypadá to pěkně. Nicméně nový design by mu určitě slušel, ale nerušil bych ho, protože auto s takovým prostorem a cenou škodovka nemá a ten prostor je tam teda opravdu velký vzadu, kdo potřebuje auto pro podnikání a potřebuje kombinaci MPV, osobáčku a malé dodávky, je to pro něj ideální volba. Hlavně se nikde bohužel nemluví o tom, že má mnohem lepší jízdní vlastnosti než fabie, tam je rozdíl opravdu znatelný i pro laika.

Spíš bych byl pro udělat jiné MPV než přiblblý crossover. Upřímně, já moc vozidla SUV nechápu, do terénu to není a je to nákladné, na trhu jich je mraky a aby se kanibalizoval s yetim to moc nechápu.

spíš kdyby udělali něco jako je Sharan nebo Touran, to by bylo dobré.
nico297
To maj asi hodne nizky plan >😁
nico297
Kdyby noveho Roomstera udelali z Caddyho delsi verze, trosku to pohranatili do stylu novy O3. Proboha, at hlavne na zadni dvere nedavaji zadny trojuhelnikovy prolis.
Tak by to mohlo byt oblibene auto.

Prece jen tady v cesku se kupuji hodne kombiky a podobne velkokufrove veci, protoze kde kdo podnika a jezdi na chalupu...atd.

Proste Roomster ma na nsem trhu velke misto, ale musi ho udelat dobre a hlavne milionkrat peknejc nez toho prvniho.
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Troufám si oponovat, Rapid i přes nepříznivý začátek teď táhne škodu - je to nejobjednávanější model a už teď 11.3 je naplněno 80% plánu objednávek na tento měsíc.
Avatar - sargis
sargis
Tiez pobavilo, a to do 1.4. ostavaju este 3 tyzdne :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
miesto roomstera ma teraz rapida.... ten nebude o nic lepsi 😉 stavim sa ze preda v eu este menej aut ako roomster 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
RS
Ten článek jsem četl někdy minulý týden a je dost rozdílné, zda v originálním znění Vahland řekne "avantgardní styl" a nebo si to český novinář přepíše na "podivný dizajn" :no:
_Teddy_
"...Vahland přiznal, že podivné tvary Roomsteru limitují jeho prodeje..."

Gratulujem! Trvalo im *len* 7 rokov, kym prisli na to, co bolo ostatnym jasne uz od zaciatku: Ze Roomster ma tak podiviny dizajn, ze s nim ziadne terno u zakaznikov neurobi...

Ja len dufam, ze "zaklanim" Roomstera, a prepracovanim Fabie/Superbu Skoda definitivne opusti eru dizajnovych vystrelkov, a vrati sa tam kam patri: ku klasickemu, jednoduchemu, cistemu a nadcasovemu dizajnu, ktoreho pociatky su niekde v prvej generacii Octavie...