Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Celkem 230 tisíc minivanů Ford a Mercury je svoláváno do servisu kvůli rzi

Co má v dnešní době co dělat koroze u zánovních automobilů s bezpečností auta, že se tím musí zabývat NHTSA? To byste se divili.
Zpět na článek
11. 3. 2013 18:40
11. 3. 2013 18:48
11. 3. 2013 19:02
11. 3. 2013 22:10
11. 3. 2013 22:40
12. 3. 2013 08:38
12. 3. 2013 10:05
11. 3. 2013 18:40
RAM
hmmm jsem zvědavey, co americký "BESIP" udělá až zjistí, že už nový RAM PROMASTER (a brzy i překopané Doblo Ram), aneb převlečené DUCATO / potažmo citroen i peugeot / je po příchodu na salon místy rezaté, bo nějakej jantar ve fabrice neumí uskladnit letité plechy. A to není jen tlach do větru, ale realita. NAvíc to nebyly jen "krupičky" ale vyloženě místa, kam lak nedstříkl a jsou viditelná a nikoliv zevnitř... Po 4 letech, kdy jsem jako prodejce užitkových fiatů byl xkrát svědkem příjezdu funglovky s orezlými místy (parádní věc, když na to náhodou zákazník při přejímce přišel), je celkem mazec, že to vůbec v týhle době projde přes "kontroly" z linky >:D Pravdou je, že koroze byla jen u bílých aut celé užitkové produkce Fiatu, tedy jak Dobla, tak Ducata :-) Rada z centrály, neobjednávat bílá auta (jež tvořila 80% prodeje ;-\ )
Rozbalit vlákno
6
Avatar - R32
11. 3. 2013 18:48
Re: RAM
Si ma ukľudnil, práve sme do firmy objednali Ducato v modrej farbe... :-) Poraď kde sa mám pri preberaní vozidla pozrieť? >:D
11. 3. 2013 19:02
Re: RAM
no moc se neraduj, borcovi jsem objednal stříbrney minibus resp. 8+1 v plné palbě, luxus auto, někde mam i fotky ještě a po důkladném hledání i na stříbrném byly místa koroze... No místa kam se mrknout, vnitřní lem zadních blatníků, lem u zadního schůdku, vnitřní místa ložné plochy - resp. místa zevnitř na stropě tam, kde je výstuž, pak spodní lem posuvných dveří, vnitřní spodní lem dveří kabiny / tam stéká voda, pokud to někde dlouho stálo jako skladovka, bude časem oddychovými otvory ve dveřích vytékat hnědá voda / ale to je jen tzv. rezavý šum, nic co by se mělo nějak extra řešit, pak u té parodie na kapotu spodní hrana po celé délce. Ale jak říkám, tohle bylo specielně i bílé barvy, protože bílá jako jediná má nejméně složek a je ze všech nabízených laků nejtenčí vrstvy. Pak jestli máš nějaký světlejší odstín modré, možná na kapotě a na střeše a náběžné straně nad čelním sklem najdeš malé krupičky, asi tak 0,5 - 1 mm, ale to je jen bordel z trolejí od vlaku. Resp. je-li daný kus převážené po na centrální překladiště vlakem hned za lokomotivou, tak odletují od tření sběrače a troleje jiskry a ostatní humus a dosedá to rožhavené na kastli. Nicméně se to do ní zapeče a už to z toho nedostaneš. Ale na kastli to nijak velký vliv nemá. Jen to nasere když to tam uvidíš >:D Ale tuším, že Fiat / nevím jak teď bo už to rok a nedělám / snad ani sv. modrou neměl. Má tmavou a pak jako česká pošta. Jo ještě jsem zapomněl, že byl problemový svár u verzí L3 a L4 na podvozku a bo to každej jantar přetěžuje, tak časem praskal zhruba ve 2 1/3 auta.
Avatar - R32
11. 3. 2013 22:10
Re: RAM
No dík... :-( to je teda zoznam... 8-s Peugeot s Citroenom na tom nebudú o nič lepšie keď to robia na jednej linke čo? A aké máš skúsenosti s motorom? Objednali sme 2,3 150 koní, 15 kubíkovú skriňu.... zosilnená zadná náprava, väčšia nádrž, klíma a neviem čo ešte za blbosti. ;-\
11. 3. 2013 22:40
Re: RAM
o bože >:D 2.3 na 15ccm??? to je blby vtip ne??? >:D na jednu stranu je dobre, ze je to motor IVECO, ale pokud mas zesilenou napravu, resp. más "MAXI" verzi / tudiz silensji napravy a ne velky objem jak si mylne mnozí myslí / tak předpokládám, že v tom budeš vozi 2 tuny (pokad vice jak 2 tuny, tak jsi mel koupit rámovy auto, tudíž IVECO ne samonosnou kastli, tam je ti zesileni naprav k nicemu kdyz je kastle nezesilena a jen prodlouzena) a tudíž Ti bude 2.3 žrát mnohem více, než 3.0!!! Takže to, že jsi ted uspořil pár EURo za 2.3 se ti šeredně vymstí... Ze zkušenosti při zátěži více jak 1 tuna vždy 2.3 žrala více o 1-2 litry než 3.0!!! navíc, jak pojedes s tou chudinkou 2.3 do kopce s tunou a zaplou klimou, pojedes zasadne jen v pravem pomalem pruhu... Evidentne Te utahli na cenu nebo nejakou "akci" že 2.3 lepsi nez 3.0 a nerekli Ti, ze 2.3 o výkonu 150 Hp je jen "vyhonena" 120 / resp. 130 Hp a v konecnem dusledku Ti bude 150 Hp točit vyšší otáčky než 130 Hp (je to ten samy prusvih jako kdysi IVECO motory 150 Hp. o objemu 2800 ccm. Byly to jen vyhoneni 130 Hp a žrali o 2-5 litru vic nez 130 Hp). Pokud to jde, změň si to na 3.0!!! Je to nejlepší a hlavně nejjednodušší motor diesel do dovavky, co se kdy vyrobil, ziskal mraky ocenění, narozdíl o 2.3, nebo od těch kaší v Mercedesu a nebo hůř, v nových "turbem natuněných 2.0" od VW. Takže ve zkratce, jestli nebudeš jezdit rozvoz s maximálně 1,5 tuny, budeš neskutečně nas*anej, že jsi nekoupil 3.0 motor, který na středně dlouhé nebo delší trasy s vyšší zátěží jak 1,5 tuny bude brát minimálně o 1-2 litry méně, než chudáček 2.3, který bude mít logicky nižší životnost, protože to budeš muset vytáček a obzvláště Ti dříve odejde turbo a to je docela řacha... U dodávek perfektně platí to, že výkon ničím jiným než objemem nenahradíš! Logicky Ti pak 3.0 bude žrát méně, než točivá 2.3! Třeba proti VW jsem měl perfektní argument, že žere i trávu kolem silnice a i ve srvonávacíh testech s IVECEM, potažmo Fiatem s IVECO motorem bral VW minimálně o 2 litry více, protože se malý objem snažili vyhnat turbem. U osobaku se turbo relativne uplatnit dá, ale vždy to s sebou nese určitá negative. Ano, pažout a citron jsou na tom s kastli uplně stejně.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2013 08:38
Re: RAM
Njn, italové měli s korozí vždycky problém, některé Fiaty ze 70. let byly shnilý auž v autosalonu. >:D
12. 3. 2013 10:05
Re: RAM
no co italové, ale co teprve takové SCUDO, což je vlastně Pažout jen přeštítkovaný na Fiata a Citrona... Tym byla parada celey podvozek, uz z vyroby prijel a u svaru, kde to nebylo prejete jeste tesnicim tmelem to bylo krasne rezate. Coz samozrejme obcas u svaru byva, ale tam byva jen takovy ten rezaty šum. Ale tohle byla vyložene orezlá místa až na plech a na to, že je to podvozek celkem mazec. Stejně pak, když mají výklopné dvěře, tak jako první kombíkové Octavie nebo Viano s výklopnými dvěřmi vzadu, celá dolní hrana se po pár letech začal odlupovat lak... jsou to sice relativně "blbosti", které nijak provozu nevadí, ale naštve to >:D
:-!