Neco mi v tech tabulkach nehraje. Jednak se tam pise, ze prevodovka je 6M. A druhak, na 200 konove auto mi zrychleni i Vmax pripadaji az moc slabe. Ze by byl extremne tezky staly prevod? ;-\ Nebo ze by elektromotory a baterie vazily tunu?
presne tak... ;-):yes: ..... peugeot 508 ma uz v zaklade velmi slusne jazdne vlastnosti a vyborny podvozok.. auto je uspesne.. tych GT verzii sa nejako extra vela nepredava a mysliet si ze kvalitny podvozok ma len GT verzia je smiesne.... to by boli predaje GT verzie ovela vyssie... ;-)
nehovoriac o tom ze dnes uz rozdiel medzi dobrym a vybornym podvozkom dve tretiny soferov ani realne nespozna a mozno len 1 desatina vyuzije niekedy raz v zivote ich limity... takze tak .... pravdu mas :yes:
S dvouletým zpožděním? Já Vám nevím, ale ve Francii (Paříži) už ty sedany hybrid jezdí dost dlouho. Nevím, kdy byly uvedeny do prodeje, nicméně několikrát jsem je už potkal. Hodně často tu slouží pro vládní účely.
Aspon co som videl test na Autosalonu, tak tam ten Peugeot RXH poriadne skitizovali, najma tu techniku. Prevodovka strasne pomala s kopancami atd. Ak teda rovnaku techniku pouziva aj 508 Hybrid, tak za tu cenu by to kupil len sialenec. Predavat sa bude mozno tak vo Francuzsku, vsade inde si rozumni ludia kupia Prius alebo Prius+.