Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault zastavil plány na výrobu sedanu s technikou Mercedesu třídy E

35 komentářů

Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Pokud by si někdo chtěl koupit rendláka s technikou MB, byl by to zoufalec, který by za auto s kosočtvercem jistě nebyl ochoten dát víc, jak 2/3 ceny Passatu. A za takovou cenu se auto s technikou MB pořídit nedá. Takže by to byl ekonomický nesmysl. Na druhé straně je škoda, že to u Rendláků zastavili, alespoň by se urychlil jejich krach.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zaujimalo by ma co mate proti znacke renault 😄 ..... ja naopak renaultu fandim :yes😒br />
capture, inovovany fluence aj nove clio su krasne auta :yes:
Avatar - dal
dal
No a přesto jsou zoufalci, kteří si kupují MB s technikou Renaultu. Renault je celosvětově velmi úspěšný a nevidím důvod proč by měl krachovat. To že je někdo ochoten dát nekřesťanské prachy za průměrný Passat je jeho problém. Nevěř všemu co se píše, většinou jde o pomluvy se strachu z konkurence, které šíří někteří novináři. Renault je totiž jediný výrobce, který může konkurovat VW a zbytek si domysli.
Avatar - Aladeen
Aladeen
zatiaľ to tak nevyzerá že by mal Renault krachnúť , veď prosperuje 😄
IPace
a adu to tak uzira, ze si ten krach musi alespon predstavovat a psat otom v diskuzich >😁
Avatar - Aladeen
Aladeen
:yes: ešte k tomu spolupráca s MB , Ada skončí na psychiatrii keď to takto pôjde ďalej >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
on uz je tam davno.... pise odtial len ked mu daju vychadzku 😉
Avatar - Hotwire
Hotwire
Aka ironia, ked to tu niektori ludia viackrat pisali o tebe. >😁
geroc I.
Ovšem u tebe si rozum vybírá douhodobou dovolenou. ;-\
Avatar - Ham.
Ham.
proboha jenom to ne, to i dvě generace staré Ečko nadělá ve vyšší střední víc parády než DS5, která nedokáže konkurovat ani ve střední třídě.
Avatar - dal
dal
Pravdu díš, viz neúspěch Avantime, Vel Satis, Safrane. Vždy když se Renault snažil udělat prémii tak to byl průser.
pitrys
To se táhne mnohem dál....ještě před R 25, a vždy to byl průšvih...
pogo26
Situace je dnes trochu jiná. Renault má dnes k ruce Nissan a možná aliance řeší otázku, jak dál s Mercedesem (třeba do toho půjde jen Renault s Nissanem). Těch projektů je určitě rozpracováno víc a určitě se řeší jak je vybalancovat, aby byly výhodné pro obě strany. I sám Renault určitě řeší čemu se věnovat a do čeho dát peníze. Chce budovat prémiovou řadu Initiale Paris, sportovní Alpine, elektroauta, velké investice v Indii, v Rusku, vstup do Číny,... Je toho trochu moc a na něco nebudou peníze a asi ani lidi.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vidim ze jsi roli rad DS nepochopil. To co se od nich ocekavalo, plni. Jako nadstavba k radovym modelum maji zvysovat seriovost platforem a motoru a maji zvysovat marze - a to se dari.
Hure se naopak dari beznym modelum, DS jsou v pohode.
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Jako řadová nadstavba řadových modelů jistě řada DS funguje, s tím nemám problém. Ale to nemá nic společného s pronikáním do luxusního segmentu. Poslední nekonkurenceschopné zbytky své účasti v luxusním segmentu Citroen odpískal koncem minulého roku (C6) a vrcholný model (DS5) nemá ani teoretickou šanci do luxusního segmentu byť jen nahlédnout.
Avatar - aproximus
aproximus
no vzhledem k tomu v jaké ekonomické situaci je PSA bych se tady nad maržemi a platformami moc nerozplýval.
Avatar - aproximus
aproximus
:yes: frantíci jsou holt frantíci, stále ty stejné chyby.
Avatar - wladyk
wladyk
"v budoucnu měl pokusit do luxusnějšího segmentu vstoupit". To už tady párkrát bylo a víme kam to vedlo. Ať se drží svých "lidovek", které jim vcelku jdou a necpou se kam nepatří. Je to stejné jako kdybych se chtěl luxusně oháknout u Vietnamců.
pogo26
Je pravda, že Mercedesu, BMW a AUDI je v Evropě skoro nemožné konkurovat. Nedaří se to nikomu, ale je potřeba to zkusit a mít velkou trpělivost a počkat si třeba 20 let. Mimo Evropu je situace jiná a tam má nejen Renault šanci. Až začne Renault vyrábět v Číně, přijde čas na větší modely. Do té doby se může pokusit prosadit s prémiovou Initiale Paris v Evropě.
Avatar - wladyk
wladyk
Jenomže v dnešní době si "pokusy" nemůže nikdo dovolit. To by ho srazilo na kolena. A co se týče světa, tak právě ty lidovky jsou pro "rozvojové" země to pravé. Renault to v americe před lety zkoušel. Nakonec v tichosti pro nezájem vyklidil pole.
Avatar - bigi25
bigi25
Tak já si pamatuju doby, kdy Audi mohlo o prémii leda tak snít a v USA není dodnes považováno za imagemakera (bankéř, nebo právník může jezdit jedině v M-B, BMW, Lexusu, Cadillacu a možná ještě ve Volvu a Acuře), ale mravenčí prací a důrazem na techniku (Quattro, R5 20v, TDI, alurám ASF, W12,...) se v Evropě v průběhu 80.-90.let vypracovalo do velké německé trojky (v tomhle je Piech geniální). Trvalo mu to ale téměř 20 let. Čili souhlasím s POGO26.
Renault má nápady, vizionářskýho šéfa a vazby na Nissan (Infinity), tak nevím, proč by se mu to nemohlo podařit taky. Chce to jen lepší marketing (budovat image na nových trzích a nepodsekávat ceny), kontrolu kvality (nepouštět do série neodladěná řešení), méně avantgardy (trh je konzervativní) a trpělivost. Třeba Avantime je geniální a revoluční auto a dnes s ním jeho majitel nadělá víc parády, než s novou A6 (pravda, díky jeho exotičnosti), ale konzervativní trh (příznivci koncernu zvyklí na tradiční odzkoušená řešení) ho nepřijal.
Je to dlouhá cesta a pravdou zůstává, že Renault až příliš často šlápne vedle - a to se neodpouští... ;-\
Johnnn
V dnešní době se na trpělivost nehraje. Doba kdy si automobilky tvořily image díky kvalitě a technické vyspělosti je dávno pryč. Dnes musí model maximálně vydělat za co nejrychlejší dobu.
IPace
vzit komplet Mercedes E nebo i jinej kousek z vlastni staje, kuprikladu Infinity nebo Samsung, a jen nato hodit trosku jinou boudu 😄
Matuji
A co byl Latitude?!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já myslím, že to tak asi bude lepší, když se budou soustředit na "běžné" modely.
zlysoused
Já moc dobře nechápu, proč chtěl Renault použít techniku MB-E a ne koncernoou techniku Infiniti?
pogo26
Tady jde právě o tu vyváženou spolupráci. Něco brát a něco dávat.
gil54
Renult. ;-\ A v nadpisu ???

Ještě mi chybí Renold, Opl a Rojs-Rojs. Příště se možná dočkáme. 😄 Jo a na Krajzlera jsem zapomněl.

Jasně, běžně se dnes stává, že chirurg zapomene roušku v operační ráně. Ale fakt blbě vypadá, když jí ještě kus čouhá ven mezi stehy. :no:
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Díky za upozornění, je to již opraveno.
gil54
ok
Gilgit
Co kdyby se také opravilo jméno citovaného manazera Renaultu, který se stále jeste jmenuje Tavares, nikoliv Tavarez. Jinak v normálních médiích majících urcitou minimální kvalitu se v takovém prípade také udává pozice manazera, ne jenom "XY z Renaultu".
MariAchi
...je v tom, že jediné Renaulty, které v současné době dávají smysl, pocházejí z Koreje a z Rumunska.
pogo26
Proto je Scénic nejprodávanější MPV v Evropě,Clio a Mégane v evropské TOP10 a Clio už v únoru také asi bude nejprodávanější ve své třídě v Evropě. Ani jedno z nich není ani z Rumunska, ani z Koree. 😄
d.a.m.
- Renault nekrachuje a asi se k tomu ani nechystá.

(aniž bych chtěl být osobní - připadá mi, že někdo od této značky Ádovi svedl ženu, nebo tak něco - jinak si jeho chorobnou nenávist k Renaultu neumím vysvětlit
😉 ).

Renault je výrobcem ryze spotřebních aut a jako takový je v Evropě poměrně hodně úspěšný. Pokusy o prémiovost značky je asi fakt nesmysl a raději by se měli soustředit na část trhu, kde mají už své jisté a můžou spíš jen získat.
Podle mě není nejmenší důvod pochybovat o tom, že jejich vozy patří v segmentech, kde prodávají nejvíc (Clio, Megane, Scenic,...a dále užitkové Mastery a Traficy) k tomu lepšímu.
Proč se cpát někam, kam mne nikdo nezve... 😉

Budou-li nadále zvyšovat kvalitu stávajících stěžejních modelů, nemůžou šlápnout vedle!