podĺa mńa nie celkom.... takéto nehody bez zrážky končia zvačša bez ťažkých poranení. Väčšina smrteľných nehôd je pri zrážke s iným autom, stromom.... pri kotúľaní sa a súčasne pohybe vpred nepôsobí hlavná sila na strechu priamo zhora-nadol.
Dovolím si povedať že takto by skončil dobre aj v tej Felicii.
Ano, tohle je ukázka toho, jak funguje bezpečnost auta v reálném životě, když se auto nestaví jen na hvězdičky, ale tak, aby bylo opravdu bezpečné.
Jako teď - IIHS v USA zavedlo novou metodiku čelního nárazu s menším, než 40 % přesahem. Jediný kompakt, který obstál, aniž by na to byl připravovaný, byl Civic.
Autor videa píše, že v zákrute ubral plyn a auto začalo na mokrej ceste chytať pretáčavý šmyk, na čo zareagoval veľmi zlým spôsobom- zadupol brzdu. Zvyšok už je jasný.
Presne, prvni ceho jsem si vsiml je v case 0:31 v levem pruhu vlhka vozovka, ale povrch stale tmavy a najednou souvisla vrstva vody leskla jak zrcadlo a pritom najezd do zatacky. Vypada to, ze po slejvaku tekla voda pres vozovku.
Jinak Jazz spolehlive, usporne a velike auto (tak jako je OIII stredni trida tak je Jazz nizsi stredni) a jak je videt i bezpecna auto. Doma spokojenost po skoro 7 letch s timto modelem :yes:
A co takhle aquaplaning? Všimni si, že pár metrů před ním už jedno auto je mimo silnici. Podle mě jedna strana auta ztratila přilnavost a šel ven. Prostě jen nepřizpůsobení rychlosti technickému stavu auta a vrstvě vody na dálnici.
tohle nepochopim.. podle me to musel zahamtnout na krec, nebo snad i brzdit ruckou a jeste pritom tocit volantem... pro takovyhle ridice je bezpecnej rozestup tak 5 mil.
kdyz na to koukam znovu, zda se mi, ze jel do levyho a nekdo ho asi pomohl roztocit, jinak to fakt nechapu. ale zase tam nevidim to auto :-)