Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
fossadeileoni
0
Co mal obute sliky?
biscuit
tohle nepochopim.. podle me to musel zahamtnout na krec, nebo snad i brzdit ruckou a jeste pritom tocit volantem... pro takovyhle ridice je bezpecnej rozestup tak 5 mil.
kdyz na to koukam znovu, zda se mi, ze jel do levyho a nekdo ho asi pomohl roztocit, jinak to fakt nechapu. ale zase tam nevidim to auto :-)
kazdopadne pilot!
kdyz na to koukam znovu, zda se mi, ze jel do levyho a nekdo ho asi pomohl roztocit, jinak to fakt nechapu. ale zase tam nevidim to auto :-)
kazdopadne pilot!
A co takhle aquaplaning? Všimni si, že pár metrů před ním už jedno auto je mimo silnici. Podle mě jedna strana auta ztratila přilnavost a šel ven. Prostě jen nepřizpůsobení rychlosti technickému stavu auta a vrstvě vody na dálnici.
Presne, prvni ceho jsem si vsiml je v case 0:31 v levem pruhu vlhka vozovka, ale povrch stale tmavy a najednou souvisla vrstva vody leskla jak zrcadlo a pritom najezd do zatacky. Vypada to, ze po slejvaku tekla voda pres vozovku.
Jinak Jazz spolehlive, usporne a velike auto (tak jako je OIII stredni trida tak je Jazz nizsi stredni) a jak je videt i bezpecna auto. Doma spokojenost po skoro 7 letch s timto modelem :yes:
Jinak Jazz spolehlive, usporne a velike auto (tak jako je OIII stredni trida tak je Jazz nizsi stredni) a jak je videt i bezpecna auto. Doma spokojenost po skoro 7 letch s timto modelem :yes:
no každopádně expert pilot nebo na tom měl sjetý gumy jako prase. popř kombinace obojího. Jinak by se mu tohle nemohlo povýst.
Autor videa píše, že v zákrute ubral plyn a auto začalo na mokrej ceste chytať pretáčavý šmyk, na čo zareagoval veľmi zlým spôsobom- zadupol brzdu. Zvyšok už je jasný.
marthass
Taky mi přijde divné psát o tom, že bezpečnost aut se zvyšuje navzdory faktu, že se to auto na mokru prostě roztočí a zalítne do pole
TeeJay
Ano, tohle je ukázka toho, jak funguje bezpečnost auta v reálném životě, když se auto nestaví jen na hvězdičky, ale tak, aby bylo opravdu bezpečné.
Jako teď - IIHS v USA zavedlo novou metodiku čelního nárazu s menším, než 40 % přesahem. Jediný kompakt, který obstál, aniž by na to byl připravovaný, byl Civic.
Jako teď - IIHS v USA zavedlo novou metodiku čelního nárazu s menším, než 40 % přesahem. Jediný kompakt, který obstál, aniž by na to byl připravovaný, byl Civic.
mikinko
podĺa mńa nie celkom.... takéto nehody bez zrážky končia zvačša bez ťažkých poranení. Väčšina smrteľných nehôd je pri zrážke s iným autom, stromom.... pri kotúľaní sa a súčasne pohybe vpred nepôsobí hlavná sila na strechu priamo zhora-nadol.
Dovolím si povedať že takto by skončil dobre aj v tej Felicii.
Dovolím si povedať že takto by skončil dobre aj v tej Felicii.