Novinky
Hotwire
0
je to jednoznacne najkrajsie kupe strednej triedy :yes: :yes: :yes:
Nemůžu si pomoct, ale všechna nová Audi už skoro deset let vypadají tak nějak čím dál tím víc stejně a alespoň pro mě už dost okoukaně...
Nicméně proti objektivním kvalitám pravděpodobně nelze mít námitek. 😄
Nicméně proti objektivním kvalitám pravděpodobně nelze mít námitek. 😄
ak narazas na tie fotky, tak to je sucasna generacia, novu nema na skici snad este ani Audi 😉
Uznávám, že A6 C7 a A8 D4 jsou si zezadu hodně podobné, ale ostatní modely vypadají odlišně.
Kup si brýle. :-!
Kup si brýle. :-!
U této audi musím uznat, že se docela povedla a vypadá poměrně hezky, ale ostatní modely to je katastrofa sama o sobě. Všechny auta úplně to samé maska stejná už od roku 2005 a o liniích vozů raději už nemluvit.
Přijde mi trochu škoda, že A5 je předokolka. Obecně se to nějak nehodí do dané kategorie, když BMW i MB mají v této třídě zadokolky. Nehledě na to, že se tím AUDI samo degraduje před konkurencí, co se týče jízdních vlastností.
Ale jelikož jich vídám poměrně dost, tak to jejich majitelům asi nevadí. Což na druhou stranu asi nevadí, když se člověk chce jenom vést.
Ale jelikož jich vídám poměrně dost, tak to jejich majitelům asi nevadí. Což na druhou stranu asi nevadí, když se člověk chce jenom vést.
chvalabohu že je to predokolka, inak by taký úspech nemala. v zime jazdit so zadokolkou a prazdnym kufrom ... nechcel by som
>😒] >😒] >😒] >😒]
měl sem oboje. A zcela upříně ti řeknu že zadokolka je lepší.
měl sem oboje. A zcela upříně ti řeknu že zadokolka je lepší.
Hm, ale tu sa nebavíme o ťažkotonážnych päťmetrových amerických kárach, ale o realtívne malých a ľahkých a pritom dosť výkonných autách rozmerovo na úrovni nižšej strednej. Tam Ti zadok ustrelí vcelku ľahko a bez ESP máš problém zvládnuť bežný zasnežený kruháč. O nejakej ceste na lyžovačku nehovoriac, to je celkom o hubu. Napriek teoretickým puristom, ktorí "by brali iba zadokolku" je realita taká, že i u ortodoxných zadokolkových výrobcov ako BMW a MB už prevládajú štvorkolky. Teda Audi či BMW, je to dosť jedno, ak sú obe 4WD.
A pre Vás puristov zostávajú len tie jazdené zadokolky a i tým bude pomaly koniec, keď sa už nejaký ten rok predávajú väčšinou štvorkolky. 😉
A pre Vás puristov zostávajú len tie jazdené zadokolky a i tým bude pomaly koniec, keď sa už nejaký ten rok predávajú väčšinou štvorkolky. 😉
Mně spíš přijdou ty čtyřkolky móda, my nemáme s rwd v zimě žádný problém, a to bydlíme skoro pod horami. Jen jednou jedinkrát za čtyři roky, co máme to auto, jsme museli použít řetězy, někde v Rakousku na pěkným pruďáku. Kdyby jsme bývali měli seštihrnek, asi bychom tu cestu zdolali.
Do BMW prostě patří náhon na zadek, i když s 😁rivem taky není nuda. 😉
Do BMW prostě patří náhon na zadek, i když s 😁rivem taky není nuda. 😉
Není to takové drama jak se tady píše. Moderní zadokolka s moderníma pneumatikama se řídí naprosto snadno po celý rok. Ale důležité slovo je "řídit", protože to se vyžaduje od řidiče. To je třeba ta přidaná hodnota když si koupíte BMW - pocit nebo potřeba auto řídit. To je to o čem píšu, že tohle vám AUDI v této koncepci nedá a to je mi líto.
Ale zase na druhou stranu, jak píše Perno, toto AUDI pomáhá. Protože, ne káždý(spíš většina) nemá potřebu ukájet se řízením, hledat ideální stopu, řídit plynem atd. Což nemůže mít nikdo nikomu za zlé - chci pohodlné, hezké, dobře udělané, snadno říditelné auto, které je dobré na každý den i jako dalníční křižník, tak mám A5. To naprosto chápu.
BTW: Letošní zimu jsem neměl ani jednu krizovou situaci nebo moment kdybych si řekl, že by předohrab byl lepší - v těch pár kalamitních dnech bylo uplně jedno která náprava byla hnaná pokud to nebyly obě. Jinak je v ČR po většinu zimy jen mokro a sem tam nějaký poprašek, takže tyhle předsudky už dneska neplatí. Občas mi přijde, že se o ČR mluví jako by bylo za polárním kruhem.
Ale zase na druhou stranu, jak píše Perno, toto AUDI pomáhá. Protože, ne káždý(spíš většina) nemá potřebu ukájet se řízením, hledat ideální stopu, řídit plynem atd. Což nemůže mít nikdo nikomu za zlé - chci pohodlné, hezké, dobře udělané, snadno říditelné auto, které je dobré na každý den i jako dalníční křižník, tak mám A5. To naprosto chápu.
BTW: Letošní zimu jsem neměl ani jednu krizovou situaci nebo moment kdybych si řekl, že by předohrab byl lepší - v těch pár kalamitních dnech bylo uplně jedno která náprava byla hnaná pokud to nebyly obě. Jinak je v ČR po většinu zimy jen mokro a sem tam nějaký poprašek, takže tyhle předsudky už dneska neplatí. Občas mi přijde, že se o ČR mluví jako by bylo za polárním kruhem.
Poslednou dobou ako keby dizajnéri u Audi mali nejakú predlženú dovolenku , veľa zmien na aute nevidno 😢
dalsi mudry... To su fotky aktualnej A5
To by mne zajímalo, jaké změny na tom autě vidíš. Když se vůbec nezměnilo. 😄 Je to facelift z roku 2011 (snad jsem se nesekl, i když RS možná omladili až později).
Myslím, že A5 FL byl modelový rok 2012, takže někdy na podzim 2011.
Myslím to komplexne , že všetky Audiny vyzerajú tak nejak rovnako 😉 Či je to A4 alebo A6 , stále to je ako keby jedno auto , mali by sa viac odlíšiť, takže dúfam že u novej A5 bude ten rozdiel výraznejší 😉