Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A5: Co přinese nová generace?

30 komentářů

Avatar - Hotwire
Hotwire
je to jednoznacne najkrajsie kupe strednej triedy :yes: :yes: :yes:
scadar
Nemůžu si pomoct, ale všechna nová Audi už skoro deset let vypadají tak nějak čím dál tím víc stejně a alespoň pro mě už dost okoukaně...

Nicméně proti objektivním kvalitám pravděpodobně nelze mít námitek. 😄
Avatar - radolaco
radolaco
ak narazas na tie fotky, tak to je sucasna generacia, novu nema na skici snad este ani Audi 😉
Avatar - iudex
iudex
Tá sadla. 😄
Avatar - boost.
boost.
Uznávám, že A6 C7 a A8 D4 jsou si zezadu hodně podobné, ale ostatní modely vypadají odlišně.

Kup si brýle. :-!
Kneblis
U této audi musím uznat, že se docela povedla a vypadá poměrně hezky, ale ostatní modely to je katastrofa sama o sobě. Všechny auta úplně to samé maska stejná už od roku 2005 a o liniích vozů raději už nemluvit.
figurka
Hele Aston, tragédie co. Všechna auta uplně stejná maska a o linii vozů raději už nemluvit.
Avatar - Hotwire
Hotwire
a co take BMW? ono tu istu prednu masku pouziva uz desatrocia! pche! 8-s
Avatar - EauRouge
EauRouge
Přijde mi trochu škoda, že A5 je předokolka. Obecně se to nějak nehodí do dané kategorie, když BMW i MB mají v této třídě zadokolky. Nehledě na to, že se tím AUDI samo degraduje před konkurencí, co se týče jízdních vlastností.
Ale jelikož jich vídám poměrně dost, tak to jejich majitelům asi nevadí. Což na druhou stranu asi nevadí, když se člověk chce jenom vést.
Avatar - PERNO
PERNO
chvalabohu že je to predokolka, inak by taký úspech nemala. v zime jazdit so zadokolkou a prazdnym kufrom ... nechcel by som
Avatar - Anonym
Anonym
>😒] >😒] >😒] >😒]

měl sem oboje. A zcela upříně ti řeknu že zadokolka je lepší.
jossalito
Ještě dodej - na zimu. >😁
Avatar - iudex
iudex
Hm, ale tu sa nebavíme o ťažkotonážnych päťmetrových amerických kárach, ale o realtívne malých a ľahkých a pritom dosť výkonných autách rozmerovo na úrovni nižšej strednej. Tam Ti zadok ustrelí vcelku ľahko a bez ESP máš problém zvládnuť bežný zasnežený kruháč. O nejakej ceste na lyžovačku nehovoriac, to je celkom o hubu. Napriek teoretickým puristom, ktorí "by brali iba zadokolku" je realita taká, že i u ortodoxných zadokolkových výrobcov ako BMW a MB už prevládajú štvorkolky. Teda Audi či BMW, je to dosť jedno, ak sú obe 4WD.
A pre Vás puristov zostávajú len tie jazdené zadokolky a i tým bude pomaly koniec, keď sa už nejaký ten rok predávajú väčšinou štvorkolky. 😉
Avatar - boost.
boost.
Mně spíš přijdou ty čtyřkolky móda, my nemáme s rwd v zimě žádný problém, a to bydlíme skoro pod horami. Jen jednou jedinkrát za čtyři roky, co máme to auto, jsme museli použít řetězy, někde v Rakousku na pěkným pruďáku. Kdyby jsme bývali měli seštihrnek, asi bychom tu cestu zdolali.

Do BMW prostě patří náhon na zadek, i když s 😁rivem taky není nuda. 😉
Avatar - EauRouge
EauRouge
Není to takové drama jak se tady píše. Moderní zadokolka s moderníma pneumatikama se řídí naprosto snadno po celý rok. Ale důležité slovo je "řídit", protože to se vyžaduje od řidiče. To je třeba ta přidaná hodnota když si koupíte BMW - pocit nebo potřeba auto řídit. To je to o čem píšu, že tohle vám AUDI v této koncepci nedá a to je mi líto.
Ale zase na druhou stranu, jak píše Perno, toto AUDI pomáhá. Protože, ne káždý(spíš většina) nemá potřebu ukájet se řízením, hledat ideální stopu, řídit plynem atd. Což nemůže mít nikdo nikomu za zlé - chci pohodlné, hezké, dobře udělané, snadno říditelné auto, které je dobré na každý den i jako dalníční křižník, tak mám A5. To naprosto chápu.
BTW: Letošní zimu jsem neměl ani jednu krizovou situaci nebo moment kdybych si řekl, že by předohrab byl lepší - v těch pár kalamitních dnech bylo uplně jedno která náprava byla hnaná pokud to nebyly obě. Jinak je v ČR po většinu zimy jen mokro a sem tam nějaký poprašek, takže tyhle předsudky už dneska neplatí. Občas mi přijde, že se o ČR mluví jako by bylo za polárním kruhem.
Johnnn
Měl jsem MB C a v zimě jsem byl schopen bez problémů projet to, co projely předokolky.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Poslednou dobou ako keby dizajnéri u Audi mali nejakú predlženú dovolenku , veľa zmien na aute nevidno 😢
Avatar - radolaco
radolaco
dalsi mudry... To su fotky aktualnej A5
Avatar - guze
guze
A pak se zkus bavit o autech s takovymhle "odbornikem".....
_MT_
To by mne zajímalo, jaké změny na tom autě vidíš. Když se vůbec nezměnilo. 😄 Je to facelift z roku 2011 (snad jsem se nesekl, i když RS možná omladili až později).
Avatar - boost.
boost.
Myslím, že A5 FL byl modelový rok 2012, takže někdy na podzim 2011.
_MT_
Představení bylo v červenci. Objednávky od září. Facelift RS5 byl ale o něco později. Jak jsem se teď podíval, o dva měsíce. A objednávky byly až od 2012 (nejsem si jist, jestli v Německu nezačaly o něco dřív).
Avatar - boost.
boost.
Byl jsem líný to vygůglit, dík za info.
_MT_
Za málo.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Myslím to komplexne , že všetky Audiny vyzerajú tak nejak rovnako 😉 Či je to A4 alebo A6 , stále to je ako keby jedno auto , mali by sa viac odlíšiť, takže dúfam že u novej A5 bude ten rozdiel výraznejší 😉
Avatar - guze
guze
To nezakecáš 😉
Avatar - Aladeen
Aladeen
Čo mám zakecať ? že som si myslel že je to nové Audi , áno myslel , pretože som nevidel nič nové >😁 Aj nová A3 [odkaz] vyzerá ako keby bola na trhu už 4 roky 😄
Avatar - guze
guze
Aspoň že ses přiznal....
Avatar - Aladeen
Aladeen
>😁 :yes:
PetrHakl
Nemyslím si, že všechny vypadají stejně 😄 😐