Novinky
SUV je dnes už pomalu přenesený pojem, stačí chápat něco ve smyslu "přifouklý". Ono w176 je designově celkem hezká. Proporčně masivní kapota (crash testy) sváděla k udělaná malého SUV. Syn si dělal v grafickém programu návrhy jak by to mohlo vypadat a už tehdy bylo jasné, že tu bude bomba. Výsledek je velmi podobný tomu na obrázku. Cena 500tis by nevadila (u použitelnější motorizace pomalu 2x tolik) , stačí se podívat kolik stojí běžný Golf, Focus atd pokud tedy nemá motor "chcíplá kuna". Pouze mám obavy z Renaultu. Už jednou si u Daimlera docela vylámali zuby nad tím spojením s Chryslerem. Druhý problém bude tradičně servis, u nás víc než zabité, takže buď nauč se sám nebo jezdi za čáru.
podla mna robi mercedes velku chybu ked sa spolcuje s renaultom.
Ani nie tak v otazke spolahlivosti, toto uz dnes nie je absolutne problem a ani nie tak v otazke technologii, napr len tazko zozeniete na trhu uspornejsi motor ako 1,5dci, ale v otazke imidzu.
Teraz to este viac bude udierat do oci, mercedes ma podobne nakupne ceny ako renault, ale predajne ceny o tretinu az polovicu vyssie? Toto je marketingovy fail, mercedes ma ponuknut feeling premie, proste ze na ceste idem s kuskom, ktory mi robi image a nie ze idem s kuskom, kde je polovica dielov rovnakych ako v megane, ci lagune, co stoji vedla mna na semafori.
Renault ma (aj ked dnes uz nepravom) pospinene meno, a pre nich je toto velmi spravny krok. U mercedesu si z toho neviem nic ine vysvetlit, iba to, ze cenovo optimalizuju. Na svoj vlastny ukor.
Ani nie tak v otazke spolahlivosti, toto uz dnes nie je absolutne problem a ani nie tak v otazke technologii, napr len tazko zozeniete na trhu uspornejsi motor ako 1,5dci, ale v otazke imidzu.
Teraz to este viac bude udierat do oci, mercedes ma podobne nakupne ceny ako renault, ale predajne ceny o tretinu az polovicu vyssie? Toto je marketingovy fail, mercedes ma ponuknut feeling premie, proste ze na ceste idem s kuskom, ktory mi robi image a nie ze idem s kuskom, kde je polovica dielov rovnakych ako v megane, ci lagune, co stoji vedla mna na semafori.
Renault ma (aj ked dnes uz nepravom) pospinene meno, a pre nich je toto velmi spravny krok. U mercedesu si z toho neviem nic ine vysvetlit, iba to, ze cenovo optimalizuju. Na svoj vlastny ukor.
Je to stejné jako Audi a VW (i tehdy nikdo nevěřil, že zákazníci přijmou A3 jako převlečeného Golfíka). S tím rozdílem, že už dnes má Renault, co se spolehlivosti týče, lepší pověst než VW. A do roku 2018 ten rozdíl bude ještě výraznější. Mercedes moc dobře ví, co dělá. 😄
Pověst nepověst, nehledě na spolehlivost, myslím, že Mercedes tohle dobře zvážil a promyslel.
Tvé komenty ve vztahu k Renaultu, jedno velké přání, jež je otcem myšlenky. 😄
MB víc co dělá? V historii už dokázal opak, Audi prodal v troskách VW, Chrysler dokonale rozvrtal. Nyní tedy nezbývá než doufat, že to nebude do třetice všeho špatného aby si třeba za deset let nekoupil Renault v rozvalinách například Fiat a nemusel ho dávat dohromady. 😄
Mluvíš o největší a nejstarší automobilce, která má za sebou průkopnickou historii.
To jo, ale taky doteď stojí sama samotinká, protože jakékoliv fůze či rozšíření, ukázalo na jejich neschopnost. Audi, Chrysler, Maybach...
Ano, mají ještě smarta...A mimoto, o historii to není, i ta je plná zaniklých slavných jmen...
Ano, mají ještě smarta...A mimoto, o historii to není, i ta je plná zaniklých slavných jmen...
O nejstarší ano, o největší ani zdaleka ne.
A kdo je větší? Poslouchám.
MB od smartů po V12, špičková kola, autobusy, nákladní vozy, tahače. Dodávají motory i do lodí, vojenské techniky, formule 1 atp. A bůhví co ještě, když jsem byl ve Stuttgartu, tak se to za tři dny nedalo ani prolézt všechno.
K těm značkám...
Daimler vyrábí automobily, nákladní vozidla a autobusy pod značkami Mercedes-Benz, AMG, Smart, Setra, Orion, Freightliner, Mitsubishi Fuso, Detroit Diesel, Western Star, Sterling Trucks, Thomas Built Buses.
MB od smartů po V12, špičková kola, autobusy, nákladní vozy, tahače. Dodávají motory i do lodí, vojenské techniky, formule 1 atp. A bůhví co ještě, když jsem byl ve Stuttgartu, tak se to za tři dny nedalo ani prolézt všechno.
K těm značkám...
Daimler vyrábí automobily, nákladní vozidla a autobusy pod značkami Mercedes-Benz, AMG, Smart, Setra, Orion, Freightliner, Mitsubishi Fuso, Detroit Diesel, Western Star, Sterling Trucks, Thomas Built Buses.
Záleží podle čeho chceš tu velikost měřit
Podle tržní kapitalizace je Daimler za Toyotou, za VW, za Hondou, za Fordem, za Hyundai a dalšími, takže jednička ani v nejdivočejším snu
Podle počtu vyrobených aut je Daimler za Toyotou, za GM, za VW, za Hondou, za Hyundai, za Fordem, za Renaultem, za PSA někde na chvostu, ani se mi to nechce počítat
Podle zisku je Daimler za VW, za Toyotou, za Hyundai a za hromadou dalších, přesné pořadí bude známé během pár týdnů až všichni uveřejní výsledky.
😄
Podle tržní kapitalizace je Daimler za Toyotou, za VW, za Hondou, za Fordem, za Hyundai a dalšími, takže jednička ani v nejdivočejším snu
Podle počtu vyrobených aut je Daimler za Toyotou, za GM, za VW, za Hondou, za Hyundai, za Fordem, za Renaultem, za PSA někde na chvostu, ani se mi to nechce počítat
Podle zisku je Daimler za VW, za Toyotou, za Hyundai a za hromadou dalších, přesné pořadí bude známé během pár týdnů až všichni uveřejní výsledky.
😄
Mercedes je největší
[odkaz]
[odkaz]
>😁
a nejsportovnější
[odkaz]
a nejsportovnější
[odkaz]
Ani do jedné z těch statistik nebylo započteno vše co pod ně patří. Ale pouze luxusní Mercedesy - osobní vozy. Takže chyba lávky.
nic v zlom ale v dnesnej dobe pozerat uz na imidz je totalna kravina 😉 , myslim ze tu ide o ine podstatnejsie veci a mercedes to zvazil a vie co robi ... na imidz ti dnes uz kazdy se.rie 😉 :yes:
Nižší střední pro ně není moc lukrativní. Nákladově se tolik neliší od střední. A pokud mají začínat na půl milionu, tak to chce solidní optimalizaci, pokud je nechtějí dotovat. Tím, že Audi prošlo sdílení s Golfem, to vidí jako schůdnou cestu. Přidanou hodnotu musíš hledat někde jinde. Výjimkou je v tomhle BMW (kde jde prozatím o nějaký ten motor), ale ani tomu to už dlouho nevydrží.
Není lukrativní a proto teď v této třídě sypou jeden model za druhým, vyvinuli novou platformu atd. 😄 No OK. >😁
Ten časopis si niekam strčte spolu so SM , veď keď testujú auto tak sa viac venujú spotrebe ako autu . :no: A za pár tenkých stránok zaplatí človek nehorázne peniaze , ako keby ste pri testovaní spotreby pracovali v Bani .
Naposledy čo som kúpil porovnanie "1,2TSi , 1,4TSi a 1,6TDI Který je lepší " tak bol celý článok o spotrebe a rozdieloch v desatinkách litra , dokopy nič o správaní sa nových TSíčok , nakoniec som ten časpis vrátil späť do stánku >😒]
Naposledy čo som kúpil porovnanie "1,2TSi , 1,4TSi a 1,6TDI Který je lepší " tak bol celý článok o spotrebe a rozdieloch v desatinkách litra , dokopy nič o správaní sa nových TSíčok , nakoniec som ten časpis vrátil späť do stánku >😒]
Design je pěkný , cena kolem 500tis je vysoká ..ale je to Mercedes.. :yes: