Finský pilot ve Formuli 1 sedlá monopost stáje Lotus, který je poháněn agregátem Renault. I díky tomu nyní propaguje hatchback nižší střední třídy této značky.
Snáď to nebude jednotvárna sezóna :-) V tréningoch ma dosť sklamal McL, majú čo robiť (do ďalších pretekov), teší ma Lotus, snáď mu to ostane dlhšie ako minulú sezónu :-) Kimi je proste pán pretekár ;)
kimi je fajn suhlas :yes: ..... volne treningy dopadli dost jednoznacne pre RB ale nerobme hned paniku..... zajtra je kvalda a v nedelu VC..... snad to nebude zase len o RB ;-)
Tobě nepřijde Kimi v meganu uvěřitelný? >:D Je to jako strčit kosmonauta do letadýlka na Matějské a nechat ho, aby se u toho tvářil seriozně. Sice chápu, že je třeba "powered by..." marketingově využít, jen by to nemělo působit komicky. ;-)
Tahle reklama byla na etapy a nikdo nečekal, že z té bíle skvrny se nakonec vyklube Mégane 1.5 DCi (mohlo to raději skončit u té bílé skvrny). Reklamy běžely třeba na Eurosportu a nejlepší byla fáze 2 wwi.youtube.com/watch?…… />
Vzhledem ki tomu, že ještě nedávno Kimi drásal v serpentýnách modely Mercedesu a teď skončil v obyčejným Méganu, je to tragédie. Excelentní jezdec F1 na kouzačce dolů, aneb svůj ke svému. 8-s:no:
Ach bože, ty jsi hlupák... Kimimu je v podstatě jedno, jestli jezdí v reklamě v Meganu nebo v S-classe, chce vyhrávat a vydělávat peníze... ale to asi nepochopíš 8-s
Co potom chudák Schumacher, 7mi násobný mistr světa a jezdil v Puntu, to je skandální >:D Ale fakt je, že Kimimu mohli dát do ruky Megane RS Trophy, to by ho ale ty Mercedesy v serpentýnách zdržovaly ;-)
Jaký je tak zásadní rozdíl mezi Puntem a Meganem? Směšný rozdíl pouhé jediné třídy! Tady ale primárně vůbec nejde o třídu automobilu.
Podstatné je, jestli to Punto bylo např. se základním dieselem, nebo v provedení Abarth apod. Máš vážně takový problém pochopit o co tady v principu jde? Prostě pokud učinkuje v reklamě někdo spojený s motosportem na model, který se nabízí i ve sportovní mutaci, je naprosto nelogické tohoto nabízejícího se spojení (v reklamě) nevyužít. Bingo???
Tak se na tu reklamu podívej ještě jednou a pořádně. Je to Megane 3 GT 2,0 dCi (118 kW), toto auto můžeš směle srovnat s tím nejlepším, co např. nabízí v dehtu Octavia :-)
Jak už jsem tu jednou psal: "Viz Pogo 17.3. 1:12" v této diskusi. Ale jak jsem psal už v minulé reakci, pokud to není MRS, není to Megane ideálně vhodný zrovna pro Kimiho, a to ani v reklamě na Megana. ;-)
Nezavidim vrcholovym sportuvcum jejich miliony (miliardy) ale prijde mi nevkusne, kdyz delaji reklamu na low cost produkt. Zrovna u Megane me vytacel billboard s Rosickym...clovek co bere x milionu tydne se tvari ze miluje auto pro nizsi socialni vrstvy.
Stejne jako kdyz Petr Cech delal reklamu na hypoteku Ceske sporitelny a brouzdil panelakova sidliste :-)
Pokud je dle tebe Mégane nebo Golf pro nižší sociální vrstvy, tak těch vysších sociálních vrstev asi moc nebude. Pokud tě vytáčí nějaká reklama, tak není něco v pořádku. Trošku nashledu by neuškodilo.
Nápodobně (viz tvá poslední věta). Megane 1.5 dci snad není pro (podstatně) nižší sociální vrstvy, než je vrstva ze ke které patří Kimi.
Ale klidně i obecně, zní ti líp věta, že Megane 1.5 dci je (naopak) pro vyšší sociální vrstvy? Nižší, neznamená nízká, a už vůbec ne nejnižší. ;-)
>:-[]
Zdaleka ne tolik, Golf je v Evropě jakési nadtřídní (ve smyslu beztřídní) auto, nehledě na to, že Golf je autolegenda (nesrovnatelná s Meganem). A pak Gahan je podle mě o třídu (sociálně) níž, než Kimi R. >:D
No Golf je hlavne auto pre masy(rovnako ako Megane) a až potom legenda. A porovnávať (sociálne) Davea a Kimiho mi príde trochu zbytočné - obaja patria vo svojom odbore medzi špičku a sú za to aj náležite platený. Aj keď každý iným spôsobom.
A to jestli je Golf "hlavně" auto pro masy, a "až potom" legenda, nebo naopak, určí objektivně kdo? :*) >:-[] Nehledě na to, že fakt, že je určeno pro masy, na faktu, že jde o legendu nic zásadního nemění.
Za tím (sociálním) porovnáním "Davea a Kimiho" je snad dostatečně výmluvný smajlík, takže zkus také více nadhledu. ;-)
Moc filosofuješ a moc taháš za slovo... mě někdo napsat, že ježděním v dnešní době v novém Meganu jsem socka v low cost produktu, cítím se stejně, jako když někomu, kdo jezdí například A6, říkají, že určitě peníze na to auto nakradl.
Jsou hranice, kam není vhodné z obou stran zabřednout, protože se to pro slušného a inteligentního člověka nehodí
Možná tahám za slovo, ale aspoň si slova nevymýšlím. "Socka"??? Tos četl kde? Napsal jsem snad jasně, že "nižší", neznamená nízká, natož nejnižší, a k čemu jinému patří výraz "socka", než právě k té nejnižší třídě. Je těžké pochopit, že tak jako může být auto nižší střední třídy, podobně je i nižší střední sociální vrstva, třída/vrstva střední, vyšší střední...
Já se snad vyjadřoval k tomuto:
"clovek co bere x milionu tydne se tvari ze miluje auto pro nizsi socialni vrstvy."
A to je zcela pravdivé... , takže (slovy poga) trošku víc nadhledu by (vám dotčeným příznivcům "kosočtverce") neuškodilo... ;-)
Nám není třeba trochu nadsázky nad reklamy, ale je nutno nám více pochopení pro ty hloupější, bohužel se tentokrát chyť za nos i ty, co nechápou, co je reklama, o co v ní jde a jak vzniká.
Asi těžko by nějaká automobilka dělala reklamu, že daný produkt je pro neandrtálce, i když i to se stalo, avšak v trochu jiném kontextu: [odkaz]
Ještě, že tu máme mnohem chytřejší odborníky na reklamu..., kteří nám to rádi a dokonce zdarma vysvětlí. >:D
Za nos se chyť sám, nikde jsem tu nepsal, že by např. Kimi nemohl dělat reklamu na Megana, ale pouze to, že mu měli vybrat jiného Megana, pak by to totiž bylo nesrovnatelně uvěřitelnější. Představ si, že dokonce vím o co jde v reklamách a jak vznikají, stejně jako vím, že (jako u všeho) jsou reklamy lepší a horší, a zrovna tahle patří do té druhé skupiny, že s tím (minimálně částečně) nesouhlasíš, je vzhledem ke značce vozu nasnadě, ale v principu je to úplně stejná "bota", jako kdyby třeba Walter R. dělal reklamu na Golfa a přitom by v ní jezdil třeba s Golfem 1,6 TDI.
Dobrá reklama by měla (mimo jiné) mít i určitou logiku (ideálně, pokud to jde, pak i určitou souvislost s osobností, která ji propaguje) a měla by být (svým způsobem) uvěřitelná, samozřejmě pokud není jasně/úmyslně postavená na nadsázce, což určitě není případ této reklamy..., i když k tomu vlastně nemá až tak úplně daleko. ;-)
Aha, takže páni od VW, čili ty a jossalita toto považují za běžného Megana? Tohle je Megane GT se sportovním podvozkem, běžně mimo ČR s 2,0 dCi 118 kW, něco jako GTD u Golfa. A je klidně možné, že existuje i jiná verze pro jiné trhy, nebylo by to nic zvláštního, s Cliem proběhlo totéž:
GB: [odkaz]
Švédsko? : [odkaz]
To je pak těžké, když na to nemají shodný názor ani dva místní odborníci na Renaulty (pogo a ty), viz diskuse:
pogo26
"15.03. 12:59
« Re: Re: Re: Hm
Tahle reklama byla na etapy a nikdo nečekal, že z té bíle skvrny se nakonec vyklube Mégane 1.5 DCi (mohlo to raději skončit u té bílé skvrny). Reklamy běžely třeba na Eurosportu a nejlepší byla fáze 2." :-O:*)
Nevím, kde krom nabídky na poslední záběru vidí 1,5 dCi, ale tohle je i dle opěrek na sedadle, nárazníků a kol GT, ta se prodává mimo ČR s 2,0 dCi a 2,0 TCe. V ČR se prodává jen GT-line, což je v podstatě něco jako R-paket u VW, který je k mání i s 1,6 dCi a 1,2 TCe
I dle sedaček a přístrojovky je to 1.5 dCi GT-line. GT nemá červenou linku na palubce a na sedačkách je nápis GT. Na GT-line je nápis GT line. U Renaultu nejsou až zas tak velcí podvodníci, aby zkoušeli hrát divadlo.
Ani Kimi to moc nepřeháněl... viz 15 sekudový 2. díl této reklamy
Zkus si to na nakonfigurovat.
[odkaz]
Viz i mé P.S. ze 17:43 a citace z článku, který si asi celý nečetl:
" Video odkazuje na úspornost prezentovaného Renaultu Mégane s turbodieselem 1,5 dCi Energy (81 kW)." ;-)
V podstatě je na pointě velmi nízké spotřeby/velkého dojezdu postavena celá reklama. Kimi dojel s 1,5 dCi (na jednu nádrž) tak daleko, že ani neví proč tak daleko vlastně jel/je.
Vážně si myslíš, že by tenhle Megane1,5dci s GT-line paketem stačil na dieselovou Octavii RS?
Ono je to stejně jedno, protože podle mě by měl mít v reklamě na Megana pilot Kimiho formátu rozhodně rovnou MRS, ...a na konci reklamy může být klidně záběr na celou řadu Meganu (od hb až po kombi). Na jednotlivé běžnější verze hb nižší stř. může dělat reklamu kdokoli, protože zrovna Kimimu se 5dv. s 1,5 dCi věří těžko.
Jak už jsem psal, kdyby dělal např. Walter R. reklamu na nový Golf, tak jedině s verzí GTI, nebo R.
Co třeba: Walter R. doporučuje Golf R. >:-[]
Tak podle mě a Ronautla je to 2,0 dCi GT, podle Poga 1,5 dCi GT-line, jestli má pravdu Pogo, pak se omlouvám, jestli Ronault, potažmo já, pak si za svým stojím. Každopádně i kdyby to byla 1,5 dCi, tak to není low cost auto.
Že se nejedná o low cost, jsem ti napsal už ve 13:56, hned v úvodu...
Že to není verze GT, ale pouze GTline, musí vidět snad i "slepý". Hned v úvodu je vidět napis na masce "GTline", nikoli "GT" a pokud i přesto pochybuješ, tak si zastav video v čase 0:25 a trochu se rozhlídni po interiéru, tady by byl Magane GT mnohemn více podobný MRS (např. volant) a jak psal už i pogo nápis "GTline" na opěrce řidiče se tu přehlédnout opravdu nedá + ta červená linka na palubce. Takže pravdu má Pogo, protože GT verze to není.
A i kdyby náhodou byla, nemusel by to být zrovna 2.0 dCi, jen podle toho co se Renault "omezeně" nabízí na trhu ČR s řídit nedá.
P.S. A věta v článku je taky dostatečně výmluvná, co se motorizace vozu týká:
" Video odkazuje na úspornost prezentovaného Renaultu Mégane s turbodieselem 1,5 dCi Energy (81 kW)."
Ty si úsměvný případ :-) Jak si prosímtě došel na to, že Renault Megane 3. generace je low cost produkt pro nižší sociální vrstvy? Podle toho, že na českém trhu, který pro Renault nic neznamená, se cenově podbízí? Asi ano, protože ve velké části Evropy se Megane prodává cca za peníze Golfa a např. dráž, než Octavia, nebo jakýkoliv korejec. Low cost modely jsou například Škoda Rapid, nebo Dacia Logan. Rozhodně né Renault Megane. To by potom byl low cost celý mainstream.
A teď ke Kimimu - on tu reklamu dělá v rámci své smlouvy, protože tým, za který jezdí (Lotus), má dodavatele motoru Renault. No a jelikož Renault dodává i mistrovskému Red Bullu a Williamsu s Caterhamem, tak aby ses nedivil, až novou Lagunu např. bude prohánět Vettel a nový Clio RS třeba Webber ;-) Víš, když si nejúspěšnější dodavatel motoru v královně motosportu, tak si do svých reklam můžeš nastrčit i světové osobnosti motosportu ty "low coste" :-!
Ano, low cost to není, ale Megane 1,5dCi je v Evropě spíš pro (relativně) nižší sociální vrstvy, podobně jako např. Golf 1.6 TDI, zvlášť pokud se budeme bavit o "prvním"/jediném voze do rodiny.
Kompletní mainstream je v západní Evropě pro relativně nižší sociální vrstvy, jenže taková "relativně nižší sociální vrstva" vydělává v západní Evropě na hlavu v přepočtu cca 50 tis. Kč.
No a co? Je snad tato reklama určena (výhradně) pro tzv. "východní" Evropu? Už si ji třeba u nás viděl v TV? je klidně možné, že se u nás nebude vysílat ani časem.
Nepíšu nic o tom, že je reklama určená pro východní trhy, jen při průměrných výdělcích na západě se jednoduše nejedná o "relativně" nižší sociální vrstvy. Důležité je White, že sme se shodli na tom, že Megane není low cost a že není pro "socky". Tím bych naši debatu ukončil. Jo a ať to neházím na víc vláken, tak koneckonců je jedno, jestli se jedná o 110, nebo o 160 koňový auto, Kimi prostě propujčil Meganu svoji tvář a rozhodně to ani jednomu neuškodí. To, že MRS T by mu slušel víc, je bez debat a zcela souhlasím s tvým názorem - posadit ho do toho nejlepšího a na konci prezentovat vše, co se jmenuje Megane.
Tak, to ja samozrejme vim. F1 se venuji uz od svych utlych let ;)
Kimiko se toho proste neboji. Rad bych ho videl v McLarenu..s turbo motory Honda..Legendarni kombinace :-!
Trapné je riesit akemu autu robi reklamu Kimi...ale to bude tym,ze ste iba sprostí. :no:
Ked robil Schumacher a Barrichello reklamu Stillu...ci s Kimim na Bravo...asi vedeli co robia...aj jazdci aj FIAT...ved to je najlepsia reklama.najexkluzivnejsia...pre vyrobcov.
Přesně tak, není nic zvláštního, že piloti F1 dělají reklamu na masové produkty automobilky - Schumi a Bari pro FIAT, Alonso, Kimi pro Renault, Button pro Hondu atd atd. Pouze prosťáčci typu uživatel Mixo to, pro mě z nepochopitelnýho důvodu, těžce nesou.