Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Kimi Räikkönen v nové reklamě na Renault Mégane

Finský pilot ve Formuli 1 sedlá monopost stáje Lotus, který je poháněn agregátem Renault. I díky tomu nyní propaguje hatchback nižší střední třídy této značky.
Zpět na článek
15. 3. 2013 10:07
15. 3. 2013 10:10
15. 3. 2013 11:04
15. 3. 2013 11:18
15. 3. 2013 10:48
15. 3. 2013 12:04
15. 3. 2013 12:21
15. 3. 2013 12:59
15. 3. 2013 14:45
15. 3. 2013 14:47
15. 3. 2013 14:50
15. 3. 2013 22:25
15. 3. 2013 23:39
16. 3. 2013 00:47
15. 3. 2013 22:32
15. 3. 2013 23:40
16. 3. 2013 00:41
16. 3. 2013 10:46
16. 3. 2013 11:13
18. 3. 2013 13:21
18. 3. 2013 13:20
18. 3. 2013 13:39
18. 3. 2013 13:51
18. 3. 2013 15:26
18. 3. 2013 17:40
18. 3. 2013 19:49
19. 3. 2013 01:36
15. 3. 2013 17:41
15. 3. 2013 18:26
15. 3. 2013 23:33
16. 3. 2013 00:49
16. 3. 2013 00:52
17. 3. 2013 01:12
15. 3. 2013 21:44
16. 3. 2013 11:39
16. 3. 2013 11:59
17. 3. 2013 21:28
16. 3. 2013 11:10
18. 3. 2013 13:11
15. 3. 2013 10:07
Kimi
Typický Kimi :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2013 10:10
Re: Kimi
sezona uz zacina prave tento vikend... neviem sa F1 uz dockat ;-)

kimi opat urcite zaziari.... :yes: ale mojim najvacsim oblubencom je hamilton :yes:
15. 3. 2013 11:04
Re: Kimi
Snáď to nebude jednotvárna sezóna :-) V tréningoch ma dosť sklamal McL, majú čo robiť (do ďalších pretekov), teší ma Lotus, snáď mu to ostane dlhšie ako minulú sezónu :-) Kimi je proste pán pretekár ;)
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2013 11:18
Re: Kimi
kimi je fajn suhlas :yes: ..... volne treningy dopadli dost jednoznacne pre RB ale nerobme hned paniku..... zajtra je kvalda a v nedelu VC..... snad to nebude zase len o RB ;-)
15. 3. 2013 10:48
Hm
Nápad reklamy tradiční, provedení dobré, ale to auto... 8-s
Renault má přece mnohem příhodnější modely.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Dinar
15. 3. 2013 12:04
Re: Hm
Tobě nepřijde Kimi v meganu uvěřitelný? >:D Je to jako strčit kosmonauta do letadýlka na Matějské a nechat ho, aby se u toho tvářil seriozně. Sice chápu, že je třeba "powered by..." marketingově využít, jen by to nemělo působit komicky. ;-)
Avatar - skejpa
15. 3. 2013 12:21
Re: Hm
Přesně. Čekal jsem aspoň Megane RS :-( Ale i tak je Kimi týpek :-)
15. 3. 2013 12:59
Re: Hm
Tahle reklama byla na etapy a nikdo nečekal, že z té bíle skvrny se nakonec vyklube Mégane 1.5 DCi (mohlo to raději skončit u té bílé skvrny). Reklamy běžely třeba na Eurosportu a nejlepší byla fáze 2
wwi.youtube.com/watch?…… />
Avatar - skejpa
15. 3. 2013 14:45
Re: Hm
Z toho odkazu moc nevykoukám.
15. 3. 2013 14:47
Re: Hm
Je to tady všechno blokované..... :-(
Avatar - skejpa
15. 3. 2013 14:50
Re: Hm
Napiš to s mezerama. WWW . YOUTUBE . COM / tadytoje :-)
Avatar - white label
15. 3. 2013 22:25
Re: Hm
Naprostý souhlas, navíc 5dv. Megane hb (navíc v bílé)..., neznám moc ošklivějších vozů současné evropské produkce.
Avatar - Ronault.
15. 3. 2013 23:39
Re: Hm
Kecáš, třeba Golf ;-)
15. 3. 2013 22:32
Re: Hm
Tak, co si budeme povidat.. Kimi v Alpine, by byl KIMI v ALPINE.
Ale tohle je reklama, takze je to prirozene Megane. Normalka. Netreba resit.
16. 3. 2013 00:41
Re: Hm
Vzhledem ki tomu, že ještě nedávno Kimi drásal v serpentýnách modely Mercedesu a teď skončil v obyčejným Méganu, je to tragédie. Excelentní jezdec F1 na kouzačce dolů, aneb svůj ke svému. 8-s :no:
Avatar - Ronault.
16. 3. 2013 10:46
Re: Hm
Ach bože, ty jsi hlupák... Kimimu je v podstatě jedno, jestli jezdí v reklamě v Meganu nebo v S-classe, chce vyhrávat a vydělávat peníze... ale to asi nepochopíš 8-s
16. 3. 2013 11:13
Re: Hm
Ach bože, vidím, že ty jediný jsi asi pochopil, že tu reklamu nedělal zadarmo. Gratuluji. >:D
18. 3. 2013 13:21
Re: Hm
A víš, že klidně mohl - stačí, aby to Renault měl u Lotusu zmíněno v dodavatelské smlouvě ;-)
18. 3. 2013 13:20
Re: Hm
Co potom chudák Schumacher, 7mi násobný mistr světa a jezdil v Puntu, to je skandální >:D Ale fakt je, že Kimimu mohli dát do ruky Megane RS Trophy, to by ho ale ty Mercedesy v serpentýnách zdržovaly ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2013 13:39
Re: Hm
Ano, MRS T by dal reklamě s Kimim úplně jiný rozměr...
Avatar - white label
18. 3. 2013 13:51
Re: Hm
Jaký je tak zásadní rozdíl mezi Puntem a Meganem? Směšný rozdíl pouhé jediné třídy! Tady ale primárně vůbec nejde o třídu automobilu.
Podstatné je, jestli to Punto bylo např. se základním dieselem, nebo v provedení Abarth apod. Máš vážně takový problém pochopit o co tady v principu jde? Prostě pokud učinkuje v reklamě někdo spojený s motosportem na model, který se nabízí i ve sportovní mutaci, je naprosto nelogické tohoto nabízejícího se spojení (v reklamě) nevyužít. Bingo???
18. 3. 2013 15:26
Re: Hm
Tak se na tu reklamu podívej ještě jednou a pořádně. Je to Megane 3 GT 2,0 dCi (118 kW), toto auto můžeš směle srovnat s tím nejlepším, co např. nabízí v dehtu Octavia :-)
Avatar - white label
18. 3. 2013 17:40
Re: Hm
Jak už jsem tu jednou psal: "Viz Pogo 17.3. 1:12" v této diskusi. Ale jak jsem psal už v minulé reakci, pokud to není MRS, není to Megane ideálně vhodný zrovna pro Kimiho, a to ani v reklamě na Megana. ;-)
18. 3. 2013 19:49
Re: Hm
Já si naopak myslím, že ta reklama Kimimu docela sedí a zahrál to výborně. zvlášť ten druhý 15s díl. Prostě mu věřím, že neví, proč tam je. :-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 01:36
Re: Hm
To zas jo, jako amatér to nezahrál vůbec špatně, vypadá, jako by ho tam někdo dovezl a on celou dlouho cestu prospal a zrovna se probudil... >:-[] ;-)
15. 3. 2013 17:41
Megatrapne
Nezavidim vrcholovym sportuvcum jejich miliony (miliardy) ale prijde mi nevkusne, kdyz delaji reklamu na low cost produkt. Zrovna u Megane me vytacel billboard s Rosickym...clovek co bere x milionu tydne se tvari ze miluje auto pro nizsi socialni vrstvy.

Stejne jako kdyz Petr Cech delal reklamu na hypoteku Ceske sporitelny a brouzdil panelakova sidliste :-)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - King of the road.
15. 3. 2013 18:14
Re: Megatrapne
Tak už jsi asi na to moc starý, aby jsi to chápal
15. 3. 2013 18:26
Re: Megatrapne
Pokud je dle tebe Mégane nebo Golf pro nižší sociální vrstvy, tak těch vysších sociálních vrstev asi moc nebude. Pokud tě vytáčí nějaká reklama, tak není něco v pořádku. Trošku nashledu by neuškodilo.
Avatar - white label
15. 3. 2013 22:33
Re: Megatrapne
Nápodobně (viz tvá poslední věta). Megane 1.5 dci snad není pro (podstatně) nižší sociální vrstvy, než je vrstva ze ke které patří Kimi.
Ale klidně i obecně, zní ti líp věta, že Megane 1.5 dci je (naopak) pro vyšší sociální vrstvy? Nižší, neznamená nízká, a už vůbec ne nejnižší. ;-)
Avatar - jazva
15. 3. 2013 23:33
Re: Megatrapne
Dave Gahan v Golfe nevadí? >:D
Avatar - white label
16. 3. 2013 00:37
Re: Megatrapne
>:-[]
Zdaleka ne tolik, Golf je v Evropě jakési nadtřídní (ve smyslu beztřídní) auto, nehledě na to, že Golf je autolegenda (nesrovnatelná s Meganem). A pak Gahan je podle mě o třídu (sociálně) níž, než Kimi R. >:D
Avatar - jazva
16. 3. 2013 00:49
Re: Megatrapne
No Golf je hlavne auto pre masy(rovnako ako Megane) a až potom legenda. A porovnávať (sociálne) Davea a Kimiho mi príde trochu zbytočné - obaja patria vo svojom odbore medzi špičku a sú za to aj náležite platený. Aj keď každý iným spôsobom.
Avatar - white label
16. 3. 2013 01:02
Re: Megatrapne
A to jestli je Golf "hlavně" auto pro masy, a "až potom" legenda, nebo naopak, určí objektivně kdo? :*) >:-[] Nehledě na to, že fakt, že je určeno pro masy, na faktu, že jde o legendu nic zásadního nemění.
Za tím (sociálním) porovnáním "Davea a Kimiho" je snad dostatečně výmluvný smajlík, takže zkus také více nadhledu. ;-)
16. 3. 2013 00:44
Re: Megatrapne
Dave je rebel, ždáná přeplacená figurka, naprosto k němu sedí Golf. :-! :yes:
Avatar - jazva
16. 3. 2013 00:52
Re: Megatrapne
Pod pojmom rebel, si určite nepredstavujem zodpovedného, cieľavedomého a pracovitého profesionálneho speváka.... >:D
16. 3. 2013 00:59
Re: Megatrapne
Pro mě je to "vyléčenej" feťák. >:D
Avatar - Ronault.
15. 3. 2013 23:43
Re: Megatrapne
Moc filosofuješ a moc taháš za slovo... mě někdo napsat, že ježděním v dnešní době v novém Meganu jsem socka v low cost produktu, cítím se stejně, jako když někomu, kdo jezdí například A6, říkají, že určitě peníze na to auto nakradl.

Jsou hranice, kam není vhodné z obou stran zabřednout, protože se to pro slušného a inteligentního člověka nehodí
Avatar - white label
16. 3. 2013 00:45
Re: Megatrapne
Možná tahám za slovo, ale aspoň si slova nevymýšlím. "Socka"??? Tos četl kde? Napsal jsem snad jasně, že "nižší", neznamená nízká, natož nejnižší, a k čemu jinému patří výraz "socka", než právě k té nejnižší třídě. Je těžké pochopit, že tak jako může být auto nižší střední třídy, podobně je i nižší střední sociální vrstva, třída/vrstva střední, vyšší střední...
Já se snad vyjadřoval k tomuto:
"clovek co bere x milionu tydne se tvari ze miluje auto pro nizsi socialni vrstvy."
A to je zcela pravdivé... , takže (slovy poga) trošku víc nadhledu by (vám dotčeným příznivcům "kosočtverce") neuškodilo... ;-)
Avatar - Ronault.
16. 3. 2013 10:44
Re: Megatrapne
Nám není třeba trochu nadsázky nad reklamy, ale je nutno nám více pochopení pro ty hloupější, bohužel se tentokrát chyť za nos i ty, co nechápou, co je reklama, o co v ní jde a jak vzniká.

Asi těžko by nějaká automobilka dělala reklamu, že daný produkt je pro neandrtálce, i když i to se stalo, avšak v trochu jiném kontextu: [odkaz]
Avatar - white label
16. 3. 2013 16:57
Re: Megatrapne
Ještě, že tu máme mnohem chytřejší odborníky na reklamu..., kteří nám to rádi a dokonce zdarma vysvětlí. >:D
Za nos se chyť sám, nikde jsem tu nepsal, že by např. Kimi nemohl dělat reklamu na Megana, ale pouze to, že mu měli vybrat jiného Megana, pak by to totiž bylo nesrovnatelně uvěřitelnější. Představ si, že dokonce vím o co jde v reklamách a jak vznikají, stejně jako vím, že (jako u všeho) jsou reklamy lepší a horší, a zrovna tahle patří do té druhé skupiny, že s tím (minimálně částečně) nesouhlasíš, je vzhledem ke značce vozu nasnadě, ale v principu je to úplně stejná "bota", jako kdyby třeba Walter R. dělal reklamu na Golfa a přitom by v ní jezdil třeba s Golfem 1,6 TDI.
Dobrá reklama by měla (mimo jiné) mít i určitou logiku (ideálně, pokud to jde, pak i určitou souvislost s osobností, která ji propaguje) a měla by být (svým způsobem) uvěřitelná, samozřejmě pokud není jasně/úmyslně postavená na nadsázce, což určitě není případ této reklamy..., i když k tomu vlastně nemá až tak úplně daleko.
;-)
Avatar - Ronault.
16. 3. 2013 17:15
Re: Megatrapne
Aha, takže páni od VW, čili ty a jossalita toto považují za běžného Megana? Tohle je Megane GT se sportovním podvozkem, běžně mimo ČR s 2,0 dCi 118 kW, něco jako GTD u Golfa. A je klidně možné, že existuje i jiná verze pro jiné trhy, nebylo by to nic zvláštního, s Cliem proběhlo totéž:
GB: [odkaz]
Švédsko? : [odkaz]
Avatar - white label
16. 3. 2013 18:38
Re: Megatrapne
To je pak těžké, když na to nemají shodný názor ani dva místní odborníci na Renaulty (pogo a ty), viz diskuse:
pogo26
"15.03. 12:59
« Re: Re: Re: Hm
Tahle reklama byla na etapy a nikdo nečekal, že z té bíle skvrny se nakonec vyklube Mégane 1.5 DCi (mohlo to raději skončit u té bílé skvrny). Reklamy běžely třeba na Eurosportu a nejlepší byla fáze 2."
:-O :*)
Avatar - Ronault.
16. 3. 2013 19:00
Re: Megatrapne
Nevím, kde krom nabídky na poslední záběru vidí 1,5 dCi, ale tohle je i dle opěrek na sedadle, nárazníků a kol GT, ta se prodává mimo ČR s 2,0 dCi a 2,0 TCe. V ČR se prodává jen GT-line, což je v podstatě něco jako R-paket u VW, který je k mání i s 1,6 dCi a 1,2 TCe
17. 3. 2013 01:12
Re: Megatrapne
I dle sedaček a přístrojovky je to 1.5 dCi GT-line. GT nemá červenou linku na palubce a na sedačkách je nápis GT. Na GT-line je nápis GT line. U Renaultu nejsou až zas tak velcí podvodníci, aby zkoušeli hrát divadlo.
Ani Kimi to moc nepřeháněl... viz 15 sekudový 2. díl této reklamy
Zkus si to na nakonfigurovat.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
18. 3. 2013 22:48
Re: Megatrapne
Kde jsi přišel na to, že je v tam 1,5 dCi, to by mě opravdu zajímalo. V nabídce ke GT line je více motorů.
Avatar - white label
19. 3. 2013 01:42
Re: Megatrapne
Viz i mé P.S. ze 17:43 a citace z článku, který si asi celý nečetl:
" Video odkazuje na úspornost prezentovaného Renaultu Mégane s turbodieselem 1,5 dCi Energy (81 kW)." ;-)
V podstatě je na pointě velmi nízké spotřeby/velkého dojezdu postavena celá reklama. Kimi dojel s 1,5 dCi (na jednu nádrž) tak daleko, že ani neví proč tak daleko vlastně jel/je.
Avatar - white label
18. 3. 2013 13:59
Re: Megatrapne
Viz Pogo 17.3. 1:12
Pokud by vzpomínaný Walter dělal reklamu na Golfa ve verzi 1.6 TDI s R-line paketem, bylo by to zcela srovnatelně uvěřitelné.
18. 3. 2013 13:06
Re: Megatrapne
Ten Megane, který má Kimi v ruce, by neměl problém srovnávat se s dehotovou Octavii RS ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2013 13:35
Re: Megatrapne
Vážně si myslíš, že by tenhle Megane1,5dci s GT-line paketem stačil na dieselovou Octavii RS?
Ono je to stejně jedno, protože podle mě by měl mít v reklamě na Megana pilot Kimiho formátu rozhodně rovnou MRS, ...a na konci reklamy může být klidně záběr na celou řadu Meganu (od hb až po kombi). Na jednotlivé běžnější verze hb nižší stř. může dělat reklamu kdokoli, protože zrovna Kimimu se 5dv. s 1,5 dCi věří těžko.
Jak už jsem psal, kdyby dělal např. Walter R. reklamu na nový Golf, tak jedině s verzí GTI, nebo R.
Co třeba: Walter R. doporučuje Golf R. >:-[]
18. 3. 2013 15:31
Re: Megatrapne
Tak podle mě a Ronautla je to 2,0 dCi GT, podle Poga 1,5 dCi GT-line, jestli má pravdu Pogo, pak se omlouvám, jestli Ronault, potažmo já, pak si za svým stojím. Každopádně i kdyby to byla 1,5 dCi, tak to není low cost auto.
Avatar - white label
18. 3. 2013 17:43
Re: Megatrapne
Že se nejedná o low cost, jsem ti napsal už ve 13:56, hned v úvodu...
Že to není verze GT, ale pouze GTline, musí vidět snad i "slepý". Hned v úvodu je vidět napis na masce "GTline", nikoli "GT" a pokud i přesto pochybuješ, tak si zastav video v čase 0:25 a trochu se rozhlídni po interiéru, tady by byl Magane GT mnohemn více podobný MRS (např. volant) a jak psal už i pogo nápis "GTline" na opěrce řidiče se tu přehlédnout opravdu nedá + ta červená linka na palubce. Takže pravdu má Pogo, protože GT verze to není.
A i kdyby náhodou byla, nemusel by to být zrovna 2.0 dCi, jen podle toho co se Renault "omezeně" nabízí na trhu ČR s řídit nedá.

P.S. A věta v článku je taky dostatečně výmluvná, co se motorizace vozu týká:
" Video odkazuje na úspornost prezentovaného Renaultu Mégane s turbodieselem 1,5 dCi Energy (81 kW)."
Avatar - Ronault.
18. 3. 2013 22:51
Re: Megatrapne
Ke GT-line se dá vzít vše krom základní 1,6 74 kW, 1,5 dCi 66 kW a nejsilnějších verzí 2,0 tCe, takže pogo raď.

V podstatě je jedno, co je pod kapotou, Kimi by si užil jízdu i se základní 1,6 74 kW Generation :-! :yes: >:D
Avatar - white label
19. 3. 2013 01:45
Re: Megatrapne
Viz P.S. v reakci a reakce z 01:42. 8-s
ČusBus.
16. 3. 2013 00:47
Re: Megatrapne
Problém je ten, že stejnej Mégan, můžeš mít v té základní bílé za ceníkových 250 tis. Golfa pod 300 neseženěš.
:-!
Avatar - Ronault.
16. 3. 2013 10:40
Re: Megatrapne
Tvoje problémy bych chtěl mít. Tahle reklama není z ČR a na jiných trzích je situace jiná...
16. 3. 2013 13:13
Re: Megatrapne
Nabuduce budu v reklamach prezentovat auta nímandi ako ty...aby automobilky mali z toho aj nejaky osoch...

Aj keby to bola reklama na Clio...Twingo...je lepsie tam mat ksicht Kimmiho...ako ten tvoj.
18. 3. 2013 13:01
Re: Megatrapne
Ty si úsměvný případ :-) Jak si prosímtě došel na to, že Renault Megane 3. generace je low cost produkt pro nižší sociální vrstvy? Podle toho, že na českém trhu, který pro Renault nic neznamená, se cenově podbízí? Asi ano, protože ve velké části Evropy se Megane prodává cca za peníze Golfa a např. dráž, než Octavia, nebo jakýkoliv korejec. Low cost modely jsou například Škoda Rapid, nebo Dacia Logan. Rozhodně né Renault Megane. To by potom byl low cost celý mainstream.
A teď ke Kimimu - on tu reklamu dělá v rámci své smlouvy, protože tým, za který jezdí (Lotus), má dodavatele motoru Renault. No a jelikož Renault dodává i mistrovskému Red Bullu a Williamsu s Caterhamem, tak aby ses nedivil, až novou Lagunu např. bude prohánět Vettel a nový Clio RS třeba Webber ;-) Víš, když si nejúspěšnější dodavatel motoru v královně motosportu, tak si do svých reklam můžeš nastrčit i světové osobnosti motosportu ty "low coste" :-!
Avatar - white label
18. 3. 2013 13:56
Re: Megatrapne
Ano, low cost to není, ale Megane 1,5dCi je v Evropě spíš pro (relativně) nižší sociální vrstvy, podobně jako např. Golf 1.6 TDI, zvlášť pokud se budeme bavit o "prvním"/jediném voze do rodiny.
18. 3. 2013 15:35
Re: Megatrapne
Kompletní mainstream je v západní Evropě pro relativně nižší sociální vrstvy, jenže taková "relativně nižší sociální vrstva" vydělává v západní Evropě na hlavu v přepočtu cca 50 tis. Kč.
Avatar - white label
18. 3. 2013 18:26
Re: Megatrapne
No a co? Je snad tato reklama určena (výhradně) pro tzv. "východní" Evropu? Už si ji třeba u nás viděl v TV? je klidně možné, že se u nás nebude vysílat ani časem.
18. 3. 2013 21:13
Re: Megatrapne
Nepíšu nic o tom, že je reklama určená pro východní trhy, jen při průměrných výdělcích na západě se jednoduše nejedná o "relativně" nižší sociální vrstvy. Důležité je White, že sme se shodli na tom, že Megane není low cost a že není pro "socky". Tím bych naši debatu ukončil. Jo a ať to neházím na víc vláken, tak koneckonců je jedno, jestli se jedná o 110, nebo o 160 koňový auto, Kimi prostě propujčil Meganu svoji tvář a rozhodně to ani jednomu neuškodí. To, že MRS T by mu slušel víc, je bez debat a zcela souhlasím s tvým názorem - posadit ho do toho nejlepšího a na konci prezentovat vše, co se jmenuje Megane.
Avatar - white label
19. 3. 2013 01:47
Re: Megatrapne
Konec dobrý, všechno dobré, prakticky jsme se nakonec shodli na všem. ;-)
Avatar - Ronault.
18. 3. 2013 22:52
Re: Megatrapne
Ty miliony a miliardy jim závidíš, byl bys pro ně evidentně schopen prodat i babičku.
15. 3. 2013 21:44
Maestro Kimi
(gif)
[odkaz]
Rally se v nem proste nezapre
:-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2013 10:38
Re: Maestro Kimi
skusal skratku ;-) avsak bola uzavreta ...
16. 3. 2013 11:39
Re: Maestro Kimi
Tak, to ja samozrejme vim. F1 se venuji uz od svych utlych let ;)
Kimiko se toho proste neboji. Rad bych ho videl v McLarenu..s turbo motory Honda..Legendarni kombinace :-!
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2013 11:45
Re: Maestro Kimi
snad honda pride.... a vrati sa :yes:

ja F1 tiez sledujem od detstva ..... co vravis na dnesnu zrusenu kvaldu? To sme tu uz dlho nemali ;-)
16. 3. 2013 11:59
Re: Maestro Kimi
V tom proudu vody se proste nedalo jet. Ale na Australii je to tedy prekvapeni, to rozhodne.
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2013 13:01
Re: Maestro Kimi
pekne nam sezona zacina ;-) len co je pravda :yes:
17. 3. 2013 21:28
Re: Maestro Kimi
Pekne nam zacala, presne tak! :-)
Kimi je proste v soucasne dobe ten nejlepsi jezdec v poli.
16. 3. 2013 11:10
Trapné?
Trapné je riesit akemu autu robi reklamu Kimi...ale to bude tym,ze ste iba sprostí. :no:
Ked robil Schumacher a Barrichello reklamu Stillu...ci s Kimim na Bravo...asi vedeli co robia...aj jazdci aj FIAT...ved to je najlepsia reklama.najexkluzivnejsia...pre vyrobcov.
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2013 13:11
Re: Trapné?
Přesně tak, není nic zvláštního, že piloti F1 dělají reklamu na masové produkty automobilky - Schumi a Bari pro FIAT, Alonso, Kimi pro Renault, Button pro Hondu atd atd. Pouze prosťáčci typu uživatel Mixo to, pro mě z nepochopitelnýho důvodu, těžce nesou.