:yes: :yes: :yes😒br />
Navíc ani nejsou nijak hlučné.
Pacho69
0
Nokian dělá skvělé pneu. Teď jsem dal na kolegu a koupil si zimní Micheliny. Stoprocentně vím, že naposledy.
Anonym
0
>😁 😄
Já měl letní Micheliny, to bylo jak když letí stíhačka, šílenej hluk >😁
Choochoo
0
Cos koupil, me v 205/55R16 Michelin Alpin A4 vyhovujou, vzorek drzi, na silnici drzi ja jsem spokojen 😉 Sel bych do nich zas
white label
0
Jistě, skoro taková jako samotné AUDi. 😉
Anonym
0
S Audi to nemá nic společnýho, to by zvládla i konkurence.....
Bud
0
Jo konkurence by to taky zvládla, ale Audi RS 6 je jedno z těch, které to zvládnou. 😄
Ham.
0
jj, kombajnů vyšší střední co dávají 330 na ledu s prstem v nose je hromada, napadá mě třeba ... nebo .... a také .... 😄
white label
0
Jj, třeba 300C s HEMI apod. >😒]
P.S. Čtyřkolkám říkáš kombajny? U nás se říká kombajny spíš kombíkům.
Ham.
0
Nevšiml jsem si fotek, vidím RS6 a tak nějak automaticky myslím na kombajn. 😄
white label
0
Aha, kombi jsou pro Audi RS typičtější. Jakoby teď Audi s BMW podepsali dohodu o vzájemném nelezení si do zelí. Nová RS6 nebude jako sedan a M5 už zase není/nebude jako kombi.
Karoserie kombi nebude určitě podmínkou pro dosažení takového rekordu, na rozdíl od 4x4, které by např. právě M5 na ledě chybělo.
Ham.
0
300 na ledě se zadokolkou by mohl být dobrý adrenalin >😁
Anonym
0
K tvojí smůle se 300C dělá i ve verzi AWD.
Mimochodem on krom D3 a Chrysleru nikdo jiný sedan vyšší střední nedělá, s AWD. Já zapoměl.....zkus si doplnit znalosti >😁
white label
0
Sériové čtyřkolky ve vyšší střední sice dělá více značek, ale nejsou srovnatelně rychlé jako RS6, a pokud ano, tak tu na mě klidně všechny vysypej! 😲 :😉 >😒]
Ham.
0
Chrysler AWD sice má, ale s šestiválcovým chcípákem, který by nedal ani 280 na suchu a na letištní ploše i kdybys jej vlastnoručně tlačil. >😒]
Anonym
0
Prosím tě, bud tak laskav a nejdřív si zjisti informace.
Tohle je jako co??? [odkaz]
Popř. navštiv kunfigurátor [odkaz]
Vypnout omezovač na tom umí v USA kdeterej tuner, co má Diablo za pár set usd....
Ham.
0
363 hp by dalo s bídou 280, na diskutovaný rekord bys potřeboval ty motory dva >😁
Anonym
0
330, paneečku....ono stačí v nastavení zrušit el. omezovač a rázem místo 250 jede těch 300 kdejakej osmiválec, že >😁
white label
0
Jasně, sériový americký sen - sedan/kombi vyšší střední: třista z místa na počkání! >😁
Takže u kdejaké (sériové) americké "bedny" s atm. V8, stačí pouze deaktivovat omezovač a hned pojede stejně rychle, jako (sériová) RS6 bez omezovače. >😒]
Anonym
0
Ne, ony všchny us káry tam maj omezovač proto, že bez něj by jeli 251 Km/h.
To sme se zas nasmáli....
390 Hp rozjede auto na 250 vid a dál ani ránu, hahaha
_MT_
0
Bentley? Lamborghini? 😄 Jiná třída, ale 300+ na ledu dají (Bentley určitě, Continental chvíli držel rekord před RS6). 997 Turbo S by mohla být zajímavá.
Ham.
0
Myslím, že Nokian se asi nechce profilovat jako dodavatel pneu pro supersporty, ale jako dodavatel pneu do těžkých podmínek severu a tam se supersport obecně moc nehodí. Jinak by samozřejmě asi nebylo problém vypustit Krakena, tedy Veyrona i když i u něj není úplně jednoduché zajistit za takových podmínek podélnou stabilitu a neposlat do šrotu 30 mega. 😄
_MT_
0
Před Continentalem Supersports (na Pirelli; 2011) držel rekord Continental GT (Nokian; 2007) a před ním Bugatti EB 110 Supersport (1995). Bentley pilotoval v obou případech kdo jiný než Juha Kankkunen. Supersports nevydržel ani měsíc a urvala si ho RS6 na pneumatikách Nokian.
Veyron by byl zajímavý. Navázal by na 110. Jen je to tak trochu one man show. Všechno z jedné stáje. Mohlo by to trochu oživit AMG, když tedy začnou dělat čtyřkolky.
Anonym
0
Smůla je, že to Audi byl sedan >😁 >😁
white label
0
Ale to na věci nic moc nemění..., viz 19:22. 😉
Bud
0
Je to tak, jsou to super gumy. Tuto zimu jsem jezdil na ledových Nokianech bez hřebů Hakkapeliitta R. Jsou opravdu dobré. Jsem si však jist, že nejsou jediné. 😉 Ale když přijde slunečný den a cesta je rozpálená, tak musíš hodně zpomalit. Jsou totiž velice měkké, ne jen tak trochu, ale naprosto rozpoznatelné na dotek. A poznají to i děcka. Jsou prostě dělané jen na led, sníh a zimu. Čisté speciály. Jsem zvědav, jak budou postupem času tvrdnout a jak se to bude projevovat na jízdě. 😄
Bud
0
Ještě jeden postřeh: Já mám kola příliš malé, ale zkoušel jsem tyto stejné gumy na větším rozměru a byly podstatně tvrdší. A pokud si dobře vzpomínám, myslím, že byly taky nové. Asi předpokládají, že výkonnější a tedy i rychlejší auta používají větší kola a nechtějí takové auta v teplém počasí výrazně omezovat. >😁 Ale to už je jen má vlastní úsměvná spekulace, proč asi.
white label
0
Nejde primárně o velikost, ale o rychlost (rychlostní index pneu), hodně rychlá zimní pneu (homologovaná pro běžný provoz) ani nemůže být tak měkká, jako výrazně pomalejší zimní pneu...
_MT_
0
:yes:
Anonym
0
Já mam tyhle Nokiana WR A3 a maj rychlostní index V, tedy do 240ti.
Jak měl někdo v jiném článku šoky že je to super měkká pneu tak právě není a v létě se rozhodně nerozloží na atomy...
Jak píšeš, rychlá zimní penu super měkká být nemůže.
Bud
0
No tak jsem to nějak myslel.. 😄 Ty menší se, pokud si dobře pamatuji dělají max. do rychlosti 180 Km./Hod. U těch větších jsem se na rychlost nedíval. Právě na tu rychlost mně zástupce Nokianu v Praze upozorňoval. A mojích standardních 150 po dálníci a jen někdy víc to v poho unese. Ale jak říkám, pouze v chladném počasí. Když jsem to přezul, takže úplně nové, bylo zrovna ten den hodně teplo, cesta rozpálená, tak kdepak, nebylo mi příjemné ani 120 >😁
white label
0
Zřejmě jsi to tak nějak myslel, ale psal jsi o rozdílné velikosti, nikoli rychlosti. 😉 😄
_MT_
0
Asi to myslí tak, že větší rozměr má vyšší rychlostní index. 😉
Bud
0
Ale kluci, to snad ne. Napadlo mně, že menší gumy jsou většinou na menší a tudíž na méně výkonná auta. Fabky, Feldy, Punta, starší Focusy, Civiky atd., atd. A tak jim automaticky stačí i menší rychlostní index. Protože v té mé velikosti je možná pouze 180. Tak mně napadlo, jestli náhodou nedělají větší pneu i s větším rychlostním indexem. Ale možná, že ne.
_MT_
0
Měkké jsou dobrá volba, když jsi ve Skandinávii. Tady jižněji dávám přednost rychlejším pneumatikám. Zase tak hrozné podmínky tu nepanují a pro jistotu mám řetězy. Spíš než sníh a led mne zajímá výkon na mokru a v břečce.
Bud
0
Jo je to tak, ale já chtěl strašně vyzkoušet, jaké jsou, jak se s nima jezdí po ledě a sněhu 😄 . Bydlím v Beskydech a rodina žije v kopcích a musíš jezdit po cestách, kde je zakázán chemický posyp. Takže pouze led, sníh celou zimu. 8-s Ovšem jezdím taky po městech a tam už je pěkně vymeteno. Jiné pneu už někdo zkusil, ale k těmto mi nikdo nedokázal říct, jaké ve skutečnosti jsou, jednu sezónu jsem koupil jiné (Dunlopy), ale pořád mi tyto pneu vrtali v hlavě, takže jsem to musel zkusit. >😁 Konečně mám klid...
white label
0
Vynikající zimní Dunlopy jsou/byli "3D" a aktuálně špičková je zimní pneu Continental TS850, jen pro příklad.
Bud
0
Jo ty CTS 850 jsou asi fakt supr. Zatím všude kladné ohlasy.
Anonym
0
Měl sem kdysi TS810. Na těch bylo nejlepší logo Continetal.....jinak to byl naprostej průměr. Hankooky co sem měl potom zvládly to smaý, akorát byl rozdíl v tom, že za cenu 16" contíků sou 18" Hankooky >😁
_MT_
0
Hory, no. 😄 Podle těch rozpálených silnic jsem je vyloučil. Jinak mám rád průhrn bez posypu. Nesnáším břečku.
Bud
0
Jo, nejlepší to mají v gorolii ti, kteří nezajíždějí do větších měst. Po celou zimu mají na cestě sníh, na zimáky nasadí řetězy a jezdí- do obchodu, do školky, na poštu, za kolegou i do hospody. Jede jim to všude, žádná břečka a na jaře řetězy sundají.. 😄
Navíc ani nejsou nijak hlučné.
Já měl letní Micheliny, to bylo jak když letí stíhačka, šílenej hluk >😁
P.S. Čtyřkolkám říkáš kombajny? U nás se říká kombajny spíš kombíkům.
Karoserie kombi nebude určitě podmínkou pro dosažení takového rekordu, na rozdíl od 4x4, které by např. právě M5 na ledě chybělo.
Mimochodem on krom D3 a Chrysleru nikdo jiný sedan vyšší střední nedělá, s AWD. Já zapoměl.....zkus si doplnit znalosti >😁
Tohle je jako co??? [odkaz]
Popř. navštiv kunfigurátor [odkaz]
Vypnout omezovač na tom umí v USA kdeterej tuner, co má Diablo za pár set usd....
Takže u kdejaké (sériové) americké "bedny" s atm. V8, stačí pouze deaktivovat omezovač a hned pojede stejně rychle, jako (sériová) RS6 bez omezovače. >😒]
To sme se zas nasmáli....
390 Hp rozjede auto na 250 vid a dál ani ránu, hahaha
Veyron by byl zajímavý. Navázal by na 110. Jen je to tak trochu one man show. Všechno z jedné stáje. Mohlo by to trochu oživit AMG, když tedy začnou dělat čtyřkolky.
Jak měl někdo v jiném článku šoky že je to super měkká pneu tak právě není a v létě se rozhodně nerozloží na atomy...
Jak píšeš, rychlá zimní penu super měkká být nemůže.