Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Wendover
Dobrá práca Kia !!! Velmi pekné a moderné autíčka rôznej modelovej rady hlavne Pro_Cee´d ... :yes:
Tesim sa ze sa Kia zo "šuniek" konečne vyvynula na automobilku konkurujúcu špičkám v triedach ako VW, FORD, OPEL atd ...
Dnes uz sa za Kiu určite nikto nemusi hanbiť a vie to aj verejnosť ... malokto dnes uz povie na novu Kia že je to šunt ! a ak hej tak ho hneť viem presvedčiť o opaku.
Nová Cee´d sa páči vélmi veľa ľudom z môjho okolia lenže vraviá že je už dosť aj drahá (ale tak za kvalitu sa musi platiť inak by nebola tam kde je dnes) a tak si ju nemôžu dovoliť , aj ked sa im velmi páči, 13,300 eur za auto v základnej výbave s najslabším motorm je dnes celkom dosť, ale tomu zodpovedá aj kvalitká, design a už aj image značky ! Držte sa páni len tak ďalej nech to šlapééé :yes:
Tesim sa ze sa Kia zo "šuniek" konečne vyvynula na automobilku konkurujúcu špičkám v triedach ako VW, FORD, OPEL atd ...
Dnes uz sa za Kiu určite nikto nemusi hanbiť a vie to aj verejnosť ... malokto dnes uz povie na novu Kia že je to šunt ! a ak hej tak ho hneť viem presvedčiť o opaku.
Nová Cee´d sa páči vélmi veľa ľudom z môjho okolia lenže vraviá že je už dosť aj drahá (ale tak za kvalitu sa musi platiť inak by nebola tam kde je dnes) a tak si ju nemôžu dovoliť , aj ked sa im velmi páči, 13,300 eur za auto v základnej výbave s najslabším motorm je dnes celkom dosť, ale tomu zodpovedá aj kvalitká, design a už aj image značky ! Držte sa páni len tak ďalej nech to šlapééé :yes:
suhlas.... z kie sa stala solidna znacka ;-) ako aj z hyundaiu samozrejme.... korejci slapli na plyn a uz dnes su uplne inde ako pred 10 rokmi :yes:
kia vyraba krasne auta... to je pravda... ci uz ceed, pro ceed, novy carens alebo optima picanto ci rio alebo sportage.... podla mna vsetko velmi pekne moderne auta :yes:
Schreyer priniesol do kie ten spravny dizajnovy styl a smer a dnes su jeho diela skutocne hodne uznania :yes:
pro ceed je skutocne nadherny [odkaz]
:yes:
kia vyraba krasne auta... to je pravda... ci uz ceed, pro ceed, novy carens alebo optima picanto ci rio alebo sportage.... podla mna vsetko velmi pekne moderne auta :yes:
Schreyer priniesol do kie ten spravny dizajnovy styl a smer a dnes su jeho diela skutocne hodne uznania :yes:
pro ceed je skutocne nadherny [odkaz]
:yes:
Aladeen
Kia robí poslednou dobou autá ktoré pôsobia kvalitným dojmom a na Carense vidíme že dobehol svojích Európskych konkurentov a určite im spôsobí nepokojný spánok ! :yes:
Len tak ďalej, KIA
Len tak ďalej, KIA
Futurista
Tak pro ceed mi moc neříká,hezký auto, ale tam mám jiný favority (nehledě na to, že v těhlech vodách stejně nelovím). Zato Carens se z ošklivého kačátka vyšvihl mezi elitní MPV. Pokud má člověk rodinu, vybírá mezi MPV a nechce krabicáka vwod vwína, má z čeho vybírat. Carens, GScenic, 5008, Picasso, Zafira... Osobně bych vybíral mezi GScenic a Carens. No bude to těžký vybírání. Designově moc povedený. Jediný, co mi nesedlo, je volant... To je až moc překombinovaný. Ale člověk si zvykne. Takže jo, bude to dobře prodejný a věřím, že i cenově slušný auto. Jsem zvědavej, za jak dlouho přijde s něčím podobným i Hjondé.
PS: Jen jsem zase nepochopil srovnávání s Touranem... Ale lepší to tady asi nebude...
PS: Jen jsem zase nepochopil srovnávání s Touranem... Ale lepší to tady asi nebude...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gangrel
Od druhe poloviny videa je tam Pro-Ceed :yes:
[odkaz]
[odkaz]
nadhera dik :yes:
pro CEED GT je pecka... dufam ze toto video si pozru aj neprajnici kie :yes:
klobuk dole kii - pro ceed GT vyzera riadne naslapane a nielen po dizajnovej stranke... to auto proste aj na ceste jazdi neskutocne paradne :yes:
pozeram ze Miso Karpat je nadseny z toho auta... tusim viac ako ja ;-) parada :yes:
ten neskutocny zatah musi byt brutalny ;-) radost pozerat taketo video :yes:
pro CEED GT je pecka... dufam ze toto video si pozru aj neprajnici kie :yes:
klobuk dole kii - pro ceed GT vyzera riadne naslapane a nielen po dizajnovej stranke... to auto proste aj na ceste jazdi neskutocne paradne :yes:
pozeram ze Miso Karpat je nadseny z toho auta... tusim viac ako ja ;-) parada :yes:
ten neskutocny zatah musi byt brutalny ;-) radost pozerat taketo video :yes:
este pridam nieco nezverejnene ;-)
skus toto:
[odkaz]
Miso sa skvele zabava , klobuk dole nadherny zvuk a ta uzasna sila :yes: :yes: :yes:
pro ceed zatvori klapacky neprajnikom :yes: krasny hothatch
:yes: :yes: :yes:
a teraz chutovka na zaver:
[odkaz]
bravo kia :yes: :yes: :yes:
skus toto:
[odkaz]
Miso sa skvele zabava , klobuk dole nadherny zvuk a ta uzasna sila :yes: :yes: :yes:
pro ceed zatvori klapacky neprajnikom :yes: krasny hothatch
:yes: :yes: :yes:
a teraz chutovka na zaver:
[odkaz]
bravo kia :yes: :yes: :yes:
Tusim, ze kladna hodnoceni, ktera se daji ocekavat i u nasich "neovlivnitelnych" a poctivych testeru z CR (specialne tech z Auto.cz a SM >:-[]) se podepisou na mistnim klanu Korean Haters... hromadne sebevwrazdy a tak...
To zase bude kecu a vymysleni stupidnich argumentu, proc je ten korejec horsi nez ostatni... ja jen doufam, ze KIA postavi cenu na bezkonkurencni uroven. Idealne nekam k 308 GTI. Pocitam, ze by se jich mohlo prodat vice, nez Peugeotu :yes:
To zase bude kecu a vymysleni stupidnich argumentu, proc je ten korejec horsi nez ostatni... ja jen doufam, ze KIA postavi cenu na bezkonkurencni uroven. Idealne nekam k 308 GTI. Pocitam, ze by se jich mohlo prodat vice, nez Peugeotu :yes:
Viděl jsem už dávno... jen teda mě osobně se na rozdíl od redaktora (mám jej docela v oblibě) nelíbí ty ledky do čtverce, ty na kulaté auto vůbec nesedí...
_patrik
Nový Carens se bude vyrábět v jihokorejském Gwangju, ne na Slovensku, pokud vím. No, Kia má fabriku i ve Vietnamu, Číně, ale taky v USA. Takže je to možná americko-vietnamská značka? To by mohlo fakt zvýšit počet klikanců na zdejším websitu...
Pokud jde o Kiu versus Hyundai, je to ve skutečnosti hlavně o designu exteriérů. Hyundai má v tom směru podstatně složitější historii a realitu, než Kia, Ta po překonání klinické smrti v roce 1998 začala pod dohledem Hyundaie vlastně od čistého stolu. Nikdy se v ní nevyvinula silná regionální centra, která by spolu soupeřila o prestiž. A naštěstí pro Kii byl poměrně brzy jako plnomocný šéf designu rekrutovaný P.Schreyer, kterému nedýchal na krk žádný korejský náčelník pro design, jako tomu až donedávna bylo v Hyundaii. Teď, jak víme, začíná pro obě značky ganc nová etapa designové strategie, protože komplet pravomoci dostal právě P.Schreyer. Ten se už na téma Hyundai vyjádřil ve smyslu (volně shrnuto): "Nečekejte nějaký totální obrat, jako to bylo v případě Kie. Fluidní design Hyundaie je dobrý základ, a to spíš pro nějakou evoluci. Potřebuju určitý čas, abych o tom přemýšlel. První skutečně nové designy od Hyundaie lze čekat nejdřív za nějaké 3 roky. Mezitím ale bude možné dělat zásahy do již rozpracovaných modelů." ([odkaz] )
Když vnímáme tohle vyjádření, je docela možné, že u Hyundaie teď tím spíš odloží uvedení ix30 - a oni s ním ani předtím nijak nespěchali. Zůstává spekulace, jestli Hyundai bude vůbec chtít uvést na trh přímého sourozence Carensu (= jestli skupina vyhodnotí absorpční kapacitu trhu jako obchodně dostatečnou pro oba modely). Druhá spekulace může mířit na "indické" B-segmentové MPV, které tam má Hyundai letos snad už teď na jaře uvést na trh, zatím je známé pod názvem konceptu Hexa Space. Hexa Space je dlouhé 4,3 m (velikost Scéniku), což je rozměr, který momentálně H/K v jejich MPV řadě chybí - mají jen miniMPV kolem 4 metrů (Venga, ix20) a teď střední MPV (Carens). Co jestli bude rozhodnuto udělat evropskou verzi Hexa Space a doplnit tím řadu? No, vždycky je něco, co nevíme. Jinak by byla nuda.
Pokud jde o Kiu versus Hyundai, je to ve skutečnosti hlavně o designu exteriérů. Hyundai má v tom směru podstatně složitější historii a realitu, než Kia, Ta po překonání klinické smrti v roce 1998 začala pod dohledem Hyundaie vlastně od čistého stolu. Nikdy se v ní nevyvinula silná regionální centra, která by spolu soupeřila o prestiž. A naštěstí pro Kii byl poměrně brzy jako plnomocný šéf designu rekrutovaný P.Schreyer, kterému nedýchal na krk žádný korejský náčelník pro design, jako tomu až donedávna bylo v Hyundaii. Teď, jak víme, začíná pro obě značky ganc nová etapa designové strategie, protože komplet pravomoci dostal právě P.Schreyer. Ten se už na téma Hyundai vyjádřil ve smyslu (volně shrnuto): "Nečekejte nějaký totální obrat, jako to bylo v případě Kie. Fluidní design Hyundaie je dobrý základ, a to spíš pro nějakou evoluci. Potřebuju určitý čas, abych o tom přemýšlel. První skutečně nové designy od Hyundaie lze čekat nejdřív za nějaké 3 roky. Mezitím ale bude možné dělat zásahy do již rozpracovaných modelů." ([odkaz] )
Když vnímáme tohle vyjádření, je docela možné, že u Hyundaie teď tím spíš odloží uvedení ix30 - a oni s ním ani předtím nijak nespěchali. Zůstává spekulace, jestli Hyundai bude vůbec chtít uvést na trh přímého sourozence Carensu (= jestli skupina vyhodnotí absorpční kapacitu trhu jako obchodně dostatečnou pro oba modely). Druhá spekulace může mířit na "indické" B-segmentové MPV, které tam má Hyundai letos snad už teď na jaře uvést na trh, zatím je známé pod názvem konceptu Hexa Space. Hexa Space je dlouhé 4,3 m (velikost Scéniku), což je rozměr, který momentálně H/K v jejich MPV řadě chybí - mají jen miniMPV kolem 4 metrů (Venga, ix20) a teď střední MPV (Carens). Co jestli bude rozhodnuto udělat evropskou verzi Hexa Space a doplnit tím řadu? No, vždycky je něco, co nevíme. Jinak by byla nuda.
uvidime co schreyer spravi s hyundaiom ale myslim ze dizajn hyundaia ma tiez svoje caro... niekomu sa paci viac kia inemu hyundai... tak to ma byt ;-)
inak carens vyzera velmi dobre... podla mna najkrajsie MPV sucasnosti :yes: , proste bomba.... a to nevravim ako fanusik kie... jednoduho to je fakt ktory kazdy uzna [odkaz] :yes: :yes: :yes:
konkurencia sa moze zacat ucit od kie.... karta sa obratila :yes: uz korejci nenahanaju europanov.... mam pocit ze coraz viac europanov uz nahana korejcov ;-) :yes: :yes: :yes:
inak carens vyzera velmi dobre... podla mna najkrajsie MPV sucasnosti :yes: , proste bomba.... a to nevravim ako fanusik kie... jednoduho to je fakt ktory kazdy uzna [odkaz] :yes: :yes: :yes:
konkurencia sa moze zacat ucit od kie.... karta sa obratila :yes: uz korejci nenahanaju europanov.... mam pocit ze coraz viac europanov uz nahana korejcov ;-) :yes: :yes: :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Máš pravdu s tím designem , hlavně kvůli němu se u nás H/K tak dobře prodává .
Nevím proč ,ale trochu v Carens vidím zboku Forda ,ale Kia má hezčí předek ;-)
Nevím proč ,ale trochu v Carens vidím zboku Forda ,ale Kia má hezčí předek ;-)
C-Max? Mrkni na to jeste jednou... :-)
Jo, vidím v tom C-Max ;-)
Ve spoustě H/K aut je vidět Ford a Opel (Ceed a Astra jsou z boku hodně snadno zaměnitelní, i20 a Corsa před fl byly na chlup stejné atd.) .. ;-)
A naopak, ve spoustě aut jde vidět H/K, co mne napadá tak například seat IBIZA, poslední dvě generace (včetně 2013) vypadají jako první generace i30. Dále fiesta vs. i30, s asrtou souhlasím, nebudu hledat, které modely byly ohlášeny dříve a pátrat kdo byl první.
3_diamanty
najprv pro ceed... teraz carens... o chvilku tu mame ceed gt a pro ceed gt..... nepotrva dlho a pride facelift sportagu a vengy a coskoro aj novy soul..... ked k tomu priratame nove turba ktore pridu uz coskoro do kazdej novej kie.... mame sa na co tesit ;-) :yes:
bude to krasny rok :yes: .... konurencia bude mat zase vrasky, kia slape :yes:
[odkaz] ;-) :yes:
bude to krasny rok :yes: .... konurencia bude mat zase vrasky, kia slape :yes:
[odkaz] ;-) :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
oficialne je predaj nastaveny na jar 2013.... takze coskoro uz pride do predaja .... na stranke kia.cz uz nejake promo info o carense mas.... cennik pride asi kazdu chvilu :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no ja tam ceny nikde nevidim ale coskoro s aisto dozvieme oficialny cennik :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
protege
Tak ten carens vypadá opravdu moc hezky oproti straršímu :-) vlastně skoro všechny novější modely Kii se mi docela líbí. Kdybych někdy chtěl MPV (což asi nehrozí) tak by se možná dostal do výběru :-) Dobře Kia :yes:
Předtím byla jediná hezka KIA... ceed. Všechno ostatní stálo do té doby za prd. Ale přišel Péťa (díky bohu si ho ve VWG nevážili...) a celá nová řada vypadá naprosto skvěle :yes:
uz teraz sa tesim na facelift sportagu ktory by mal byt vo frankfurte .... snad bude vydarenejsi ako v pripade ix35ky aj ked podla mojho nazoru sportage je tak vymakany ze ani facelift nepotrebuje.. vyzera proste uzasne :yes:
Hugi_77
Carens - hodně zajímavý konkurent svého originálu C-Maxe..
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nehodlám tady rozvíjet tvoje pocity z mého komentáře - já Carens pochválil.
Pro mě jako majitele C-Maxe, která hledá náhradu je tohle zajímavá alternativa. Navíc - je mu prostě podobný... :)
1. Délkově je +/- stejně velký (ale spíš menší) jako Grand C-Max, šířkově jakbysmet, Ford to malinko prokoučoval vnitřním prostorem.
2. Motoricky asi ztěží - jak v benzínu, tak v dieselu. A pomlouvat francouzské diesely, které byly ve Fordu vždy tím lepším - no nevím...
Každopádně já se na něj určitě půjdu podívat a projet - ačkoliv mám v hledáčku Grand C-Max. Podvozkově na Ford těžko bude mít, ale třeba překvapí!
Pro mě jako majitele C-Maxe, která hledá náhradu je tohle zajímavá alternativa. Navíc - je mu prostě podobný... :)
1. Délkově je +/- stejně velký (ale spíš menší) jako Grand C-Max, šířkově jakbysmet, Ford to malinko prokoučoval vnitřním prostorem.
2. Motoricky asi ztěží - jak v benzínu, tak v dieselu. A pomlouvat francouzské diesely, které byly ve Fordu vždy tím lepším - no nevím...
Každopádně já se na něj určitě půjdu podívat a projet - ačkoliv mám v hledáčku Grand C-Max. Podvozkově na Ford těžko bude mít, ale třeba překvapí!
Carens ma oproti C-maxu a 10 cm vacsi razvor a je aj dlhsi.... a rozhodne priestrannejsi a vacsi ;-) .... takze to nevidim na priamu konkurenciu... Carens ma blizsie k mazde 5 alebo k renaultu grand scenic... alebo k 5008micke.... ale nie k C maxu :yes:
rohYpnol
V Schreyerově rukopisu... Nemůžu si pomost, ale prvky zdobenosti, provedení detailů, volba materiálů a textur... to vše mi zcela připomíná Volkswagen. Ovšem v tom nejlepším slova smyslu. Zatímco Škoda znatelně "polevila", tak na Kii je vidět, jak dotahuje provedení do nejmenších detailů...
Navíc design zatím zraje jako víno. Kia nepůsobí nijak módně, lacině... Právě naopak. Linie jsou promyšlené a poměrně nadčasové. Přitom nepůsobí tak chudě a chladně jako Škoda, ani tak přezdobeně a kýčovitě jako Ford. podle mě Schreyer namíchal opravdu zajímavý koktejl :yes:
K pozastavení je snad jen [odkaz]
Přední světlomet končící u A-sloupku 8-s prazvláštní fenomén dnešní doby, kterému jsem nepřišel na chuť.
Navíc design zatím zraje jako víno. Kia nepůsobí nijak módně, lacině... Právě naopak. Linie jsou promyšlené a poměrně nadčasové. Přitom nepůsobí tak chudě a chladně jako Škoda, ani tak přezdobeně a kýčovitě jako Ford. podle mě Schreyer namíchal opravdu zajímavý koktejl :yes:
K pozastavení je snad jen [odkaz]
Přední světlomet končící u A-sloupku 8-s prazvláštní fenomén dnešní doby, kterému jsem nepřišel na chuť.
trosku sa nam to obratilo ;-) , uz korejci nenahanaju europanov ;-) uz ich dobehli a niektore eu znacky uz musia nahanat korejcov aby prezili :yes:
z kie je dnes znacka ktora ma uz vo svete velmi slusne meno... aj v USA a uz aj v EU..... a samozrejme aj inde... uz to nie je lacna lowendova nikomu nic nehovoriaca znacka ale dostojny vyrobca automobilov ktory ponuka spickovu kvalitu, techniku a aj dizajn.... skoda ze do europy nepridu modely K7 a K9 .... to by aj ti najvacsi skeptici zmenili nazor na kiu...
netreba byt ale prekvapeny ze su korejci tam kde su .... lebo coskoro tam budu uz aj cinania a india...
automobilovy trh sa vyrovnava... rozdiely ake vladli medzi jednotlivymi znackami pred 20 rokmi uz dnes uplne zanikli .... pozrime sa kde bola skoda, kia , hyundai, dacia, renault, fiat pred 20 rokmi a kde su dnes..... vsetci su si uz rovni.... nemame dnes na trhu slabeho hraca ani ziadneho chudaka...
z kie je dnes znacka ktora ma uz vo svete velmi slusne meno... aj v USA a uz aj v EU..... a samozrejme aj inde... uz to nie je lacna lowendova nikomu nic nehovoriaca znacka ale dostojny vyrobca automobilov ktory ponuka spickovu kvalitu, techniku a aj dizajn.... skoda ze do europy nepridu modely K7 a K9 .... to by aj ti najvacsi skeptici zmenili nazor na kiu...
netreba byt ale prekvapeny ze su korejci tam kde su .... lebo coskoro tam budu uz aj cinania a india...
automobilovy trh sa vyrovnava... rozdiely ake vladli medzi jednotlivymi znackami pred 20 rokmi uz dnes uplne zanikli .... pozrime sa kde bola skoda, kia , hyundai, dacia, renault, fiat pred 20 rokmi a kde su dnes..... vsetci su si uz rovni.... nemame dnes na trhu slabeho hraca ani ziadneho chudaka...
K7 a K9 by naopak v Evropě neměly žádnou šanci. Trh s luxusními sedany je v Evropě extrémně konzervativní. Stačí se podívat na prodeje Lexusu... Rozhodně Lexusy v mnohém svatou německou trojici předčí, přesto jsou prodeje marginální.
Důvod je jednoduchý - Evropské modely chyby nepřipouštějí. Na cenu se nehledí. Jaký je tedy důvod nekoupit třídu 7, S nebo A8? Žádný. Kia může být maximálně jinak dokonalá, ale lepší opravdu jen těžko... A image? Ta zřejmě německé prémie nedosáhne nikdy, dokud budou u Kie vyrábět "mainstream". Koneckonců - ani o luxusní Volkswagen Phaeton zájem nebyl, není a zřejmě nikdy nebude...
Důvod je jednoduchý - Evropské modely chyby nepřipouštějí. Na cenu se nehledí. Jaký je tedy důvod nekoupit třídu 7, S nebo A8? Žádný. Kia může být maximálně jinak dokonalá, ale lepší opravdu jen těžko... A image? Ta zřejmě německé prémie nedosáhne nikdy, dokud budou u Kie vyrábět "mainstream". Koneckonců - ani o luxusní Volkswagen Phaeton zájem nebyl, není a zřejmě nikdy nebude...
no jooo ale K7 a K9 by mohli byt zaujimavou alternativou prave k nemcom... netreba v tom vidiet niekoho kto ich ma porazit.... nie to nie... to predsa nehrozi.... ale k7 a k9 by urcite predali viac ako lexus.... a mohli byt zaujimavymi autami ..... chapem ze v eu je jasne dominantna nemecka premia ..... ale mozno sa raz dockame velkej kie aj v eu... ved ani optima nie je bestseller v eu a je tu.... ako spestrenie trhu preco nie... ja by som vleke kie prijal v europe.... snad casom pridu ;-)
Myslím že sama Kia si je vědoma, že v tomto segmentu v Evropě nemá šanci a sama nejde do prohrané bitvy... Zpestření trhu? A pro koho? Pro flotilu manažerů z Kia Žilina? Ti už stejně těmito vozy jezdí, pokud se nemýlím...
ved jasne.... nebudu to bestsellery.... ale ved ani optima nie je trhak... prave naopak... predava mizerne v eu ale je tu... a ako spestrenie trhu celkom fajn... ved o uspech sa mu stara amerika.... tak preco si nevyrazit do europy a nepotesit par zakaznikov nie?
Najdu sa ludia ktori sa radi odlisia a nepotrpia si na premiu a tuctove audiny nemusia... pripadne su pre nich pridrahe a zbytocne.... som zmiereny s tym ze optima je zatial najvacsia kia v eu a dokonca som rad ze vobec aj ta tu je.... dlho to vyzeralo ze ani optima nepride.... snad dalsia geenracia optimy bude opat lepsia ako tato a opat pride do eu.... ;-)
americanam trosku zavidim.... aj to ich forte je podla mna o chlp krajsie ako europsky ceed ktory je inak velmi pekny ... maju z coho vyberat amici
:yes:
Najdu sa ludia ktori sa radi odlisia a nepotrpia si na premiu a tuctove audiny nemusia... pripadne su pre nich pridrahe a zbytocne.... som zmiereny s tym ze optima je zatial najvacsia kia v eu a dokonca som rad ze vobec aj ta tu je.... dlho to vyzeralo ze ani optima nepride.... snad dalsia geenracia optimy bude opat lepsia ako tato a opat pride do eu.... ;-)
americanam trosku zavidim.... aj to ich forte je podla mna o chlp krajsie ako europsky ceed ktory je inak velmi pekny ... maju z coho vyberat amici
:yes:
Problém je, že nabízet ta auta, mít je na showroomu, stojí peníze. A ne zrovna málo. Pokud je nenabídnou výrazně pod cenou prémie, tak těžko něco prodají. O překonání Lexusu, který loni v Evropě prodal více aut než Jaguar (kterému ale chybí menší modely, dlužno podotknout, XF je prodejně úplně někde jinde než GS), můžeš jen snít. Infiniti je podle mne rozumnější cíl.
Když s tím začnou a třeba 20 let vydrží... U Lexusu nevnímám jasnou cestu, jasný směr. Mají hybrid, to je skvělé, ale jinak mi přijde, že jednou zkusí tohle, příště tamto. Nevidím tam ten jeden recept, kterého by se drželi. Přijde mi, že nemají trpělivost a chtějí výsledky hned. Samozřejmě, je tu otázka individualizace, designu a pak fakt, že Německo je ohromný trh pro prémii a vyšší třídy. Potenciál v něm vidím. V době, kdy se opravdu hodně šlape po emisích firemních vozidel, kdy se možná odkloníme od dieselu, by měl Lexus ideální pozici k útoku.
VW by si klidně počkal, problém Phaetonu je, že je dnes přebytečný. Trh se změnil. Francouzi byli etablovaní a vyklidili pozice. Otázka tedy je, jestli za současné situace lze uspět s jiným receptem, než má D3, která silně konverguje.
VW by si klidně počkal, problém Phaetonu je, že je dnes přebytečný. Trh se změnil. Francouzi byli etablovaní a vyklidili pozice. Otázka tedy je, jestli za současné situace lze uspět s jiným receptem, než má D3, která silně konverguje.
Ada je zase tady
Neforemný bramboroid, přední světla až u A sloupku, rozpačitá maska, která vyjadřuje designovou bezradnost. Chlapci by se měli učit ve Wolfsburgu, jak dělat elegantní vozy.
BroukJ
Motor je to tichý, kultivovaný a spolehlivý. Pro rodinné MPV ideální. Výkonu akorát, bez nutných drahých oprav v budoucnu. Ještě stále existujou lidi, kteří upřednostní komfort před úsporou.
Redaktorovi nestačila dynamika dvoulitru, asi očekával zrychlení někde kolem 5 sekund, to je teď v kurzu... Já jezdil s tímto motorem v těžším autě a jelo to OK.
Redaktorovi nestačila dynamika dvoulitru, asi očekával zrychlení někde kolem 5 sekund, to je teď v kurzu... Já jezdil s tímto motorem v těžším autě a jelo to OK.
×
Sdílení komentáře
×
kia ale nie je korejsko-slovenska automobilka ani nahodou ;-) , pokial viem kia je korejska automobilka... to ze sa na slovensku kie vyrabaju este z kie slovensku znacku nespravi >:D takisto mozeme povedat ze peugeot je francuzsko slovenska automobilka ... blbost ze? :yes: ;-)
no vratme sa k autam ;-) ... uz som sa bal ze o carense sa snad clanku ani nedockam... inde je o nom uz popisane celkom dost ale napravili ste to :yes: , carens bude cielit na touran.... je to podla mna velmi pekne auto a ziadne krabicoidne pohrebne mpv ale sportovo strihnute elegantne auto... Schreyer je frajer :yes: Konecne sa to trosku zamiesa aj v triede mpv.... korejcom taketo mpv uz chybalo ako sol.
pro ceed o tom sa uz popisalo celkom dost a paci sa mi kazdym dnom viac... ozaj trefa...
takze uz nas caka len GT verzia pro ceedu a ceedu ... pekne to graduje :yes:
kia proste dupla na plyn :yes: snad sa dockame v eu casom aj Qorisu teda K9tky :yes: