Testy
Nevim jak v CR, ale v US si muzes koupit 2.5i s manualem, ktery ma 50:50 trvalou 4x4. Neni to o motoru, ale o prevodovce. Po osobni zkusenosti s 2.5i CVT ti ji muzu vrele doporucit. Zkouseno na snehu i v pisku a nezaznamenal jsem zadny problem a spotreba je v ramci moznosti skvela 😄
Ano, neni to staly pohon 4x4. Ale jak ti potvrdi vetsina majitelu, rozdil proti stalemu pohonu nepoznas. Nebo jsi si myslel ze s tim autem budes driftovat? 😄
A pokud ma octavia svetlou vysku 22cm tak si ji kup >😒]
A pokud ma octavia svetlou vysku 22cm tak si ji kup >😒]
Problém variátorových převodovek je v tom, že pocitově (akusticky) je to za jízdy naprostá katastrofa - proto se používají přednastavené kvalty.
Nafta by měla snížit vysoké otáčky benzínu při plné akceleraci a proto by to mělo být při jízdě méně útrpné.
Přestože variátor je teoreticky to nej, praxe je jiná a přikláním se k tomu, že variátor nemá v autě co dělat.
U nafty bude navíc variátor hodně trpět a životnost bude (nejspíš) menší než u benzínu, který nemá takový krouťák.
Nafta by měla snížit vysoké otáčky benzínu při plné akceleraci a proto by to mělo být při jízdě méně útrpné.
Přestože variátor je teoreticky to nej, praxe je jiná a přikláním se k tomu, že variátor nemá v autě co dělat.
U nafty bude navíc variátor hodně trpět a životnost bude (nejspíš) menší než u benzínu, který nemá takový krouťák.
!!! otazka - pri CVT prevodovke nie je staly pohon 4x4 ??? 😒 " viskózní spojka automatizované verze vůz do driftu nestáhne. Navíc se kvůli životnosti po určité době zvýšené zátěže rozepne. To ji pasuje do role občasného pomocníka s vyproštěním či rozjezdem na kluzkém povrchu."
to snad nie - to si clovek voli kupit octaviu 4x4 s haldexom a ma takeho isteho obcasneho pomocnika !!!
:no😒br />
Tak bol to sampion pri vybere ale ako citam tak cim dalej tym viac ma to auto prekvapuje - v zlom slova zmysle.
to snad nie - to si clovek voli kupit octaviu 4x4 s haldexom a ma takeho isteho obcasneho pomocnika !!!
:no😒br />
Tak bol to sampion pri vybere ale ako citam tak cim dalej tym viac ma to auto prekvapuje - v zlom slova zmysle.
jak to netáhne votspoda, aby se mohl pořádně opotřebovat dvouhmoťák, tak to není pořádnej trubochrocht, co Ádo?
Málo peněz Hodně peněz
Nízký roční nájezd benzín benzín
Vysoký roční nájezd diesel benzín
Nízký roční nájezd benzín benzín
Vysoký roční nájezd diesel benzín
Subaru hodnotit nemužu-neřídil jsem ho..ale kde bereš tu jistotu tady tvrdit, že něco je nej ?
Jo, a ten, kdo je mozkem vybaven, dobře ví, že pod kapotou osobního vozu patří diesel!
BTW, s tím dieselem od Subaru jsem jezdil a mohu zcela fundovaně prohlásit, že to není žádná sláva. Tenhle boxer diesel není oproti evropské konkurence, která diesely dělat opravdu umí, žádné zvláštní štěstí. Nemá totiž v nízkých otáčkách zátah a svým projevem se tak blíží línému benzínovému motoru.
BTW, s tím dieselem od Subaru jsem jezdil a mohu zcela fundovaně prohlásit, že to není žádná sláva. Tenhle boxer diesel není oproti evropské konkurence, která diesely dělat opravdu umí, žádné zvláštní štěstí. Nemá totiž v nízkých otáčkách zátah a svým projevem se tak blíží línému benzínovému motoru.
I když s tím co jsi napsal se dá souhlasit, tím kvílením benzínu jsi to pohřbil.. mohli byste si vy briketáři vymyslet jiný argument?
tak to rači nebudu komentovat >😁 jsem rád, že si tahle debata zachovala slušnou úroveň >😒]
U dieselu musis preradit, protoze to rve, nejede a konci ti otackomer, u benzinu zase protoze by ses nedoplatil. Nevyberes si.
přesně...osobně když sem začal řešit nákup vozidla, tak právě CVT mě odradilo..možná to jsou jen moje předsudky, ale prostě CVT patří do skůtru 😄
Nepovažuju CVT jako důstojný automat v době 8 stupňových převodovek, udělali by líp, i kdyby nabízeli "jen" 6ti stupňový automat, věřim, že jenom tato převodovka odradí dost lidí ke konkurenci....
V Americe milují automaty, většina lidí bez nich není schopna ani jezdit. Proto to. Diesel je pro Evropu a tady je manuál první volba. Poslednoí dobou se ovšem ozývá volání po automatu i v dieselu. A protože je tady v dieselu (v Evropě) prodejnost výrazně vyšší než v benzínu, vyplatím se jim to. Jít opačným způsobem - udělat pár manuálů pro evropské řidiče - se zjevně nevyplatí - tady ta prodejnost hraje roli. Nedivil bych se, kdyby přestali diesel v manuálu nabízet...
prodejnost bych sem do toho netahal...a popravdě si myslím právě opak- momentálně je velká chyba, že k benzínu nenabídne manuál..spousta lidí nechce CVT..a zrovna subaru táhne hlavně nadšené řidiče a ti používání spojky zas tak neřeší
Já myslím že to není třeba řešit, stačí 2-3 měsíce počkat na diesel s lineartronicem a bude vymalováno.
Toto porovnání bylo porovnání jablek s hruškami.
Ale předem upozorňiji že to pro benzín nedopadne vůbec dobře. Taková Mazda CX-5 se v Japonsku (!!!) prodává 3:1 ve prospěch dieselu.
Dieselu lineartronic hodně chyběl, protože spousta lidí neumí pracovat se spojkou .......... a tímto bude jejich problém vyřešen.
A díky vyššímu přídělu newtonmetrů v nižších otáčkách nebude muset motor tak kvílet jako je to u benzínu. Nic proti benzínovým motorům Subaru, všechny boxery jsou boží motory.
Toto porovnání bylo porovnání jablek s hruškami.
Ale předem upozorňiji že to pro benzín nedopadne vůbec dobře. Taková Mazda CX-5 se v Japonsku (!!!) prodává 3:1 ve prospěch dieselu.
Dieselu lineartronic hodně chyběl, protože spousta lidí neumí pracovat se spojkou .......... a tímto bude jejich problém vyřešen.
A díky vyššímu přídělu newtonmetrů v nižších otáčkách nebude muset motor tak kvílet jako je to u benzínu. Nic proti benzínovým motorům Subaru, všechny boxery jsou boží motory.
ten rozdíl chápu, ale spíš sem se pozastavil nad tím testem. je to prostě špatně napsáno..dojdou tam závěru- a dají mínus jako něco, com jim tabulkově neodpovídá a v textu nerozeberou...
nejel jsem s tím, takže nevím, ale ve výsledku pokud se bavíme čistě jen o té pružnosti, tak je jedno, jak k tomu dojde ne ? 😄
Nepodřazuje, ale při zrychlovaní pracuje vždy v nejvyšších otáčkách (pokud nemá přednastavené rychlostní stupně)
tak CVT snad ani nepodřazuje ne ? tím zas maže nevýhodu menšího točivého momentu proti naftě..a proště čísla mluví jasně v neprospěch nafty...
mas aj pravdu, ale aj nie. Tie Nm su vyhodou pre naftu , lebo clovek nemusi radi a neustale jazdi mesto, mimo a dialnica na poslednu rychlost a toto si dehtari pochvaluju ( mam dehet 😄 ). A a tu to cele automat eliminuje , netreba radit a benzin je pri nesibrinkovani pakou zivsi 😄
mna skor zaskocila vyborna spotreba benzinu voci dieslu s mensim obsahom.
priemerne cca +2l je dost dobry vysledok a to ma benzin este automat
mna skor zaskocila vyborna spotreba benzinu voci dieslu s mensim obsahom.
priemerne cca +2l je dost dobry vysledok a to ma benzin este automat
Pružnost u manuální převodovky se vždy měří (nebo testéři aut, to tak vždy dělají) na co nejvyšší možný převodový stupeň (60-100 - 4.ps, 80-120 5.-6.ps), kdežto u automatické při plné akceleraci převodovka podřazuje na nižší stupně, takže to není úplně srovnatelné, nafta má lepší pružnost, každopádně při novinářském porovnání to není uplně patrné 😄
a ako to vidis s vykonom? skoda ze nedavaju 2,5 s turbom. Skusal si aj 2,0D? Zijes v USA?
A co celkova spokojnost s autom?
Viem ze vela otazok, ale ... ved vies nie je to kupa notebooku 😄 :-!