Testy
Pod kapotu osobního vozu prostě patří diesel! :yes:
To si doufám děláš srandu 😄 >😒]
a do hlavy patri mozog [odkaz] nie slama
Jo, a ten, kdo je mozkem vybaven, dobře ví, že pod kapotou osobního vozu patří diesel!
BTW, s tím dieselem od Subaru jsem jezdil a mohu zcela fundovaně prohlásit, že to není žádná sláva. Tenhle boxer diesel není oproti evropské konkurence, která diesely dělat opravdu umí, žádné zvláštní štěstí. Nemá totiž v nízkých otáčkách zátah a svým projevem se tak blíží línému benzínovému motoru.
BTW, s tím dieselem od Subaru jsem jezdil a mohu zcela fundovaně prohlásit, že to není žádná sláva. Tenhle boxer diesel není oproti evropské konkurence, která diesely dělat opravdu umí, žádné zvláštní štěstí. Nemá totiž v nízkých otáčkách zátah a svým projevem se tak blíží línému benzínovému motoru.
Subaru hodnotit nemužu-neřídil jsem ho..ale kde bereš tu jistotu tady tvrdit, že něco je nej ?
jak to netáhne votspoda, aby se mohl pořádně opotřebovat dvouhmoťák, tak to není pořádnej trubochrocht, co Ádo?
Málo peněz Hodně peněz
Nízký roční nájezd benzín benzín
Vysoký roční nájezd diesel benzín
Nízký roční nájezd benzín benzín
Vysoký roční nájezd diesel benzín
!!! otazka - pri CVT prevodovke nie je staly pohon 4x4 ??? 😒 " viskózní spojka automatizované verze vůz do driftu nestáhne. Navíc se kvůli životnosti po určité době zvýšené zátěže rozepne. To ji pasuje do role občasného pomocníka s vyproštěním či rozjezdem na kluzkém povrchu."
to snad nie - to si clovek voli kupit octaviu 4x4 s haldexom a ma takeho isteho obcasneho pomocnika !!!
:no😒br />
Tak bol to sampion pri vybere ale ako citam tak cim dalej tym viac ma to auto prekvapuje - v zlom slova zmysle.
to snad nie - to si clovek voli kupit octaviu 4x4 s haldexom a ma takeho isteho obcasneho pomocnika !!!
:no😒br />
Tak bol to sampion pri vybere ale ako citam tak cim dalej tym viac ma to auto prekvapuje - v zlom slova zmysle.
Ano, neni to staly pohon 4x4. Ale jak ti potvrdi vetsina majitelu, rozdil proti stalemu pohonu nepoznas. Nebo jsi si myslel ze s tim autem budes driftovat? 😄
A pokud ma octavia svetlou vysku 22cm tak si ji kup >😒]
A pokud ma octavia svetlou vysku 22cm tak si ji kup >😒]
ok - este otazka - nie je potom rozumnejsia kupa dehtaka? ma lepsi pohon 4x4. alebo?
Nevim jak v CR, ale v US si muzes koupit 2.5i s manualem, ktery ma 50:50 trvalou 4x4. Neni to o motoru, ale o prevodovce. Po osobni zkusenosti s 2.5i CVT ti ji muzu vrele doporucit. Zkouseno na snehu i v pisku a nezaznamenal jsem zadny problem a spotreba je v ramci moznosti skvela 😄
mna skor zaskocila vyborna spotreba benzinu voci dieslu s mensim obsahom.
priemerne cca +2l je dost dobry vysledok a to ma benzin este automat
Toto porovnání bylo porovnání jablek s hruškami.
Ale předem upozorňiji že to pro benzín nedopadne vůbec dobře. Taková Mazda CX-5 se v Japonsku (!!!) prodává 3:1 ve prospěch dieselu.
Dieselu lineartronic hodně chyběl, protože spousta lidí neumí pracovat se spojkou .......... a tímto bude jejich problém vyřešen.
A díky vyššímu přídělu newtonmetrů v nižších otáčkách nebude muset motor tak kvílet jako je to u benzínu. Nic proti benzínovým motorům Subaru, všechny boxery jsou boží motory.
Nafta by měla snížit vysoké otáčky benzínu při plné akceleraci a proto by to mělo být při jízdě méně útrpné.
Přestože variátor je teoreticky to nej, praxe je jiná a přikláním se k tomu, že variátor nemá v autě co dělat.
U nafty bude navíc variátor hodně trpět a životnost bude (nejspíš) menší než u benzínu, který nemá takový krouťák.