... je jedno z nejkrásnějších aut ve své třídě na trhu - ne-li to nejkrásnější. Podívejte se na něj v AMG paketu a myslím, že prostě nemá konkurenci. Krom toho - facelift, který tuto třídu potkal je zdaleka nejvydařenější facelift, co se kdy v produkci objevil. Tato generace se bude těžko trumfovat a nahrazovat. Každopádně nový model opět smete vše v cestě. To mě, jako zarytému BMW srdcařovi sice moc nevoní, ale prostě... král je jen jeden.
Myslím, že na MB není zas až tak velké potřeba něco měnit, jelikož design současných mercedesů je velice povedený. Spíše dle hořejšího obrázku pokud by se takhle zakulatil byla by to stejná katastrofa jako audi.
Za vyjimku bych oznacil stavajici E-klasse, ktera vypada jak pet let stary Korejec. Nicmene to je v souladu s pravidlem, ze vzdycky ob generaci je Ecko od Mercu hnusne a ob generaci krasne. Po designove spickove W211 holt prisla nepovedena W212 stejne jako predtim seredna W210, nova generace bude opet dokonala. >:D
Nic ve zlém, ale z článku jsme se nedozvěděli vůbec nic. Mlha se nad rybníkem zvedla , ale neodhalila nic. Prolisy na dvěřích (nevím proč vás zaujala taková nepodstatná věc) moc markantní nejsou. Je jeden co se táhne od vnějšího rohu předního světlometu a padá pod kliky kde se ztrácí. Zrcadlový dole rozhodně není ten jak u w176, ty boky jsou mírně klenuté, ale dost rovné. Dveře skoro jak e65. ...Vzhled se samozřejmě dávno zná (trošku jak tlustá w218). Stačí si pročíst german cars forum, byl nafocený v bavorsku, byl nafocený v dubaii atd atd, jen s minimálním maskováním. Jezdí už to v okolí fabriky taky celkem běžně. Rusové už mají asi rok všechno venku. Na youtbe taky něco málo je. Vnitřek je ale celkem překvapivý! Klasické analogové přístroje jsou imitovány digitálně. Je tam dost nových tlačítek se zatím ještě nepoužitými piktogramy, já letitý driver Sondere klase je ani neznám, takže spousta nových systémů. Konečně a zaplať pánbůh je ta horní strana přístrojovky celistvětší a rovnější, něco jak Phantom. A ne vystupující kapličky a na to násilně přilepená obrazovka ve středu. Uprostřed ty 4 kulaté výdechy ventilačky vzhledově z Ghostu atd. Motor atmosféra už bohužel nejde. Pro USA a Rusko jsou ty normálnější (větší benzíny), Evropa samozřejmě degradace cdi, bluetec a milion turb. Celkem zajímavá je ta nadupanost elektroniky, od zobrazování přístrojů, dost propracované telematiky, různých asistentů, přifukování buřtů sedaček proti odstředivé síle v zatáčkách, od continentalu je monitoring povrchu vozovky před vozem aby se adaptivní tlumení nachystalo korigovalo dopředu a ne až podle momentální situace, bzrdný airbag pod PN atd atd. Auto celkem sympatické a na nás dodavatele tentokrát vyšší nároky, takže výsledek by nebude špatný. Konečně automobilka tlačí, aby se něco udělalo pořádně. Ne aby stačilo, ale aby vypálilo rybník. My co jsme seděli v prototypech (byť dost věcí překryto plachetkou a jízda bohužel ne) se už na první kilometry velice těšíme :-!:-!:-!
Problem je, ze se BMW stale snazi vzpamatovat z Banglovin a hleda ztracenou kontinuitu. Mercedes tyhle problemy nema, nektere designy jsou povedenejsi, nektere mene, ale realne je tam kontinualni designovy vyvoj nekdy od sedesatych let.