Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spokojenost zákazníků se servisy roste, nejlépe jsou na tom majitelé Lexusů

7 komentářů

DonVito
No to mně až tak zajímavý nepřipadá.
Tomu se říká patriotismus, čili preference domácích značek.

Spíš bych bral v potaz z těch studií pořadí ''nedomácích'' značek
😉

Japonské produkci zdar
Avatar - Ham.
Ham.
Zajímavé je, že v Evropě jsou US značky na chvostu (Chevrolet, Opel, Ford) a VW v nadprůměru 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Zajímavý je to, že je úplně fuk která statistika J.D.Power to je, ale pokud jde o ty týkající se US trhu je koncern VW vždy tak 2-5 od konce.

Takže ono to nebude jen servisem, že.
Jinak ty auta sou ze 60-70% stejný.
Avatar - Ham.
Ham.
US jsou zajímavé, ale pro Evropu, kde jsou jiné modely i jiná kvalita servisu značek nepodstatné. Zajímavé a podstatné jsou největší evropské země.
[odkaz]
[odkaz]
DonVito
Tady v článku je vše pěkně uvedeno v tabulkách.
U hodnocení kvality tomu tak na auto.cz bohužel nebylo..
Takže pro jistotu😒br /> [odkaz]
To je ta nejpodstatnější studie o tom jestli je zákazník spokojen s tím co si koupil.
Nejlépe dopadají japonské značky. Pro zajímavost VW je na 31. ze 34 míst. 😄
Pro mě je tohle to, podle čeho bych se řídil především při výběru auta.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Škoda, že takový průzkum nevzniká i u nás. Ty výsledky by mě hodně zajímaly.
Avatar - vabis
vabis
Mercedes samozřejmě až kdesi u dna, a to je v přitom USA vs ČR nebe a dudy 8-s ...ale Lexusům to přeju 😉