přesně tak >:D okopírovaný čumák od KIe a zadek od VW kdyby přišli alespoň s nějakým osobitým vzhledem, navíc o technice si taky iluze nedělám, nemají za sebou to co jiné automobilky takže jim tady v evropě pšenka určitě nepokvete >:D
Nepřestává mě fascinovat kolik prostoru tahle čínská jebka dostává. Články v časopisech, v novinách, reportáže v televizi a přitom jde o tuctový bakelitový vozík, po kterém by normálně neštěkl čokl. Asi se mohutně sypalo... >:D
Tak je to tu, dobrá zpráva činan bude stát min 400 což znamená jistý neuspech v EU a za to jsem rád. Sám jsem čekla max 300 ale ideál na uspech by byl 200 ale 400 překvapilo i mě. No pochubuji že by za 410 někdo koupil tohle před skladovkou C5,i40 a mnohých dalších renomovaných značek
Tak to jsi napsal pěknou blbost, Dacia má jednu z nejpomalejších ztrát hodnoty, obecně levná auta mají ztrátu hodnoty malou, největší ztrátu hodnoty v čase mají drahá luxusní auta, když hodíš na značky nabušenou S kládu nebo A8 a ujedeš kilometr tak je klidně půl mega v čoudu. Vůbec nejvyšší ztrátu hodnoty podle eurotaxu mají tuším Volva.
Qoros chce všetko naraz a za čo najkratší čas ... Asi si myslí ako sa nevieme dočkať na Čínske autá , mal by zvoľniť tempo a urobiť auto do ktorého sa zmestí aj niekto iný ako číňan , pretože sa všade hovorí že je tam trošička tesno , taktiež sa hovorí o Zapáchajúcich plastoch , no som zvedaví kto dá za prvé Nové auto od neskúsenej , novej čínskej značky 400 000 kč . >:D
kto by nevedel o čo ide, tak na aute nebolo tlačítko na otváranie batožinového priestoru, bolo len dodatočne prirobené provizórne, a to dokonca až na 2hý pokus, na nete sú obrázky...
japonci mají standartně otevírání kufru tlačítkem z kabiny anebo klíčkem, je to lepší, nemusiš se bát, že ti při stání na křižovatce někdo otevře kufr a ukradne notebook nebo tašku, jestli to číňané okopírovali, tak je to další plus
jinak auto vypadá naprosto super, jsem zvědavý na specifikace a ceny v ČR