Místo zcela nové generace přichází opravdu důkladná modernizace Lexusu LS. Hybridní pohon zůstává a na přání se k němu přidává sportovní paket F Sport.
Tak nevím, recenze bez jediného minus zavání reklamou. Autor se rozplývá nad sportovním paketem, ale to samé obsahují třeba pakety AMG nebo M. Vedle toho přeposilované řízení mi zrovna moc sportovní nepřipadá. Spíše naopak.
Další věc hybrid - proč? Spotřeba je stejně vysoká (pro srovnání, které v článku mělo být S 500 11,8), takže kde je úspora paliva? Navíc baterky zjevně váží, takže zrychlení taky nic moc ve srovnání s konkurencí.
Poslední bod - design. Asijský. Z mého (evropského) pohledu za prémiovou D3 zaostává a na královskou S Klasse nemá ani z dálky.
Nehovoriac o tom, ze dizajn je dobry alebo zly, a tento dizajn je dobry - akurat si dizajn nesmies vysvetlit tak, ako vacsina ludi - dizajn nie je len tvar.
Ale nechajme dizajn bokom.
Klientela Lexusu je ina ako klientela nemeckych znaciek, sofistikovanejsia, progresivnejsia a narocnejsia na kvalitu a spolahlivost.
Já nepsal o problému, já psal, že z mého - evropského pohledu jsou konkureční auta od D3 daleko pohlednější. Minimálně nemají tlamku jak vetřelec. Ale tak to je jedno, Lexus cílina Ameriku, ne Evropu.
A nemyslím si, že Lexus je kvalitnější a luxusnější než S Klasse. A to měříme s generací, která pomalu spěje ke svému konci.
prodejni cisla jsou smesne na to jake lexus mel plany a jak velkohube v 90letech prohlasoval ze predbehne mercedes.Dneska proda sotva 1/3 z toho co jeho nemecka konkurence mimo usa neprodava skoro nic. Uz "neuspesny" phateon proda vic jak LS
Lexus:
r. 2011 364 tisic prdanych kusu-- [odkaz]
Podla tvojej logiky je Lambo neuspesne, lebo preda menej ako Porsche?
Spominas Phaeton - VW stracal na kazdom predanom aute. Lexus na kazdom predanom LS zarobi.
VW je na americkom trhu hrac druhej kategorie. Prim ma Toyota a domace znacky. Je kvoli tomu neuspesny?
Tato hra sa hra globalne a na zisk, nie na trhovy podiel v jednotlivych regionoch. Ak ti stupa prve, a druhe stagnuje ci mierne klesa, ako firma ides stale dopredu. Apple nema na trhu so smartphones najvacsi podiel, ale strka si do vrecka 60% ziskov globalneho predaja vsetkych mobilov na svete.
Evropané jsou náročnější v jiných ohledech než Američané.
Američané především upřednostňují Value for money a snadnou ovladatelnost. Ceny aut v Evropě jsou pro Američany asi nepřestavitelné. Sice to nemá tak pěkně slícovaný plast na palubce, ale mají tam za stejnou cenu auto o jednu nebo dvě třídy výš :-)
Takže v mnoha ohledech je pro mě myšlení Američanů racionálnější.
Ale zase ty jejich F150 atd.. - to je katastrofa ;-)
Evropa je narocna jen kvuli nemecka a jejim dalnicich diky kterych se vylepsovali podvozky, bezpecnost, brzdy atd.. Napr. Mustang ford v evrope radeji nenabizi nebo ma strach ze by se na nemecke dalnici pri 200rozpadl, nissan 350 nabizi pro eu uplne jiny podvozek atd.. I napr. Vw passat nebo camry na us trhu maji na zadni naprave bubnove brzdy, esp nebylo v serii, na valec 2ventily atd... Americany totalne chapu opacne evropske krajiny krome nemecka nechapu vubec, naco je anglicanum nebo holandanum bmw kdyz muzou jezdit max. 110? Teoreticky staci pro celou evropu auta ktere maji max 110ps
Prodeje lexusu stagnuji uz roky, 400tisic prodanych aut rocne je debakl, hlavne kdyz si prectes vyhlaseni manageru toyoty koncem 90let jak predbehnou mercedes. Predbehlo je dokonce audi, ktere zacalo v premiove tride daleko pozdeji. Myslim ze konkurent lexusu je premie jinych azijskych aut jako infiniti a zachvilku prijde kia a hyundai ze svoji premii. Nemci hraji v uplne jine lize a spolecne dominuji svetovy premiovy trh 80%
Lexus někdy prohlašoval, že bude prodávat víc aut než Mercedes? Tak to bych velmi rád viděl zdroj tohoto tvrzení. Naopak lze doložit několik tvrzení M. Templina a jiných šéfů z Toyoty, že není prioritou vyrábět největší počty, ale nejlepší auta. Minimálně v některých parametrech to už je pravda - a byla to pravda i v těch devadesátých letech. Dost pochybuji, že by takovou blbost o překonání výrobních počtů Mercedesu někdo z Toyoty někdy řekl, tím spíše, že Lexus nikdy neměl tolik modelových řad jako německé automobilky. Takové tvrzení by nedávalo smysl. A že kromě USA Lexus auta není schopen prodávat je dalším nesmyslem. Viz rekordní prodeje v několika evropských zemích, na Středním Východě, v Rusku... Nevydávejte osobní názory a dojmy za realitu, prosím.
Lexus měl více velkohubých prohlášení. A rekordy v Evropě jo..ve srovnání s dřívejším vlastním prodejem, že místo 10 aut prodali 15 = nárůst 50 %. Nic proti Lexusu nemám, ale D3 nekonkuruje. Leda v USA, možná...
O lexusu sleduju všechny dostupné informace a prodeje v ČR jdou do stovek kusů.Mercedesů S220 se prodalo 92kusů 1999-2008. LS 2006-2013 186kusů. W221 jsem nepočítal Ale kupodivu ten rozdíl nebude tak velký.I když v bazarech je mAercedesů hodně.Je to celkem dost poruchové auto které je hodně náchylné na korozi.Pro D3 jak píšeš je to konkurence.A dos silná.Na youtube je moře testů kde porovnávají S-classe,bmw7 řady,Audi 8 a lexus LS.Většinou vítězí W221 pak Lexus ,BMW a Audi.V japonsku kupodivu zvítězil Lexus.Ale test byl specifický.Jinak při porovnání podobných motorů nemá lexus ani největší výkon ani spotřebu, ale má nejlepší kvalitu zpracování a nejnižší poruchovost .Pokud kupuju ojetinu jde mi o kvalitu a taky trochu o výjimečnost.Nechci denně potkávat stovky stejných aut.Tan kde bydlím mám podobné auto jen já a další je někde 120 km daleko.
Reklama? Tak to urcite podplatili aj Autosalon vysielany na Prima - [odkaz]
Preco hybrid? Mimo ineho i na akceleraciu. Co sa tyka zrychlenia. Nemaju D3 nahodou turba? A toto LSko je AWD, beries aj to do uvahy?
Ja si to myslim presne opacne ;) A dokonca ma osobne celkom stve, ze aj Lexus sa poddal a zrusil povodne usporiadanie interieru/palubky. Toto nove (a la BMW) ma absolutne neoslovuje.
Argument s končící generací MB S není platný. Tento modernizovaný Lexus LS je druhý facelift. Tedy vlastně to taky je končící generace, jen jí ještě trochu natáhli životnost. :-)
Zase článek plný marketingově zavádějících nesmyslů třeba tenhle : Přesto se spotřeba paliva proti předchozímu testu zvýšila zhruba o litr na průměrných 11 l/100 km – zřejmě vlivem větších kol, aerodynamiky agresivně tvarovaného nárazníku a možná i kvůli úpravám pro emisní normu Euro 5.
Co to je za totální kravinu doslova popírající smysl??? Jasně všichni aby vyhověli EU5 tak spotřebu snižují a Lexus jí zvyšuje?? Kola dejme tomu, co třeba ale zima?? Jasně takže Lexus záměrně udělá nárazník, kterej přidá půl litru na spotřebě??? Kravina, tohle auto ani přítlak nepotřebuje když je o 300kg těžší než S500, který mimochodem si dynamicky s tímhle mastodontem vytře zrak a spotřeba je na chlub stejná, kromě města teda.(Abych nebyl nařčen z MB protěžovaný, tak jakákoliv konkurence s V8 si s tímhle vytře zrak) A8 je dokonce o 400kg lehčí. Ať se na mě nikdo nezlobí ale takhle chce Lexus bojovat s novou Sklasse??? Nemá sebemenší šanci.... Místo nového modelu facelift???
Ale abych jen nekritizoval: Akustická izolace je fantastická a na to kolik to váží tak se to vodí velmi příjemně.
Na konkurencnom webe (AR) uz mas fotky noveho Ska. Mne to prijde ako facelift aktualnej verzie, i ked pekny. A na palubke dominuje velky display. Kde som to uz len videl >:-[]
Ano, protože mají lepší motory - dynamičtější a se stejnou spotřebou bez baterek :-). A o 300 - 400 kg lepší. Hybridy jsou ptákovina... přechodná a nic neřešící.
Kdyz se ti hybridy nezdaji nemusis si je koupit. Nekdo, kdo nechce ropaka, ma moznost hybrida. Je preci skvele mit moznost volby. Cim vic moznosti pohonu tim lepe pro spotrebitele.
A je pravdou, ze na Toyotu s hybridy nikdo nema.
To jistě, diesel by byl daleko úspornější, ale v tomto případě je na tom se spotřebou stejně i benzín... a potom podle mě Lexus Duracell npostrádá smysl...
Myslím, že autor nechtěl říci, že Lexus dohnal konkurenci, ale že vyzrál na soudobou úroveň D3 (někoho doběhnout=nad někým vyzrát). Konec konců pětihvězdičkové hodnocení autora jasně staví LS na vrchol třídy. Jakkoliv jsou mi hybridy proti srsti tak je evidentní, že v komfortu skutečně LS patří na špičku.
Psal jsem to výše, pane redaktore. Ale připomenu...
Design. Asijský. Z mého (evropského) pohledu za prémiovou D3 zaostává a na královskou S Klasse nemá ani z dálky.
Další věc hybrid - proč? Spotřeba je stejně vysoká (pro srovnání, které v článku mělo být S 500 11,8), takže kde je úspora paliva? Navíc baterky zjevně váží (+ 300 kg), takže zrychlení taky nic moc ve srovnání s konkurencí.
Autor se rozplývá nad sportovním paketem, což ovšem nabízí i konkurence (AMG paket, M paket)... navíc jde o sportovní verzi a zjevně má přeposilované řízení, jak je v testu uvedeno.... což ale v případě sportovního ladění není podle mě plus.
Přesto přeze všechno autor v testu neviděl jedinou chybičku na autu. Žádná kritika, nic.
Design - mně se líbí, vám ne, víc kolem toho asi nevymyslíme. Podle mě je posun v designu velmi výrazný a tím správným směrem.
Hybrid - spotřeba je u něj relativní věc. Když ho budete honit na dálnici, tak se docela brzy dostanete do situace, kdy celá ta soustava dokáže jen kompenzovat svoji hmotnost. To nastává zhruba ve 140 km/h, takže vaše poznámka je věcně správná. Ovšem S 500 určitě nedokáže jezdit po městě pod 10 litrů. A to ticho, když je motor vypnutý... :-) navíc nezapomínejte, že Lexus má Torsen, takže adekvátním protivníkem je jedině S 500 4Matic.
Akcelerace je v testu vysvětlená. LS 600h se do toho při rozjezdu neopírá naplno. Možná je to škoda, na druhou stranu jsem ještě neslyšel o "vysypané" převodovce u Lexusu. V jakékoliv rychlosti na 10 km/h je zrychlování Lexusu drtivé, té pružnosti nemůže nic jiného s podobným výkonem konkurovat.
Paket je bohatší, vypadá výrazněji, má mnohem radikálněji přepracovaný podvozek, je to prostě o dost jiné auto proti výchozímu modelu. Rozdíl je větší než u Mercedesu nebo BMW. Řízení by se dalo nazvat přeposilovaným, ale pak je přeposilované i to ve WRX STI, prostě přesné ale s malou ovládací silou.
A výrazné chyby toto auto nemá, to je prostě fakt :-)
Takže si to shrňme...prakticky v každém parametru je i vysloužilá S Klasse 500 4 Matic lepší (cena, váha, výkon, image, servis).
A vzhledem k váze a spotřebě si ho pořídí leda tak baterkofil. Design nechávám stranou, nicméně z evropského hlediska o všem vypovídají prodejní čísla v Evropě.
Záhadou mi však zůstává, proč má tento Lexus absolutní hodnocení. Měli byste být více kritičtí. Asi to však není jednoduché.
V com je Sko lepsie??
Daj jednu vec.
A nie bludy ako papierove zrychlenie, maximalka alebo spotreba na dialnici. To su zbytocnosti, ktore potencionalneho majitela trapit nebudu, na to sa hraju chlapci na zakladnej skole.
Aha, takze staci, aby auto pre teba malo hmotnost pod 2tony, zrychlenie do 4sek, spotrebu 3L/100km a moze byt aj bez sedadiel a s kormidlom z lode namiesto volantu, tak je to super auto?
Vymena bateriek je nekonecna hlupa tema, proti tomu uz sa XYZraz napisalo, ze baterky nemenili ani len prve Priusy a to bude uz nejakych 10rokov prec.
Co ponuka Lexus ako servisny bonus netusim, nesledujem to, ale urcite tam nebudu iba suche 2roky.
Ale este si nenapisal nejaky skutocny rozumny dovod, v com je lepsi S-klasse proti tomuto LS600.
Hmotnost je v triede tychto aut uplny nezmysel, s tym sa nechodi na autodrom. Toboz zrychlenie, ktore je papierovo zle len kvoli pomalemu rozjazdu, uz sa to tu asi 2x spominalo.
DOvolte pánové abych trošku rozptýlil legendy..... Mojí přítelkyně otec má shodouokolností LS600h před FL a dlouhodobou spotřebu má cca 11 ltrů. Můj klient Panamera 4S dlouhodobá 11.7, já CLS 500 dlouhodobá 10.4, jezdil jsem s S5004matic po FL a ta měla 12 a nějaký drobný, všechno jak napsal pan Vaverka stejně výkoná auta stejné třídy ale s konvenčním pohonem.... co tím chci říct?? Chci tím říct, že cesta Lexusu je slepá!!! Ekologická zátěž při výrobě je daleko vyšší než obdobné auto v dieslu a výhody smazává značná hmotnost tudíž je to začarovanej kruh. Na co budu jezdit autem co váží jako SUV, jede hůř než konkurence a žere +- stejně??
Pro pana Vaverku: "Od 10kmh je zrychlení naprosto drtivé a té pružnosti nemůže nic jiného konkurovat." Tím jste o své profesní zaujatosti resp objektivnosti řekl naprosto všechno...... Jenom Vás poupravím 7 let stará S5004matic má z 0-200 za stejný čas co nová Audi S6/S7 tzn kolem 15.5 vteřin a v jakémkoliv jízdním režimu si s tímhle otesánkem vytře zadek, takže bych Vám doporučil aby jste se konečně svezl něčím o čem můžete prohlásit "DRTIVÉ" ovšem chápu, že pokud nebudete cílené ódy, tak Vám tyto vozy nikdo nepůjčí. PS: 750i a A8 4.0T je stejnej případ, daj Lexusu na budku úplně stejně.
Jak říkám abych jen nedělal morouse, ano mě se to auto líbí, klidně bych si ho pořídil, ale ne v 600h, to co mě ten hybrid ušetří to cenu neobhájí a těch x set tisíc co u LS460 ušetřím NIKDY v benzínu neprojedu. Další věc je, že tyhle auta si kupujou většinou zákazníci co nechtěj vzhled alá Darth Vader. Jo a další věc... ticho na palubě, to mám taky když mám START STOP a když se rozjedu tak o startu skoro nevím protože mám benzínovej motor, u EX BMW řady 1 to bylo pokaždé jak nakopnutí 2taktu.
To si tie legendy velmi nerozptylil... Je Ti jasne, ze porovnavas turbobenziny s atmosferou (+ LHD). Takze v konecnom dosledku je otazne, kto je ozaj lepsi.
Hloupost..... ten elektromotor tam supluje přeplňování, takže konečném důsledku je to naprosto porovnatelný... výkon je stejnej a elektromotor jede od volnoběhu plnejma Nm, takže naopak pokud by tam byla normální převodovka a ne ta CVT (největší slabina auta), tak by to opravdu mělo drtivej zátah a ne tu zvytečnou prodlevu.
Za jízdy ticho?? Ne opravdu za jízdy ticho nemám, ale motor neslyším.... to ostatně ve většině aut vyšší třídy při jízdě 100kmh+ motor neni slyšet ale pneu a pak aerodynamika. Tam je jedno jestli jedeš na ele nebo fosilní paliva. Navíc jakmile jsem tam dal AMG výfukovou soustavu tak je to balzám na uši vykoupenej tichem při rozjezdu.... když tam byl originál lauf tak to bylo jak tramvaj.... ticho...
Lexus nema cvt, je to oznacene ako e-cvt ale s klasickou cvt to nema nic spolocne. Viac o tom pise tento clanok
[odkaz]
Nemyslim si, ze hybrid je slepa ulicka, je to kvalitná a plnohodnotná alternatíva k moderným dieselovým autám. Nie kazdy chce jazdit na naftu a desiatimi turbami pod kapotou.
lenze si uvedom, ze porovnavas osemvalcovy motor s sestvalcami, resp. 4-valcovym Audi. Skus porovnat kolko spotrebuje osemvalec s turbom.. je to o osobnych preferenciach, ja osobne by som si zatial naftovy motor nekupil a pokial by som mal na vyber madzi hybridnym lexusom a niektorou z d3 pravdepodobne by som sa priklonil k lexusu aj ked by som nechcel tuto L600 ale nieco mensie..Myslim si, ze majitel takehoto auta sa vozi na zadnom sedadle a nie na mieste sofera..to by vyzeral ako pansky kočiš:-)
"ze porovnavas osemvalcovy motor s sestvalcami, resp. 4-valcovym Audi" Prosím? Porovnávají to právě s osmiválci. Nebo snad S500 je podle tebe šestiválec? Čtyrválec je taky dobrý vtip. Jediný čtyřválec, který Audi v A8 nabízí, je hybrid.
precoby nemal zmysel? Uz len to, ze jazdi s podobnou spotrebou dava tomuto autu zmysel ako alternatíve k dieslu. Okrem toho podobné jazdné výkony podáva aj bez nieviemkolko turbín alebo kompresorov.
Protože nemáš rád hybridy, nemusíš přece tak jančit a dupat kolem sebe po všem, v čem by Lexus mohl předčit jiné značky. Nechceš přece tvrdit, že když odhlédneš od typu pohonu, který ti zjevně není milý, tak ve všem ostatním je MB S nejlepší?
A už prosím přestaň s tím neustálým opakováním o vysloužilé S Klasse. Je zhruba stejně stará jako ten Lexus. :-)
MB je jednička. A potom BMW a AUDI a pak dlouho nic. :-) O tom jsme naprosto přesvědčený a čerpám i z vlastní zkušenosti. A žádný Japonec na ně nemá... a teď už vůbec ne. Celý jejich auto průmysl je v krizi.
Toyota je největší automobilka na světě a prodává tolik aut, kolik se MB a jim podobným jen zdá >:D
Až bude MB prodávat tolik co Toyota, tak mi napiš >:D
Do té doby si ty plky nech pro sebe...
Jinak Lexus samozřejmě The Best :yes: Kdo se nikdy nesvezl, ten nepochopí. Díky za objektivní test :yes:
Germanofily necháme dál spát na vavřínech, o to bude to probuzení pak těžší ;-)
Design je vec vkusu. Tvoj pohlad a nazor je ciste subjektivny a neda sa povazovat za vseobecnu pravdu. Alebo...?
Co sa tyka spotreby. Na slovenskom webe testovali Lexus LS600hL a spotreba dopadla takto:
Spotreba
Mesto - normovaná 10,5 l/100 km
Mimo mesta - normovaná 7,5 l/100 km
Kombinovaná - normovaná 8,6 l/100 km
Mesto - počas testu 9,4 l/100 km
Vidiek - počas testu 7,4 l/100 km
Diaľnica - počas testu 10,2 l/100 km
Takze ide to i nizsie. Vsetko zalezi od toho ako sa s tym jazdi. A pri hybride to plati dvojnasobne. A ked to vezmeme do extremu, mam znameho (majitel LS600h) a ten ma priemerku 16L!!! Nechcem byt zly, ale hybrid nie je len a len o spotrebe. Jedine, co Ti k tomu mozem povedat - aspon raz si ho vyskusat, aby si pochopil...
Preposilovane riadenie? Myslim, ze hladas nieco, co nie je...
Ak to vezmeme opacne - co vytykas svojmu kralovskemu Mercedesu?
jelikoz uz jsem vase prispevky "nedal",tak vam dam fakta z realu ohledne dotazu proc hybrid(mam oba od bmw -X6 i 7er)- spotreba podle PP na X6 je v prumeru do 13l,na 7er i pri "pile" do 13,5... To je ten argument,proc chtit hybrid- spotrebu mate relativne pod kontrolou+preji vam,abyste nekdy zkusil "zatah", kdyz se vsechny "ficury" zaberou do kol.. ;-)
Nevidím důvod kupovat hybrid když má větší spotřebu než diesel a stejnou jako benzín. Zátah - no já nevím. Zrychlení nic moc- A dech mi to asi nevyrazí, v létě proháním 63 AMG. A v zatáčkách jsem rád, že nemá navíc 300 kg.
63 amg co?S nebo?Pokud je pro Vas spotreba do 13,5 stejna jako 10-25,tak gratuluji-jste jednoduse za vodou..Diesel je docela fajn,ale pokud musim jet dalku,tak vzdy si beru hybrida,jelikoz i s 530 jsem pri razantnejsi jizde na 12 a pritom to nejede ani zdaleka tak nenucene jako hybrid..PS:7 er da 0-100 za 4.9 a fici dal:-)-pokud se nepletu,tak 63 to da max v SL..A to pri spotrebe do tech 13.5..
muzu na to pouze rici,ze jsem spokojen s tim co mam,jeste se nestalo,aby spotreba narostla pri delsim najezdu nad tech 13.5/13 a to je proste pro mne argument,proc hybrid-samozrejme netusim jak lexus,ale ty bavoracke hybridy jsou stavene na vykon a ve spojeni s V8 jsou naprosto uzasne;-)..A radost z jizdy proste mam:-)..
Tentokrat sa musim p. Vaverky zastat. Bracho vlastni LS r.v. 2008, s ktorym som jazdil. Mam odskusany aj tento novy. Okrem sedacky vodica, ktora vyznie slabsie v pripade extremnej jazdy, tomu nie je co vytknut.
Ale chapem, pre niektorych je D3 v dieseli skratka ideal :-)
Tak reklamni brozuru uz pretistenou mame, ted jeste kdyby se tu objevil ten slibovany test. ;-) Na tomhle aute je nejlepsi s jakou upornosti se snazi Lexus nacpat mezi luxusni limuziny na kontinente, kde nedokaze prodavat ani auta s tretinovou cenou.
V ramci clanku je nejusmevnejsi cintani o luxusnim interieru, kdyz podle pohledu na fotky to vypada, ze nejpozoruhodnejsi interierovy prvek teto limuziny za tri miliony a sice ovladaci packy pod volantem prevzate z deset let stare Corolly jsou stale na svem miste. A pak nekdo vycita Passatu veci z Golfa. >:D
:yes: Tak tady asi o současném a i budoucím králi nepochybuje. Teda krom lexusofilů..a navíc mám dojem, že se tady sešli všichni jejich vlastníci v ČR.
Exteriér mě trochu zklamal, čekal jsem více konzervativní, čti méně dynamické tvarování čumáku a usedlejší zadní světla. Uvidíme, jak naživo. Interiér, tak jak je prezentován na fotkách naopak hodnotím hodně vysoko. Jsem zvědavej, co bude GTI říkat na digitální budíky, nebo jestli gentlemansky pomlčí.
jinak bych se chtel celkove vyjadrit k otazce "hybridu"..Pokud budete bra hybrid jako neco,co ma setrit,asi dnesni technilogie nejsou na to jeste stavene...Pokud ale hybridy budete brat jako nadstavbu nad vykon motoru,tak zjistite,ze jsou uzasne:-)...Doposud si uzivam akceleraci nasich hybridu a uzasne je,ze neresite v jake rychlosti chcete zrychlit(zatimco 535 apod.dochazi dech-taky mame..) hybridy proste jedou-asi to je dano i temi osmivaly v benzinu...Kazdopadne spotreba je v norme a nejsou extremy +10l..
Pozor S5004M má 4.9..... a 200 za 15.4.... 5.4 má stará 5.5V8 atmosféra. M278 jede jako k.....a! Tady je silnější verze 435hp a 700Nm a mít to o něco rychlejší převodovku tak seš na číslech "staré" 63 Atmosféry.
Mě akorát nesedí ten čumák, ten páprdovský mi vyhovoval víc. Tento nový jsem naživo ještě neviděl, ale ted dosavadní, vždy když ho potkám v bílé metalíze, tak mám pocit, že je to auto z jiného světa, má takové zvláštní charisma, který nepociťuji u žádného jiného -vozu v této třídě. Možná, že je to tím, že je z něj cítit amerika, přitom ale nemá vyloženě americký vzhled. Jsem zvědavý, jestli i s touto tváří bude mít naživo stejné charisma. Tohle je přesně to o čem mluvím - podle mě nejlepší zadek ve třídě [odkaz]
Ještě palec fotografovi za snahu o dynamické fotky. :yes:
Vono se tu pičuje, že hybrid žere stejně jako benzín, ale pro pražáka nebo brňáka, který hrká tam a zpátky po městě většinu času to není a nemůže být pravda, tam ten rozdíl je o hodně znatelnější... já trávím ve městě takových 70% času a s podobně výkonným autem to bude okolo 17 litrů...
Jinak, sportovní paket na limuzínu no dejme tomu, ale tohle už je prostě tuzzing...
Co jsi tím chtěl říct? >:D Počkej až ti tam do Praglu pošlu nějaké ultras kamarády, budeš odvolávat hahaha >:D;-)
Btw taky tu máme tramvaje a dokonce i trojejbusy >:D
No kdybych chtěl použít tenhle způsob argumenace, tak řeknu, že máte v zemi plno děr, ale žádnýho krtka (metro). ;-) Ale tentokrát jsem měl na mysli objem dopravy ve špičce a počet takových míst, v tom bohužel stále hl. město vede, čímž jsem chtěl ilustrovat, že spotřeba na trase Ostrava venkov - Ostrava město bude pravděpodobně nižší, než cesta přes Prahu.
Je fakt, že příznivc HD má k těm pomalu kroutícím motorům určitou "dispozici". Otázkou ale je, s jakým motorem resp. jakým autem těch 6l v dieselu uděláš. Hybrid je výhodný z hlediska emisí v místě provozu, pokud si nucen jet od světel ke světlům. Samozřejmě, že těch pár kapek moře nedělá.
Jako motorkář mám rád benzín. Ale na denní potřebu je třeba něco úspornějšího - proto diesel. Hybridy mi nepřijdou na takové úrovni, aby se to vyplatilo... a elektrická auta už vůbec. Přijde mi to spíše pro lidi, co se chtějí lišit...
Hybrid (nižší střední) to dá kolem čtyř. Navíc diesel na dojíždění po městě? Děkuji, nechci. O hybridech lze říct hodně, ale jejich efektivitu ve městě jim prostě upřít nelze.
Na světě jsou jen dva druhy lidí - jedni, kteří mají tu hlubokou vnitřní schopnost pojímat auta s jejich společenskými, estetickými, kulturními přesahy, a pak jsou ti plošší, přímočařejší, interes okolí zpravidla nepřitahující, takříkajíc šedomyší elegáni. Která skupina jezdí která auta snad ani nemusím psát...
Totiž není vůbec důležité, kolik masážních motorků máš instalovaných v sedadle, to nejdůležitější však je, mít auto, které si můžeš... věřit.
Tak snad jen v té záplavě lexusních luxusů vypíchněme tu sedmačtyřicítku... 8-s8-s Zajímavá mazdí paralela. Že by konfigurace na japonské šedomyší zadky? Sakra, abych si tu neuříz´ostudu, musím se podívat na jaké délce sedáku jedou mistři v eS-kládě. Moment...
Padesát osm... >:D Tak to je rána... Snad to zachrání BMW 7. Moment... mám to napsat? Hele, to už bys asi nevydržel, ber tu padesátosmičku jako solidní a referenční sedlo pro solidního a referenčního eurojezdce. Nebo se snad domníváš, že u Mercedesu neví, na co tě v tom eSku posadit?
Boha jeho... 47... >:-[]:no:
P.S. Jedině snad požádat pana testéra o přeměření. Osobně nemohu uvěřit, že vlajková loď lexusu jede na čtyřiceti sedmi centimetrech :*)
Tak Asiati jsou menšího vzrůstu...jiná měřítka. Pořád jsem toho názoru, že hodnocení vozu je přehnané - ultimativní, ale vůči komu - S Klasse, BMW 7er ... no to snad ne. To si nemůže myslet ani autor testu.
Opravdu nerozumím, o čem se tady diskutuje. Fakt si tady tolik lidí myslí, že člověk, co si kupuje auto za 3 mega, nebude spát kvůli spotřebě? Neocení takový člověk spíše nejlepší kvalitu v dané třídě, luxus, všechny ty gadgety? Opravdu si tady tolik diskutujících myslí, že hybridy existují jen kvůli nízké spotřebě nebo snížení emisí? Koupí si spotřebou a ekologií posedlý člověk pětilitrový osmiválec? Zrovna tak žasnu nad tím, jak mocně se tu operuje setinami sekundy při zrychlení. Tohle je tak zásadní parametr pro velký luxusní sedan? Lexus vyrábí úžasná auta a prodává jich čím dál více, už nyní z toho germanofilové šílí. Lexus je věcí volby, a rozhodně ne hloupé volby, ačkoliv to tady většina lidí stále nechápe. Ale jednou se ve smýšlení určitě posuneme blíže USA nebo třeba i tomu Rusku. Tam už totiž vědí, co je na Lexusu dobrého. Mimochodem, vytáhnout statistiku prodeje z tragického roku 2011, kdy Toyota musela kvůli přírodní katastrofě omezit výrobu je trošku demagogie, že? A ještě něco, pane Vaverko... Pakety F Sport se nedají objednat pro všechny modelové řady. Zkuste to třeba v případě ES, GX...
Tak bych chtěl vědět kdo z rádoby soudců tady má S-classe nebo BMW7 nebo lexuse že to zde tak odborně řešíte..Lexus jako takový vznikl v roce 1987 modelem LS400 a od té doby dává všem na frak ve spolehlivosti.Nemá možná takový image, nebo poslední výkřiky elektroniky.Má nejlepší sound systém a pokud jsem si navolil shodné výbavy tak je bohužel nejlevnější.Tam kde Lexus v plné palbě stojí 2800000kč je BMW o půl mega dražší.U bmw se platí i za vyhřívané sedačky nebo za 2 vrstvé skla čí bixenony.Lexus to má v základu.S-classe to samé doplácí se za cokoliv.A co se spotřeby a zrychlení týká.Pokud na tom někdo bazíruje, dobrá, já myslím že je to vše zkreslené.Evropské automobilky celkem hodně klamou ve spotřebě i v jiných parametrech.Jsou tak nastavené zákony.Lexus je pro americký trh a proto ve spotřebe nelže.Takže to co píše splní.Bohužel jízdní vlastnosti a hlučnost mohu porovnat jen s Audi a to je prostě VW ,tvrdý a hlučný.Ale je to každého volba kupte si co se vám líbí a pište recenze jen na auto o kterých něco víte a ne jen dohady ;-\
Já nemám možnost nějak půjčovat auta.Buď si je koupím nebo s někým jedu.Ale já to beru jako všeobecně.Většina lídí co tu píše své soudy nikdy v žádném podobném auto nejela.Já třeba LS600h nikdy neřídil.Na srazech se objeví sem tam .Ale spíše porovnávám postřehy s klubu nebo ze srazů ,a taky když jsem rok hledal Mercedes S-classe a nenašel slušný kus.Takže Sko bylo vždy můj sen.Ovšem verze W220 je trochu prokletá..Mercedes si s W220 pokazil renomé.W221 už je lepší ,ale třeba 400TDI je propadák