Novinky
milic
0
2559 Rapidů prodaných v roce 2011. To je bomba.
4hill
0
Vzhledem k tomu kdy se začal prodávat mi přijde toto číslo naprosto normální..V čem tobě připadá vyjímečné?
chester
0
No ked sa zacal vyrabat v roku 2012__tak to nie je zrovna normalne...
twistedTSD
0
A co indický Rapid?
Velká pochvala za článek, za přehledné tabulky a samozřejmě za to, že snad už i ten poslední zdejší prosťáček pochopí, že modelové rozpětí koncernu Volkswagen opravdu nemá chybu. Třídy, segmenty, subtřídy a subsegmenty jsou vykrývané se soustředěností hráče pokeru.
BRAVWO :yes: :-!
BRAVWO :yes: :-!
Wow, taký úspech som nečakal!
up! - 141 515!
Mii - úspešnejšie než Alhambra!
BRAVO NSF!
up! - 141 515!
Mii - úspešnejšie než Alhambra!
BRAVO NSF!
tak, tak - velkaa pochvala.
...len, hmmm...ako by som to povedal - nejako mi tam nesedia nejaké údaje pri Audi😒br /> len tak medzi rečou s jedným vyššie postaveným menežérom Audi som sa dozvedel, už ale neviem v ktorom presne roku-ale asi 2007-že najpredávanejší model je už A6 - no a tu podľa týchto údajov A6 nikdy A4 neprekonala...
A druhá vec - posledné roky Audi stále rástlo - a tu v roku 2009 je pokles o kilecko... ;-\
tak neviem, ci som zaciatok roku 2010 prespal, alebo co, ale nikde som to nezaznamenal... :-!
kuaa, toto malo byt vlakno ku GTImu...-prepracovanost...pardoooon.
...len, hmmm...ako by som to povedal - nejako mi tam nesedia nejaké údaje pri Audi😒br /> len tak medzi rečou s jedným vyššie postaveným menežérom Audi som sa dozvedel, už ale neviem v ktorom presne roku-ale asi 2007-že najpredávanejší model je už A6 - no a tu podľa týchto údajov A6 nikdy A4 neprekonala...
A druhá vec - posledné roky Audi stále rástlo - a tu v roku 2009 je pokles o kilecko... ;-\
tak neviem, ci som zaciatok roku 2010 prespal, alebo co, ale nikde som to nezaznamenal... :-!
kuaa, toto malo byt vlakno ku GTImu...-prepracovanost...pardoooon.
Octavia hned za Tiguanem jako nejprodávanější koncernové auto mimo VW, hodně slušné. :yes: ...Ale i kritizovaná Fabia si vede dobře, u Superbu mě zaujal ten obrovský nárůst prodejů v druhé generaci.
A také Phaeton v posledních letech prodeje zdvojnásobil, "útok" na Čínu byl zjevně úspěšný.
A také Phaeton v posledních letech prodeje zdvojnásobil, "útok" na Čínu byl zjevně úspěšný.
Tak to tady pánové (tedy spíše děti) máme. Výsledky onoho nenáviděného koncernu. Po prolétnutí článku si dovolím vypíchnout několik zajímavých čísel. Vím, že tímto si mnozí zdejší fiškusové a samozvaní proroci neúspěchu jistých modelů, vykoušou poslední zbytky nehtů, ale já popíšu jen realitu.
Začnu od těch nejmenších. Autíčka NSF se ukázaly, jako velmi dobře postavené a cílovou skupinu oslovující vozítka. Mé střízlivé odhady, které jsem tu někdy před rokem napsal se držely pod 180 tis kusy. Výsledek NSF za celý rok - 204 611 ks. Není třeba nic dodávat.
Zdejšími "diskutéry" vysmívaný, "neúspěšný" VW Fox s téměř 198 tis. kusy, mnohým sebere poslední zbytky diskuzního sebevědomí.
Audi, se svou "předraženou" A1 dosáhlo na rekordních 123 tis. kusů. Srovnejme se zaměřením obdobnou AR Mito, která nedosáhla ani na třetinu.
Polo má na kontě úctyhodných 711 tis. kusů, není se čemu divit, jde o povedený vůz.
Dále třeba zatleskat Beetlu, necelých 108 tis. kusů ukazuje, že se VW dokonale trefil.
A některé modely už další komentář ani nepotřebují, Passat je jasně zářící hvězdou i ve svém "faceliftu", Golf neochvějnou evropskou jedničkou. :-! :yes:
Začnu od těch nejmenších. Autíčka NSF se ukázaly, jako velmi dobře postavené a cílovou skupinu oslovující vozítka. Mé střízlivé odhady, které jsem tu někdy před rokem napsal se držely pod 180 tis kusy. Výsledek NSF za celý rok - 204 611 ks. Není třeba nic dodávat.
Zdejšími "diskutéry" vysmívaný, "neúspěšný" VW Fox s téměř 198 tis. kusy, mnohým sebere poslední zbytky diskuzního sebevědomí.
Audi, se svou "předraženou" A1 dosáhlo na rekordních 123 tis. kusů. Srovnejme se zaměřením obdobnou AR Mito, která nedosáhla ani na třetinu.
Polo má na kontě úctyhodných 711 tis. kusů, není se čemu divit, jde o povedený vůz.
Dále třeba zatleskat Beetlu, necelých 108 tis. kusů ukazuje, že se VW dokonale trefil.
A některé modely už další komentář ani nepotřebují, Passat je jasně zářící hvězdou i ve svém "faceliftu", Golf neochvějnou evropskou jedničkou. :-! :yes:
Tak to tady pánové (tedy spíše děti) máme. Výsledky onoho nenáviděného koncernu. Po prolétnutí článku si dovolím vypíchnout několik zajímavých čísel. Vím, že tímto si mnozí zdejší fiškusové a samozvaní proroci neúspěchu jistých modelů, vykoušou poslední zbytky nehtů, ale já popíšu jen realitu.
Jo, jsi pošahaný.... :-! na to dostaneš určitě už důchod.... >😒] :-!
Jo, jsi pošahaný.... :-! na to dostaneš určitě už důchod.... >😒] :-!
Jde jen o popis reality, že se ti nelíbí, čistě tvůj problém. >😁 :yes:
My (ale) VÍME "že jde o realitu"!
(a přeji vám ať ten důchod dostanete co nejdřív.. 😄
(a přeji vám ať ten důchod dostanete co nejdřív.. 😄
Co Citroen? >😁
Ten jí radši ani nepřipomínej. Až se dočte, že z něj bude "nadlowend", tak to bude pro ní těžké.
Děkuji za optání, tomu mému (C5 V6 Exclusive Criollo) se daří DOBŘE (navoskovaný opečovaný "chnípe" v garáži 😄
Nemyslím toho tvého. Tak to zkus znova. >😁
iZkuste si to znová SÁM...
..PROČ bych se já měla zajímat o "ty ostatní"? 😉
..PROČ bych se já měla zajímat o "ty ostatní"? 😉
Většinou se člověk zajímá o to, co ho zajímá, ne o to, co nesnáší, leda by trpěl jistou formou sebetrýznění. >😁
No ale mne NEzajímá... Citroën C1, nýbrž pouze C5 s motory V6 (případně C6 - byť pro mne samotnou byla trošičku "velká") - prostě to co TOHLE auto přesně je/má/dává. No a když to NEbude mít v nabídce Citroën (ne moc ráda - v servisu jsou "velmi vstřícní"/flexibilní) budu "totéž" holt hledat jinde.. 😉
PS: Už jsem tu zmínila že se tak trochu "připravuji" že budu možná "muset" sáhnout po vozu o třídu výš...
...kde se mi třeba moc Moc MOC líbil Lexus GS 450h :yes: :yes: :yes: 😄
PS: Už jsem tu zmínila že se tak trochu "připravuji" že budu možná "muset" sáhnout po vozu o třídu výš...
...kde se mi třeba moc Moc MOC líbil Lexus GS 450h :yes: :yes: :yes: 😄
Ach bože, no nic, užij si tu mimózu. >😁 :yes:
Nojo, JE to tak - existují i JINÁ než jen "kOOOOncernoVWá" auta.. 😄
Ne fakt? Honem to jdi vykvákat do světa, asi to ještě nikdo neví! >😁 >😁 >😁
"Vykvákat"? Kolik že to (už) je? 0:26 😉
PS: Po přečtení vašeho "DEN ZŮČTOVÁNÍ" (18.3. 21:01) začínajícího slovy: "Tak to pánové (tedy spíš DĚTI) máme.. kdy na následujících 14ti řádcích neděláte nic jiného než "blahem šílíte" z prodejů TUCTOVÝCH automobilů typu VW Fox, Polo či Beatle - holt člověka napadne že jste o skvostech typu Ferrari LaFerrari, Lyonherart K Coupe, Bristol Fighter T, Pagani Huayra, Koenigsegg Agera atd. NIKDY NEslyšel (nebo jen o "normálních" vozech jako je třeba Corvette - prostě o vozech o kterých "snít" nebo třeba i "šílet" MÁ (dává) smysl 😄
PS: Po přečtení vašeho "DEN ZŮČTOVÁNÍ" (18.3. 21:01) začínajícího slovy: "Tak to pánové (tedy spíš DĚTI) máme.. kdy na následujících 14ti řádcích neděláte nic jiného než "blahem šílíte" z prodejů TUCTOVÝCH automobilů typu VW Fox, Polo či Beatle - holt člověka napadne že jste o skvostech typu Ferrari LaFerrari, Lyonherart K Coupe, Bristol Fighter T, Pagani Huayra, Koenigsegg Agera atd. NIKDY NEslyšel (nebo jen o "normálních" vozech jako je třeba Corvette - prostě o vozech o kterých "snít" nebo třeba i "šílet" MÁ (dává) smysl 😄
Myslela jsem že mimóza je "rostlina s listy citlivými na dotek" (a ne opravdu POVEDENÝ vůz vyšší střední - Lexus GS 450h), ale to nic, hlavně že známe skóre = 0:14 😄
Od kdy se tu bavíme o Lexu?
To je ta tvoje mimóza, zatahovat do diskuze věci, které aspoň trošku znáš, co na tom, že to sem nepatří. >😁
To je ta tvoje mimóza, zatahovat do diskuze věci, které aspoň trošku znáš, co na tom, že to sem nepatří. >😁
Jako že "sem patří" JEN (jako vy) urážet a napadat ostatní? 😉
Tak to já raději zmíním (třeba) ten Lexus.. 😄
Takže to SHRNEME a "zarovnáme" na 0:20? 😉
Tak to já raději zmíním (třeba) ten Lexus.. 😄
Takže to SHRNEME a "zarovnáme" na 0:20? 😉
Ještě jsi nám pro úplnost měl vypíchnout co všechno se vešlo pod položku Passat, aby si místní "ďeti" udělali přehled o progresivní technice VW. Protože proti některým z těhle špičkových produktu je kus trubky v nejmodernější VW platformě v podstatě faux pas se švábem na ubrusu v Hiltonu.
Podívej, chápu, že úspěch VW ti nevoní, ale tak co s tím asi tak uděláš? Nic, Tak to raději ani nekomentuj, ušetříš si nervy a zbytky nehtů. >😁
Mi je to tak nějak jedno... jestli prodají jedno nebo milion...je mi to fakt jedno. Nejsem zaujatý, měl jsem Audi.
Pro tebe a níže dalšího pošahance adu.... vaše číslo je hoši 69 >😁 a můžete si trénovat to kouzlo, u kterého máš ruce nahoře a palec v pr.eli.....
Hezký večer u tabulky přeji....
Pro tebe a níže dalšího pošahance adu.... vaše číslo je hoši 69 >😁 a můžete si trénovat to kouzlo, u kterého máš ruce nahoře a palec v pr.eli.....
Hezký večer u tabulky přeji....
Dobře se bavím, čekal jsem, který osel s mindrákem se ozve. >😁 :yes😒br />
PS: Kdyby ti to bylo jedno, nenapíšeš sem nic. 😉
PS: Kdyby ti to bylo jedno, nenapíšeš sem nic. 😉
Také si moc "nevážím" těch co "táhnou s (největším) stádem" = kupují si to co "VWšichni ostatní", ale "OSEL S MINDRÁKEM" bych vám NEříkala - to mi příjde snad "až příliš" 😄
Nojo, mindrák je holt MINDRÁK, s tím člověk NIC NEnadělá, aneb 0:13 😄
Jsem rád že jsi uvolnil svůj přetlak a doufám že je ti mnohem lépe. Ovšem zapomněl jsi jako oddaný znalec koncernu vysvětlit místním "dětem" jak to je s tím co vše se skrývá pod 1.3mil prodaných Passatu.
Ty máš Forda zaparkovanýho v garáži i ve svý hlavě, zajímavé, že místo toho, abys okomentoval bonbónek Fiestu ST, tak velzeš do diskuze o VW. Nějaká forma sebemrskačství? >😁 :yes😒br />
PS: O nějaký Passaty tu vůůůbec nejde. 😉
PS: O nějaký Passaty tu vůůůbec nejde. 😉
Takže stále dokazuješ že víš úplně kulový.
Já se bavím nad tím, jak tě ovládá prachobyčejná nenávist a zášť. 😉
Nad čím se bavíš je mi srdečně jedno. Mně baví že nedokážeš odpovědět na jednoduchou otázku. Btw. momentálně jsem na cestách s Peugeotem a v garáži mám Volvo. Ale neber si to tak, je to jen jedna z mnoha věcí kterou nemůžeš vědět. 😉
Chápu, Ford se pokazil, přesedlal jsi na něco lepšího. >😁
PS: Znovu, tohle není o nějakých technických řešeních, nepsal jsem o tom, ale komentoval jsem jen a pouze prodejní čísla. Na to se zaměř, na to reaguj, zkoušet stočit diskuzi jiným směrem, je od tebe docela komické. 😉
PS: Znovu, tohle není o nějakých technických řešeních, nepsal jsem o tom, ale komentoval jsem jen a pouze prodejní čísla. Na to se zaměř, na to reaguj, zkoušet stočit diskuzi jiným směrem, je od tebe docela komické. 😉
Ja do titulku článku nevypíchl ten počet Passatu. Nicméně ty jsi se rozhodl jako první zde vykládat úspěchy jednotlivých modelů a poučovat místní "děti" tak jsem byl zvědav jak se jako dospělý postavíš k dotazy. A kupodivu nepřesvědčil jsi mne o ničem. Dokonce ani zbožné přání aby se Ford pokazil ti nevyšlo, holt dneska nemáš svůj den.
O čem to proboha zase meleš? Já ten článek nepsal, o Passatu jsem napsal, že září i ve své fl verzi, čímž jsem myslel naši verzi, co se tu prodává a stále je nejlépe prodávaným vozem střední třídy v Evropě.
Už jsi to konečně pochopil? Nebo pořád nic? >😁
PS: A k tomu Fordu, hádej, proč jsem tam dal ten smajlík, hááádej. >😁
Už jsi to konečně pochopil? Nebo pořád nic? >😁
PS: A k tomu Fordu, hádej, proč jsem tam dal ten smajlík, hááádej. >😁
Psal článek nepsal není podstatné. Pasoval jsi se do role vysvětlovače "ďetem". Vysvětluj. Nebuď osobní neplácej blbosti o cizích garážích do kterých nevidíš, ale prostě z pohledu velkého koncernového fandy a znalce VW nám zde vysvětli jak je to s těmi 1.3mil Passatu. Možná by si místní "děti" ještě mohli myslet že jde o ten zbožšťelý poslední model. A my bychom nechtěli předávat zavádějící informace.
Na ty Passaty se zeptej pana Vaverky, on ti to zajisté vysvětlí.
Všichni ostatní, kteří si rozkliknou článek, uvidí, že číslo je uvedeno za Passat a Santanu a tím to taky hasne. 😉
Všichni ostatní, kteří si rozkliknou článek, uvidí, že číslo je uvedeno za Passat a Santanu a tím to taky hasne. 😉
Jo, jo, tabulky jsou velmi výmluvné. Kolem ájedničky to diskusně utichlo, a ouha, v tichosti dokonalé prodeje 😄 Up a spol, tak to je úspěch.
..evidetně to NEvíte, ale tady NEjste na "fanouškoVWském blogu" pro fanoušky tuctových konstrukčních řešení.. 😄
..tady jste na serveru pro FANOUŠKY AUT = je "v pořádku" když nějaký diskutér napíše že vw Fox je "křáp" (a je trochu "na hlavu" když někdo "křepčí nadšením že se takového ŠUNTu prodalo takové množství" - už jste se "zorientoval"? 😉
Fanoušek(-nynka) automobilů a "blázen (jen) do VW" - to NEjsou synonyma 😄
PS: Ten "blázen" není myšlen nějak "zle" - ale zatímco když někdo "šílí" do Ferrari, ASTONů, LOTUSů (Kimi byl o víkendu SKVĚLÝ, že?) atd. atp., tak mi to příjde "normální" a "fajn" a vůbec, když někdo jako VRCHOL mezi automobily má Volkswagen, tak... 😉
..tady jste na serveru pro FANOUŠKY AUT = je "v pořádku" když nějaký diskutér napíše že vw Fox je "křáp" (a je trochu "na hlavu" když někdo "křepčí nadšením že se takového ŠUNTu prodalo takové množství" - už jste se "zorientoval"? 😉
Fanoušek(-nynka) automobilů a "blázen (jen) do VW" - to NEjsou synonyma 😄
PS: Ten "blázen" není myšlen nějak "zle" - ale zatímco když někdo "šílí" do Ferrari, ASTONů, LOTUSů (Kimi byl o víkendu SKVĚLÝ, že?) atd. atp., tak mi to příjde "normální" a "fajn" a vůbec, když někdo jako VRCHOL mezi automobily má Volkswagen, tak... 😉
Super příspěvek! Být blázen do aut, která mají duši, je v pořádku (klasikou je Jamesův komentář v Top Gearu, kde porovnávali ojetou Alfu s dvěma německýma ojetinama: "Takže nejhorší auto je vlastně nejlepší - a touto bombou se loučíme" >😁 )
Ty bez duše mohou vyplňovat firemní flotily (pro jízdu z bodu A do bodu B), a tudíž mít neskutečná prodejní čísla, ale rozplývat se nad nimi může snad jen GTI a pár jemu podobných 😉
Ty bez duše mohou vyplňovat firemní flotily (pro jízdu z bodu A do bodu B), a tudíž mít neskutečná prodejní čísla, ale rozplývat se nad nimi může snad jen GTI a pár jemu podobných 😉
Teta, tys to vůůůbec nepochopila. Od začátku jsi špatně. Zkus to znova. 😉
Tak "vůůůůbec" říkáte? Ten styl je mi nějaký POVĚDOMÝ 😉
PS: A jestli se vám (jednou) podaří zbavit toho vwOOdOO prokletí (a budete chtít pokecat o AUTECH) dejte (klidně) vědět.. 😄
PS: A jestli se vám (jednou) podaří zbavit toho vwOOdOO prokletí (a budete chtít pokecat o AUTECH) dejte (klidně) vědět.. 😄
Co že jsi to chtěla napsat? Že jsi mimo, to už tu víme. 😉
..a jsem tomu RÁDA.. 😄
..že jsem MIMO - váš (auto)"rozsah" 😉
Aneb - z VW fakt šílet nebudu Nebudu NEbudu NEBUDU N-E-B-U-D-U.. 😄
..že jsem MIMO - váš (auto)"rozsah" 😉
Aneb - z VW fakt šílet nebudu Nebudu NEbudu NEBUDU N-E-B-U-D-U.. 😄
Jo, ale ty a tobě podobní už tady z VW pěkně jančíte. Copak to nevidíš? >😁 :yes:
Určitě bych NEpoužila slovo "jančíte" - nicméně to MASOVWÉ šílenství fanděná běžné značce ("normálního") fanouška(-nynku) do aut opravdu docela "fascinuje" - to máte PRAVDU 😄
PS: Nějak si nedovedu představit podobné "jančení" z modelů Toyota, GM apod. - z "masovek" tohle dělají opravdu JEN fandové Volkswagen Group 😉
PS: Nějak si nedovedu představit podobné "jančení" z modelů Toyota, GM apod. - z "masovek" tohle dělají opravdu JEN fandové Volkswagen Group 😉
Opět jen kvičení v diskuzích.
Já okomentoval realitu, fakta, nic nepřidal. A ty? Kík kvík. >😁 :yes:
Já okomentoval realitu, fakta, nic nepřidal. A ty? Kík kvík. >😁 :yes:
No ano - k člověku co ŠÍLÍ nadšením z prodejních čísel VW Fox a ten příspěvek pojmenuje "DEN ZŮČTOVÁNÍ" se to "kvík kvík" docela HODÍ 😉
Až budeš natolik uvědomělá, tak možná začneš lidem, co si nic jiného, než ten šunotvý Fox, dovolit nemohou, kupovat auta za svý. Do tý doby drž rypák. :-!
Aha, takže ODTUD "vane vítr" - ok 😐 ¨
Nemám NIC proti lidem kteří si "mohou dovolit" maximálně (např.) Citroën C1 (nebo Renault Thalia - nebo co je zrovna nejlevnější - přiznávám že NEvím..), ale PROČ "šílet nadšením" že zrovna JEDNOHO z cenově dostupných modelů se prodalo TOLIK a proč takový "oslaVWný" příspěvek nazývat "DEN ZŮČTOVÁNÍ" 😉
Nemám NIC proti lidem kteří si "mohou dovolit" maximálně (např.) Citroën C1 (nebo Renault Thalia - nebo co je zrovna nejlevnější - přiznávám že NEvím..), ale PROČ "šílet nadšením" že zrovna JEDNOHO z cenově dostupných modelů se prodalo TOLIK a proč takový "oslaVWný" příspěvek nazývat "DEN ZŮČTOVÁNÍ" 😉
Že ty něco nechápeš. Uvedom si, že na světě je mnoho věcí, které nikdy nepochopíš. Takhle patří k nim. 😉
Vy jste tady zase?Duvod? 😉 Vas je potreba jinde😒odkaz] Pokuste se nam to vysvetlit procpak pohasina vase hvezda?
...á "oblíbená klasika" (lidí co autům moc NErozumí) - auta DĚLIM (jen) podle značky na kapotě :yes: 😄
PS: Jinak MÁ "hvězda" (Citroën C5 V6 3.0 Exclusive v kvalitní kůži Criollo) ta věru NE"pohasíná", jezdí "jedna radost" :yes: 😉
A co vy - už jste K-O-N-E-Č-N-Ě vymyslel (alespoň jednu dvě) alternativu...? Už to trvá fakt DLOUHO a krom toho že "víte" že C5 V6 3.0 neee, tak co JOoo nějak stále ne a Ne a NEumíte říct.. 😉 😉
PS: Jinak MÁ "hvězda" (Citroën C5 V6 3.0 Exclusive v kvalitní kůži Criollo) ta věru NE"pohasíná", jezdí "jedna radost" :yes: 😉
A co vy - už jste K-O-N-E-Č-N-Ě vymyslel (alespoň jednu dvě) alternativu...? Už to trvá fakt DLOUHO a krom toho že "víte" že C5 V6 3.0 neee, tak co JOoo nějak stále ne a Ne a NEumíte říct.. 😉 😉
VÍM že jsem mimo váš "rozsah" chápání aut (který začíná a končí VW 😉 ), ale vy jste to myslel "nepěkně", takže 0:11 😄
Tvoje chápání je, žel bohu, omezeno pouze na konec abecedy. To je k pláči. :-! :no:
No já narozdíl od vás zvládám (auto)abecedu (víceméně) CELOU 😉
Ano? Tak proč sem o ní něco nenapíšeš? Tedy nějaké celoroční statistiky.
To jste asi NEpochopil - jako že narozdíl od vás mám přehled o autíčkách "od A po to VW" - a ráda si popovídám o (skoro) každém z nich.. 😄
Tak se drž tématu, což ti očividně činí velkej problém. Ale vím, když nevíš, tak tam zatáhneš aspoň to, co víš. Co na tom, že je to zcela mimo. >😁 :yes:
GRATULUJI - dokonce 2 příspěvky za sebou BEZ urážky "protidiskutujícího" :yes: 😄
Ale taky BEZ čekohokoli o autech.. takže stále NULA 😉
Ale taky BEZ čekohokoli o autech.. takže stále NULA 😉
Proč bych se měl s tebou bavit o autech, když ty o nich nic nevíš? To raději zkusím háčkování/pletení >😁
to je divná úchylka, když mladá holka, místo toho aby honila kluky, hádá se s chlapama o autech. Divný, fakt divný.
DÍKY za to "mladá" 😄
PS: Já už "mám uloveno" 😉
PPS: Ohledně aut mezi lidmi panují (doslova) NEuvěřitelné "pitomosti" - tak se tu a tam snažím "o nápravu" (i když je to spíš DONQUIJOTEský boj s větrnými mlýny - velmi často z toho s VWětrnými mlýny.. 😄
PS: Já už "mám uloveno" 😉
PPS: Ohledně aut mezi lidmi panují (doslova) NEuvěřitelné "pitomosti" - tak se tu a tam snažím "o nápravu" (i když je to spíš DONQUIJOTEský boj s větrnými mlýny - velmi často z toho s VWětrnými mlýny.. 😄
Chápu že byste chtěl tetu jako jsem já, ale to fakt SORRY (ani NÁHODOU 😄
Takže 0:12 - napsal vy jste v celé diskuzi alespoň NĚCO ("pořádného") o AUTECH? 😉
Takže 0:12 - napsal vy jste v celé diskuzi alespoň NĚCO ("pořádného") o AUTECH? 😉
Rostoucí pozice v mainstreamu je jasná a dala se čekat, ale neskutečné jsou především prodeje sportovních aut, 911ek, Boxsterů, R8, Aventadorů, Continentalů nebo Gallard, to jsou desetitisíce sporťáků ze všech možných segmentů a to nepočítám nějaké rychlé HB či přemotorované sedany nebo kombi které se sportovními vozy nemají nic společného, ale jen čistokrevné sporťáky.
a teď si probereme kvality nejčtenějšího deníku blesk a nejsledovanější tv nova...
a také x-násobného obchodníka roku lidl a nejnavštěvovanějšího českého filmu babovřesky...
:yes: Největší prodeje u nás má Tesco, nejvíce oblečení prodávají vietnamci, nejvíc zájezdů pořádají BECK a pod. firmy, které pak prodají šunty důchodcům.
Ale prdlačky. Ani nevíš, kdo má u nás nějvětší prodeje. Ty fakt nejdeš brát vážně. >😁
[odkaz]
[odkaz]
0:9
Vím, že su tu hraješ na dvounulku, ale to tu všichni víme. Nemusíš to připomínat. :-!
NEpořebuji si "hrát" - mám ráda (zajímají mne) auta MNOHA značek - NE jen "jednoho koncernu" - toť souhrn celé diskuze (a ROZDÍL mezi námi 😄
To jde vidět, jak tě to zajímá! >😁
Proto lezeš především do diskuzí o VW. Jak prosté. >😁
Proto lezeš především do diskuzí o VW. Jak prosté. >😁
To už jsme "probírali" - chování fanoušků zrovna (a jen) VW a jejich fandějí (ne autům ale) "standardním masově vyráběným modelům" je (doslova) "FASCINUJÍCÍ" 😄
Aneb podívejte se co vše jste "dokázal" napsat VY - pod textem a v diskuzi JEN o "prodejních číslech" jednoho masového výrobce!!! 😉
Aneb podívejte se co vše jste "dokázal" napsat VY - pod textem a v diskuzi JEN o "prodejních číslech" jednoho masového výrobce!!! 😉
Podívej, krásně si se chytila, a já si tady dělám z tebe jen obyčejnou srandu. Od začátku (a psal jsem ti to), že nechápeš pointu, nepochopilas ji doteď. >😁 :yes😒br />
Malá nápověda, o tech číslech, to opravdu není. 😉
Malá nápověda, o tech číslech, to opravdu není. 😉
A jaké výsledky má rendlík group ? >😒] >😒] >😒]
Rendlik group: výroba 0 ks prodej 0 ks Tato zpolečnost jako výrobce aut nebyla nalezena. Tumtudmdum. Zkusí někdo další?
Jenom by mne zajímalo kdyby VW udělal motor do F1 jestli by vydržel jet alespoň jedno kolo.
A tohle myslíš vážně? >😁
Takovouhle reakci, bych neměl odvahu ani veřejně napsat.
PS: Koukni se na Ogiera, jak v první sezóně VW válí.
Takovouhle reakci, bych neměl odvahu ani veřejně napsat.
PS: Koukni se na Ogiera, jak v první sezóně VW válí.
Myslel, Renault umí dělat spolehlivé motory. Za který tým F1 ten Ogier vlastně jezdí?
Pokud ti to stále nedošlo a chceš hrát blbého, tak VW v F1 není a výhledově ani nebude. Podle vyjádření vedení, je F1 zbytečně finančně nákladná a její přínos pro marketing sporadický.
VW se orientuje na sporty, ve kterých jezdí auta podobná těm obyčejným. Je třeba první rok ve WRC, výsledky za 3 závody, 3x na bedně, z toho 2x na stupni nejvyšším.
Jo a když ti jde o F1 a spolehlivé motory, koukni se, jak v F1 "válela" ta superspolehlivá Toyota. A ty se zaměř především na to, kolikrát vůbec nedojela.
>😁 :yes:
VW se orientuje na sporty, ve kterých jezdí auta podobná těm obyčejným. Je třeba první rok ve WRC, výsledky za 3 závody, 3x na bedně, z toho 2x na stupni nejvyšším.
Jo a když ti jde o F1 a spolehlivé motory, koukni se, jak v F1 "válela" ta superspolehlivá Toyota. A ty se zaměř především na to, kolikrát vůbec nedojela.
>😁 :yes:
Nákladná samozřejmě je a taky je náročná na Hi-tech a spolehlivost - toho se však VW na rozdíl od Renaultu nedostává. Toyotu jsem nepleť, navážel jsi se do Renaultu.
Já vím, že ty pro své teorie potřebuješ vypíchnout jen něco a nejlépe to, co se ti hodí.
Fakta jsou taková, že v F1 VW není a v dohledné době nebude, takže je nesmysl o něm vykládat, že neumí postavit spolehlivý motor. Protože, logicky, nejde srovnat.
Například v nenáročnějším vytrvalostním závodě, kde se spolehlivost samozřejmě také potvrzuje, je 24 heures du Mans. Kolikrát že tam vyhrálo Audi? 😉
Fakta jsou taková, že v F1 VW není a v dohledné době nebude, takže je nesmysl o něm vykládat, že neumí postavit spolehlivý motor. Protože, logicky, nejde srovnat.
Například v nenáročnějším vytrvalostním závodě, kde se spolehlivost samozřejmě také potvrzuje, je 24 heures du Mans. Kolikrát že tam vyhrálo Audi? 😉
Tak se omlouvám, všude kde jsem napsal Tesco patří Kaufland, Lidl.
Jo a kde je VW, tam mělo být taky něco jiného, že? Ty prostě bavíš už od začátku. Všechno mimo, se nediv, že ti normální lidi nerozumí. >😁 :yes:
0:8
Krásná ukázka toho, jak se hned (i pod zjevnou blbost) postavíš do opozice.
Sice naprosto zbytečná a hloupá, ale ty se musíš - shodit - sama. >😁
Sice naprosto zbytečná a hloupá, ale ty se musíš - shodit - sama. >😁
Ale NO TAK - je to prostě 0:20 - to NEokecáte 😄
A kolik jich je přihlášených a neprodaných které stojí u Dealerů na placech ????????????????????????????????????
Je poměrně známou věcí, že nejsilnější silniční emoce a jízdní (potenciální) zážitky vzbuzuje pohled na plakát nad pelestí, zejména je-li nazírán úhlem pubertální životní epochy. Zde však máme nyní vskutku dokonalý pohled na to, jak to chodí (nejen s emocemi) ve světě opravdových aut. Tak si utři slzy tapetovacího lepidla ze svých řas a dívej se, jak to chodí ve světě dospělých lidí.
V neposlední řadě doslova šokuje špičkově rozložené modelové porfólio. Od supersportu, od luxusního automobilového ráje po auto evidentně jednou (snad) dosažitelné i pro toho posledního zdejšího plakátového emočního prosťáčka. Doslovnou ódou na radost pak jsou čísla na spodním velikostním patře, vždyť koncernová (mini)trojice atakuje hranici dvě stě tisíc kusů. Ale nejen tam, nejsilnější pozici má Koncern též ve středu pole - subkompakty, kompakty, střední třída. Do toho silná, vyspělá prémie. To je doslovná garážová smršť.
No a pak to přijde, sportovní a luxusní elita světa, emoční garážové orgie. Brada z čísel, z dokonalosti automobilové techniky, z krásy a z luxusu padá i zdejším pověstným jednodušším, intelektuálně jaksi skromnějším diskusním jedincům - Bentley, Lamborghini, kdo by si nevybral?
No jo no, tak jsi jí chytil rovnou do vazu. To víš, koncernem koncernů může být vždy jen jeden. Ty ale poctivě uhlazuj svůj plakát. Je to taková tvá pokračující pohádka o Hloupém Honzovi. Žiješ krásnou dobu, zatím si můžeš dopřát luxus plakátové perspektivy, ovšem na garáž, na to potřebuješ ještě něco jiného, než růžové brýle medvěda Brumly.
BRAVWO - BRAVWO - BRAVWO :yes: :-!
V neposlední řadě doslova šokuje špičkově rozložené modelové porfólio. Od supersportu, od luxusního automobilového ráje po auto evidentně jednou (snad) dosažitelné i pro toho posledního zdejšího plakátového emočního prosťáčka. Doslovnou ódou na radost pak jsou čísla na spodním velikostním patře, vždyť koncernová (mini)trojice atakuje hranici dvě stě tisíc kusů. Ale nejen tam, nejsilnější pozici má Koncern též ve středu pole - subkompakty, kompakty, střední třída. Do toho silná, vyspělá prémie. To je doslovná garážová smršť.
No a pak to přijde, sportovní a luxusní elita světa, emoční garážové orgie. Brada z čísel, z dokonalosti automobilové techniky, z krásy a z luxusu padá i zdejším pověstným jednodušším, intelektuálně jaksi skromnějším diskusním jedincům - Bentley, Lamborghini, kdo by si nevybral?
No jo no, tak jsi jí chytil rovnou do vazu. To víš, koncernem koncernů může být vždy jen jeden. Ty ale poctivě uhlazuj svůj plakát. Je to taková tvá pokračující pohádka o Hloupém Honzovi. Žiješ krásnou dobu, zatím si můžeš dopřát luxus plakátové perspektivy, ovšem na garáž, na to potřebuješ ještě něco jiného, než růžové brýle medvěda Brumly.
BRAVWO - BRAVWO - BRAVWO :yes: :-!
A co chudák Toyota? Zdaleka nevlastní tolik značek. A mám pocit že prodává o pár aut víc, nebo se mýlím?
Počty prodaných kusů neříkají nic o kvalitě výrobku jako takového. Spíš jde o šikovnost marketingu. Kvalitních věcí se všeobecně prodává méně než nekvalitních, stačí porovnat supermarkety s malými obchodníky.
Zkus si definovat pojem kvalita. Očividně ti význam tohoto slova uniká. 😉
Dobře máš pravdu potraviny z Tesca jsou ty nejlepší.
A dle tvé mdlé úvahy, je VW taky nejlevnější, co? >😁
Je to k smíchu.
Je to k smíchu.
Od kdy je Tesco nejlevnější?
Od kdy jde o top obchod s tím nejlepším, co můžeš sehnat? >😁
Pro tebe asi je, když si to myslíš o VW.
Kde jsem to napsal? Co se mi to snažíš podsunout? Trapné... 8-s
Používej hlavu a přečti si tvé reakce. Nic ti nepodsouvám, jen to vyplynulo z tvých odpovědí. Jinak se měj, musím jít něco dělat.
Ani si nepřej vědět, co čouhá z těch tvých příspěvků. Nic dobrého to totiž není. Mimoto, ani jsi nebyl schopen oné definice, ke které jsem tě vyzval. A já vím proč.
Jsi tu za šaška. 😉
Jsi tu za šaška. 😉
Za šaška a hloupou ovci jsi tu Ty
Vím, že by sis to přál, ale nemohu za to, že zrovna tobě nebylo od pánaboha rozumu naděleno. 😉
Zkusím spočítat v kolika diskuzních příspěvcích jste "diskutoval o autech" a v kolika.. 😉
("neutrální" příspěvky nebudu počítat)
Takže (tohle o autech fakt NEbylo): 1 😉
("neutrální" příspěvky nebudu počítat)
Takže (tohle o autech fakt NEbylo): 1 😉
0:4
Zjsiti si něco o panu Odlovi, ať tu nejsi za trapku. 😉
I když ty jsi za ni ráááda. >😁 :yes:
I když ty jsi za ni ráááda. >😁 :yes:
Proč? NEzajímá mne - já JEN sečetla vaše "invektivy" vs. diskuzní přípěvky "o autech" 😄
PS: Zkuste alespoň JEDEN - ať to není "debakl" (to umím slova, CO? 😉
PS: Zkuste alespoň JEDEN - ať to není "debakl" (to umím slova, CO? 😉
"Melu" že to je 0:16 (za to "melu" by mohlo být 17, ale "nechme to být"
Nechat? Ty to nech být, když nevíš, o co jde. Vůbec, co se do toho se.reš? 😉
Takže "se.reš"? No tak to máme plro tuto diskuzi
JOSSALITOvy "příspěvky o autech" = 0
JOSSALITOvy "invektivy urážky atd." = 18 :yes: 😉
JOSSALITOvy "příspěvky o autech" = 0
JOSSALITOvy "invektivy urážky atd." = 18 :yes: 😉
Ty jsi fakt velmi jednoduchá ženská, která díky svým osobním problémům není sto pochopit smysl mých příspěvků. Ale jak říkám, tohle je jen a pouze tvůj boj, já se tu královsky bavím. >😁 :yes:
BEZVA - i já (se bavím 😉 ) - a je to (za to "jednoduchá ženská") 0:22 :yes: 😄
Tak si užij svoji schízu, až budu mít zase náladu, něco napíšu, čekám, že opět budeš skákat jak budu chtít. 😉 :yes:
Tak o tom se vám "zdává"? 😄
Ok - UKONČEME to - prodejní výsledky VW Group vás "rozpálily" natolik, že jste vyplodil ca 25 urážek a invektiv vůči ostatním spoludiskutujícím a je asi tak na 99,99% jisté že právě taková (zcela) "okrajová" věc jakou jsou prodejní čísla jednoho s mnoha světových výrobců běžných osobních automobilů (žádné Maserati, žádný Wiesmann, žádné Pagani) vás BEROU víc než technika a jízdní vlastnosti apod. všech ostatních automobilů a -ek - no tak si to "pěkně užíVWejte" a jestli jednou dojdete k tomu že vás začnou zajímat AUTA - tak dejte vědět, "poskočím" radostí a o AUTECH si ráda popovídám.. 😉
Ok - UKONČEME to - prodejní výsledky VW Group vás "rozpálily" natolik, že jste vyplodil ca 25 urážek a invektiv vůči ostatním spoludiskutujícím a je asi tak na 99,99% jisté že právě taková (zcela) "okrajová" věc jakou jsou prodejní čísla jednoho s mnoha světových výrobců běžných osobních automobilů (žádné Maserati, žádný Wiesmann, žádné Pagani) vás BEROU víc než technika a jízdní vlastnosti apod. všech ostatních automobilů a -ek - no tak si to "pěkně užíVWejte" a jestli jednou dojdete k tomu že vás začnou zajímat AUTA - tak dejte vědět, "poskočím" radostí a o AUTECH si ráda popovídám.. 😉
Protože sem nelze vkládat fotky dovolím si odkázat na blog: [odkaz]
Tak kolik se skutečně prodalo Passatů?
Tak kolik se skutečně prodalo Passatů?
O čem to tu meleš? >😁
Zaměř se spíš na to, že Passat, ten náš evropský, o jiný nám tu snad ani nejde, je v Evropě NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ střednětřídní vůz.
Jestli tě zajímají čísla v Čajně, asi tě začnu soustrastně obdivovat. >😁
Zaměř se spíš na to, že Passat, ten náš evropský, o jiný nám tu snad ani nejde, je v Evropě NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ střednětřídní vůz.
Jestli tě zajímají čísla v Čajně, asi tě začnu soustrastně obdivovat. >😁
No a to je ta "HRŮZA", že automobily jako Honda Accord v Evropě končí a vw Passat 2.0 Tdi je "NEJúspěšnější VŮZ STŘEDNÍ TŘÍDY" - a pak že Evropa není v úpadku... 😉
PS: Mimochodem americký vůz roku - VELMI POVEDENÝ vůz střední třídy Cadillac ATS (nad kterým lidé jako vy nejspíš "ohrnou nos" a možná ani to ne - mnozí ani nebudou vědět "co to je") si evropský VWrchol "dá (doslova) k svačině" 😄
PS: Mimochodem americký vůz roku - VELMI POVEDENÝ vůz střední třídy Cadillac ATS (nad kterým lidé jako vy nejspíš "ohrnou nos" a možná ani to ne - mnozí ani nebudou vědět "co to je") si evropský VWrchol "dá (doslova) k svačině" 😄
A priapista >😁
Mě nezajímají čísla prodejů v Číně! Já bych rád věděl kolik se opravdu prodalO těch aktuálních Passatů. 1,3 milionu to určitě nebylo! 😉
Počítat do jedné skupiny současný Passat + B2 + B5 + auto z podvozkovou platformu Rapidu... nezlob se na mě ale to je zásadní neznalost nebo úmyslná lež.
Už vidím jak by si tu štěkal kdyby například sečetla Kylie polovinu portfolia Citroenu a tvrdila nám, že jde o jeden model.
Mě nezajímají čísla prodejů v Číně! Já bych rád věděl kolik se opravdu prodalO těch aktuálních Passatů. 1,3 milionu to určitě nebylo! 😉
Počítat do jedné skupiny současný Passat + B2 + B5 + auto z podvozkovou platformu Rapidu... nezlob se na mě ale to je zásadní neznalost nebo úmyslná lež.
Už vidím jak by si tu štěkal kdyby například sečetla Kylie polovinu portfolia Citroenu a tvrdila nám, že jde o jeden model.
Ano - to "sdílení" názvů u technicky ZCELA odlišných modelů (a sčítání různých generací jednoho modelů atp.) je pro VW Group (bohužel) celkem "typické" 😐
..a lepší to už asi NEbude.. 😉
..a lepší to už asi NEbude.. 😉
Ona už by to asi nebyla taková senzace do titulku.
..třeba už redakce připavuje STEJNĚ "oslavné" přehledy o prodejích GM, Toyota... 😉
Tady máš kolik se vyrobilo passatú (784 tis.)
[odkaz]
tady máš co se všechno vyrábí pod názvem passat
[odkaz]
tady máš kolik se celosvětově prodalo passatu za 1-11 (692 tis.), celoroční čísla teprve budou
[odkaz]
[odkaz]
tady máš co se všechno vyrábí pod názvem passat
[odkaz]
tady máš kolik se celosvětově prodalo passatu za 1-11 (692 tis.), celoroční čísla teprve budou
[odkaz]
Velké díky! Naprosto vyčerpávající odpověď a materiály rovněž naprosto vyčerpávající a obsáhlé do takové míry, že si je prostuduji až odpoledne. A po té je přihodím na blog. Každopádně budu-li věřit tomu co píšeš, tak to jen potvrzuje, že těch Passatů skutečně nebylo 1,3 miliónu.
692 000 kusů za jedenáct měsíců to máme v průměru 62 909 za měsíc tedy za dvanáct měsíců to máme 754 909 Passatů. (jistě údaj je čistě orientační, ale nebude vzdálený realitě).
Ještě jednou díky za materiál :yes: :yes: :yes:
692 000 kusů za jedenáct měsíců to máme v průměru 62 909 za měsíc tedy za dvanáct měsíců to máme 754 909 Passatů. (jistě údaj je čistě orientační, ale nebude vzdálený realitě).
Ještě jednou díky za materiál :yes: :yes: :yes: