Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Group v roce 2012: 9,3 milionů prodaných aut, z toho 1,3 milionu Passatů

Koncern Volkswagen v roce 2012 opět pokořil metu 9 milionů vyrobených aut. K výsledku významnou mírou přispěl nejen růst Volkswagenu, ale i české Škoda Auto.
Zpět na článek
18. 3. 2013 17:42
18. 3. 2013 18:13
18. 3. 2013 18:27
18. 3. 2013 18:30
18. 3. 2013 17:48
18. 3. 2013 21:47
18. 3. 2013 22:05
18. 3. 2013 17:50
18. 3. 2013 18:50
18. 3. 2013 18:22
18. 3. 2013 21:52
19. 3. 2013 08:35
19. 3. 2013 10:09
19. 3. 2013 10:46
19. 3. 2013 11:08
19. 3. 2013 11:17
19. 3. 2013 11:24
19. 3. 2013 08:40
19. 3. 2013 09:48
19. 3. 2013 09:53
19. 3. 2013 10:05
19. 3. 2013 10:06
18. 3. 2013 17:42
Rapid
2559 Rapidů prodaných v roce 2011. To je bomba.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 4hill
18. 3. 2013 18:13
Re: Rapid
Vzhledem k tomu kdy se začal prodávat mi přijde toto číslo naprosto normální..V čem tobě připadá vyjímečné?
18. 3. 2013 18:27
Re: Rapid
No ked sa zacal vyrabat v roku 2012__tak to nie je zrovna normalne...
18. 3. 2013 17:48
ČÍSLA
Velká pochvala za článek, za přehledné tabulky a samozřejmě za to, že snad už i ten poslední zdejší prosťáček pochopí, že modelové rozpětí koncernu Volkswagen opravdu nemá chybu. Třídy, segmenty, subtřídy a subsegmenty jsou vykrývané se soustředěností hráče pokeru.

BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - tune.lar
18. 3. 2013 21:47
Re: ČÍSLA
máš pravdu, ale nos nosíš moc nahoře :-)
18. 3. 2013 22:05
Re: ČÍSLA
Ale nenosím :-)
Avatar - PeterLuk
18. 3. 2013 17:50
NSF
Wow, taký úspech som nečakal!
up! - 141 515!
Mii - úspešnejšie než Alhambra!
BRAVO NSF!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
18. 3. 2013 18:50
Re: NSF
tak, tak - velkaa pochvala.
...len, hmmm...ako by som to povedal - nejako mi tam nesedia nejaké údaje pri Audi:
len tak medzi rečou s jedným vyššie postaveným menežérom Audi som sa dozvedel, už ale neviem v ktorom presne roku-ale asi 2007-že najpredávanejší model je už A6 - no a tu podľa týchto údajov A6 nikdy A4 neprekonala...
A druhá vec - posledné roky Audi stále rástlo - a tu v roku 2009 je pokles o kilecko... ;-\
tak neviem, ci som zaciatok roku 2010 prespal, alebo co, ale nikde som to nezaznamenal... :-!

kuaa, toto malo byt vlakno ku GTImu...-prepracovanost...pardoooon.
Avatar - twistedTSD
18. 3. 2013 18:22
Zajímavé
Octavia hned za Tiguanem jako nejprodávanější koncernové auto mimo VW, hodně slušné. :yes: ...Ale i kritizovaná Fabia si vede dobře, u Superbu mě zaujal ten obrovský nárůst prodejů v druhé generaci.

A také Phaeton v posledních letech prodeje zdvojnásobil, "útok" na Čínu byl zjevně úspěšný.
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2013 21:01
Den zúčtování
Tak to tady pánové (tedy spíše děti) máme. Výsledky onoho nenáviděného koncernu. Po prolétnutí článku si dovolím vypíchnout několik zajímavých čísel. Vím, že tímto si mnozí zdejší fiškusové a samozvaní proroci neúspěchu jistých modelů, vykoušou poslední zbytky nehtů, ale já popíšu jen realitu.

Začnu od těch nejmenších. Autíčka NSF se ukázaly, jako velmi dobře postavené a cílovou skupinu oslovující vozítka. Mé střízlivé odhady, které jsem tu někdy před rokem napsal se držely pod 180 tis kusy. Výsledek NSF za celý rok - 204 611 ks. Není třeba nic dodávat.

Zdejšími "diskutéry" vysmívaný, "neúspěšný" VW Fox s téměř 198 tis. kusy, mnohým sebere poslední zbytky diskuzního sebevědomí.

Audi, se svou "předraženou" A1 dosáhlo na rekordních 123 tis. kusů. Srovnejme se zaměřením obdobnou AR Mito, která nedosáhla ani na třetinu.

Polo má na kontě úctyhodných 711 tis. kusů, není se čemu divit, jde o povedený vůz.

Dále třeba zatleskat Beetlu, necelých 108 tis. kusů ukazuje, že se VW dokonale trefil.

A některé modely už další komentář ani nepotřebují, Passat je jasně zářící hvězdou i ve svém "faceliftu", Golf neochvějnou evropskou jedničkou. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
101
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2013 21:10
Re: Den zúčtování
Tak to tady pánové (tedy spíše děti) máme. Výsledky onoho nenáviděného koncernu. Po prolétnutí článku si dovolím vypíchnout několik zajímavých čísel. Vím, že tímto si mnozí zdejší fiškusové a samozvaní proroci neúspěchu jistých modelů, vykoušou poslední zbytky nehtů, ale já popíšu jen realitu.

Jo, jsi pošahaný.... :-! na to dostaneš určitě už důchod.... >:-[] :-!
18. 3. 2013 21:25
Re: Den zúčtování
Jde jen o popis reality, že se ti nelíbí, čistě tvůj problém. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 01:13
Re: Den zúčtování
My (ale) VÍME "že jde o realitu"!
(a přeji vám ať ten důchod dostanete co nejdřív.. :-)
19. 3. 2013 09:35
Re: Den zúčtování
Co Citroen? >:D
Avatar - kari.laz
19. 3. 2013 10:03
Re: Den zúčtování
Ten jí radši ani nepřipomínej. Až se dočte, že z něj bude "nadlowend", tak to bude pro ní těžké.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 11:25
Re: Den zúčtování
..ano, Ano ANO - vypadá to že si BUDU MUSET koupit DS9 ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 11:24
Re: Den zúčtování
Děkuji za optání, tomu mému (C5 V6 Exclusive Criollo) se daří DOBŘE (navoskovaný opečovaný "chnípe" v garáži :-)
19. 3. 2013 11:25
Re: Den zúčtování
Nemyslím toho tvého. Tak to zkus znova. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 12:51
Re: Den zúčtování
iZkuste si to znová SÁM...
..PROČ bych se já měla zajímat o "ty ostatní"? ;-)
19. 3. 2013 13:09
Re: Den zúčtování
Většinou se člověk zajímá o to, co ho zajímá, ne o to, co nesnáší, leda by trpěl jistou formou sebetrýznění. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 14:13
Re: Den zúčtování
No ale mne NEzajímá... Citroën C1, nýbrž pouze C5 s motory V6 (případně C6 - byť pro mne samotnou byla trošičku "velká") - prostě to co TOHLE auto přesně je/má/dává. No a když to NEbude mít v nabídce Citroën (ne moc ráda - v servisu jsou "velmi vstřícní"/flexibilní) budu "totéž" holt hledat jinde.. ;-)
PS: Už jsem tu zmínila že se tak trochu "připravuji" že budu možná "muset" sáhnout po vozu o třídu výš...
...kde se mi třeba moc Moc MOC líbil Lexus GS 450h :yes: :yes: :yes: :-)
19. 3. 2013 14:20
Re: Den zúčtování
Ach bože, no nic, užij si tu mimózu. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:35
Re: Den zúčtování
Nojo, JE to tak - existují i JINÁ než jen "kOOOOncernoVWá" auta.. :-)
20. 3. 2013 00:04
Re: Den zúčtování
Ne fakt? Honem to jdi vykvákat do světa, asi to ještě nikdo neví! >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:30
Re: Den zúčtování
"Vykvákat"? Kolik že to (už) je? 0:26 ;-)
PS: Po přečtení vašeho "DEN ZŮČTOVÁNÍ" (18.3. 21:01) začínajícího slovy: "Tak to pánové (tedy spíš DĚTI) máme.. kdy na následujících 14ti řádcích neděláte nic jiného než "blahem šílíte" z prodejů TUCTOVÝCH automobilů typu VW Fox, Polo či Beatle - holt člověka napadne že jste o skvostech typu Ferrari LaFerrari, Lyonherart K Coupe, Bristol Fighter T, Pagani Huayra, Koenigsegg Agera atd. NIKDY NEslyšel (nebo jen o "normálních" vozech jako je třeba Corvette - prostě o vozech o kterých "snít" nebo třeba i "šílet" MÁ (dává) smysl :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:05
Re: Den zúčtování
Myslela jsem že mimóza je "rostlina s listy citlivými na dotek" (a ne opravdu POVEDENÝ vůz vyšší střední - Lexus GS 450h), ale to nic, hlavně že známe skóre = 0:14 :-)
20. 3. 2013 09:32
Re: Den zúčtování
Od kdy se tu bavíme o Lexu?

To je ta tvoje mimóza, zatahovat do diskuze věci, které aspoň trošku znáš, co na tom, že to sem nepatří. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 10:13
Re: Den zúčtování
Jako že "sem patří" JEN (jako vy) urážet a napadat ostatní? ;-)
Tak to já raději zmíním (třeba) ten Lexus.. :-)
Takže to SHRNEME a "zarovnáme" na 0:20? ;-)
20. 3. 2013 13:49
Re: Den zúčtování
Co to zase meleš? Přečti si nadpis diskuze. Nebo je to nad tvé síly? O Lexu si jdi psát pod článek o něm. >:D :yes:
Avatar - Kjirka
20. 3. 2013 21:27
Re: Den zúčtování
taky se tomu někdy říká "mimoň" >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:31
Re: Den zúčtování
Takže to máme 0:27 :yes: ;-)
Avatar - Kjirka
20. 3. 2013 22:34
Re: Den zúčtování
Citroen ? Jednoho doma bohužel taky máme. Když mi překáží ve vjezdu, radši přeparkuju další dvě auta, než abych jel s ním. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:18
Re: Den zúčtování
Tak to EVIDENTNĚ NEbude model C5 V6 3.0 biturbo, nebo? ;-)
18. 3. 2013 21:23
Re: Den zúčtování
Ještě jsi nám pro úplnost měl vypíchnout co všechno se vešlo pod položku Passat, aby si místní "ďeti" udělali přehled o progresivní technice VW. Protože proti některým z těhle špičkových produktu je kus trubky v nejmodernější VW platformě v podstatě faux pas se švábem na ubrusu v Hiltonu.
18. 3. 2013 21:26
Re: Den zúčtování
Podívej, chápu, že úspěch VW ti nevoní, ale tak co s tím asi tak uděláš? Nic, Tak to raději ani nekomentuj, ušetříš si nervy a zbytky nehtů. >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2013 21:52
Re: Den zúčtování
Mi je to tak nějak jedno... jestli prodají jedno nebo milion...je mi to fakt jedno. Nejsem zaujatý, měl jsem Audi.

Pro tebe a níže dalšího pošahance adu.... vaše číslo je hoši 69 >:D a můžete si trénovat to kouzlo, u kterého máš ruce nahoře a palec v pr.eli.....

Hezký večer u tabulky přeji....
18. 3. 2013 21:56
Re: Den zúčtování
Dobře se bavím, čekal jsem, který osel s mindrákem se ozve. >:D :yes:

PS: Kdyby ti to bylo jedno, nenapíšeš sem nic. ;-)
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2013 22:41
Re: Den zúčtování
Jsi borok.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 01:42
Re: Den zúčtování
Také si moc "nevážím" těch co "táhnou s (největším) stádem" = kupují si to co "VWšichni ostatní", ale "OSEL S MINDRÁKEM" bych vám NEříkala - to mi příjde snad "až příliš" :-)
Avatar - kari.laz
19. 3. 2013 10:05
Re: Den zúčtování
A co teprve ti, co kupijí Toyotu, nebo GM. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:03
Re: Den zúčtování
Nojo, mindrák je holt MINDRÁK, s tím člověk NIC NEnadělá, aneb 0:13 :-)
20. 3. 2013 00:05
Re: Den zúčtování
Já nemusím ani hledat, zaměř se na sebe, mrkni do zracadla a mindrák máš před sebou. >:D
Avatar - Kjirka
20. 3. 2013 21:31
Re: Den zúčtování
to bylo ale vošklivý ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:33
Re: Den zúčtování
Na urážky (vs příspěvek o autech) PROHRÁVÁTE již docela "drtivých" 0:28 ;-)
PS: (alespoň) JEDEN příspěveček o autech byste NE"zvládl"? :-)
19. 3. 2013 08:42
Re: Den zúčtování
Jsem rád že jsi uvolnil svůj přetlak a doufám že je ti mnohem lépe. Ovšem zapomněl jsi jako oddaný znalec koncernu vysvětlit místním "dětem" jak to je s tím co vše se skrývá pod 1.3mil prodaných Passatu.
19. 3. 2013 09:36
Re: Den zúčtování
Ty máš Forda zaparkovanýho v garáži i ve svý hlavě, zajímavé, že místo toho, abys okomentoval bonbónek Fiestu ST, tak velzeš do diskuze o VW. Nějaká forma sebemrskačství? >:D :yes:

PS: O nějaký Passaty tu vůůůbec nejde. ;-)
19. 3. 2013 09:50
Re: Den zúčtování
Takže stále dokazuješ že víš úplně kulový.
19. 3. 2013 09:54
Re: Den zúčtování
Já se bavím nad tím, jak tě ovládá prachobyčejná nenávist a zášť. ;-)
19. 3. 2013 10:03
Re: Den zúčtování
Nad čím se bavíš je mi srdečně jedno. Mně baví že nedokážeš odpovědět na jednoduchou otázku. Btw. momentálně jsem na cestách s Peugeotem a v garáži mám Volvo. Ale neber si to tak, je to jen jedna z mnoha věcí kterou nemůžeš vědět. ;-)
19. 3. 2013 10:08
Re: Den zúčtování
Chápu, Ford se pokazil, přesedlal jsi na něco lepšího. >:D

PS: Znovu, tohle není o nějakých technických řešeních, nepsal jsem o tom, ale komentoval jsem jen a pouze prodejní čísla. Na to se zaměř, na to reaguj, zkoušet stočit diskuzi jiným směrem, je od tebe docela komické. ;-)
19. 3. 2013 10:23
Re: Den zúčtování
Ja do titulku článku nevypíchl ten počet Passatu. Nicméně ty jsi se rozhodl jako první zde vykládat úspěchy jednotlivých modelů a poučovat místní "děti" tak jsem byl zvědav jak se jako dospělý postavíš k dotazy. A kupodivu nepřesvědčil jsi mne o ničem. Dokonce ani zbožné přání aby se Ford pokazil ti nevyšlo, holt dneska nemáš svůj den.
19. 3. 2013 10:38
Re: Den zúčtování
O čem to proboha zase meleš? Já ten článek nepsal, o Passatu jsem napsal, že září i ve své fl verzi, čímž jsem myslel naši verzi, co se tu prodává a stále je nejlépe prodávaným vozem střední třídy v Evropě.

Už jsi to konečně pochopil? Nebo pořád nic? >:D

PS: A k tomu Fordu, hádej, proč jsem tam dal ten smajlík, hááádej. >:D
19. 3. 2013 10:52
Re: Den zúčtování
Psal článek nepsal není podstatné. Pasoval jsi se do role vysvětlovače "ďetem". Vysvětluj. Nebuď osobní neplácej blbosti o cizích garážích do kterých nevidíš, ale prostě z pohledu velkého koncernového fandy a znalce VW nám zde vysvětli jak je to s těmi 1.3mil Passatu. Možná by si místní "děti" ještě mohli myslet že jde o ten zbožšťelý poslední model. A my bychom nechtěli předávat zavádějící informace.
19. 3. 2013 10:54
Re: Den zúčtování
Na ty Passaty se zeptej pana Vaverky, on ti to zajisté vysvětlí.

Všichni ostatní, kteří si rozkliknou článek, uvidí, že číslo je uvedeno za Passat a Santanu a tím to taky hasne. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:35
Re: Den zúčtování
ŽÁDNÉ "hasne" - říkáte NESMYSL :no: :-|
SPRÁVNĚ věc "rozklíčoval" Ham. - a tohle je BEZ DISKUZE!
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2013 21:53
Re: Den zúčtování
:yes: >:D ;-)
18. 3. 2013 22:03
Re: Den zúčtování
Jo, jo, tabulky jsou velmi výmluvné. Kolem ájedničky to diskusně utichlo, a ouha, v tichosti dokonalé prodeje :-) Up a spol, tak to je úspěch.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 01:17
Re: Den zúčtování
..evidetně to NEvíte, ale tady NEjste na "fanouškoVWském blogu" pro fanoušky tuctových konstrukčních řešení.. :-)
..tady jste na serveru pro FANOUŠKY AUT = je "v pořádku" když nějaký diskutér napíše že vw Fox je "křáp" (a je trochu "na hlavu" když někdo "křepčí nadšením že se takového ŠUNTu prodalo takové množství" - už jste se "zorientoval"? ;-)
Fanoušek(-nynka) automobilů a "blázen (jen) do VW" - to NEjsou synonyma :-)
PS: Ten "blázen" není myšlen nějak "zle" - ale zatímco když někdo "šílí" do Ferrari, ASTONů, LOTUSů (Kimi byl o víkendu SKVĚLÝ, že?) atd. atp., tak mi to příjde "normální" a "fajn" a vůbec, když někdo jako VRCHOL mezi automobily má Volkswagen, tak... ;-)
Avatar - bigi25
19. 3. 2013 03:42
Re: Den zúčtování
Super příspěvek! Být blázen do aut, která mají duši, je v pořádku (klasikou je Jamesův komentář v Top Gearu, kde porovnávali ojetou Alfu s dvěma německýma ojetinama: "Takže nejhorší auto je vlastně nejlepší - a touto bombou se loučíme" >:D )

Ty bez duše mohou vyplňovat firemní flotily (pro jízdu z bodu A do bodu B), a tudíž mít neskutečná prodejní čísla, ale rozplývat se nad nimi může snad jen GTI a pár jemu podobných ;-)
19. 3. 2013 09:10
Re: Den zúčtování
Opravdu to byla Alfa Romeo?
19. 3. 2013 09:39
Re: Den zúčtování
Jo, přesně, ale o dva metry vedle. >:D
19. 3. 2013 09:38
Re: Den zúčtování
Teta, tys to vůůůbec nepochopila. Od začátku jsi špatně. Zkus to znova. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 11:35
Re: Den zúčtování
Tak "vůůůůbec" říkáte? Ten styl je mi nějaký POVĚDOMÝ ;-)
PS: A jestli se vám (jednou) podaří zbavit toho vwOOdOO prokletí (a budete chtít pokecat o AUTECH) dejte (klidně) vědět.. :-)
19. 3. 2013 11:52
Re: Den zúčtování
Co že jsi to chtěla napsat? Že jsi mimo, to už tu víme. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 12:53
Re: Den zúčtování
..a jsem tomu RÁDA.. :-)
..že jsem MIMO - váš (auto)"rozsah" ;-)
Aneb - z VW fakt šílet nebudu Nebudu NEbudu NEBUDU N-E-B-U-D-U.. :-)
19. 3. 2013 13:03
Re: Den zúčtování
Jo, ale ty a tobě podobní už tady z VW pěkně jančíte. Copak to nevidíš? >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 14:20
Re: Den zúčtování
Určitě bych NEpoužila slovo "jančíte" - nicméně to MASOVWÉ šílenství fanděná běžné značce ("normálního") fanouška(-nynku) do aut opravdu docela "fascinuje" - to máte PRAVDU :-)
PS: Nějak si nedovedu představit podobné "jančení" z modelů Toyota, GM apod. - z "masovek" tohle dělají opravdu JEN fandové Volkswagen Group ;-)
19. 3. 2013 14:21
Re: Den zúčtování
Opět jen kvičení v diskuzích.

Já okomentoval realitu, fakta, nic nepřidal. A ty? Kík kvík. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:39
Re: Den zúčtování
No ano - k člověku co ŠÍLÍ nadšením z prodejních čísel VW Fox a ten příspěvek pojmenuje "DEN ZŮČTOVÁNÍ" se to "kvík kvík" docela HODÍ ;-)
20. 3. 2013 00:06
Re: Den zúčtování
Až budeš natolik uvědomělá, tak možná začneš lidem, co si nic jiného, než ten šunotvý Fox, dovolit nemohou, kupovat auta za svý. Do tý doby drž rypák. :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:07
Re: Den zúčtování
Rypák? FAJN = 0:15 :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:21
Re: Den zúčtování
Aha, takže ODTUD "vane vítr" - ok :-| ¨
Nemám NIC proti lidem kteří si "mohou dovolit" maximálně (např.) Citroën C1 (nebo Renault Thalia - nebo co je zrovna nejlevnější - přiznávám že NEvím..), ale PROČ "šílet nadšením" že zrovna JEDNOHO z cenově dostupných modelů se prodalo TOLIK a proč takový "oslaVWný" příspěvek nazývat "DEN ZŮČTOVÁNÍ" ;-)
20. 3. 2013 13:50
Re: Den zúčtování
Že ty něco nechápeš. Uvedom si, že na světě je mnoho věcí, které nikdy nepochopíš. Takhle patří k nim. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 16:17
Re: Den zúčtování
Máte PRAVDU - chVWalořečení (Volkswagen-u Fox) opravdu NEpochopím - NIKDY >:-[]
20. 3. 2013 16:55
Re: Den zúčtování
Tady nikdo Fox nechvalořečí, to jsi opět jen nepochopila. :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:36
Re: Den zúčtování
VÍTE že tahle vaše slova jsou docela v ROZPORU s vaším původním "oslaVWným" DEN ZŮČTOVÁNÍ nazvaným příspěvek, že? ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:57
Re: Den zúčtování
Kvík kvík - tak to mám (už) 0:10 ;-)
19. 3. 2013 16:58
Re: Den zúčtování
Vy jste tady zase?Duvod? ;-) Vas je potreba jinde:[odkaz] Pokuste se nam to vysvetlit procpak pohasina vase hvezda?
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:44
Re: Den zúčtování
...á "oblíbená klasika" (lidí co autům moc NErozumí) - auta DĚLIM (jen) podle značky na kapotě :yes: :-)
PS: Jinak MÁ "hvězda" (Citroën C5 V6 3.0 Exclusive v kvalitní kůži Criollo) ta věru NE"pohasíná", jezdí "jedna radost" :yes: ;-)
A co vy - už jste K-O-N-E-Č-N-Ě vymyslel (alespoň jednu dvě) alternativu...? Už to trvá fakt DLOUHO a krom toho že "víte" že C5 V6 3.0 neee, tak co JOoo nějak stále ne a Ne a NEumíte říct.. ;-) ;-)
20. 3. 2013 17:12
Re: Den zúčtování
Vy jim jiste rozumite >:D Jste opravdu jina ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 20:29
Re: Den zúčtování
1. Ano ;-)
2. Já VÍM :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:59
Re: Den zúčtování
VÍM že jsem mimo váš "rozsah" chápání aut (který začíná a končí VW ;-) ), ale vy jste to myslel "nepěkně", takže 0:11 :-)
20. 3. 2013 00:07
Re: Den zúčtování
Tvoje chápání je, žel bohu, omezeno pouze na konec abecedy. To je k pláči. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:09
Re: Den zúčtování
No já narozdíl od vás zvládám (auto)abecedu (víceméně) CELOU ;-)
20. 3. 2013 09:33
Re: Den zúčtování
Ano? Tak proč sem o ní něco nenapíšeš? Tedy nějaké celoroční statistiky.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 10:11
Re: Den zúčtování
To jste asi NEpochopil - jako že narozdíl od vás mám přehled o autíčkách "od A po to VW" - a ráda si popovídám o (skoro) každém z nich.. :-)
20. 3. 2013 13:51
Re: Den zúčtování
Tak se drž tématu, což ti očividně činí velkej problém. Ale vím, když nevíš, tak tam zatáhneš aspoň to, co víš. Co na tom, že je to zcela mimo. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 16:16
Re: Den zúčtování
GRATULUJI - dokonce 2 příspěvky za sebou BEZ urážky "protidiskutujícího" :yes: :-)
Ale taky BEZ čekohokoli o autech.. takže stále NULA ;-)
20. 3. 2013 16:56
Re: Den zúčtování
Proč bych se měl s tebou bavit o autech, když ty o nich nic nevíš? To raději zkusím háčkování/pletení >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:40
Re: Den zúčtování
Ale ty (VAŠE) urážky se přece (zdaleka) NEtýkají (jen) mne - vy tu urážíte napadáte VŠECHNY (kteří "nešílí" z dominantního postavení na trhu a prodejních čísel jednoho "masoVWého výrobce automobilů" :-)
PS: Nebo se k tomuu (textu) "DEN ZŮČTOVÁNÍ" už nehlásíte..? ;-)
Avatar - Kjirka
20. 3. 2013 21:45
Re: Den zúčtování
to je divná úchylka, když mladá holka, místo toho aby honila kluky, hádá se s chlapama o autech. Divný, fakt divný.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:21
Re: Den zúčtování
DÍKY za to "mladá" :-)
PS: Já už "mám uloveno" ;-)
PPS: Ohledně aut mezi lidmi panují (doslova) NEuvěřitelné "pitomosti" - tak se tu a tam snažím "o nápravu" (i když je to spíš DONQUIJOTEský boj s větrnými mlýny - velmi často z toho s VWětrnými mlýny.. :-)
Avatar - Kjirka
21. 3. 2013 00:31
Re: Den zúčtování
no od ženský to zní trochu divně, řek bych.
A stran toho věku, někde jsem čet, že 25
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:41
Re: Den zúčtování
Své DÍKY opravuji na D-Í-K-Y ;-)
PS: Pssst, je to (přísně) TAJNÉ, ale (již) "27+" :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:01
Re: Den zúčtování
Chápu že byste chtěl tetu jako jsem já, ale to fakt SORRY (ani NÁHODOU :-)
Takže 0:12 - napsal vy jste v celé diskuzi alespoň NĚCO ("pořádného") o AUTECH? ;-)
20. 3. 2013 14:00
Re: Den zúčtování
Asi toi nedošlo, že si tě tady vodím, jako loutku na provázku, že? Ty budeš vždycky poskakovat, jak já hvízdnu. To mě baví! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 16:10
Re: Den zúčtování
Jojo, to víte že jo, aneb ZLATÝ VOČI, aneb 0:21 :-)
Avatar - Ham.
19. 3. 2013 01:48
Re: Den zúčtování
Rostoucí pozice v mainstreamu je jasná a dala se čekat, ale neskutečné jsou především prodeje sportovních aut, 911ek, Boxsterů, R8, Aventadorů, Continentalů nebo Gallard, to jsou desetitisíce sporťáků ze všech možných segmentů a to nepočítám nějaké rychlé HB či přemotorované sedany nebo kombi které se sportovními vozy nemají nic společného, ale jen čistokrevné sporťáky.
19. 3. 2013 08:08
Re: Den zúčtování
a teď si probereme kvality nejčtenějšího deníku blesk a nejsledovanější tv nova...
19. 3. 2013 08:09
Re: Den zúčtování
a také x-násobného obchodníka roku lidl a nejnavštěvovanějšího českého filmu babovřesky...
19. 3. 2013 09:40
Re: Den zúčtování
Nechceš přece srovnávat ty nejlevnější komodity, které jsi vyjmenoval, s tím předraženým koncernem? >:D
Avatar - dal
19. 3. 2013 09:42
Re: Den zúčtování
:yes: Největší prodeje u nás má Tesco, nejvíce oblečení prodávají vietnamci, nejvíc zájezdů pořádají BECK a pod. firmy, které pak prodají šunty důchodcům.
19. 3. 2013 11:10
Re: Den zúčtování
Ale prdlačky. Ani nevíš, kdo má u nás nějvětší prodeje. Ty fakt nejdeš brát vážně. >:D

[odkaz]
20. 3. 2013 00:09
Re: Den zúčtování
Vím, že su tu hraješ na dvounulku, ale to tu všichni víme. Nemusíš to připomínat. :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:10
Re: Den zúčtování
NEpořebuji si "hrát" - mám ráda (zajímají mne) auta MNOHA značek - NE jen "jednoho koncernu" - toť souhrn celé diskuze (a ROZDÍL mezi námi :-)
20. 3. 2013 09:34
Re: Den zúčtování
To jde vidět, jak tě to zajímá! >:D

Proto lezeš především do diskuzí o VW. Jak prosté. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 10:09
Re: Den zúčtování
To už jsme "probírali" - chování fanoušků zrovna (a jen) VW a jejich fandějí (ne autům ale) "standardním masově vyráběným modelům" je (doslova) "FASCINUJÍCÍ" :-)
Aneb podívejte se co vše jste "dokázal" napsat VY - pod textem a v diskuzi JEN o "prodejních číslech" jednoho masového výrobce!!! ;-)
20. 3. 2013 13:53
Re: Den zúčtování
Podívej, krásně si se chytila, a já si tady dělám z tebe jen obyčejnou srandu. Od začátku (a psal jsem ti to), že nechápeš pointu, nepochopilas ji doteď. >:D :yes:

Malá nápověda, o tech číslech, to opravdu není. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 16:15
Re: Den zúčtování
"Hezký pokus" - tentokrát (kupodivu) BEZ bodu (ovšem BEZ bodu i na té "O AUTECH" straně.. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 3. 2013 21:33
Srovnání
A jaké výsledky má rendlík group ? >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2013 21:52
Re: Srovnání
...kdybys nebyl guma, tak si to zjistiš...gumo
19. 3. 2013 08:35
Re: Srovnání
Rendlik group: výroba 0 ks prodej 0 ks Tato zpolečnost jako výrobce aut nebyla nalezena. Tumtudmdum. Zkusí někdo další?
Avatar - dal
19. 3. 2013 10:09
Re: Srovnání
Jenom by mne zajímalo kdyby VW udělal motor do F1 jestli by vydržel jet alespoň jedno kolo.
19. 3. 2013 10:42
Re: Srovnání
A tohle myslíš vážně? >:D

Takovouhle reakci, bych neměl odvahu ani veřejně napsat.

PS: Koukni se na Ogiera, jak v první sezóně VW válí.
Avatar - dal
19. 3. 2013 10:46
Re: Srovnání
Myslel, Renault umí dělat spolehlivé motory. Za který tým F1 ten Ogier vlastně jezdí?
19. 3. 2013 11:02
Re: Srovnání
Pokud ti to stále nedošlo a chceš hrát blbého, tak VW v F1 není a výhledově ani nebude. Podle vyjádření vedení, je F1 zbytečně finančně nákladná a její přínos pro marketing sporadický.
VW se orientuje na sporty, ve kterých jezdí auta podobná těm obyčejným. Je třeba první rok ve WRC, výsledky za 3 závody, 3x na bedně, z toho 2x na stupni nejvyšším.

Jo a když ti jde o F1 a spolehlivé motory, koukni se, jak v F1 "válela" ta superspolehlivá Toyota. A ty se zaměř především na to, kolikrát vůbec nedojela.
>:D :yes:
Avatar - dal
19. 3. 2013 11:08
Re: Srovnání
Nákladná samozřejmě je a taky je náročná na Hi-tech a spolehlivost - toho se však VW na rozdíl od Renaultu nedostává. Toyotu jsem nepleť, navážel jsi se do Renaultu.
19. 3. 2013 11:14
Re: Srovnání
Já vím, že ty pro své teorie potřebuješ vypíchnout jen něco a nejlépe to, co se ti hodí.

Fakta jsou taková, že v F1 VW není a v dohledné době nebude, takže je nesmysl o něm vykládat, že neumí postavit spolehlivý motor. Protože, logicky, nejde srovnat.

Například v nenáročnějším vytrvalostním závodě, kde se spolehlivost samozřejmě také potvrzuje, je 24 heures du Mans. Kolikrát že tam vyhrálo Audi? ;-)
Avatar - dal
19. 3. 2013 11:17
Re: Srovnání
Tak se omlouvám, všude kde jsem napsal Tesco patří Kaufland, Lidl.
19. 3. 2013 11:21
Re: Srovnání
Jo a kde je VW, tam mělo být taky něco jiného, že? Ty prostě bavíš už od začátku. Všechno mimo, se nediv, že ti normální lidi nerozumí. >:D :yes:
20. 3. 2013 14:03
Re: Srovnání
Krásná ukázka toho, jak se hned (i pod zjevnou blbost) postavíš do opozice.

Sice naprosto zbytečná a hloupá, ale ty se musíš - shodit - sama. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 16:09
Re: Srovnání
Ale NO TAK - je to prostě 0:20 - to NEokecáte :-)
20. 3. 2013 16:57
Re: Srovnání
A ještě reaguj, ať to každej vidí! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2013 00:43
Re: Srovnání
..že byste se (během jedné diskuze) NEdostal přes 30tku (urážek a invektiv)? ;-)
PS: Nicméně (alespoň) ten JEDEN příspěvek opravdu K VĚCI a O AUTECH - to (snad) "zvládnete" (i vy), nebo? :-)
Avatar - Ham.
19. 3. 2013 11:24
Re: Srovnání
:yes:
Spolehlivost se potvrzuje především ve vytrvalostních závodech.
18. 3. 2013 22:01
Zajímavý podvod
A kolik jich je přihlášených a neprodaných které stojí u Dealerů na placech ????????????????????????????????????
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2013 22:03
Re: Zajímavý podvod
Určitě aspoň 8 mil. >:D
19. 3. 2013 08:40
ROK EMOCÍ
Je poměrně známou věcí, že nejsilnější silniční emoce a jízdní (potenciální) zážitky vzbuzuje pohled na plakát nad pelestí, zejména je-li nazírán úhlem pubertální životní epochy. Zde však máme nyní vskutku dokonalý pohled na to, jak to chodí (nejen s emocemi) ve světě opravdových aut. Tak si utři slzy tapetovacího lepidla ze svých řas a dívej se, jak to chodí ve světě dospělých lidí.

V neposlední řadě doslova šokuje špičkově rozložené modelové porfólio. Od supersportu, od luxusního automobilového ráje po auto evidentně jednou (snad) dosažitelné i pro toho posledního zdejšího plakátového emočního prosťáčka. Doslovnou ódou na radost pak jsou čísla na spodním velikostním patře, vždyť koncernová (mini)trojice atakuje hranici dvě stě tisíc kusů. Ale nejen tam, nejsilnější pozici má Koncern též ve středu pole - subkompakty, kompakty, střední třída. Do toho silná, vyspělá prémie. To je doslovná garážová smršť.

No a pak to přijde, sportovní a luxusní elita světa, emoční garážové orgie. Brada z čísel, z dokonalosti automobilové techniky, z krásy a z luxusu padá i zdejším pověstným jednodušším, intelektuálně jaksi skromnějším diskusním jedincům - Bentley, Lamborghini, kdo by si nevybral?

No jo no, tak jsi jí chytil rovnou do vazu. To víš, koncernem koncernů může být vždy jen jeden. Ty ale poctivě uhlazuj svůj plakát. Je to taková tvá pokračující pohádka o Hloupém Honzovi. Žiješ krásnou dobu, zatím si můžeš dopřát luxus plakátové perspektivy, ovšem na garáž, na to potřebuješ ještě něco jiného, než růžové brýle medvěda Brumly.

BRAVWO - BRAVWO - BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Iv8
19. 3. 2013 09:48
Re: ROK EMOCÍ
Jen by mne zajímalo, zda také udělal 9,3 milionu šťastných uživatelů...
19. 3. 2013 09:53
Re: ROK EMOCÍ
A co chudák Toyota? Zdaleka nevlastní tolik značek. A mám pocit že prodává o pár aut víc, nebo se mýlím?
19. 3. 2013 20:36
Re: ROK EMOCÍ
Myslím že to tak je, má myslím tři nebo čtyři, je jasne že toyot bude na světě vždycky více než skřížených motyk...
Avatar - Iv8
19. 3. 2013 10:05
Re: ROK EMOCÍ
Jen aby nebyl 2013 ROK NEMOCÍ zakoupených "dokonalých" koncernových aut .
Avatar - dal
19. 3. 2013 10:06
Prodej a kvalita
Počty prodaných kusů neříkají nic o kvalitě výrobku jako takového. Spíš jde o šikovnost marketingu. Kvalitních věcí se všeobecně prodává méně než nekvalitních, stačí porovnat supermarkety s malými obchodníky.
Rozbalit vlákno
27
19. 3. 2013 10:09
Re: Prodej a kvalita
Zkus si definovat pojem kvalita. Očividně ti význam tohoto slova uniká. ;-)
Avatar - dal
19. 3. 2013 10:11
Re: Prodej a kvalita
Dobře máš pravdu potraviny z Tesca jsou ty nejlepší.
19. 3. 2013 10:35
Re: Prodej a kvalita
A dle tvé mdlé úvahy, je VW taky nejlevnější, co? >:D

Je to k smíchu.
Avatar - dal
19. 3. 2013 10:48
Re: Prodej a kvalita
Od kdy je Tesco nejlevnější?
19. 3. 2013 11:05
Re: Prodej a kvalita
Od kdy jde o top obchod s tím nejlepším, co můžeš sehnat? >:D
Avatar - dal
19. 3. 2013 11:09
Re: Prodej a kvalita
Pro tebe asi je, když si to myslíš o VW.
19. 3. 2013 11:15
Re: Prodej a kvalita
Kde jsem to napsal? Co se mi to snažíš podsunout? Trapné... 8-s
Avatar - dal
19. 3. 2013 11:22
Re: Prodej a kvalita
Používej hlavu a přečti si tvé reakce. Nic ti nepodsouvám, jen to vyplynulo z tvých odpovědí. Jinak se měj, musím jít něco dělat.
19. 3. 2013 11:28
Re: Prodej a kvalita
Ani si nepřej vědět, co čouhá z těch tvých příspěvků. Nic dobrého to totiž není. Mimoto, ani jsi nebyl schopen oné definice, ke které jsem tě vyzval. A já vím proč.

Jsi tu za šaška. ;-)
19. 3. 2013 16:27
Re: Prodej a kvalita
Za šaška a hloupou ovci jsi tu Ty
19. 3. 2013 16:54
Re: Prodej a kvalita
Vím, že by sis to přál, ale nemohu za to, že zrovna tobě nebylo od pánaboha rozumu naděleno. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:48
Re: Prodej a kvalita
Zkusím spočítat v kolika diskuzních příspěvcích jste "diskutoval o autech" a v kolika.. ;-)
("neutrální" příspěvky nebudu počítat)
Takže (tohle o autech fakt NEbylo): 1 ;-)
20. 3. 2013 00:10
Re: Prodej a kvalita
Zjsiti si něco o panu Odlovi, ať tu nejsi za trapku. ;-)
I když ty jsi za ni ráááda. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:11
Re: Prodej a kvalita
Proč? NEzajímá mne - já JEN sečetla vaše "invektivy" vs. diskuzní přípěvky "o autech" :-)
PS: Zkuste alespoň JEDEN - ať to není "debakl" (to umím slova, CO? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:17
Re: Prodej a kvalita
"Melu" že to je 0:16 (za to "melu" by mohlo být 17, ale "nechme to být"
20. 3. 2013 09:35
Re: Prodej a kvalita
Nechat? Ty to nech být, když nevíš, o co jde. Vůbec, co se do toho se.reš? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 10:06
Re: Prodej a kvalita
Takže "se.reš"? No tak to máme plro tuto diskuzi
JOSSALITOvy "příspěvky o autech" = 0
JOSSALITOvy "invektivy urážky atd." = 18 :yes: ;-)
20. 3. 2013 13:55
Re: Prodej a kvalita
Ty jsi fakt velmi jednoduchá ženská, která díky svým osobním problémům není sto pochopit smysl mých příspěvků. Ale jak říkám, tohle je jen a pouze tvůj boj, já se tu královsky bavím. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 16:13
Re: Prodej a kvalita
BEZVA - i já (se bavím ;-) ) - a je to (za to "jednoduchá ženská") 0:22 :yes: :-)
20. 3. 2013 16:59
Re: Prodej a kvalita
Tak si užij svoji schízu, až budu mít zase náladu, něco napíšu, čekám, že opět budeš skákat jak budu chtít. ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 20:35
Re: Prodej a kvalita
Tak o tom se vám "zdává"? :-)
Ok - UKONČEME to - prodejní výsledky VW Group vás "rozpálily" natolik, že jste vyplodil ca 25 urážek a invektiv vůči ostatním spoludiskutujícím a je asi tak na 99,99% jisté že právě taková (zcela) "okrajová" věc jakou jsou prodejní čísla jednoho s mnoha světových výrobců běžných osobních automobilů (žádné Maserati, žádný Wiesmann, žádné Pagani) vás BEROU víc než technika a jízdní vlastnosti apod. všech ostatních automobilů a -ek - no tak si to "pěkně užíVWejte" a jestli jednou dojdete k tomu že vás začnou zajímat AUTA - tak dejte vědět, "poskočím" radostí a o AUTECH si ráda popovídám.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:48
Re: Prodej a kvalita
Šašek? Tak to máme: 2 :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:50
Re: Prodej a kvalita
Další šašek? Takže 0:5 :-)
19. 3. 2013 18:15
SKUTEČNÁ ČÍSLA
Protože sem nelze vkládat fotky dovolím si odkázat na blog: [odkaz]

Tak kolik se skutečně prodalo Passatů?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2013 23:46
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
...dle názoru některých "takéfandů" aut evidentně stále ještě MÁLO :-)
20. 3. 2013 00:12
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
O čem to tu meleš? >:D

Zaměř se spíš na to, že Passat, ten náš evropský, o jiný nám tu snad ani nejde, je v Evropě NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ střednětřídní vůz.

Jestli tě zajímají čísla v Čajně, asi tě začnu soustrastně obdivovat. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:16
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
No a to je ta "HRŮZA", že automobily jako Honda Accord v Evropě končí a vw Passat 2.0 Tdi je "NEJúspěšnější VŮZ STŘEDNÍ TŘÍDY" - a pak že Evropa není v úpadku... ;-)
PS: Mimochodem americký vůz roku - VELMI POVEDENÝ vůz střední třídy Cadillac ATS (nad kterým lidé jako vy nejspíš "ohrnou nos" a možná ani to ne - mnozí ani nebudou vědět "co to je") si evropský VWrchol "dá (doslova) k svačině" :-)
20. 3. 2013 00:23
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
A priapista >:D
Mě nezajímají čísla prodejů v Číně! Já bych rád věděl kolik se opravdu prodalO těch aktuálních Passatů. 1,3 milionu to určitě nebylo! ;-)
Počítat do jedné skupiny současný Passat + B2 + B5 + auto z podvozkovou platformu Rapidu... nezlob se na mě ale to je zásadní neznalost nebo úmyslná lež.
Už vidím jak by si tu štěkal kdyby například sečetla Kylie polovinu portfolia Citroenu a tvrdila nám, že jde o jeden model.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:35
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Ano - to "sdílení" názvů u technicky ZCELA odlišných modelů (a sčítání různých generací jednoho modelů atp.) je pro VW Group (bohužel) celkem "typické" :-|
..a lepší to už asi NEbude.. ;-)
20. 3. 2013 00:37
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Ona už by to asi nebyla taková senzace do titulku.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:41
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
..třeba už redakce připavuje STEJNĚ "oslavné" přehledy o prodejích GM, Toyota... ;-)
20. 3. 2013 00:42
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Takové vtípky si schovejte na apríl ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 00:45
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Ok, tak (už skoro) "za týden" nashle (a teď dobrou :-)
20. 3. 2013 01:06
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Dobrou noc a pokud máte problém s usínáním tak doporučuji počítat Passaty ;-) Zítra dejte vědět kolik jich bylo >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2013 06:04
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
:-)
PS: Ham. se docela "VYTÁHL", že? :yes: ;-)
20. 3. 2013 09:37
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
A proč jsi to nenapsal rovnou panu Vaverkovi, že ti to tak vadí? >:D
20. 3. 2013 11:18
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Protože už jsem prostřednictvím mailu kontaktoval acz 2x a bez odpovědi... či-li odpovědi bych se nejspíš nedočkal.
Avatar - Ham.
20. 3. 2013 01:55
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Tady máš kolik se vyrobilo passatú (784 tis.)
[odkaz]
tady máš co se všechno vyrábí pod názvem passat
[odkaz]
tady máš kolik se celosvětově prodalo passatu za 1-11 (692 tis.), celoroční čísla teprve budou
[odkaz]
20. 3. 2013 02:13
Re: SKUTEČNÁ ČÍSLA
Velké díky! Naprosto vyčerpávající odpověď a materiály rovněž naprosto vyčerpávající a obsáhlé do takové míry, že si je prostuduji až odpoledne. A po té je přihodím na blog. Každopádně budu-li věřit tomu co píšeš, tak to jen potvrzuje, že těch Passatů skutečně nebylo 1,3 miliónu.

692 000 kusů za jedenáct měsíců to máme v průměru 62 909 za měsíc tedy za dvanáct měsíců to máme 754 909 Passatů. (jistě údaj je čistě orientační, ale nebude vzdálený realitě).

Ještě jednou díky za materiál :yes: :yes: :yes: