Koncern Volkswagen v roce 2012 opět pokořil metu 9 milionů vyrobených aut. K výsledku významnou mírou přispěl nejen růst Volkswagenu, ale i české Škoda Auto.
..že byste se (během jedné diskuze) NEdostal přes 30tku (urážek a invektiv)? ;-)
PS: Nicméně (alespoň) ten JEDEN příspěvek opravdu K VĚCI a O AUTECH - to (snad) "zvládnete" (i vy), nebo? :-)
Ale ty (VAŠE) urážky se přece (zdaleka) NEtýkají (jen) mne - vy tu urážíte napadáte VŠECHNY (kteří "nešílí" z dominantního postavení na trhu a prodejních čísel jednoho "masoVWého výrobce automobilů" :-)
PS: Nebo se k tomuu (textu) "DEN ZŮČTOVÁNÍ" už nehlásíte..? ;-)
"Vykvákat"? Kolik že to (už) je? 0:26 ;-)
PS: Po přečtení vašeho "DEN ZŮČTOVÁNÍ" (18.3. 21:01) začínajícího slovy: "Tak to pánové (tedy spíš DĚTI) máme.. kdy na následujících 14ti řádcích neděláte nic jiného než "blahem šílíte" z prodejů TUCTOVÝCH automobilů typu VW Fox, Polo či Beatle - holt člověka napadne že jste o skvostech typu Ferrari LaFerrari, Lyonherart K Coupe, Bristol Fighter T, Pagani Huayra, Koenigsegg Agera atd. NIKDY NEslyšel (nebo jen o "normálních" vozech jako je třeba Corvette - prostě o vozech o kterých "snít" nebo třeba i "šílet" MÁ (dává) smysl :-)
DÍKY za to "mladá" :-)
PS: Já už "mám uloveno" ;-)
PPS: Ohledně aut mezi lidmi panují (doslova) NEuvěřitelné "pitomosti" - tak se tu a tam snažím "o nápravu" (i když je to spíš DONQUIJOTEský boj s větrnými mlýny - velmi často z toho s VWětrnými mlýny.. :-)
Tak o tom se vám "zdává"? :-)
Ok - UKONČEME to - prodejní výsledky VW Group vás "rozpálily" natolik, že jste vyplodil ca 25 urážek a invektiv vůči ostatním spoludiskutujícím a je asi tak na 99,99% jisté že právě taková (zcela) "okrajová" věc jakou jsou prodejní čísla jednoho s mnoha světových výrobců běžných osobních automobilů (žádné Maserati, žádný Wiesmann, žádné Pagani) vás BEROU víc než technika a jízdní vlastnosti apod. všech ostatních automobilů a -ek - no tak si to "pěkně užíVWejte" a jestli jednou dojdete k tomu že vás začnou zajímat AUTA - tak dejte vědět, "poskočím" radostí a o AUTECH si ráda popovídám.. ;-)
Ty jsi fakt velmi jednoduchá ženská, která díky svým osobním problémům není sto pochopit smysl mých příspěvků. Ale jak říkám, tohle je jen a pouze tvůj boj, já se tu královsky bavím. >:D:yes:
Podívej, krásně si se chytila, a já si tady dělám z tebe jen obyčejnou srandu. Od začátku (a psal jsem ti to), že nechápeš pointu, nepochopilas ji doteď. >:D:yes:
Malá nápověda, o tech číslech, to opravdu není. ;-)
Tak se drž tématu, což ti očividně činí velkej problém. Ale vím, když nevíš, tak tam zatáhneš aspoň to, co víš. Co na tom, že je to zcela mimo. >:D:yes:
Jako že "sem patří" JEN (jako vy) urážet a napadat ostatní? ;-)
Tak to já raději zmíním (třeba) ten Lexus.. :-)
Takže to SHRNEME a "zarovnáme" na 0:20? ;-)
To už jsme "probírali" - chování fanoušků zrovna (a jen) VW a jejich fandějí (ne autům ale) "standardním masově vyráběným modelům" je (doslova) "FASCINUJÍCÍ" :-)
Aneb podívejte se co vše jste "dokázal" napsat VY - pod textem a v diskuzi JEN o "prodejních číslech" jednoho masového výrobce!!! ;-)
Velké díky! Naprosto vyčerpávající odpověď a materiály rovněž naprosto vyčerpávající a obsáhlé do takové míry, že si je prostuduji až odpoledne. A po té je přihodím na blog. Každopádně budu-li věřit tomu co píšeš, tak to jen potvrzuje, že těch Passatů skutečně nebylo 1,3 miliónu.
692 000 kusů za jedenáct měsíců to máme v průměru 62 909 za měsíc tedy za dvanáct měsíců to máme 754 909 Passatů. (jistě údaj je čistě orientační, ale nebude vzdálený realitě).
Tady máš kolik se vyrobilo passatú (784 tis.)
[odkaz]
tady máš co se všechno vyrábí pod názvem passat
[odkaz]
tady máš kolik se celosvětově prodalo passatu za 1-11 (692 tis.), celoroční čísla teprve budou
[odkaz]
Ano - to "sdílení" názvů u technicky ZCELA odlišných modelů (a sčítání různých generací jednoho modelů atp.) je pro VW Group (bohužel) celkem "typické" :-|
..a lepší to už asi NEbude.. ;-)
A priapista >:D
Mě nezajímají čísla prodejů v Číně! Já bych rád věděl kolik se opravdu prodalO těch aktuálních Passatů. 1,3 milionu to určitě nebylo! ;-)
Počítat do jedné skupiny současný Passat + B2 + B5 + auto z podvozkovou platformu Rapidu... nezlob se na mě ale to je zásadní neznalost nebo úmyslná lež.
Už vidím jak by si tu štěkal kdyby například sečetla Kylie polovinu portfolia Citroenu a tvrdila nám, že jde o jeden model.
Aha, takže ODTUD "vane vítr" - ok :-| ¨
Nemám NIC proti lidem kteří si "mohou dovolit" maximálně (např.) Citroën C1 (nebo Renault Thalia - nebo co je zrovna nejlevnější - přiznávám že NEvím..), ale PROČ "šílet nadšením" že zrovna JEDNOHO z cenově dostupných modelů se prodalo TOLIK a proč takový "oslaVWný" příspěvek nazývat "DEN ZŮČTOVÁNÍ" ;-)
No a to je ta "HRŮZA", že automobily jako Honda Accord v Evropě končí a vw Passat 2.0 Tdi je "NEJúspěšnější VŮZ STŘEDNÍ TŘÍDY" - a pak že Evropa není v úpadku... ;-)
PS: Mimochodem americký vůz roku - VELMI POVEDENÝ vůz střední třídy Cadillac ATS (nad kterým lidé jako vy nejspíš "ohrnou nos" a možná ani to ne - mnozí ani nebudou vědět "co to je") si evropský VWrchol "dá (doslova) k svačině" :-)
Proč? NEzajímá mne - já JEN sečetla vaše "invektivy" vs. diskuzní přípěvky "o autech" :-)
PS: Zkuste alespoň JEDEN - ať to není "debakl" (to umím slova, CO? ;-)
Až budeš natolik uvědomělá, tak možná začneš lidem, co si nic jiného, než ten šunotvý Fox, dovolit nemohou, kupovat auta za svý. Do tý doby drž rypák. :-!
Myslela jsem že mimóza je "rostlina s listy citlivými na dotek" (a ne opravdu POVEDENÝ vůz vyšší střední - Lexus GS 450h), ale to nic, hlavně že známe skóre = 0:14 :-)
Chápu že byste chtěl tetu jako jsem já, ale to fakt SORRY (ani NÁHODOU :-)
Takže 0:12 - napsal vy jste v celé diskuzi alespoň NĚCO ("pořádného") o AUTECH? ;-)
Zkusím spočítat v kolika diskuzních příspěvcích jste "diskutoval o autech" a v kolika.. ;-)
("neutrální" příspěvky nebudu počítat)
Takže (tohle o autech fakt NEbylo): 1 ;-)
...á "oblíbená klasika" (lidí co autům moc NErozumí) - auta DĚLIM (jen) podle značky na kapotě :yes::-)
PS: Jinak MÁ "hvězda" (Citroën C5 V6 3.0 Exclusive v kvalitní kůži Criollo) ta věru NE"pohasíná", jezdí "jedna radost" :yes:;-)
A co vy - už jste K-O-N-E-Č-N-Ě vymyslel (alespoň jednu dvě) alternativu...? Už to trvá fakt DLOUHO a krom toho že "víte" že C5 V6 3.0 neee, tak co JOoo nějak stále ne a Ne a NEumíte říct.. ;-);-)
Určitě bych NEpoužila slovo "jančíte" - nicméně to MASOVWÉ šílenství fanděná běžné značce ("normálního") fanouška(-nynku) do aut opravdu docela "fascinuje" - to máte PRAVDU :-)
PS: Nějak si nedovedu představit podobné "jančení" z modelů Toyota, GM apod. - z "masovek" tohle dělají opravdu JEN fandové Volkswagen Group ;-)
No ale mne NEzajímá... Citroën C1, nýbrž pouze C5 s motory V6 (případně C6 - byť pro mne samotnou byla trošičku "velká") - prostě to co TOHLE auto přesně je/má/dává. No a když to NEbude mít v nabídce Citroën (ne moc ráda - v servisu jsou "velmi vstřícní"/flexibilní) budu "totéž" holt hledat jinde.. ;-)
PS: Už jsem tu zmínila že se tak trochu "připravuji" že budu možná "muset" sáhnout po vozu o třídu výš...
...kde se mi třeba moc Moc MOC líbil Lexus GS 450h :yes::yes::yes::-)
Tak "vůůůůbec" říkáte? Ten styl je mi nějaký POVĚDOMÝ ;-)
PS: A jestli se vám (jednou) podaří zbavit toho vwOOdOO prokletí (a budete chtít pokecat o AUTECH) dejte (klidně) vědět.. :-)
Ani si nepřej vědět, co čouhá z těch tvých příspěvků. Nic dobrého to totiž není. Mimoto, ani jsi nebyl schopen oné definice, ke které jsem tě vyzval. A já vím proč.
Já vím, že ty pro své teorie potřebuješ vypíchnout jen něco a nejlépe to, co se ti hodí.
Fakta jsou taková, že v F1 VW není a v dohledné době nebude, takže je nesmysl o něm vykládat, že neumí postavit spolehlivý motor. Protože, logicky, nejde srovnat.
Například v nenáročnějším vytrvalostním závodě, kde se spolehlivost samozřejmě také potvrzuje, je 24 heures du Mans. Kolikrát že tam vyhrálo Audi? ;-)
Nákladná samozřejmě je a taky je náročná na Hi-tech a spolehlivost - toho se však VW na rozdíl od Renaultu nedostává. Toyotu jsem nepleť, navážel jsi se do Renaultu.
Pokud ti to stále nedošlo a chceš hrát blbého, tak VW v F1 není a výhledově ani nebude. Podle vyjádření vedení, je F1 zbytečně finančně nákladná a její přínos pro marketing sporadický.
VW se orientuje na sporty, ve kterých jezdí auta podobná těm obyčejným. Je třeba první rok ve WRC, výsledky za 3 závody, 3x na bedně, z toho 2x na stupni nejvyšším.
Jo a když ti jde o F1 a spolehlivé motory, koukni se, jak v F1 "válela" ta superspolehlivá Toyota. A ty se zaměř především na to, kolikrát vůbec nedojela.
>:D:yes:
Psal článek nepsal není podstatné. Pasoval jsi se do role vysvětlovače "ďetem". Vysvětluj. Nebuď osobní neplácej blbosti o cizích garážích do kterých nevidíš, ale prostě z pohledu velkého koncernového fandy a znalce VW nám zde vysvětli jak je to s těmi 1.3mil Passatu. Možná by si místní "děti" ještě mohli myslet že jde o ten zbožšťelý poslední model. A my bychom nechtěli předávat zavádějící informace.
O čem to proboha zase meleš? Já ten článek nepsal, o Passatu jsem napsal, že září i ve své fl verzi, čímž jsem myslel naši verzi, co se tu prodává a stále je nejlépe prodávaným vozem střední třídy v Evropě.
Už jsi to konečně pochopil? Nebo pořád nic? >:D
PS: A k tomu Fordu, hádej, proč jsem tam dal ten smajlík, hááádej. >:D
Ja do titulku článku nevypíchl ten počet Passatu. Nicméně ty jsi se rozhodl jako první zde vykládat úspěchy jednotlivých modelů a poučovat místní "děti" tak jsem byl zvědav jak se jako dospělý postavíš k dotazy. A kupodivu nepřesvědčil jsi mne o ničem. Dokonce ani zbožné přání aby se Ford pokazil ti nevyšlo, holt dneska nemáš svůj den.
Chápu, Ford se pokazil, přesedlal jsi na něco lepšího. >:D
PS: Znovu, tohle není o nějakých technických řešeních, nepsal jsem o tom, ale komentoval jsem jen a pouze prodejní čísla. Na to se zaměř, na to reaguj, zkoušet stočit diskuzi jiným směrem, je od tebe docela komické. ;-)
Počty prodaných kusů neříkají nic o kvalitě výrobku jako takového. Spíš jde o šikovnost marketingu. Kvalitních věcí se všeobecně prodává méně než nekvalitních, stačí porovnat supermarkety s malými obchodníky.
Nad čím se bavíš je mi srdečně jedno. Mně baví že nedokážeš odpovědět na jednoduchou otázku. Btw. momentálně jsem na cestách s Peugeotem a v garáži mám Volvo. Ale neber si to tak, je to jen jedna z mnoha věcí kterou nemůžeš vědět. ;-)
:yes: Největší prodeje u nás má Tesco, nejvíce oblečení prodávají vietnamci, nejvíc zájezdů pořádají BECK a pod. firmy, které pak prodají šunty důchodcům.
Ty máš Forda zaparkovanýho v garáži i ve svý hlavě, zajímavé, že místo toho, abys okomentoval bonbónek Fiestu ST, tak velzeš do diskuze o VW. Nějaká forma sebemrskačství? >:D:yes:
Jsem rád že jsi uvolnil svůj přetlak a doufám že je ti mnohem lépe. Ovšem zapomněl jsi jako oddaný znalec koncernu vysvětlit místním "dětem" jak to je s tím co vše se skrývá pod 1.3mil prodaných Passatu.
Je poměrně známou věcí, že nejsilnější silniční emoce a jízdní (potenciální) zážitky vzbuzuje pohled na plakát nad pelestí, zejména je-li nazírán úhlem pubertální životní epochy. Zde však máme nyní vskutku dokonalý pohled na to, jak to chodí (nejen s emocemi) ve světě opravdových aut. Tak si utři slzy tapetovacího lepidla ze svých řas a dívej se, jak to chodí ve světě dospělých lidí.
V neposlední řadě doslova šokuje špičkově rozložené modelové porfólio. Od supersportu, od luxusního automobilového ráje po auto evidentně jednou (snad) dosažitelné i pro toho posledního zdejšího plakátového emočního prosťáčka. Doslovnou ódou na radost pak jsou čísla na spodním velikostním patře, vždyť koncernová (mini)trojice atakuje hranici dvě stě tisíc kusů. Ale nejen tam, nejsilnější pozici má Koncern též ve středu pole - subkompakty, kompakty, střední třída. Do toho silná, vyspělá prémie. To je doslovná garážová smršť.
No a pak to přijde, sportovní a luxusní elita světa, emoční garážové orgie. Brada z čísel, z dokonalosti automobilové techniky, z krásy a z luxusu padá i zdejším pověstným jednodušším, intelektuálně jaksi skromnějším diskusním jedincům - Bentley, Lamborghini, kdo by si nevybral?
No jo no, tak jsi jí chytil rovnou do vazu. To víš, koncernem koncernů může být vždy jen jeden. Ty ale poctivě uhlazuj svůj plakát. Je to taková tvá pokračující pohádka o Hloupém Honzovi. Žiješ krásnou dobu, zatím si můžeš dopřát luxus plakátové perspektivy, ovšem na garáž, na to potřebuješ ještě něco jiného, než růžové brýle medvěda Brumly.
Super příspěvek! Být blázen do aut, která mají duši, je v pořádku (klasikou je Jamesův komentář v Top Gearu, kde porovnávali ojetou Alfu s dvěma německýma ojetinama: "Takže nejhorší auto je vlastně nejlepší - a touto bombou se loučíme" >:D )
Ty bez duše mohou vyplňovat firemní flotily (pro jízdu z bodu A do bodu B), a tudíž mít neskutečná prodejní čísla, ale rozplývat se nad nimi může snad jen GTI a pár jemu podobných ;-)
Rostoucí pozice v mainstreamu je jasná a dala se čekat, ale neskutečné jsou především prodeje sportovních aut, 911ek, Boxsterů, R8, Aventadorů, Continentalů nebo Gallard, to jsou desetitisíce sporťáků ze všech možných segmentů a to nepočítám nějaké rychlé HB či přemotorované sedany nebo kombi které se sportovními vozy nemají nic společného, ale jen čistokrevné sporťáky.
Také si moc "nevážím" těch co "táhnou s (největším) stádem" = kupují si to co "VWšichni ostatní", ale "OSEL S MINDRÁKEM" bych vám NEříkala - to mi příjde snad "až příliš" :-)
..evidetně to NEvíte, ale tady NEjste na "fanouškoVWském blogu" pro fanoušky tuctových konstrukčních řešení.. :-)
..tady jste na serveru pro FANOUŠKY AUT = je "v pořádku" když nějaký diskutér napíše že vw Fox je "křáp" (a je trochu "na hlavu" když někdo "křepčí nadšením že se takového ŠUNTu prodalo takové množství" - už jste se "zorientoval"? ;-)
Fanoušek(-nynka) automobilů a "blázen (jen) do VW" - to NEjsou synonyma :-)
PS: Ten "blázen" není myšlen nějak "zle" - ale zatímco když někdo "šílí" do Ferrari, ASTONů, LOTUSů (Kimi byl o víkendu SKVĚLÝ, že?) atd. atp., tak mi to příjde "normální" a "fajn" a vůbec, když někdo jako VRCHOL mezi automobily má Volkswagen, tak... ;-)
Ještě jsi nám pro úplnost měl vypíchnout co všechno se vešlo pod položku Passat, aby si místní "ďeti" udělali přehled o progresivní technice VW. Protože proti některým z těhle špičkových produktu je kus trubky v nejmodernější VW platformě v podstatě faux pas se švábem na ubrusu v Hiltonu.
Tak to tady pánové (tedy spíše děti) máme. Výsledky onoho nenáviděného koncernu. Po prolétnutí článku si dovolím vypíchnout několik zajímavých čísel. Vím, že tímto si mnozí zdejší fiškusové a samozvaní proroci neúspěchu jistých modelů, vykoušou poslední zbytky nehtů, ale já popíšu jen realitu.
Jo, jsi pošahaný.... :-! na to dostaneš určitě už důchod.... >:-[]:-!
Tak to tady pánové (tedy spíše děti) máme. Výsledky onoho nenáviděného koncernu. Po prolétnutí článku si dovolím vypíchnout několik zajímavých čísel. Vím, že tímto si mnozí zdejší fiškusové a samozvaní proroci neúspěchu jistých modelů, vykoušou poslední zbytky nehtů, ale já popíšu jen realitu.
Začnu od těch nejmenších. Autíčka NSF se ukázaly, jako velmi dobře postavené a cílovou skupinu oslovující vozítka. Mé střízlivé odhady, které jsem tu někdy před rokem napsal se držely pod 180 tis kusy. Výsledek NSF za celý rok - 204 611 ks. Není třeba nic dodávat.
Zdejšími "diskutéry" vysmívaný, "neúspěšný" VW Fox s téměř 198 tis. kusy, mnohým sebere poslední zbytky diskuzního sebevědomí.
Audi, se svou "předraženou" A1 dosáhlo na rekordních 123 tis. kusů. Srovnejme se zaměřením obdobnou AR Mito, která nedosáhla ani na třetinu.
Polo má na kontě úctyhodných 711 tis. kusů, není se čemu divit, jde o povedený vůz.
Dále třeba zatleskat Beetlu, necelých 108 tis. kusů ukazuje, že se VW dokonale trefil.
A některé modely už další komentář ani nepotřebují, Passat je jasně zářící hvězdou i ve svém "faceliftu", Golf neochvějnou evropskou jedničkou. :-!:yes:
tak, tak - velkaa pochvala.
...len, hmmm...ako by som to povedal - nejako mi tam nesedia nejaké údaje pri Audi:
len tak medzi rečou s jedným vyššie postaveným menežérom Audi som sa dozvedel, už ale neviem v ktorom presne roku-ale asi 2007-že najpredávanejší model je už A6 - no a tu podľa týchto údajov A6 nikdy A4 neprekonala...
A druhá vec - posledné roky Audi stále rástlo - a tu v roku 2009 je pokles o kilecko... ;-\
tak neviem, ci som zaciatok roku 2010 prespal, alebo co, ale nikde som to nezaznamenal... :-!
kuaa, toto malo byt vlakno ku GTImu...-prepracovanost...pardoooon.
Octavia hned za Tiguanem jako nejprodávanější koncernové auto mimo VW, hodně slušné. :yes: ...Ale i kritizovaná Fabia si vede dobře, u Superbu mě zaujal ten obrovský nárůst prodejů v druhé generaci.
A také Phaeton v posledních letech prodeje zdvojnásobil, "útok" na Čínu byl zjevně úspěšný.
Velká pochvala za článek, za přehledné tabulky a samozřejmě za to, že snad už i ten poslední zdejší prosťáček pochopí, že modelové rozpětí koncernu Volkswagen opravdu nemá chybu. Třídy, segmenty, subtřídy a subsegmenty jsou vykrývané se soustředěností hráče pokeru.