Kratší Scénic je jen o 15 tisíc levnější než pětimístný Grand Scénic. Současně má ale ceny o 20 tisíc vyšší než Megane Grandtour. Výbava však cenový odstup zcela kompenzuje. Volba je na vás.
Tak tohle je velice pěkná cenová nabídka za prostorné, užitěčné a moderní auto. jediná věc ke které bych měl výhrady je středově řešená digitální palubní deska...
Vadí mi keď mám prístrojku mimo zorné pole. Už om to vyzkúšal vo viacerých autáh a vážne mi o nesedí. Podla mňa to tak trochu odvádza pozornosť vodiča od toho o je pred ním. ;-)
Kde mimo? Pri šoférovaní pozerám priamo pred seba, sklopiť zrak o pár stupňov dolu na prístroje odvádza moju pozornosť menej ako preostriť a presunúť zrak až pod volant... mrknúť na rýchlomer a pozerať ďalej na cestu trvá v Scenicu o okamih kratšie ako v autach s klasickou palubkou.
To tvrdíš ty a iste ide aj o zvyk. Mne to ale nesedí. Keby to bolo skutočne čímkoľvek výhodnejšie, používa to dnes drtiá väčšina aut. A tak tomu nie je... ;-)
Jo a pokud jsou ty budíky oplácané chromem jak u Yetiho, tak to nemá chybu. Jinak Yety se hodně povedl. Jen nechápu proč ve Škodovce musej do auta této kategorie naplácat do interiéru tolik blejskavic. To se snad hodí na veterána nebo Rolsa.
Musím tedy říct, že Renault začíná prodávat své auta s velice bohatou výbavou. Zadní parkovací senzory, protisluneční záclonky na oknech u druhé řady již v Expression, tak to je skvělé. Jenom nevím pro co bych se měl rozhodnout Megane kombi či Scénic?
Scenic alebo Grand Scenic? Ja mám pred očami druhý menovaný model, ale čo sa týka využiteľnosti, variability, priestoru aj pohodlia, bral by som aj krátky Scenic pred Meganom.
Vieš čo, teraz mám 60 kW v krátkom 5-miestnom modeli, a musím povedať, že to vcelku stačí. Krotím sa akurát na diaľnici, 130 ide vpohode, ale už si viac vypýta, ideál je tak okolo 110-120, to je tak za 6,5 litra.
Nový Grand zas nebude o toľko ťažší a nárast výkonu o 18 kW a jeden kvalt navyše musí byť cítiť...
Ideál aj pri pomere úžutok/cena, aj výkony/prevádzkové náklady... ;-)
U MPV s vyšším posezem je toto řešení ideální. Přece jen musíš při klasickém řešení s budíky pod volantem víc sklánět hlavu. Proto se také nejvíc používá u MPV.
Centralni palubka ma smysl jedine tehdy, pokud se to auto prodava do zemi s levostrannym i pravostrannym provozem, Usetri se tim par dolaru. Rendlik ale do zemi s levostrannym provozem moc aut nevyveze. Proc tam tedy strasi takova zrudnost?
To som už kdesi počul...
"Ak ho miluješ, niet čo riešiť...."
ktovie, možno sa nám zakrátko Ada pochváli novým prírastkom v rodine - novučičkou srdcovkou menom Thalia v garáži.... :-);-)
Jsi velkorysý parde,ale hned Ádovi nadělit klenot nabídky :-! ...Nevím nevím,jestli tu bohatozu nadílku rozdýchá ...Přece jen s tím komfortem opatrně ... >:-[]