Podle nejčerstvějších informací z Ameriky se u elektromobilů s prodlouženým dojezdem koncernu GM chystá poměrně významná technická změna, týkající se asistenčního spalovacího motoru.
spis at se zameri na neco jinyho,myslim ze prodeje techto vozu v USA davaji jasny impuls ze by meli pomalu ale jiste tento druh pohonu opoustet....pracky nikdo nechce >:D
A ten Tvůj je ze všech nejlepší. Informační hodnota 0, názor 0. Bravo.
Dle mého názoru je Ampera/Volt k ničemu, nepovedený hybrid, kterého prodeje jsou v USA tlačeny silou vůle a podporou americké vlády, v Evropě je to prodejní propadák.
Mít na něco názor je luxus. Názory chudých,nebo bezmocných nikoho nezajímají. Aby měl člověk nárok na názor a mělo to význam,musí být bohatý a mocný >:-[]
k úsporným autům je snížení hmotnosti a jízdních odporů. Obrovské těžké mrchy narvané bateriemi a ještě táhnoucí těžký spalovací motor jen jako zátěž pro občasné použití, to je už logicky nesmysl. Když elektromobil, tak bez pomocného spalovacího motoru, pouze s bateriemi, přísně aerodynamickou karoserií a lehkou pevnou konstrukcí. Takové vozidlo potom může smysluplně fungovat jako městské a příměstské auto. Třítunový tank jen s těží táhnoucí sám sebe, to je naprostý technický i ekonomický nesmysl.
Smysl mělo EV1, proto se ho mocní ulekli a přes odpor majitelů pro jistotu všechny exempláře zničili. Dojezd v poslední generaci až 250 kilometrů na nabití, to je víc než nabízí dnešní "supermoderní" elektromobily. Trochu zrevidovat tuhle koncepci, použít moderní nano baterie a není potřeba nic nového vymýšlet:
[odkaz]
Kam ta automobilová technika spěje? Jak tak koukám, tak za chvilku bude normální mít ve voze jednoválec plněný turbem...
GM patří mezi výrobce automobilů, které mám nejraději, ale v životě by mě nenapadlo, že gm bude montovat 3 válce.
To už se děte vážně bodnout jezdit s motorama do sekačky.