Podle nejčerstvějších informací z Ameriky se u elektromobilů s prodlouženým dojezdem koncernu GM chystá poměrně významná technická změna, týkající se asistenčního spalovacího motoru.
Kam ta automobilová technika spěje? Jak tak koukám, tak za chvilku bude normální mít ve voze jednoválec plněný turbem...
GM patří mezi výrobce automobilů, které mám nejraději, ale v životě by mě nenapadlo, že gm bude montovat 3 válce.
To už se děte vážně bodnout jezdit s motorama do sekačky.
k úsporným autům je snížení hmotnosti a jízdních odporů. Obrovské těžké mrchy narvané bateriemi a ještě táhnoucí těžký spalovací motor jen jako zátěž pro občasné použití, to je už logicky nesmysl. Když elektromobil, tak bez pomocného spalovacího motoru, pouze s bateriemi, přísně aerodynamickou karoserií a lehkou pevnou konstrukcí. Takové vozidlo potom může smysluplně fungovat jako městské a příměstské auto. Třítunový tank jen s těží táhnoucí sám sebe, to je naprostý technický i ekonomický nesmysl.
Smysl mělo EV1, proto se ho mocní ulekli a přes odpor majitelů pro jistotu všechny exempláře zničili. Dojezd v poslední generaci až 250 kilometrů na nabití, to je víc než nabízí dnešní "supermoderní" elektromobily. Trochu zrevidovat tuhle koncepci, použít moderní nano baterie a není potřeba nic nového vymýšlet:
[odkaz]
Mít na něco názor je luxus. Názory chudých,nebo bezmocných nikoho nezajímají. Aby měl člověk nárok na názor a mělo to význam,musí být bohatý a mocný >:-[]
A ten Tvůj je ze všech nejlepší. Informační hodnota 0, názor 0. Bravo.
Dle mého názoru je Ampera/Volt k ničemu, nepovedený hybrid, kterého prodeje jsou v USA tlačeny silou vůle a podporou americké vlády, v Evropě je to prodejní propadák.
spis at se zameri na neco jinyho,myslim ze prodeje techto vozu v USA davaji jasny impuls ze by meli pomalu ale jiste tento druh pohonu opoustet....pracky nikdo nechce >:D