Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spotřeba?
| 20. 3. 2013 14:21
Benzínový třílitrový šestiválec s automatem - komb. spotřeba 7,7 litru. >:D >:D >:D
Spotřeba?
| 20. 3. 2013 14:40
Pokud budou jezdit podle predpisu, budou jezdit mezi 8-9L, to na ten vykon docela jde ;-)
Avatar - WinDiesel
Spotřeba?
| 20. 3. 2013 16:46
Hihi, pokud budes jezdit jako eko-pako, 8-9 litru. Pokud vytezis potencial, a proto snad BMW kupujes, 14 litru cerstve namereno. Pohadky o 8-9 litrch si ponechej pro deti na vecer :-)
Spotřeba?
| 20. 3. 2013 19:38
čtyři měsíce jsem s tím motorem, se stejnou převodovkou jezdil za 9,5 litru ale já jsem věru prase za volantem. automat ve skutečnosti spotřebu snižuje, nezvyšuje.
Avatar - Kjirka
Spotřeba?
| 20. 3. 2013 20:55
měl jsem půjčený trojkový kupátko 335i a jezdil jsem (taky jako prase) za 20 litrů ! Teoreticky se s tím za těch 8 litrů jezdit dá, ale to pak budu jezdit opravdu jako ekopako a nepotřebuju přes 300 koní.
Spotřeba?
| 20. 3. 2013 22:17
Ad jedna, ty jsi měl půjčené auto se starším motorem a s šestistupňovou převodovkou. Ad dvě, jestli dokážeš jezdit dlouhodobě v provozu za 20 litrů, potom tě obdivuju.
Ad tři, přečti si nějaké testy, všechny se shodují v tom, že s novou 335i se dá naprosto bez problémů jezdit za 8,5 litru.
Avatar - Kjirka
Spotřeba?
| 21. 3. 2013 19:25
my se známe, že víš, co jsem měl půjčený ? Samozřejmě, že nebudu jezdit za 20, ale jen skutečnost, že vůbec nebylo obtížný toho dosáhnout mě dost zneklidnila. A neměli byste tady tolik číst ty testy. Blbne to hlavu a k ničemu to moc nevede.
Spotřeba?
| 22. 3. 2013 07:19
Truhlíku. Kupé s osmistupňovou převodovkou bude k mání až letos v létě. S čím souvisí i to, že jsi měl bi-turbo, ne nový motor s jedním turbem, který je o něco úspornější. Ano, krátkodobě jsi mohl dosáhnout spotřeby 20 na sto, ale dlouhodobě bys to prostě nezvládnul. A já testy sice čtu, nicméně osobní zkušenost, ne jen víkendová:-) mi nechybí.
Avatar - Kjirka
Spotřeba?
| 22. 3. 2013 08:08
tak to je dobře, že máš ty zkušenosti. Já mám teprve asi 25. auto, tak se rozkoukávám. A měl jsem zato, že ten automat v kupátku, s kterým jsem jezdil, měl 7 kvaltů a ne šest. To jsem měl především na mysli. Jinak na rovinu, já jezdím téměř výhradně s naftovýma autama a když přesednu do benzínu, je to pro mě šok. Zcela nepochybně má BMW nejúspornější motory současnosti, nicméně i tak, při nešetrným zacházení to tam teče, jak do *. To ale není chyba toho auta. S těma dvaceti litrama máš samozřejmě taky pravdu, auto jsem měl v ruce proto, abych vyzkoušel extrémní možnosti, takže není řeč o normálním provozu. I tak ale, protože mám ve zvyku rychlejší jízdu nevěřím, že bych se do deseti litrů vešel.
Spotřeba?
| 22. 3. 2013 15:34
jak vypadala řadící páka toho kupé co jsi řídil? jaký to byl rok výroby?
i kdyby to byla dvouspojka /DKG/ měla by horší vliv na spotřebu ne současný ZF.
Avatar - bigsoul
Spotřeba?
| 21. 3. 2013 07:34
Tych 8-9 litrov dosiahnes aj bez toho, aby si jazdil ako Eco pako!!! Staci, len nevitacat kazdu chyvilu motor a jazdit normalne. Ako Eco pako tam dosiahnes tych 7,7 litra!!!

Jeden z najlepsich motorv na trhu v pomere vykon/spotreba!!!
tesim sa
| 20. 3. 2013 14:40
Tak toto je pre mna najocakavanejsie auto
BMW 3 je pre mna najkrajsie BMW, len trocha malo miesta... nove GT-cko je odpoved! tesim sa a verim, ze E90 vymenim za GT-cko :yes:
Avatar - Aladeen
Krása
| 20. 3. 2013 14:42
iné slovo pri pohľade na 3GT ma nenapadá :yes:
v BMW urobili kus roboty ! ;-)
Avatar - iudex
Krása
| 20. 3. 2013 15:18
No krása by u mňa v zozname slov na označenie GT bolo hlbšie v rebríčku. Praktické, optimálne kompromisné, vyvážené, to áno, ale krásne? Toto označenie nechajme pre 3er kupé (pardón 4er). ;-)
Avatar - Leg
Krása
| 20. 3. 2013 16:15
Súhlasím a za seba pridávam schizofrenické. Detaily ako otvor za predným kolesom, silueta kupé či bezrámové okná, rovnako ako samotný prívlastok GT hovoria, že BMW by z Gran Turisma malo rado niečo "športové". A to kontrastuje z vyššou výškou, ktorá celý tento dojem zabíja ... ale ako hovoríš, ideálny kompromis pre niekoho, kto chce väčší bagážnik a nechce kombi alebo proste chce niečo, čo len tak na ceste nestretne.

Ja s kombíkmi nemám problém, preto jednoznačne preferujem touring.

BTW Asi som jediný človek na zemeguli, čo to tak vidí, ale podľa fotie sa mi páči viac 5GT
Avatar - iudex
Krása
| 21. 3. 2013 10:01
Rovnako by som uprednostnil touring, tomu dizajnovo nič nechýba.
Ale ohľadom 5GT to bude tak: si asi jediný na svete. >:-[]
Avatar - Aladeen
Krása
| 20. 3. 2013 21:35
Je to vec vkusu , niekomu sa páči , niekomu sa nepáči vôbec a niekomu sa to auto zdá byť krásne (samozrejme nie tak ako DB9) . ;-) Diskusia je o názoroch ....
Avatar - flyboyeda
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 14:56
GT od BMW je ohavné,3 i 5tá řada GT je hnus, je to přežraná a vypasená 3,prostě nejlepší je jako vždy originál a to je klasická trojka,ta je krásna ,ale tohle GT je odporné,dejte to pryč nemůžu se na to dívat
Avatar - iudex
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 15:19
Mali by ste si to s Aladeenom vydiskutovať. >:D
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 15:20
Divím se snaze výrobců pořád vyplňovat nějaké malé díry v trhu. Za chvíli bude na řadě řada 2, potom 2,3 nebo dva a půl a tak to bude pokračovat, až se budou vyrábět auta pro Frantu, Pepu nebo Helmuta.
Mně se obecně značka BMW nelíbí, nemám k ní absolutně žádný vztah, jejich auta jsou přeceněná, až na jedno, které považuju za nejkrásnější auto této planety. BMW řady 5 F10 nebo F11. To auto je tak nádherné, že mi to nedalo a jeden kus jsem si koupil. GT verze, ani řada 1,3, nebo X se mi nelíbí, nezvracím z toho, ale raději se ohlédnu jinam, když to jede kolem.
To, že mají silnou fanoušskou základnu je hodně způsobeno výborným marektingem, který se rozvíjí na základě malých autíček. Nejeden skalní fanda potřeboval ukojit svou dětskou touhu a přeměnit angličáka v reálné B M W. Já těm fandům fandím, ale ať mě proboha na silnici nepřesvědčují, jak jsou vyjíměční, protože mají (dle nich) něco vyjímečného. Ostatně co je třeba na mé pětce vyjímečného, když se jich vyrobí šedesát tisíc kusů ročně? Obyčejná, komerční a nezajímavá automobilka, která má pár zajímavých modelů divize M.
Musel jsem si takto ulevit, sorry, možná nějaké komplexy, nevím...
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 15:45
V něčem ano, v něčem ne. Kdyby tahle automobilka byla zase taková tuctovka jak píšeš, tak by velmi brzy nikdo nebyl ochoten platit za BMW vyšší ceny než u konkurence.

Tvojí rozporuplnou nebo lépe rozpačitou reakci na BMW zde prezentuješ ne poprvé. F10 je v pořádku, ale možná ten tvůj komplex je v tom, že sis jí za ty strašný prachy koupil bez motoru.

Mám sice jen E60, ale s V8 a nevadí mi na ní vůbec nic. Vždycky po nastartování a rozjetí ihned zapomenu, že třeba nemám parkovací senzory nebo že televize je už k ničemu, protože má ještě analogový tuner. Jízda je ale vždy jen koncentrovaná radost.
Avatar - Kjirka
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 21:07
to je pěknej výraz, "auto bez motoru " Čemu tak říkáš, 520d ? >:D Mě se ta "pětka" taky moc líbí, ale i "bez motoru", má-li mít slušnou výbavu, bude stát ranec. Teda jak pro koho ranec, žejo. Pro mně třeba jo, takže zůstávám při zemi taky s autem "bez motoru", ale se super výbavou, za podstatně míň peněz.
Fujtajbl
| 21. 3. 2013 01:07
Stealth01 má poměrně velmi slušně vybavenou F11 (z recenze na Moje.auto.cz). Proto, když už vyndával takový strašný prachy za novou věc, tak si do ní mohl koupit, dřív než keramický knoflíky, hlavně motor.

Ano, 520d. Kombi. Čtyřválec. Diesel. V páté řadě ?

Každý to máme jinak.
Avatar - bigsoul
Fujtajbl
| 21. 3. 2013 07:47
Ono si myslim, ze ani ziadne BMW nema, len tu siri hovadiny!!! Keby mal aj 520d co pri F10 je 135kW na dve tony, tak to az taka tragedia nebude a urcite mu to dinamiku da dostatcnu, ale tiez by som volil minimalne 530d, alebo potom benzinove. Ja som bol skepticky k BMW az som si kupoval auto a znami do mna huckal, ze nech skusim BMW a skusil som. A viete co sa stalo? Od vtedy pre mna uz ina znacka neexistuje nezaujima ma.
Aj ked mam len 320d, ale to auto je uzasne a jazdit v nom je slast. Vzdy sa tesim ked do neho sadnem a idem niekam, lebo to nieje vozenie z bodu A do bodu B, ale je to doslova radost z jazdy!!!!
Avatar - Kjirka
Fujtajbl
| 21. 3. 2013 19:30
to máš těžký. Když dáš dokupy třeba horkotěžko milion, jseš rád, že někde koupíš žebráčka 520d. Tak jakýpak připlácení za lepší motor, když nejsou money.
Jo ale teď jsem si přečet tu recenzi kolegy Stealth a to asi nebyl jeho případ. Tak teda za mě, taky bych řadu blbostí z jeho výbavy vyměnil raději za třílitr. S tím určitě souhlas. Ale napsal to jasně, preference byly jiný.
Fujtajbl
| 22. 3. 2013 09:59
Já zastávám názor, že si každý má pořídit takové a tak drahé auto, které mu vyhovuje a na které pohodlně dosáhne - a to nejen na pořizovací cenu, ale i na provoz - a to jak finančně, tak i mentálně.

Co je mi platná krásná a známá devatenáctiletá modelka, která mě stojí velký prachy (takový, že už je mi to skoro líto), když sice docela dobře uklízí a občas i nákup donese, když vůbec neumí šuk*at? Že málo jí, aby neztloustla je přece v tomto případě nepodstatné. A když pak nejsem spokojenej, tak nesmyslně očerňuji celou její rodinu, možná i celou vesnici, kde se narodila. :-)

Já jsem zvolil její starší sestru, která zdaleka tolik nestojí, a i když moc nevaří, neuklízí, nákupy občas a jen co se jí vejdou do kabelky, něco i sní (protože chodí cvičit a běhat), pořád ještě dobře vypadá - je si se sestrou hodně podobná -, tak hlavně v posteli je proti ní hvězda. A mám ji sám pro sebe, nikomu jí nemusím půjčovat. E60 sedan s V8.
Avatar - Bubáq
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 15:53
Něco tak hloupého se na těhle stránkách snad ještě neobjevilo... Považovat opravdového lídra ve vývoji motorů, převodovek a podvozku za "obyčejnou, komerční a nezajímavou automobilku", to už chce pořádnou dávku ignorance... A to jsem vyjmenoval jen část z dokonalých a nákladných zásluh BMW o blaho motoristy.
Stále platí: mlčeti = zlato. V mnoha případech...
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 17:43
Jaké převodovky BMW vyvíjí? Pokud vím, berou ZF (HDM a SMG) a Getrag (DCT). Nevím, od koho berou dnes své manuály.
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 19:41
Stealthe, jak už jsem řekl, posuzuješ celou automobilku podle auta, které se velmi silně vzdaluje tomu nejlepšímu. Do BMW přijde pokud možno benzínový motor. Kombík je praktický, ale vzhledem k pneumatickému podvozku vzadu nikterak sportovní.
Půjč si od dealera 335i nebo M135i a pak pochopíš, o čem to je.
A pak je tady ještě jedna možnost, že jsi řidič/neřidič a nikdy to kouzlo nepochopíš.
Avatar - donPedro
Fujtajbl
| 21. 3. 2013 10:05
Račte prominouti, při Vašem vzdělání, ale vyplňovati mezery na trhu, jset snad jedním ze základních smyslů podnikání, naprosto nechápu proč by tomu mělo býti u BMW jinak. A dovolím si citovati sám sebe: "3GT není určen pro mládež, pro piloty třídy M všech věkových kategorií, anóbrž je to prémiový střednětřídní kočár pro středněvěkou střední třídu. Mírně vyšší posaz, mírně větší intereriér, na palubce analogová klasika, ruční brzda je zač chytit, žádná zbytečná LCD televize v palubce, motorová paleta klasicky mnichovská." - nejsou všichni M-koví piloti, nejsou všichni až tak úplně fit a ocení snasží nastupování, sem tam někdo uvítá i větší kufr (ať už z jakýchkoliv důvodů), u někoho se, světě div se, mohou tyto potřeby vyskytovati i najednou ... Tož tak.
Avatar - Aladeen
Fujtajbl
| 20. 3. 2013 21:40
Ako hovorím , Vkus má každí iný ... ;-) Mne osobne sa 3ka až tak nepáči , za veľké prachy , dosť malé auto do ktorého sa vsuká len liliput .... Nič pre mňa :-)
Avatar - 3_diamanty
jediny baworak
| 20. 3. 2013 15:25
ktory sa mi skutocne paci ;-) :yes:

3GT ;-) :yes:
Avatar - cerrbion
jediny baworak
| 20. 3. 2013 15:47
já naopak nechápu jak se to může někomu líbit, 5GT i 3GT jsou speciálně kvůli tomu zadku šeredné, nová normální 3 a 5 jsou parádní, ale ty GT verze jsou eklhaft stejně jako X6. Ještě mám výhrady k 1čce ale dá se přežít. Zbytek nabídky je naopak paráda.
Avatar - 3_diamanty
jediny baworak
| 20. 3. 2013 16:18
5GT sa nepaci ani mne
Avatar - Kjirka
jediny baworak
| 20. 3. 2013 21:10
taky jich na silnici není moc vidět. Proč asi ?
Avatar - Aladeen
jediny baworak
| 20. 3. 2013 21:44
JE TO VEC VKUSU !!!!!!! každí sa tu snaží poučovať toho druhého čo je pekné a čo zase nie . Mne osobne sa zase 3GT páči viac ako 3 , taktiež je praktickejšie (liftback) a väčšie ( takže nie len pre liliputa), ale ako vravím je to môj názor ....
Avatar - flyboyeda
jediny baworak
| 20. 3. 2013 16:09
Tak to asi bude jediné BMW,nebo možná i auto které si v životě viděl,zkus se podívat na ostatní modely řady BMW a zjistíš že jsou mnohem hezčí Bavoráky a nebo se mrkni i na jinou značku
Avatar - 3_diamanty
jediny baworak
| 20. 3. 2013 16:17
Z4 je este pekna zabudol som :yes:
320 zajtra
| 20. 3. 2013 19:35
320d s automatom ma zaujima viac :-) co tak aj nejake video?
BMW
| 21. 3. 2013 08:35
stealthi,stealthi, sleduji tě od tvé recenze...to je teda fuj takhle hanit BMW, ani nevím,zda si tu tvou "5" zasloužíš..on zase takový propastný rozdíl mezi řasou 5 , 3,X není, řada komponentů je asi identická a některé designově téměř shodné..Já vím,.že je to vše komerce,ale to platí pro všechny značky, čím "luxusnější",tím předraženější,viz díly z masinstreamových značek kupříkladu v Porsche, bentley,Ferrari atd...
motor v BMW5
| 21. 3. 2013 09:16
"gil 54" má jedině pravdu v tom, že každý to máme naštěstí jinak a když má někdo slušně vybavenou "5tku",tak jiný motor než 4 válec, je vlastně jen další "drobný"výbavový prvek.. Ale proč ne 520 d...jede to opravdu velmi slušně a což teprve 525 d..
to co je za spotřebu?
| 21. 3. 2013 16:25
Spotřeba se ustálila na slušných 14 litrech ? >:D Mazda CX7 žere cca 10 litrů,je jednou tak velká a pisálci píší o hrozné spotřebě a německá dýmovnice žere o 30 % více a je to téměř dokonalé ? Novináři,novináři,začínám rozumět našemu prezidentovi >:D
320 GT kde je????
| 22. 3. 2013 10:00
Nemali tu byt prve dojmy uz vcera????

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku