Ale že to tedy trvalo. XJR byl vždy ztělesněním toho, čemu britové říkají sport saloon. Naduapná limuzína, šlam připravená vyrazit skokem dopředu, s výborným podvozkem, se sportovním šmrncem, kvalitními brzdami a nádherným jekotem kompresoru.
Je dobře že se zas po delší pauze vrátí do nabídky. 550 HP je masakr, nejrychlejší velká kočka všech dob.
Tak sorry, též jsem se jen zasnil. Kdybych si měl vybrat GT, tak bych upřednostnil V12 v AM před 200 koníky navíc. Kdyby se mi víc líbil Jag, prostě by mi stačil XJ. A též chechtáčky jsou někde jinde, AM holt stojí jíný korunky. Každopádně, je to nádherný mazel...
Sice je to pěkný, ale ten odskok vnějšího rohu nad mřížkou oproti bočním části se světly tam je a naživo mi hodně vadí. Takže uvidíme, co příští generace. Viděl jsem Mazdu6, v kombi v červené metalíze. Ta by mohla sklon k podobnému, ale naživo tam nic nepřečnívá.
He he kladivo na BMW 5 :-)))
Kdyz budes mit nekdy moznost se v tech autech svezt (nebo alespon posadit), rychle pochopis, proc lidi kupujou spis ty 5-ky. A jedno tajemstvi ti prozradim: cena v tom roli nehraje.
Ale topper, nech toho...musis pochopit to, ze Audi RS6 muze mit 800 koni, MB E AMG muze udelat stovku za 2,5sekundy, Jag nejkrasnejsi, ale i kdyz M5 bude ve vsech papirovych parametrech, designu (subjektivni) nejhorsi, ridicsky to bude vzdycky spicka, projed se a uvidis ;-)