Už víme, kdy nám Škodovka poprvé ukáže sportovní verzi liftbacku Octavia RS. Nebudeme muset čekat do září do Frankfurtu, k vidění bude v červenci na Goodwood Festival of Speed.
Já ji koncem ledna potkal u Jičína (aspon si myslim že to byla ona, v světle modré metalíze, křídlem vzadu a denní světla měla v nárazníku, ne ve světlech) ve společnosti klasických Oktávkek III na zelenych značkách :-)
zelenou slepici moc nemusím, ale toto Vaše z linku nazvat súper? 8-s >:-[] super súper, dnešní den začíná hodně z vesela :yes: dík za luxusní topic, už vidím ty vysmáté kolegy na snídani.
Malé "v" se používá jen v UK, protože písmenka RS má "zabrán" Ford, který je dává na své sportovní modely, jako např Focus, proto Škodovka používá v UK jak na Oktávku, tak na Fabii "vRS" :-)
Nene, OI a Golf IV měli oba 1,8/132kW. OII a Golf V měli oba 2,0/147kW, po 5 letech přišel Golf VI GTI 155kW, zatímco Octavia II se pořát prodávala se 147 kW. Nyní přichází prakticky souběžně Golf VII a OIII a oba budou mít zase stejné motory.
Taky si myslím, že to bude mít jen 162 kW. Zbytek ti doladí Cimbu. Už O2 RS foukali na 175 kW a 350 torque, tak kdoví co vytáhnou z novýho motoru. :yes: >:D
To je otázka. S tím, jak je Octavia prezentovaná a kam je tlačena je klidně možná, že Octavia bude prostě výkonným "dostavníkem" (ani OII RS není nikterak sportovní v kontextu HH), který bude "nad/mimo" třídu HH a pro G GTI nebude soupeřem. Mohla by být více odtržena a stát na trhu "samostatně".
Myslíš, že bude levnější, než zde testovaná 1,2 TSI??? Dle mého soudu pod 750t Kč nepůjde. Nezapomeň, že oproti golfu ještě připlácíš za kontejnerovou přepravu... Navíc se bude připlácet za omezovač, a to si Šáde nechá zaplatit... >:-[]