Ale vůči tvé připomínce jde o koně, protože se divíš, že 1.8 TSI 4x4 stojí 574k, což si myslim vzhledem k parametrům techniky a cenovému měřítku koncernu je slušná cena...
To je fakt, nevim proč 1.4 TSI není 4x4, když v koncernu jezdí jak Tiguan ve čtyřkolce s tím motorem. Že by propagace naft.motorů podle "dieselmanie" v Česku ? Je mn jasný, že nafta bude v prodejích převažovat, ale v benelli pouze nejvyšší motorizace je chyba.
Tak nevím, já mám 273 koníků, auto je daleko větší, lepší, spolehlivější atd. a nestálo o moc víc. Se stejnou výbavou bych řekl, že bude jéti ještě dražší....O komfortu jízdy ani nemluvím, větší hrůzu než jízdu v jéti jsem nezažil.
450 tis. za 4x4 v dýzlu... To nemá příliš obdoby. Konkurence je sice lépe vybavená, zato citelně dražší. Smutnou pravdou ovšem zůstává reálný přínos nabídky levné 4x4...
Jako pracovní nástroj pro firmy? Ne, proč bych zaměstnancům dával drahého Yetiho, když můžu koupit stále o dost levnějšího Dustera?
Pro fyzické osoby? Životní úroveň u nás směřuje víme všichni kam a v takovéto době, no ruku na srdce - kdybych měl říct, kde šetřit jako první škrtám 4x4... SUV bez 4x4 sice přestává mít hlavu i patu, ale pokud bych nutně chtěl SUV...
Nicméně i tak je Yeti snad jedinou Škodou na našem trhu, která opravdu v mnoha ohledech převyšuje konkurenci co do nabízené (užitné) hodnoty. S 1.2 TSI dokáže být za opravdu zajímavé ceny. V 4x4 je cenově přesně na půli cesty mezi Dusterem a konkurencí.
Yeti zaslouží opravdu jen chválu :yes: Dobrá nabídka bez konkurence :yes: