Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti Fresh: Základ za 349.900,- a TDI 4x4 za 449.900,-

Škoda mění název akční nabídky modelu Yeti z Trumf na Fresh, ale osvěžení přichází s novými trumfy.
Zpět na článek
22. 3. 2013 15:15
22. 3. 2013 15:19
22. 3. 2013 15:25
22. 3. 2013 17:14
22. 3. 2013 17:44
23. 3. 2013 11:34
22. 3. 2013 18:32
25. 3. 2013 09:37
22. 3. 2013 16:29
23. 3. 2013 00:01
23. 3. 2013 10:41
23. 3. 2013 14:46
23. 3. 2013 08:31
23. 3. 2013 11:08
23. 3. 2013 14:26
23. 3. 2013 19:24
25. 3. 2013 07:41
Avatar - Emel
22. 3. 2013 15:15
4x4
To je celkem solidní cena za čtyřkolku s klimou v naftě...
Rozbalit vlákno
7
22. 3. 2013 15:19
Re: 4x4
.. az teda na to ze tam okrem toho 4x4 a motoru fakt nic ine nie je ;-\
Avatar - Emel
22. 3. 2013 15:25
Re: 4x4
Je tam slušný základ s klimou, rádiem a centrálem... za cenu Rapida.

Edit: no dobrá, s Rapidem jsem to asi trošku přehnal.. ale Octavia je za 434 v Active Plus... s 1.6TDI, bez čtyřkolky, s pětistupňovým manuálem.
22. 3. 2013 17:14
Re: 4x4
Zase udušené 2.0TDI na 81kW. To tam rovnou mohli nechat 1.6TDI, aspoň by to bylo lehčí.
Avatar - guze
22. 3. 2013 17:44
Re: 4x4
Ta 81kW nejede vůbec špatně, navic realny vykon bude vyssi jak je u TDI zvykem, takže bych v ní nevidel problem.
23. 3. 2013 11:34
Re: 4x4
Tak tak .... 2,0 TDi 81kW jsem měl v Passatu Variant a jezdil úžasně.
22. 3. 2013 18:32
Re: 4x4
Rozdíl ve hmotnosti je 5 kg, soudě dle 4x2 verze (pokud nemají v katalogu chybu). S Haldexem má pak vyšší točivý moment.
25. 3. 2013 09:37
Re: 4x4
Tahle 81 kw verze je doslova udušená softwarově jelikož harwarově je to totožné se 103 kw :-)
Avatar - qwert88
22. 3. 2013 16:29
yeti
je dobrá kara v ledčemž lepší jak Octavie >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2013 00:01
Nečekal bych
že tohle někdy řeknu, ale TDI 4x4 v Yetim za 445kolíku mně příjde jako férová nabídka. Jen tak dál Škoda auto. :yes:
Rozbalit vlákno
6
23. 3. 2013 09:45
Re: Nečekal bych
Na druhou stranu TSI 4x4 stojí 574 tisíc, což už je dost velká darda.
Avatar - guze
23. 3. 2013 10:41
Re: Nečekal bych
A kolik stojí konkurence se 160 koňovým motorem, hm?
23. 3. 2013 14:33
Re: Nečekal bych
Nejde o koně. Vždyť i 1.4 TSI pro Yetiho bohatě stačí - jenže 4x4 k ní nejde přikoupit.
Avatar - guze
23. 3. 2013 14:46
Re: Nečekal bych
Ale vůči tvé připomínce jde o koně, protože se divíš, že 1.8 TSI 4x4 stojí 574k, což si myslim vzhledem k parametrům techniky a cenovému měřítku koncernu je slušná cena...
23. 3. 2013 16:49
Re: Nečekal bych
Divím se tomu, že Yeti 4x4 nejde s benzínem koupit pod půl milionu, zatímco s dieselem ano.
1. 5. 2013 14:25
Re: Nečekal bych
To je fakt, nevim proč 1.4 TSI není 4x4, když v koncernu jezdí jak Tiguan ve čtyřkolce s tím motorem. Že by propagace naft.motorů podle "dieselmanie" v Česku ? Je mn jasný, že nafta bude v prodejích převažovat, ale v benelli pouze nejvyšší motorizace je chyba.
Avatar - petrumr
23. 3. 2013 08:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2013 11:08
Re: konkurence
Tak nevím, já mám 273 koníků, auto je daleko větší, lepší, spolehlivější atd. a nestálo o moc víc. Se stejnou výbavou bych řekl, že bude jéti ještě dražší....O komfortu jízdy ani nemluvím, větší hrůzu než jízdu v jéti jsem nezažil.
23. 3. 2013 14:26
Re: konkurence
Po 4000 km je trochu brzo dělat nějaké závěry o spolehlivosti, ne? Freemont s tvým motorem stojí od 710000,- Kč, to opravdu není o moc víc... >:D
Avatar - petrumr
23. 3. 2013 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2013 07:41
Re: konkurence
Yeti stojí ve srovnatelné výbavě přes 800tis ... A najeto mám 25000 km :-)
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2013 11:26
Nakročeno směrem k Dusteru
450 tis. za 4x4 v dýzlu... To nemá příliš obdoby. Konkurence je sice lépe vybavená, zato citelně dražší. Smutnou pravdou ovšem zůstává reálný přínos nabídky levné 4x4...

Jako pracovní nástroj pro firmy? Ne, proč bych zaměstnancům dával drahého Yetiho, když můžu koupit stále o dost levnějšího Dustera?

Pro fyzické osoby? Životní úroveň u nás směřuje víme všichni kam a v takovéto době, no ruku na srdce - kdybych měl říct, kde šetřit jako první škrtám 4x4... SUV bez 4x4 sice přestává mít hlavu i patu, ale pokud bych nutně chtěl SUV...

Nicméně i tak je Yeti snad jedinou Škodou na našem trhu, která opravdu v mnoha ohledech převyšuje konkurenci co do nabízené (užitné) hodnoty. S 1.2 TSI dokáže být za opravdu zajímavé ceny. V 4x4 je cenově přesně na půli cesty mezi Dusterem a konkurencí.

Yeti zaslouží opravdu jen chválu :yes: Dobrá nabídka bez konkurence :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
23. 3. 2013 11:32
Yeti hlavně nutně potřebuje
omlazovací kůru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2013 13:45
Re: Yeti hlavně nutně potřebuje
neměj péči, už klepe na dveře... Jen jsem zvědavý, jak naroubujou na dosavadní "baroko" kabaňovský minimalismus a čistotu linií...
Avatar - twistedTSD
24. 3. 2013 11:13
Re: Yeti hlavně nutně potřebuje
Z toho mám trochu strach...
24. 3. 2013 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.