Ekonomika
peterpan
0
To je fakt, nevim proč 1.4 TSI není 4x4, když v koncernu jezdí jak Tiguan ve čtyřkolce s tím motorem. Že by propagace naft.motorů podle "dieselmanie" v Česku ? Je mn jasný, že nafta bude v prodejích převažovat, ale v benelli pouze nejvyšší motorizace je chyba.
Přejít do diskuze
Tahle 81 kw verze je doslova udušená softwarově jelikož harwarově je to totožné se 103 kw 😄
Divím se tomu, že Yeti 4x4 nejde s benzínem koupit pod půl milionu, zatímco s dieselem ano.
Ale vůči tvé připomínce jde o koně, protože se divíš, že 1.8 TSI 4x4 stojí 574k, což si myslim vzhledem k parametrům techniky a cenovému měřítku koncernu je slušná cena...
Po 4000 km je trochu brzo dělat nějaké závěry o spolehlivosti, ne? Freemont s tvým motorem stojí od 710000,- Kč, to opravdu není o moc víc... >😁
neměj péči, už klepe na dveře... Jen jsem zvědavý, jak naroubujou na dosavadní "baroko" kabaňovský minimalismus a čistotu linií...
450 tis. za 4x4 v dýzlu... To nemá příliš obdoby. Konkurence je sice lépe vybavená, zato citelně dražší. Smutnou pravdou ovšem zůstává reálný přínos nabídky levné 4x4...
Jako pracovní nástroj pro firmy? Ne, proč bych zaměstnancům dával drahého Yetiho, když můžu koupit stále o dost levnějšího Dustera?
Pro fyzické osoby? Životní úroveň u nás směřuje víme všichni kam a v takovéto době, no ruku na srdce - kdybych měl říct, kde šetřit jako první škrtám 4x4... SUV bez 4x4 sice přestává mít hlavu i patu, ale pokud bych nutně chtěl SUV...
Nicméně i tak je Yeti snad jedinou Škodou na našem trhu, která opravdu v mnoha ohledech převyšuje konkurenci co do nabízené (užitné) hodnoty. S 1.2 TSI dokáže být za opravdu zajímavé ceny. V 4x4 je cenově přesně na půli cesty mezi Dusterem a konkurencí.
Yeti zaslouží opravdu jen chválu :yes: Dobrá nabídka bez konkurence :yes:
Jako pracovní nástroj pro firmy? Ne, proč bych zaměstnancům dával drahého Yetiho, když můžu koupit stále o dost levnějšího Dustera?
Pro fyzické osoby? Životní úroveň u nás směřuje víme všichni kam a v takovéto době, no ruku na srdce - kdybych měl říct, kde šetřit jako první škrtám 4x4... SUV bez 4x4 sice přestává mít hlavu i patu, ale pokud bych nutně chtěl SUV...
Nicméně i tak je Yeti snad jedinou Škodou na našem trhu, která opravdu v mnoha ohledech převyšuje konkurenci co do nabízené (užitné) hodnoty. S 1.2 TSI dokáže být za opravdu zajímavé ceny. V 4x4 je cenově přesně na půli cesty mezi Dusterem a konkurencí.
Yeti zaslouží opravdu jen chválu :yes: Dobrá nabídka bez konkurence :yes:
Tak nevím, já mám 273 koníků, auto je daleko větší, lepší, spolehlivější atd. a nestálo o moc víc. Se stejnou výbavou bych řekl, že bude jéti ještě dražší....O komfortu jízdy ani nemluvím, větší hrůzu než jízdu v jéti jsem nezažil.
že tohle někdy řeknu, ale TDI 4x4 v Yetim za 445kolíku mně příjde jako férová nabídka. Jen tak dál Škoda auto. :yes:
Rozdíl ve hmotnosti je 5 kg, soudě dle 4x2 verze (pokud nemají v katalogu chybu). S Haldexem má pak vyšší točivý moment.
Ta 81kW nejede vůbec špatně, navic realny vykon bude vyssi jak je u TDI zvykem, takže bych v ní nevidel problem.
Je tam slušný základ s klimou, rádiem a centrálem... za cenu Rapida.
Edit: no dobrá, s Rapidem jsem to asi trošku přehnal.. ale Octavia je za 434 v Active Plus... s 1.6TDI, bez čtyřkolky, s pětistupňovým manuálem.
Edit: no dobrá, s Rapidem jsem to asi trošku přehnal.. ale Octavia je za 434 v Active Plus... s 1.6TDI, bez čtyřkolky, s pětistupňovým manuálem.