Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - šmoula nešika
Moje hodnocení
| 22. 3. 2013 18:21
Asi to lepší ze Světa motorů. Jakožto předplatitel jsem test podrobně četl a třeba s designem musím s autorem naprosto souhlasit. Přes můj vkus objektivní. Samozřejmě jako vždy se něco najde a to třeba to, že autor slevil z nadšení od prvního testu leonu (byl to ten samý) a přiklonil se k octě a golfu. Každopádně dělené druhé místo škodovky ukazuje na to, že octavia má pořád k dokonalosti ještě kus cesty a také obrovský pokrok seatu a nadvládu golfu.
Moje hodnocení
| 22. 3. 2013 19:10
prave dnes som bol v autosalone, kde ponukali vsetky 3 vedla seba (a mali navyse aj staru Octaviu postavenu vedla novej ) ;-)
urobil som si podobny nazor, ako sa tu pise: Golf asi najvyrovnanejsi, Octavia asi najrobustnejsi, Leon je zaujimavy asi s designom...
Avatar - Kjirka
Moje hodnocení
| 22. 3. 2013 19:15
já bych teda, když prominete, vybíral mezi Ochcávia a Golf. Jsou to vozy hezké a užitečné. >:D
Objektivní test
| 22. 3. 2013 19:00
Podle mého názoru konečně jednoznačně objektivní test koncernových trojčat. :yes:
Objektivní test
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 23. 3. 2013 11:16
Ano, vsetky tri z toho museli vyjst vitazne :-) Audi, spominane v uvode clanku, trochu vitaznejsie.

To ale nic nemeni na tom, ze za branami sveta VAG fanboizmu, su vsetky styri auta absolutny sterilny priemer.
Avatar - 3_diamanty
podla mojho nazoru
| 22. 3. 2013 19:36
je leon asi najlepsim kompromisom ;-) ... mne osobne sa jeho dizajn paci najviac a aj interier mi pride najutulnejsi.... zvonku neposobi auto tak nudne ako octavka alebo golf aj ked samozrejme dizajn je kazdeho osobna vec... ja davam hlas leonu :yes:
podla mojho nazoru
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 23. 3. 2013 11:18
Neviem, ci to bol tvoj zamer, ale vystihol si to presne.

Leon je najlepsi KOMPROMIS. Ale stale je to len kompromis.
Avatar - xjara
podla mojho nazoru
| 23. 3. 2013 17:57
:yes:
tabulka cien
| 22. 3. 2013 20:09
Po prezreni porovnavacej tabulky z cenami som prestal dalej citat. Bud tam maju chyby nevedome alebo sa nam snazia nanutit dojem, ze octavia na fotkach je vo verzii active s priplatkami. Hahaha. Je to elegance s priplatkami, s bohatymi priplatkami.Taktiez leon ma priplatky. Golf tym padom vyznieva o dost drahsi, realita je ale ina. Pani... ked uz nieco robite, robte to poriadne. Bud si upravte tabulku, alebo jasne napiste ze je iba orientacna, inak to cele vyznieva tragikomicky... zial
tabulka cien
| 22. 3. 2013 20:15
To je jen srovnání cen modelů (ne konkrétních vozů, které mají). VW dojel na to, že 103 kW 1,4 nabízí jen jako Highline. Alespoň tak mi to přijde, i když je ta tabulka zvláštní.
tabulka cien
| 22. 3. 2013 20:23
Je tam prva cena: "Základní cena", pod nou je: "Cena verze Světa motorů". A tam mala byt uz uplne ina cena. teda ak chceli byt plne objektivny...
tabulka cien
| 22. 3. 2013 20:26
No to je právě ta zvláštnost. Smazal bych z té tabulky všechny "Světa motorů". Pak by to dávalo smysl tak, jak jsem napsal. Už to "VÝBAVA NAD RÁMEC VERZE SVĚTA MOTORŮ" nedává vůbec smysl, protože jde z velké části o základní výbavu daného stupně. Takže to beru tak, že "verze Světa motorů" je nějaká referenční konfigurace, kterou používají při srovnáváních, ne skutečné auto.
tabulka cien
| 22. 3. 2013 20:34
V zasade je mi to jedno, mam na tie auta vlastny nazor. Len je zvykom/pravidlom ze sa dava cena testovaneho auta, aby niekto neprisiel do autosalonu nazhaveny kupovat auto z obrazkov za cenu z textu a potom tam pride to prave vytriezvenie. Verim ze k tomu moze dojst az pri prevzati auta, co by som teda nechcel zazit ;)
tabulka cien
| 22. 3. 2013 21:06
To může. Hrozí to pokaždé, když si neověříš, jak to či ono ovlivní tvé auto. Stejně tak se může stát, že si za něco bez rozmyslu připlatíš a při převzetí se nebudeš stačit divit, co to máš v autě (nebo o co jsi tím nevědomky přišel).
tabulka cien
| 23. 3. 2013 23:23
Přesně tak, "verze Světa motorů" je verze vybavená určitými (rozumnými) minimálními požadavky.
Avatar - beibej
Golf
| 22. 3. 2013 20:21
z téhle trojce pro mě nic jinýho nevychází líp! Seat je tvrdej , octa má ošizenej podvozek. Golf je úplnej ideál.
Prapodivný závěr
| 22. 3. 2013 20:35
Vůbec nechápu, že nevyhrála tahleta Voktávie. V tom bude nějaká korupce.
Avatar - Aladeen
Dilema pravej nohy
| 22. 3. 2013 22:04
Aj keď som ešte v Seate nesedel , tak sa mi zdá že ten má najužší stredový panel a že tam nebude problém s pravou nohou ... Redakcia tvrdí opak , musím vyskúšať !
V Octávii je to oproti minulej generácii veľký pokrok , sedí sa v nej dobre , aj keď by nebolo na škodu trošku zúžiť madlo dverí pretože to vyšším postavám môže uberať z priestoru na ľavú nohu a "rozvaliť" sa tam potom určite nemôžete , aspoň nikde nič netlačí, hodnotenie jeazdy trochu prehnali , mal som Jazdu s OIII a nebolo to vôbec zlé , len netreba vyhľadávať najväčšie diery , neísť 100km/h a nemať 18" kolesá ....
V golfe sa mi sedelo najhoršie , takmer ako na trestnej lavici , stredový panel ktorí je položený dosť vysoko a hrana mi tlačí priamo do nohy , je to priam neznesiteľné ....

Ceny:
Tie sú katastrofálne (veď je to VW) takže som si už pomaly aj začal zvykať ....
Výbava :
najviac toho ponúkne Golf a Leon ,V Octávii si musíte priplatiť aj za sedadlo a volant ...

Ja by som okamžite vylúčil Golf , kedže mi posed za volantom vôbec nesedel .
Ostáva OIII a Leon , osobne sa mi leon páči viac a ponúka mierne lepšiu výbavu , ale na druhú stranu som v ňom ešte nesedel .
Takže zatiaľ to u mňa vyhráva Octavia ... 1,4TSI Ambiente za 18500€ (to je pálka ta cena)
Avatar - 3_diamanty
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 12:07
ta cena nedava beznemu realnemu cloveku ziadnu sancu... ;-) ... pytam sa aj naco vyhadzovat a pripadne sporit na taketo auto? Ceed GDi je rovnako zive pekne kvalitne a priestranne a bezpecne auto a cenovo a mozem ho mat vo vybave EX za 15 litrov :yes:
Avatar - Aladeen
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 12:54
Jasné že aj ja by som si vybral Ceed , ten kto má rozum tak inak ani neurobí , momentálne je Ceed lacnejší a vybavenejší (nepočítam pre mňa zbytočné bezpečnostné prvky) ako trojica z VW-Group . Keby Boli trojičky lacnejšie o 2000€ tak to by už poriadne zamiešalo karty , ale pri tvrdohlavej politike Cien si nemyslím že spustia 2000€ dole nastálo .... :yes:
Avatar - woody-alien
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 15:09
"ten kto má rozum tak inak ani neurobí"....docela rád bych si přečetl důvody, které tě vedou k tomuto absurdnímu tvrzení. Výběr auta není jen suchá řeč čísel na papíře a SEDUUUUUM, víme.... ;-) Možná kdybys příště mluvil jen za sebe.
Avatar - Aladeen
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 17:54
Dobre , tak som to trošku prehnal máš pravdu je to vec vkusu , niekomu Kia nesadne , ale stále platí že Octavia je drahé auto ! Keby bola o 1500€-2000€ lacnejšia Octavia tak ti poviem že už by to rozhodovanie bolo ťažšie ;-)
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 15:17
A kolik tedy stojí Cee'd s GDI ve výbavě odpovídající české Highline? Tys je už očividně porovnával. Předem děkuji.
Avatar - Aladeen
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 17:50
České ceny nepozerám , ale viem že u nás stojí 1,6GDI 99kw vo výbave TX (plnka)
cee´d nejakých 18 tisíc € , to je o viac ako 1000€ lacnejšie ako Octavia v porovnateľnej výbave ;-)
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 19:04
V ČR žádná plná není, jen hromada paketů. Exlusive je v akci za 375 tisíc.
Avatar - woody-alien
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 21:14
Ty pakety jsou pro mě odpornost, to už mám raději Japonce a jejich výbavy ve stylu "ber nebo nech být" .
Avatar - woody-alien
Dilema pravej nohy
| 23. 3. 2013 21:11
No vidíš, 1000 Euro zas není tak dramatickej rozdíl, aby si ho řada lidí nepřiplatila pro svůj vlastní dobrej pocit. To samé platí i o Golfu, třeba s ještě větším rozdílem. Já nemám nic proti Korejcům, ale nevynáším takové bezhlavé soudy. Chápu když si někdo nechce připlácet za věci, které považuje pro sebe za zbytečné nebo když si myslí, že by platil "jen" za znáček na kapotě. A zrovna tak uznávám, že když už vydáš nezanedbatelné peníze za auto, klidně zaplatíš třeba o 20% víc jen proto, abys byl ÚPLNĚ spokojenej a nemusel si doma v posteli před usnutím svoji volbu zdůvodňovat jenom rozumem. Oba postupy jsou naprosto v pořádku... ;-)
Avatar - Well-being
Jednoznačným vítězem
| 22. 3. 2013 23:20
z této trojice je ten čtvrtý, KIA Cee'd ;-)
Avatar - miromen
Jednoznačným vítězem
| 23. 3. 2013 00:13
Koukam slušnej mindrak z koncernu vw.
Avatar - Well-being
Jednoznačným vítězem
| 23. 3. 2013 00:40
Ale kdež ...
Pouze racionální úvaha - srovnatelné auto za podstatně výhodnější cenu :-)
Jednoznačným vítězem
| 23. 3. 2013 12:17
Je v důchodu a právě si ušetřil na uslintanou KIU,tak mu tu radost nech >:-[]
Avatar - NSA
Jednoznačným vítězem
| 23. 3. 2013 18:38
A na copak jsi si ušetřil ty? :no:
Avatar - dal
Jednoznačným vítězem
| 23. 3. 2013 20:12
Pro toho kdo nechce být pokusným králíkem a chce spolehlivost tak je Ceed dobrá volba.
Hodnocení testu
| 23. 3. 2013 09:31
Po dlouhé době konečně test, který jsem dočetl do konce. Nic nevyzdvihuje, nic nepotápí. Cenové příklady nechávám stranou, český šlověk pravděpodobně šáhne raději po 1,2 TSI (pak by ale rozdíly byly už větší) a základním výbavám modelů. Takže díky a jak to autor uvedl u OIII, test ještě není dokonalý, ale znamená velký krok dopředu :-)
Avatar - rohYpnol
Zcela zavádějící cenové srovnání
| 23. 3. 2013 10:43
Cenové srovnání je ZCELA ZAVÁDĚJÍCÍ! Důvodů je hned několik:

1) Golf splňuje bez potíží požadavky SM již v základní výbavě! A tam jsme se silnějším 1.2 TSI na 373 900,- a to bez jakékoliv akční ceny!

2) Podstatou cenové nevýhody Golfu je nemožnost volby 1.4 TSI se základní výbavou

3) Když už se porovnává cenově s Golfem za 474 900,-, tak by se taky slušelo napsat, jakou porci výbavy za to dostanu oproti konkurenci navíc...

4) Tohle srovnání je v podstatě mimo hlavní proud. Těžiště prodejů bude právě na 1.2 TSI... Koneckonců 1.2 TSI na GDI v legálních rychlostech (do 130 km/h) příliš neztrácí...

Zkrátka a jednoduše - Golf není dražší, jen nemá možnost volby 1.4 TSI se základní a již tak bohatou výbavou. To ale pro 90% zákazníků nepředstavuje žádný háček :-!
Avatar - rohYpnol
Prostornost Octavia vs. Golf
| 23. 3. 2013 11:02
Místo podélné (cm):
- Octavia 160
- Golf 157 (-3)
na kolena ideál (cm):
- Octavia 16
- Golf 14 (-2)

Rozdíl 2 až 3 cm, přitom rozdíl v délce obou vozů je víc než 40 cm !!! Což je přesně to, co jsem již několikrát zmiňoval - Octavia je zvenku obrovský kus auta, ale uvnitř ten nárůst oproti Golfu prakticky téměř nepocítíte... Golf zkrátka podle mě mnohem lépe zachází s obestavěným prostorem. Jediný rozdíl je poznat opravdu v kufru. Jenže Golf naprosto pro běžné užití postačuje. A kdo má pocit, že neustále musí něco stěhovat, má tu Golf Variant...
Avatar - 3_diamanty
Prostornost Octavia vs. Golf
| 23. 3. 2013 12:08
rozdiel 40cm je v dlzke auta... ale podstatny co sa tyka priestoru pre pasazierov je razvor a tam je rozdiel len par cm ;-)

paci sa mi ako si kazdy mysli ze octavia je obrovske auto.... pritom razvorom je to stale nizsia stredna trieda.... to iste presne co astra alebo cruze.... ten velky zadny 600litrovy previs v ktorom 3 stvrtiny zakaznikov stejne vozi len vzduch este nikomu viac miesta na nohy nedal ;-)

auto je tak priestranne v kabine aky velky ma razvor... a razvorom je octavia horna hranica nizsej strednej triedy spolu s astrou ci cruzom....

napr stara generacia kombika hyundaia i30 mala az 2,7m razvor a podobne aj peugeot 307SW a nikto ich do strednej tiredy netlacil..... to len pri octavii su vsetci "nadrzani" aka je to pecka a tak ju umelo tlacia niekam kde absolutne nepatri.... v strednej triede je superb kto inak by nevedel ;-)
Avatar - guze
Prostornost Octavia vs. Golf
| 23. 3. 2013 12:58
Vůbec nemáš pravdu s rozvorem, sedni dozadu do nového Clia a pak třeba do Fabie, která má o víc jak 10cm menší rozvor....vnitřní prostornost záleží na více aspektech než jenom na rozvoru...
Avatar - rohYpnol
Prostornost Octavia vs. Golf
| 23. 3. 2013 13:28
jistě že prostornost záleží na mnoha aspektech, třeba výška sedáku nad podlahou, vzdálenost mezi příčkou motorové stěny a osou přední nápravy vzhledem k rozvoru atp... V dnešní době už rozvor opravdu hraje třetí housle, protože pokud se přemýšlí, tak i krátký rozvor v měřítkách dané třídy dokáže zajistit slušnou prostornost a naopak - pokud se plýtvá, ani velký rozvor situaci nezachrání ;-)
Prostornost Octavia vs. Golf
| 23. 3. 2013 19:26
v ženevě jsem si pečlivě porovnal octávku combi a golf variant a musím říct, že škodovka je výýýýýýrazně větší. variant je prostě na zadních sedadlech proti škodovce útulnej a maličkej. v obou případech jsem si nastavil přední sedadlo na svůj ideál za volantem a sedl si za sebe.

dva centimetry se mi teda moc nezdaj. ale je možný, že právě dva centimetry dělaj ty divy.

jestli člověk vozí vzadu dospělý nebo třeba ženu s dítětem, tak je octávka jasná volba.

pokud vzadu vozí jen děti nebo nikoho, pak je volba složitější.
Avatar - Ham.
Porovnání 1.4 TSI s konkurencí
| 23. 3. 2013 14:41
[odkaz]
Porovnání 1.4 TSI s konkurencí
| 23. 3. 2013 22:14
avwto motor a sport...
Avatar - Ham.
Porovnání 1.4 TSI s konkurencí
| 23. 3. 2013 23:33
Ano, vw ovwládá vwšechny vwydavwatelstvwí svwěta. >:-[]
Porovnání 1.4 TSI s konkurencí
| 24. 3. 2013 21:45
precitaj si diskusiu pod tym clankom...ak vies nemecky,pochopis,ze ten nazor maju snad vsetci :-)
Avatar - Ham.
Porovnání 1.4 TSI s konkurencí
| 24. 3. 2013 22:47
Ano všichni fanoušci jiných značek jsou nespokojení. To je stejné jako pod desítkami jiných testů nového Golfu. Jak říkám, vw ovwládá vwšechny vwydavwatelstvwí svwěta s tím diskutující nic nenadělají. :-)
Rozporuplnost
| 23. 3. 2013 15:04
Povedal by som ze z vonku vyzera najlepsie LEON a najhorsie OCTAVIA....a znutra presne naopak....najlepsie OCTAVIA a najhorsie LEON...
Inac ta surodenecka pribuznost v ovladacoch na klime a inych castiach je "take nemecke globalizovanie"....
Avatar - GM.rja
Leon - zvenku hezké, uvnitř těžké zklamání
| 23. 3. 2013 21:57
Dost nesouhlasím s hodnocením sedadel v Leonu. Takovou hrůzu jsem dlouho nezažil, podsedák je beztvarý a jakoby rozsezený bez bočního vedení. Horní část středového panelu svou kolmou orientací hodně odřezává interiér od výhledu z okna až je to nepříjemné.
Je mi to líto, na Leon jsem se hodně těšil, první Seat, který se mi skutečně moc líbil, ale uvnitř je to příšerné zklámání. Za mě :no:
porovnani
| 25. 3. 2013 08:48
vyborny test plus jeste i30 byl ted na autoforum.cz
alespon ma clovek i porovnani mimo koncern...
Avatar - peV
Pekny test
| 26. 3. 2013 09:47
Nejel jsem sice ani s jednim, ale autor argumentuje logicky a test pusobi verohodne. Navic se nezabyva nesmysly, hodnoti to, co je na aute podstatne. Po dlouhe dobe skutecne neutralne pusobici clanek.
Lze srovnat s testem diesloveho golfu, kde se to superlativy hemzi a nemuzu se ubranit dojmu, ze autor by si omluvil a vysvetlil i absenci jednoho ze ctyr kol ("i se tremi koly stale dobre drzi smer tak, jak je ve tride obvykle").

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku