Já bych řekl že tabulka docela dobře srovnává podle ceny.S65 je přece jen cenově někde jinde(kolem 5.8 mega) a taky těch 630hp a 1000Nm,je trošku velká převaha.Mercedes S63ka je přesnej výkonovej i cenovej konkurent pro Jagoše.A Audi W12 je něco jako Mercedes S 600,prostě zaměřený na luxus,kdežto S8 dýchá na tu sportovní notu jako S63/65 AMG a Jaguar.A navíc W12 u Audi je atmosféra,takže je výkonově někde pod přeplňovanejma V8čkama v tabulce.Jediný co souhlasim,mě zaráží absence sportovní M7čky,takže je tam V12ka tak trošku do počtu,jen kvuli výkonu.
U současného....X350 je klasika, akorát nepřijatá veřejností, které vadil ten usedlý design a nepochopili že je to úplně nové auto po tecnické stránce.....
Mne se velmi zasadne nelibi ta agresivni obrovska dira do motoroveho prostoru. To nema s eleganci nic spolecneho a pripomina mi to spise trend nekterych Amerik, viz napriklad stary Buick Lucerne ([odkaz] ktery to zapocal jeste v celkem malem byt uz i tak osklivem provedeni a pak to graduje do dnesniho Buick Lacrosse ([odkaz] ktery mi prijde vyslovene odporny. Kam se ztratily puvodni elegantni, ale zaroven autoritativni pride Jaguaru naposledy videne u X350? Ted je obrovsky grill a mala asijska sikma ocka.
Mě se líbí. Hlavně proto, že zatímco u XJ mi dost vadí ten roh mezi světlem a maskou, už jsem to tu mnohokrát zmiňoval, tak u agresivněji laděného vzhledu XJR se tento trochu ztrácí, resp. méně vadí charakteru.
Je to vždy otázka vkusu jednotlivce. Mně se to líbí, od laku až po interiér. Nic ale nikomu nepředsouvám. A kdyby to Indové nezachránili, ani bychom se nemuseli přít co je hezčí. Nebylo by co hodnotit.
Jake anglicke charisma? Posledni anglicke charisma mela X350. V tomhle uz vidim spise asijsky okazaly design, koneckoncu Cina je jeden z mala trhu, kde ma Jaguar dnes alespon nejake uspechy. Cele je to nabubrele, predek vyslovene cheesy po vzoru cinskych konceptu nebo nekterych mene povedenych amerik. Jaguary byly auta strizlive elegance, tohle je asijsky humpolacky okazaly design. Se starymi Jagy to nema nic spolecneho.
"The XJR is capable of sprinting from zero to 60mph in 4.4 seconds (0-100km/h in 4.6 seconds) and on to an electronically limited top speed of 174mph (280km/h) "
Mě se nezdá Migu. Vše co vidím s nějakým paketem je prostě hezčí. U tohoto případu jsem rád za to decentní lízátko vzadu. Tyhle zádě ála A7/Panamera a kdo ví co škaredého ještě mi nevyhovují. No, i tak je to krása.
Moc nerozumím tomu srovnání- na jedné straně nejsportovnějšíJAG, pak BMW s V12, pak AUDI S8 s V8, nevím proč jste neuvedli W12, a pak Mergl S63?!Proč ne S65 s V12??