Škoda, že Holdeny nedělají s levostranným řízením, bylo by to zajímavé zpestření silnic (ačkoli je otázka, kolik reálných zákazníků by se tu našlo). ;-\
Duffy182
0
Moc realnych zakosou asi nie =>Octavka F combiku ma predsa lepsie parametry=> vesti objem kufru >😁
Iv8
0
895 litrů v kufru, to je rána (pro Octávku). Ještě že to má opačně volant. Zase o konkurenta méně.
Anonym
0
Perfektní kára, koněčně pořádnej Vauxhall 😄
CHerokee
0
No nevím. Jsou to šílená australská auta. V pevninské Evropě by se ale neprodaly. Vždyť za to chtějí takový balík, jak skoro za prémii (C 63 AMG vyjde za 1,9), což je ale jiné kafe.
qwerty99
0
commodora ale musis srovnat s E 63 AMG je to obrovska kara.
Anonym
0
No však Holdeny sou super >😁 :yes:
Parda71 (BMWfans)
0
Musím to na saloně vypadat komicky vedle Adama >😁
Pekelná Micinka
0
Lepčí kára... 😄 [odkaz]
qwerty99
0
Jojo , nicmene prave Camaro je postavene na platforme toho australskeho commodora 😄 Zeta Platform GM dokonce i zakladni motor 3.6 V6 SIDI s primim vstrikem je identickej
qwerty99
0
Tak Holdeny se s levostrannym rizenim vyrabej naproste bezne, krome Comodore a Ute jsou to vsechno korejske chevrolety. Nicmene i Commodore se vyrabi pro arabske zeme s volentem v levo a nebo pro USA je Caprice (trosku vetsi a luxusnejsi commodore) a dokonce i Commodore jako takovej se tam prodaval jako Pontiac G8.
S nastupem nove generace se bude vyrabet i Pro USA s oznacenim Chevrolet SS, kombik pro USA potvrzen Ute ne. zatim informace jsou ze tam bude pouze nejvyzsi motorizace a to tato 6,2 V8 AVF (vypinani 2 nebo 4 valcu). bohuzel sev GM se nechal slyset, ze zadna verze nepujde ofiko do EU. na to ze Holden zacal vyrabet commodore vlastne prevzetim velkejch opelu (predchozi commodore a opel omega jsou temer identicke technikou) tak naslednik se novou omegou nestane 😒
osobne soucasnou verzi commodora povazuji za jedno z nejuzasnejsich aut. Najel jsem s nim po Australii cca 6000km. mel jsem verzi SV6 Zseries s motorem 3,6 V6. Auto jezdilo za cca 9 l/100 km a je mu jedno jestli je to e85 nebo natural91..
a cena takoveho vozu je v Au cca 700 000 na ceske a to je autop slusen vybavene.
ach jo, zas.... EU a ceny aut, a downsizing atd 😒
qwerty
figurka
0
Tak jdi proti proudu a přivez si US verzi o které píšeš.
qwerty99
0
no uvazuji o tom 😄, nicmene zatim zverejnili ze to bude pouze s motorem 6,2 V8 a to je na me moc, ta 3,6 V6 by byla lepsi 😄
twistedTSD
0
No jo, na SS jsem úplně zapomněl...O G8 vím, ale Pontiac již neexistuje, a Caprice jsem na stránkách GM našel pouze v policejním provedení...Do Británie aspoň dotáhli Commodore pod Vauxhall jako sportovní sedan/kombi, v kontinentální Evropě to ani nezkusili.
Anonym
0
Však jo, Caprice je pouze pro polici, normálním lidem to GM neprodává.
Takže jediný co si krom verze pro arbáky půjde koupit s levostranným řízením bude ten Chevrolet SS
S nastupem nove generace se bude vyrabet i Pro USA s oznacenim Chevrolet SS, kombik pro USA potvrzen Ute ne. zatim informace jsou ze tam bude pouze nejvyzsi motorizace a to tato 6,2 V8 AVF (vypinani 2 nebo 4 valcu). bohuzel sev GM se nechal slyset, ze zadna verze nepujde ofiko do EU. na to ze Holden zacal vyrabet commodore vlastne prevzetim velkejch opelu (predchozi commodore a opel omega jsou temer identicke technikou) tak naslednik se novou omegou nestane 😒
osobne soucasnou verzi commodora povazuji za jedno z nejuzasnejsich aut. Najel jsem s nim po Australii cca 6000km. mel jsem verzi SV6 Zseries s motorem 3,6 V6. Auto jezdilo za cca 9 l/100 km a je mu jedno jestli je to e85 nebo natural91..
a cena takoveho vozu je v Au cca 700 000 na ceske a to je autop slusen vybavene.
ach jo, zas.... EU a ceny aut, a downsizing atd 😒
qwerty
Takže jediný co si krom verze pro arbáky půjde koupit s levostranným řízením bude ten Chevrolet SS