Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pierro
dotaz
| 10. 6. 2009 08:08
Nic ve zlém, ale s tou cenou to myslíte vážně?? :-O
Avatar - marek.g
dotaz
| 10. 6. 2009 08:33
a nejluxusnější verze stojí 454.900,- 8-s to radši trochu toho "luxusu" oželím a osedlám něco 3x většího :-!
Avatar - Pierro
dotaz
| 10. 6. 2009 08:45
svět se asi zbláznil a někomu v Toyotě asi ruplo v kouli. Prodávat tohodle prcka za tyhle nesmyslný peníze, respektive přijít s tím v době krize?? Kdyby to byl elektromobil a stál těch řekněme 400 tisíc - budiž. Ale přijít s třímístným autem ještě menším než aygo za cenu aurise... no k tomu není moc co dodat. Myslím, že tu máme propadák roku panstvo... >:D to už snad i ta Liška je smysluplnější nabídkou na trhu... >:D >:D
Avatar - Pierro
dotaz
| 10. 6. 2009 08:50
P.S. dávám jim rok než půjdou s cenou rapidně dolu anebo toho bezmeka stáhnou z trhu. Pánové na kolik tipujete cenu po slevě?? Já říkám 200 tisíc jinak si to v Evropě ani neškrtne... :-! O českém trhu ani nemluvím. Tohle není Smart, tohle je nejmenší Toyota...
Avatar - marek.g
dotaz
| 10. 6. 2009 09:03
tak tak když už bych šel do takové malé pixly tak bych vzal toho Smarta.ten je alespoň opravdu stylový :-!
Avatar - Pierro
dotaz
| 10. 6. 2009 09:10
tyhle malí s.r.á.č.i. jdou sice mimo můj zájem ale pobav se o tom s holkama (se svojí ženuš např.) ukaž jí obrázek a ať ti k tomu něco poví. Ukaž jí Smarta a schválnbě co se bude líbit víc...
dotaz
| 10. 6. 2009 09:17
Obrázek je nanic. Postav je na parkoviště u hypermarketu v komentě, kdy pojede s vozíkem s nákupem a vedle těch dvou postav ještě Soula.
Avatar - Pierro
dotaz
| 10. 6. 2009 09:33
Soula sem netahej, to je auto trošku někde jinde. Ale souhlasím postav Smarta a tuhle potvoru vedle sebe na parkovišti a dej na ně aktuální cenovky. A schválně co ženský (myslím ty při penězích) zaujme. Vsadím se s tebou o cokoliv, že tahle Toyota to projede na plné čáře... :-!
dotaz
neregistrovaný "cabel"
| 12. 6. 2009 07:33
myslim, ze ty zensky by prave zaujala toyca :-)
Avatar - marek.g
dotaz
| 10. 6. 2009 10:19
mojí ženuš se líbí Touareg >:-[] ale z těch dvou autíček vsadím boty,že by palec nahoru dala Smartu :-!
Avatar - Pierro
dotaz
| 10. 6. 2009 10:21
jo jo tak nějak. zkus se zeptat kolegyně co by upřednostnila... ;-)
dotaz
| 10. 6. 2009 11:52
Moje ženský (manželka, 2 dcery) upřednostnily jednoznačně Fiat 500. Pravda kupovali jsme ho loni.
dotaz
| 11. 6. 2009 09:20
Tak na tohle se dá odpovědět jen tolik: svez se Smartem, potom se svez iQ. Potom sem napiš znovu. Já jsem možnost přímého srovnání měl. A výsledek? Smart je totální plečka, ve který se bojíš jet víc než 70. V iQ se cítíš jako ve větším autě (dokud se nepodíváš za sebe a neuvidíš, že tam auto končí :-)
Nemluvím už o unikátních technologických řešeních, o kterých se Smartu ani nemůže zdát, která jsou hlavním důvodem vyšší ceny. ;-)
dotaz
| 11. 6. 2009 21:04
tohle není vyšší cena, ale úlet
dotaz
| 10. 6. 2009 08:42
To bude asi konečne konkurent Foxu v predajoch . Fox zatiaľ 4 kusy , som zvedavý či ho iQ do konca roku preskočí. >:D
Avatar - www.skodaoctavia.cz
dotaz
| 10. 6. 2009 08:48
Jako interiér vypadá celkem hodnotně. Ale každý komu řeknete, že jste za tohle auto dali 330kolíků si poklepe na čelo.
Zajímal by mě jakého potenciálního zákazníka mají na mysli?
Nedovedu si představit člověka pro kterého je auto navrženo.
dotaz
| 11. 6. 2009 09:22
Ne, v Čechách asi mnoho takových zákazníku není. To máš pravdu. Pro Toyotu ovšem trh nesestává pouze z ČR, a tak se asi tolik bát nemusí. A tam, kde se prodávají i Smarty, bude se podle mého názoru prodávat iQ dvakrát tolik. :-)
Avatar - Pierro
dotaz
| 11. 6. 2009 09:36
Fiesto i ty jeden fantasto. Z čeho soudíš, že by se tenhle předraženej a navíc ani nijak designově zajímavej prcek pro tři lidičky měl prodávat dvakrát lépe než Smart, který si svou image buduje už v druhé generaci a věru si nevede až tak zle?? Já si IQ měl možnost prohlédnout i se v něm posadit, bohužel však ne projet. Nemyslím však že by se jednalo o kdovíjaký zázrak, vzhledem k motorizaci totožné např. s Aygem... :-| Kvalita zpracování není zlá (což ovšem není ani u jiných produktů zn. Toyota) dojem z auta - tedy pokud sedíš vpředu, příp. za volantem je slušný, bezpečnostní výbava také, ale to se dnes u moderních (byť i malých aut) bere jako samozřejmost a nadhozenou cenu to rozhodně neomlouvá. Je mi jasné, že ty asi rozhodně nebudeš kupcem (ani potenciálním) tohodle japonského "zázraku" ale zkus být trochu soudný a podívej se co je na trhu k mání za peníze, které si Toyota troufá žádat za tohle nedochúdče. A pak argumentuj. A věř že podobný názor jako mám já bude mít i hodně lidí na západ od našich hranic a pokud nedojde k výraznému zlevnění, tohle auto bude hodně okrajovou záležitostí. :-!
dotaz
| 11. 6. 2009 09:59
Určitě si přečti ještě příspěvky v dolní části diskuze, je tam několik lidí, kteží pochopili, kam Toyota s iQ míří.
S tím, že u nás bude naprosto okrajovou záležitostí a v západní evropě nepřeválcuje B a C segment, zcela souhlasím. To si asi nemůže myslet nikdo. A nemyslíš si, že si Toyota vzala do hlavy, že si všichni místo Ayga a možná i Yarisu najedno koupí iQ, viď? To se ví, že to je nesmysl. Ale jak jsem napsal, iQ není pro zákazníka Ayga.
Motorizace totožná s Aygem je pouze jeden ze tří motorů a i ten má podle mého názoru navrch na Smart - na další vlastnosti vozu nehledě.
Já vím, že Smart už nějakou dobu buduje. A do té doby, než jsem v něm seděl, mohl ho důkladně (opravdu důkladně) prolézt a osahat, a pak se v něm svézt, trochu jsem o něm ztratil iluze. Do té doby jsem si o něm prostě myslel, že je to mnohem lepší. U iQ se to u mě vyvíjelo opačně - počáteční skepsi vystřídalo milé překvapení, skoro až nadšení (a to ani nejsme fanoušek Toyoty, jak je možná zřejmé z nicku....)
Doufám, že nemusím znovu podotýkat, že se bavíme o minivozech do velkých metropolí, když tohle píšu.
Avatar - Pierro
dotaz
| 11. 6. 2009 10:11
Co člověk to názor. Možná budeš mít pravdu. Nech tomu čas a oba uvidíme. Nicméně s tou cenou mě tu nepřesvědčíš a uvidíš, že po počátečním neúspěchu dojde k redukci cen a pak se uvidí, jak IQ zaboduje...
dotaz
| 11. 6. 2009 21:08
to, že někdo pochopil kam s tím Toyota míří ještě neznamená, že to za tu cenu koupí.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
iQ tykve
| 10. 6. 2009 08:49
Ten název je vtipný za tyhle prachy si ho koupí opravdu jen ten co potřebuje více iQ :-)))
iQ tykve
| 10. 6. 2009 11:31
:yes:
Avatar - Mira328i
Příjemná cena
| 10. 6. 2009 08:57
Příjemná cena pokud by se jednalo o auris...ale u tohodle prcka ve kterým si vzadu opíráte hlavu o zadní sklo a dáte do něj možná tak igelitku(prázdnou)..to je snad vtip.
A za 450tis. v plný výbavě??no to snad nemyslí vážně?Todle by měli dávat jako dárek k avensisu..a ne za to chtít takový prachy..
Příjemná cena
| 11. 6. 2009 09:24
Myšlení typicky zcela mimo cílovou skupinu, která, pravda, u nás skoro neexistuje...
Avatar - Pierro
Příjemná cena
| 11. 6. 2009 09:40
Popiš mi prosím ty zákazníky, co se přetrhnou o tohle autíčko ty jedna cílová skupino.... >:D
Příjemná cena
| 11. 6. 2009 10:06
Mno, tam, kde jsem bydlel v Londýně, jich bylo skutečně celkem dost.
A znovu podotýkám, že o masových prodejích se nebavíme. Cílová skupina nemá s velkým množstvím až tolik společného - viz právě třeba Smart.
Avatar - Pierro
Příjemná cena
| 11. 6. 2009 10:15
Náhodou v Londýně jsem viděl kupř. Smartů více než dost. A nejen v Londýně i v jiných evropských metropolích (Paříž, Miláno, Řím, Frankfurt, Berlín, Vídeň, Istambul, Atény, atd..) Ale jak píšu výše - Smart si své místo na slunci již vydobyl a myslím že v téhle podkategorii minivozidel moc prostoru pro konkurenci ani není. Takže Toyota bude mít velice těžkou pozici. A více jak sebevědomá cena jí v tom rozhodně pro začátek nepomůže... Ale jak jsem psal již výše, sám jsem na prodejní výsledky (evropské) zvědav. Sem do Čech bych to zatím ani nevozil.
jako bonus
neregistrovaný "SMRT"
| 10. 6. 2009 09:08
Při koupi Lexus LS dostanete jedno iQ zdarma ve stejné barvě.
Avatar - Pierro
jako bonus
| 10. 6. 2009 09:12
>:-[] >:-[] >:D Asi tak...
jako bonus
| 10. 6. 2009 09:21
tak mě stačilo vidět cenu v titulku a článek si v rámci ochrany duševního zdraví raději ani neotevřu :-!

jak píše Sacoer - Liška dostala zdatného konkurenta a soubouj o poslední místo v tabulce prodejů bude letos tvrdý a na krev >:-[]
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 09:45
Takže já jsem ten magor, který je ochotný si iQ koupit a to v nejvyšší výbavě. Už 12 let jezdím s Nissanem Micra s CVT převodovkou, v podstatě pouze 35 km denně do práce a zpátky, popřípadě do hypermarketu na nákup obnášející pár tašek, a jsem v autě přitom sám. Za 12 let bych spočítal na prstech jedné ruky situace, kdy jsme v autě byli čtyři, asi jen těsně by mi nestačily obě ruce na spočítání situací, kdy jsem v něm byli dokonce tři. No a pokud se dobře pamatuji, tak pět nás v něm nikdy nejelo.
Teď sháním auto s CVT převodovkou (proč, to je moje věc - a komentáře k CVT si laskavě odpusťte) a jezdit budu zase v zásadě jenom do práce a zpátky. Takže si mám koupit Mercedes A nebo B, Audi A4 nebo A6, Hondu Insight nebo Civic Hybrid, Nissan Qashqai nebo Toyotu Avensis, Verso či Prius - anebo si mám koupit Toyotu iQ? U všeho ostatního budu platit víc (auto, servis, pojistku, u hybridu se dá čekat v horizontu deseti let i pár desítek tisíc za výměnu NiMH baterií) za cosi, co v zásadě nevyužiju a co tedy bude žrát prachy zbytečně, zatímco iQ mě odveze podobně jako Micra a vyjde na stejné peníze, jako Micra před dvanácti lety.
Avatar - Pierro
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 10:00
Pro tebe dobrou radu niku. Micra se dnes i poměrně pěkně vybavená prodává za velice zajímavou cenu. Vzhledem k době jakou si s ní jezdil (předpokládám minulou generaci) mám pocit, žes s autem byl spokojen. Takže než tuhle Toyotu, kup raději opět Micru (s alespoň možností odvozu čtyř osob + menšího nákupu) a při tvém nájezdu kilometrů ti ještě zbyde na dva roky za benzín. To si myslím že je férová nabídka anebo ne?? ;-)
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 10:10
Renault/Nissan/Dacia již dávno CVT do současné Micry nemontuje ;-\
Avatar - Pierro
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 10:22
Jakto???
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 10:23
Micra K12 má čtyřstupňový automat 8-s
Avatar - Pierro
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 10:25
a popravdě nestačil by??? ;-) za tu úsporu peněz si myslím, že by to stálo. Respektive u takhle malého auta zvládnu i manuál.... :-)
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 11:05
To zní naprosto logicky. I když já ten zákazník pro iQ rozhodně nejsem, tvoje důvody beru. A iQ se ti nejspíš odvděčí klasickou toyotí předností - bude jezdit jezdit jezdit... :-)
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 11:21
No pokud chceš CVT, tak asi fakt nemáš na výběr ...
Avatar - Pekelná Micinka
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 12:23
A co Yaris? Je to Toyota, trochu větší auto než Micra, slušně spolehlivé. No na druhou stranu, při tvém ročním proběhu bych uvažoval i o nějaké mladší ojetině, nebo o nějaké předváděčce. A co Honda Jazz? Ta by taky měla mít CVT.
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 13:03
Tiez som mal taku micru 1,3 CVT, bol som velmi spokojny, nesla zle ale myslim, ze 4stupnovy automat v MK12 je lepsia volba ako CVT. teraz jazdim na corole 1,4D s robotizovanou automatickou prevodovkou 5stupnovou a CVT by som uz nechcel.Mozno treba vyskusat.Honda jazz je takisto v benzine s automatom a ide pekne, no a co sa tyka spotreby aspon tej papierovej je velmi dobre, nemozem posudit realnu spotrebu.
Magor se hlásí
| 11. 6. 2009 09:29
No tak u Toyoty rozhodně stokrát radši CVT (nově vyvinuté a, zdá se, velmi dobře fungující) než zmatený a pomalý robotizovaný Multimode...
Avatar - Pekelná Micinka
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 13:19
Velmi by mě zajímal tvůj objektivní nebo subjektivní (chápej jako - rozumem nebo srdcem) argument, proč by to auto mělo/musí mít CVT.
Avatar - Adrian77
Magor se hlásí
| 10. 6. 2009 13:31
A co Aygo , které je o 100 000 Kč levnější? Automatku to má napřání taky, motor totožnej s IQ, jen mě matou otáčky při maximálním krouťáku 4800. Aygo má tytéž výkony a krouťák o 3 Nm vyšší a při cca o 1200 otáčkách níž...

Jinak mám dvojče Ayga Citroena rok a půl, nalítáno už 56 000 kilometrů a bez jedinýho zaváhání. Prakticky každý týden jezdím trasu Praha Brno a při rychlosti cca +- 150 km/h to bere cca 6 litrů, na okreskách při rychlostech +- 110 km/h si to vezme cca 4 litry. O městě nemluvím, po Praze jezdím za cca do 5,5 l/100 km.

Nehledě na to, že lze vybírat mezi třidvířkem a pětidvířkem :-)
Superdrahá rádoby stylovka
| 10. 6. 2009 09:58
Připomíná mi to jeden vtip. Ptá se profesor žáka: Kdybyste si mohl vybrat mezi pytlem plným peněz nebo pytlem moudrosti, co byste si vybral? Pytel peněz, říká student. To jsem čekal, to já bych si vybral pytel moudrosti, říká profesor.
Samozřejmě, každý si vybírá to co mu chybí, uzavírá student :-)

Podobně by mohla pojmout Toyota reklamní kampaň: jste bohatí a hloupí? Kupte si iq, Toyotu Iq >:D

Za tu cenu je mnohem lepší volba cokoliv jiného s podobnou velikostí, třeba Fiat 500. Zkracovat auto na takový extrém nemá beztak cenu - parkovací místa jsou dimenzována na určitou velikost auta, menší auto už žádný velký benefit nepřináší. Spotřeba taky není kdovíjak super, třeba starý Lupo 1.2 TD žralo pod tři litry nafty na 100 i s automatem. Plno maloobjemových městských aut za mnohem nižší ceny se reálně vejde do stejné spotřeby jako Toyota IQ.
Superdrahá rádoby stylovka
neregistrovaný "cabel"
| 12. 6. 2009 07:41
ty asi nejsi z vetsiho mesta, ze :-) prkovci mista jsou namalovany nejvice na parkovistich u hypermarketu apod., ale v uzsim a sirsim centru mesta?? tam kde se parkuje podelne a ne kolmo? s kratkym autem zaparkujes temer kamkoliv ;-)
UPS
| 10. 6. 2009 10:15
Za tuhle cenu neprodejné. Myslel sem si, že když to bude za 220 000 Kč, že to bude konkurent pro nové Topolino, pro Smart... Ale když atakují cenu, kterou stojí F 500 1,2 lounge... tak nedovedu si představit kupce tohohle auta...
Avatar - Pierro
UPS
| 10. 6. 2009 10:24
Nedělejte s punka tupce, každé zboží má svého kupce... >:-[] Křiváka nosil zásadně naruby, myslel že je to známka punku.... >:D
Avatar - marek.g
UPS
| 10. 6. 2009 10:31
[odkaz] >:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
UPS
| 10. 6. 2009 12:13
Výstižné. Ta první verze... Jj, stánek u Johna DeBilla.
:-)
Chyba, kdoví?
| 10. 6. 2009 10:51
Pokud vím, Toyota původně v ČR prodej iQ neplánovala, takže to beru spíš jako doplňkový sortiment nebo lehké testování trhu. Podobně jako v TPCA nejsou nijak vystresovaní z prodejů Ayga na českém trhu. A tak asi pro Toyotu (na rozdíl od ex-Daewoo a jejich ex-Matize) nebudou (v ČR) zásadní čísla prodejů, ale zviditelnění nových technických řešení a připravenosti zásobit pidipidi segment pro případ, že se Evropská komise nebo jiná banda byrokratů rozhodne zatarasit vjezd do měst všemu většímu než myš. O Toyotě je známé, že vyrábí auta, která se skoro nikomu nelíbí, ale každý si je kupuje. A taky, že dost úspěšně předvídá, kam se dlouhodobé trendy trhu pohnou.
Chyba, kdoví?
| 11. 6. 2009 09:37
To není úplně mimo mísu... :-) :yes:
cena
| 10. 6. 2009 11:24
Malé prostě hned neznamená levné :-) ... walkmany taky stály balík a dnes je dostanem v Hypernově k půlkilu gothaje >:D ...
Spatna nabidka
| 10. 6. 2009 12:06
Dle me nejde jen o ceny jako takove, ale spis o kompozici verzi. Nechapu proc je motor 1,33 poze v opulentni vybave LUX, proc diesel naopak v LUX neni... Otazka je, do jake miry budou distributori schopni manipulovat s cenou. Pokud bude IQ v zkaldu nakonec stat kolem 300 000Kc, tak bych to bral jako zajimavou alternativu F500 a Smartu.
Avatar - Tomas_2002
Airbag
| 10. 6. 2009 12:32
Airbag v sedáku spolujezdce ? Hh....neco na způsob toho, že povezu tchýni, zmáčknu knoflík, otevře se střecha, vypálí airbag a je hotovo ? :-) :yes:
Avatar - igor77
toyota ma podprumerny IQ
| 10. 6. 2009 13:13
dobry den toyoto, tohle si strc za klobouk )-:
Avatar - salamoon
Ach jaj,kopec ludi stale nechape...
| 10. 6. 2009 14:46
...ze cena sa neodvija od toho,ake velke je to auto.
a kopec ludi si auto kupuje stale podla pomeru velkost/cena.
toto auticko je do MESTA,v cz a sk mozno iba do prahy,kde je problem jazdit s SUV ci 6 metrovou limuzinou,je to druhe a tretie auto do rodiny,pre jedneho,max.dvoch pasazierov.

a to,ze je male,neznamena,ze musi byt lacnejsie ako vacsie twingo,auris atd...

cena odraza kvalitu vyroby,prevedenia,materialov,techniky...… nie velkost auta.

dacia logan je vacsia,lacnejsia,je preto hned lepsia ako IQ? >:D
myslim,ze nie.

tak to pochopte.
a neviem ako v CZ,ale v SK stoji smart este viac,takze neviem,co sa tu stazujete.... :-)
Avatar - gld
Ach jaj,kopec ludi stale nechape...
| 11. 6. 2009 14:18
akože smart stojí viac? Si prepočítaj tie sumy ešte raz
co není pro mě je špatné?
neregistrovaný "rj72"
| 10. 6. 2009 15:02
Líbí se mi místní příspěvky. Buď píšete o toyotě, že neumí vyrábět něčím 'zajímavá' auta,a když se jedno takové objeví, tak řešíte cenu a to, že se vám ho nevyplatí koupit. Osobně si myslím něco jiného, protože toto je plnohodnotné (ve svém účelu) auto ve 3m délky. Vývoj toho auta něco stál, to auto představuje v miniaturizaci dílů špičku toho co můžete mít, a tak pokud něco takového chcete, tak si za něj prostě připlatíte, i když vy asi nepřiplatíte.Tohle auto je investice Toyoty do budoucnosti,díky němu je napřed v miniaturizaci, stejně jako je v hybridech a zákazníci se na tom vývoji prostě podílí. Vyrábět takové auto za 200-250tis. je ekonomický nesmysl a proč taky, když si za ty peníze můžete pořídit delší, ale v účelu srovnatelný Aygo..
co není pro mě je špatné?
| 11. 6. 2009 06:13
Tak jest :yes: Svým způsobem se tu nejspíš opakuje situace v oblasti hybridů, kdy ještě před pár lety působila Toyota jako podivín, navíc s hláškami, že v dohlednu bude velká část její produkce s hybridními pohony. Dnes spousta ostatních automobilek lapá po dechu a chytá kočku za ocas. Teď zas přichází Toyota s metrosexuálním legem, které je zasazené do kontextu vyměklé městské kultury 21.století - to Toyota samozřejmě nehodnotí filozoficky ani morálně, ale chystá se na zhodnocení ve svůj prospěch v tržbách ;-)
co není pro mě je špatné?
| 11. 6. 2009 09:40
:yes: :yes:
Avatar - igor77
co není pro mě je špatné?
| 11. 6. 2009 09:48
souhlas. a proto za sebe rikam: mila toyoto, tohle si strc zaklobouk ;-)
Avatar - Pierro
co není pro mě je špatné?
| 11. 6. 2009 09:54
Motáš dohromady jablka s hruškami. Jedna věc je moderní a dnes "IN" hybridní technologie, nabízející opravdu něco nového v současném automobilismu a věc druhá je malé, kvalitní, ale vysoce předražené vozítko do města, které vlastně nenabízí nic až tak převratného a chybí mu i styl. I když estetika vozu je otázkou názoru každého z nás a nikomu nenutím že IQ je ošklivá. Konkurenci má vlastně v jediném voze - v nejmenším Mitsubishi, které se tu však ani neprodává. Nevím, kde jsi přišel na to že IQ je vozem pro metrosexuály, já ostatně bych tuto skupinu lidí viděl v uplně jiných autech. Nechme IQčku čas, sledujme jak se bude či nebude prodávat a pak hodnoťme. Momentálně tu akorát všichni jen odhadujeme a křišťálovou kouli nikdo z nás taky nemá. (vlastně jeden koncernofil možná jo... >:-[] >:-[] )
debata o ničem
| 10. 6. 2009 16:53
Koukám pánové, že je to tady jeden specialista vedle druhého. Líbí se mi příspěvek "co není pro mne je špatné?".
Víte moje zkušenost je taková, že Toyota jde tak nějak jinak než Evropa a to proto, že má a umí technologie, které jsou unikátní. Když jsem viděl poprvé Yaris, nástupce Starlet, tak jsem si nemohl zvyknout na neobvyklé tvary. Potom jsem se byl podívat na Yarise u obchodníka a najednou jsem koukal co se tam všecho vejde, jaká je tam technika, no a pak jsem si jej koupil. Potom jsem přežil nehodu, kdy do mne naboural zezadu náklaďák a natlačil mne na auto předemnou, bez jakýkoliv následků pro mne, ne pro auto. Potom jsem koupil další Yaris už NG (je stále v plné permanenci). Dneska mám další Toyotu a je to proto, že Toyota je jiná než evropská auta. Jiná nejenom zvenku, ale hlavně ve vztahu k zákazníkovy. Nabízí mnohem víc než jen auto, to dělají všichni.
Když se podíváte na techniku v IQ, tak je tam jedna novinka vedle druhé. Mnohem menší zastavění motorem (motory jsou užší), úplně jiná klimatizace(kompaktnější a minimalizovaná), mnohem menší a kompaktnější převody, jinak řešené zavěšení kol, a další novinky. Tyto informace by Vám ale pánové, měla dát hlavně redakce AUTO.CZ a ne jen informaci o ceně. To není informace, pokud není úplná.
debata o ničem
| 11. 6. 2009 09:46
Tak, tak. Informace o nových technologických řešeních tu úplně chybí. A ta jsou v iQ skutečně zajímavá. K předchozímu výčtu bych třeba doplnil ještě převrácený přední diferenciál, plochou nádrž v podlaze, způsob vestavby tlumičů, mechanismus řízení umístěný nad motorem... To je právě ono, iQ je mimo jiného i o technologiích, které se budou v autech používat "zítra". :-)
Avatar - gld
debata o ničem
| 11. 6. 2009 14:20
vystihuje to hláška "stááále mááálo"

IQ mal byť elektromobil a všetci by prehryzli tú cenu a ešte by volali sláva..
debata o ničem
neregistrovaný "cabel"
| 12. 6. 2009 07:46
co neni ted, muze byt v budoucnu.. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku