Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ondris
No, příplatek ze Performance paket se jistě vyplatí, špéra je přínosem u jakéhokoli auta a nějaké 😁S ji nikdy zcela nahradit nemůže.
Cena je nejspíše přiměřená, GTI stejně už žádnou přímou konkurenci nemá - ta se posunula jinam. Zbývá tedy snad jen Giu QV.
Cena je nejspíše přiměřená, GTI stejně už žádnou přímou konkurenci nemá - ta se posunula jinam. Zbývá tedy snad jen Giu QV.
RadisGT
Záklaní cena Golfu GTI je 613 900Kč, u Focusu ST 860 600Kč. Rozdíl téměř čtvrt míče. Kdo z vás by dal přednost ST??? Volba je jasná...
Stačí si dojet pro ST k sousedům a rázem je problém vyřešen.
Pokud by se člověk rozhodoval mezi F ST a G GTI, pak asi ano. Ale jsou tady i jiné varianty - Klasicky Megane RS, za slušnou cenu je i Astra OPC, MPSo je cenově ještě níž ... Je z čeho vybírat a to je jen dobře...
ST v zahranicni stoji od 615 tis a je cenove pod Golfem....v CR meli tuhle cenu danou centralou. Od dalsiho mesice je ocekavany rapidni pokles ceny ST i v CR 😄
Pro ty komu se ST nelibi......me jo..a mnohem vic nez GTI...holt kazdy ma jiny vkus. Neni treba hned hanit a urazet.
Pro ty komu se ST nelibi......me jo..a mnohem vic nez GTI...holt kazdy ma jiny vkus. Neni treba hned hanit a urazet.
Volba je jasná - za ty peníze pořídit opravdový sporťák
A které nové opravdové sporťáky (vhodné i pro běžný silničniční provoz), za cenu od 614 tis., to jsou?
Myslel jsem za prachy na Focuse - Subaru BRZ je od 709tis, GT86 za 809..
No právě, vše je dražší, a přitom jsi napsal jasně: "za ty peníze".
Čím je (v principu) Focus ST, na rozdíl od Golfu GTI (performance), opravdový sporťák?
Čím je (v principu) Focus ST, na rozdíl od Golfu GTI (performance), opravdový sporťák?
-------
Malé vozy pod kapotu každého osobního vozu patří benzín, :yes😒br />
PS: Přeplňovaný zážehový motor poráží turbo diesel :no:
Mercedes A 45 AMG , zdvihový objem 2,0 vetší výkon 265kW, 450Nm ,
zrychlení 0-100 km/h [s] 4,5 :yes:
PS: Přeplňovaný zážehový motor poráží turbo diesel :no:
Mercedes A 45 AMG , zdvihový objem 2,0 vetší výkon 265kW, 450Nm ,
zrychlení 0-100 km/h [s] 4,5 :yes:
Ale tak ano, diesel je však zase zajímavé zpestření nabídky. Každopádně za mě :yes: pro benzín.
Malé auto klidně s dieslem...v některých zemích je to vhodnější...viz. Madeira a jiné kopcovité ostrovy, tam něco vyjet z benzinem (myslim objemy 1,0-1,4) je des....tedy bez turba 😄
..jinak mas nejakou zvlastni cestinu 😄
..jinak mas nejakou zvlastni cestinu 😄
To jsem není čestinu 😉
Proč sem nepíšeš rovnou svoji rodnou ruštinou? Všichni by pochopili... Střídání nicků je zbytečné. :-!
BTW pod kapotu každého Golfa SAMOZŘEJMĚ PATŘÍ MOTOR TDI! :yes:
BTW pod kapotu každého Golfa SAMOZŘEJMĚ PATŘÍ MOTOR TDI! :yes:
idam.i
Určite to nie je najdôležitejši ukazovatel u takéhoto auta.No tvrdiť že, GTI Performence bude priemerne spalovať 6 litrov je stupidné. ;-\ Mal by už niekto uviesť tieto hodnoty na reálnu mieru. :no:
ekoterorismus EU v praxi...bohužel. V USA jsou hodnoty téměř přesné, a nebyla výjimka, že jsem se s americkym autem plynulou jízdou dostal hodně pod udávanou spotřebu.
A auto vybavené AdBlue žere jen díky změně nastavení řídící jednotky na dusíkatý režim o víc jak litr na sto míň, i když má dvě nádrže a systém vstřikování močoviny. Dnešní euroekoteroristé to ale nikdy nepochopí a pořád nám budou podstrkávat, jak auta ničí planetu a podsouvat přitom peníze vědcům a povolenkářům. Přitom výsledná spotřeba by se snížila a oxidů dusíku nepřibylo. Proto to STOP ekošovinismu.
JO, jo, jo to nedůležité spotřeba, takže je jasné ze v tomto typu auta je lepší volba benzin GTI, souhlasím kdo nakupuje 3-dverák a trošku chce i lepší zrychlení asi nepojal do předražených dieselu GTD že myslím ze tyto auta se nekupují kvůli spotřebě ale kvůli radosti z jízdy a GTI je rozhodně fajn motor a jasná volba :yes: benzín!!!
Ty bys radši, aby VW přihodil EU do kasičky nějaký ten stotisíc (za kus) a uvedl čísla, která ti dovolí lépe spát?
Síce nerad,ale platím dane aj odvody.Pokial by som klamal,mám obavy,že mne by to rýchlo zrátali.Každý to vie anikto to nerieši.Tak nech opravia zákony,človek by bol rád aby dostal,to čo mu je slúbené.Keby ti slúbili FullHD telku a doslal by si HDready,bol by si spokojný?
To si pleteš pojmy s dojmy. Možná to není etické, ale je to v rámci předpisů. To auto té spotřeby totiž skutečně dosáhne. Až tu normu zpřísní, jako že ji zpřísní, tak to buď zacvakáš ze svého, nebo ti to ořežou z auta (reálně půjde asi o kombinaci obojího, ořezat z auta 150 tisíc, tak ti zbydou pomalu jen kliky). Popřípadě takové motorizace nebudou vůbec nabízet.
Jinak HD ready není žádné HD, jen marketingová slátanina. A vůbec pojem high-definition je úsměvný vzhledem k jeho neurčitosti.
Jinak HD ready není žádné HD, jen marketingová slátanina. A vůbec pojem high-definition je úsměvný vzhledem k jeho neurčitosti.
Ani se snad nemá cenu nad tím zamýšlet....ale politici, co na jedné straně střídaj v obličeji 256 odstínů šedi, když viděj propady prodejů, rušení továren a propouštění, a na druhé straně se snažej výrobce ždímat od stolu vymyšleným normováním, pokutama atd....to je opravdu neuveřitelný.
A i to, co dělají, nedělají pořádně. Pokuty měli aplikovat na úrovni koncového zákazníka. Pěkně to lidem strčit pod nos, ať vidí, kolik peněz sypou do černé díry. Mělo by to větší psychologický dopad a k tomu by to představovalo více byrokracie. Win-win. >😁 Jen by je pak lidé možná defenestrovali na dlažbu. >😒]
Chcel by som ťa vidieť,ako budeš dlhodobo jazdiť v priemere za 6litrov z 2,0 TSI.Eco jazdu medzi obcou pri 90km možná ,ale v reále ani náhodou.Ja by som tolko ani od takého auta neočakával,ale vadí mi ako sproste kecajú a každy sa tvári ,že je to o.k. :no:
Pochop, že jde o NEDC. Ne tvou cestu do práce. Taky nejsem normovaný řidič a nejezdím po normované trase. Na tenhle údaj vůbec nekoukám, prostě si auto projedu a vidím. S šestkou šlo jezdit pod 7, což je myslím pod normovanou spotřebou. Ne, že by tak mnoho lidí jezdilo, když si takové auto koupíš, chceš si ho i užít. Ale to je starost OSN, které za touto normou stojí (konkrétně pracovní skupina 29 UNECE/ EHK OSN).
Také je dobré pochopit, že žádná reálná, nebo skutečná spotřeba neexistuje. Je má, tvá, průměrná, ale ne jedna reálná. Vadí mi deformace trhu, ne nějaké číslíčko pro úředníka.
Také je dobré pochopit, že žádná reálná, nebo skutečná spotřeba neexistuje. Je má, tvá, průměrná, ale ne jedna reálná. Vadí mi deformace trhu, ne nějaké číslíčko pro úředníka.
Ham.
za 640 tyček se samosvorem a velkými kotouči to je hodně slušná cena, tak slušná, že některá konkurence bude muset rychle upravovat ceníky.
LambaX
To má být vtip? Takové osekané auto za více jak půl miliónu? A teď jsem četl na novinkách, že se to stalo autem roku, jak v ČR, tak v Evropě, tak ve světě. Zlatá Octavia 3. generace, o pořádných Autech s velkým A ani nemluvě... Dát za takový tuctově vypadající hatchback půl melounu?... ani kdyby v tom byl motor z Ferrari či Chevroletu 😒. Ať si to koupí komu se to líbí, ale novináři jsou asi padlí na hlavu, jestli toto je pro ně volbou roku 😒. Nikdy jsem takovým anketám nepřikládal význam, tedy ani letos, ale zase, aby tam vycházely úplné nesmysly, to by přece nemuselo. Proč nenechají volit lidi? To je jako letošní Miss. Jednou mohli hlasovat prostí lidé, a najednou to nevyhrála ošklivá tuctová barbína, vypadající na tisíc způsobů pořád stejně, ale normální sympatická holka, která se nebála od ostatních výrazně odlišit. Ale čím se liší tento nudný Volskwagen? Možná tak vysokou cenou a nesmyslně nadupanou technikou v kastli, kterou bych si nedal ani na RC model za pár korun 😒 .
Design je subjektivní...Co bys místo něj volil ty?
Samozřejmě je do jisté míry subjektivní, o tom žádná diskuze. Nicméně hatchbacky jsem už od 70. let, kdy to vznikalo, považoval spíše za takovou znouzecnost - byly to obvykle vozy nižší tříd, a já jako fanoušek závodění vždy upřednostňoval sedany nebo kupé. Hatchback byla spíše taková nákupní taška, která při závodech působila jako pěst na oko. A nějak mi tento náhled po celá desetiletí zůstal, a třebaže se hachbacky staly mnohem rozšířenějšími a akceptovatelnými vozy, pořád mi prostě takové auto nadupat výkonou technikou a prodávat za cenu pořádného sedanu, nějak nesedí. Sám bych kupoval prostě sedana nebo kombi - momentální auto viz nick, nicméně nicméně nikdy jsem ani teoreticky o hatchbacku neuvažoval, nejsou to v mých očích plnohodnotná auta, ale nákupní tašky - kdybych chtěl jít do něčeho laciného v dnešní době z produkce koncernu, tak bych určitě uvažoval někde mezi Rapidem či Oktávií, které hatchbacky raději ani nenabízí. A jsou mi tím sympatičtí, i když se to různým odpůrcům škodovek nemusí líbit. Je to taky jen můj názor.Za hatchback bych nikdy přes 200 tisíc nedal. Beru, že to řada lidí má jiný názor, ale v žádném případě neberu, že to uměle přebudí na 600 tisíc, ani to, že to vyhlásí autem roku. Toto už překračuje všechny meze subjektivity i objektivity. Je to prostě nesmyslnost :- ) .
Příjemný večer přeji všem 😄 .
Příjemný večer přeji všem 😄 .
To že vám hb přijde jako neplnohodnotné auto je vaše věc. Já to prostě beru tak, že Čechy za ta léta nikdo nepřesvědčil, aby kupovali sedany, byť i ty mají určité výhody (vyšší torzní tuhost káry atd.). Je to to samé, jako když Španěly a Američany nikdo nepřesvědčil o tom, že by měli kupovat hb. Každý má prostě jiné preference a co si budeme povídat, je to taky trochu dáno kupní silou. Kdybych měl na to mít jedno auto pro radost a druhé na cestování, tak jedno z nich klidně bude sedan, bohužel jsem musel jít do kompromisu a volil hb. K tomu závodění. HB je na něj vhodnější, (kratší, menší převisy karoserie atd.) I když pravda, souboje továrních Evo IX. a Imprez WRX mi taky chybí. Já třeba považuji za neplnohodnotná auta SUV, (horší jízdní vlastnosti, horší průchodnost terénem, vyšší spotřeba) ale prostě jsem se smířil s tím, že je o ta auta zájem a že x lidí má jiný názor.
Na SUV mám podobný názor jako Vy. Tam je to jednoznačně móda, u HB jste to napsal sám - omezení kupní silou. Ono nejlépe byste poznal, co se lidem opravdu líbí, kdyby všechna auta měla naprosto stejnou cenu 😄 . Věřte mi, že potom by ani Čechy nemusel nikdo 30 let přesvědčovat, ať si kupují mnohem hezčí sedany.
Máte pravdu, že HB je při stejné motorizaci a parametrech ve své podstatě výhodnější než sedan, hlavně kvůli hmotnosti a hbitosti. Projeví se to asi hlavně v rallye. Nicméně právě v těch 70. letech se HB dělaly spíše jako směšná vozítka - tak to alespoň na těch závodech působilo. U nás se taková auta téměř neprodávala - vše byly sedany Š110, Š120, další měli v nabídce i kombi, jako Wartburg, Trabant, Moskvič, či Lada. Za HB se dal patrně považovat Polski Fiat 126 a možná malá italská šestistovka Fiatu, ale to bylo prakticky vše A na toto člověk byl zvyklý. Na závodech (podotýkám okruhových) pak viděl krásné velké sedany, které jasně dominovaly startovnímu poli, a někde na konci se ploužilo několik nákupních tašek. Nutně v něm pocit, který jsem popsal, musel vzniknout. A ve mne už to prostě navždy zůstalo,a ani si nemyslím, že by to bylo úplně mimo. Podle mne drahá sportovní technika patří do sedanů a sporťáků, a ne do aut, které původně měly oslovovat zákazníky právě svou laciností a s tím souvisejícím nedospělým dojmem.
Máte pravdu, že HB je při stejné motorizaci a parametrech ve své podstatě výhodnější než sedan, hlavně kvůli hmotnosti a hbitosti. Projeví se to asi hlavně v rallye. Nicméně právě v těch 70. letech se HB dělaly spíše jako směšná vozítka - tak to alespoň na těch závodech působilo. U nás se taková auta téměř neprodávala - vše byly sedany Š110, Š120, další měli v nabídce i kombi, jako Wartburg, Trabant, Moskvič, či Lada. Za HB se dal patrně považovat Polski Fiat 126 a možná malá italská šestistovka Fiatu, ale to bylo prakticky vše A na toto člověk byl zvyklý. Na závodech (podotýkám okruhových) pak viděl krásné velké sedany, které jasně dominovaly startovnímu poli, a někde na konci se ploužilo několik nákupních tašek. Nutně v něm pocit, který jsem popsal, musel vzniknout. A ve mne už to prostě navždy zůstalo,a ani si nemyslím, že by to bylo úplně mimo. Podle mne drahá sportovní technika patří do sedanů a sporťáků, a ne do aut, které původně měly oslovovat zákazníky právě svou laciností a s tím souvisejícím nedospělým dojmem.
Sám mám rád kupé, ale říct, že si člověk koupil třeba takovou Breru z nedostatku financí... Pokud jde o sedan versus liftback a kombi, sedan bývá z téhle trojice nejlevnější a přesto si lidé hodně připlácí za jednu z praktičtějších karoserií.
HB jsou omezené na nejnižší segmenty, byly pokusy je dostat výše, ale nic nevyšlo. Takže máš do jisté míry pravdu. Nicméně tvých 200 tisíc je trochu úsměvných. Za 600 bych mohl uvažovat o Astře sedan, nicméně GTI za podobné peníze bude lepší svezení. Kromě Astry se mi mezi "malými" sedany snad nic nelíbí.
Jinak tohle auto nemá drahou "sportovní techniku". Může být rychlý a schopný, ale je postavený z "civilních" dílů.
HB jsou omezené na nejnižší segmenty, byly pokusy je dostat výše, ale nic nevyšlo. Takže máš do jisté míry pravdu. Nicméně tvých 200 tisíc je trochu úsměvných. Za 600 bych mohl uvažovat o Astře sedan, nicméně GTI za podobné peníze bude lepší svezení. Kromě Astry se mi mezi "malými" sedany snad nic nelíbí.
Jinak tohle auto nemá drahou "sportovní techniku". Může být rychlý a schopný, ale je postavený z "civilních" dílů.
No mně osobně se často kombi líbí podobně jako sedany, jsou praktičtější a například u takové Fabie I se mi kombi líbilo o hodně více než sedan. A kombi má na rozdíl od Hatche nejen více prostoru, ale také mnohem líbívější proporce převisů, délek apod. LB teď neřeším, je to často podobné jako sedan nebo kupé a obvykle to jsou celkem hezká auta.
Těch 200 tisíc ber pouze jako mou osobní preferenci, jakou hodnotu pro mne asi takové auto má. Naprosto upřímně Ti říkám, že víc bych za to nedal a šel raději do Rapida, nebo čehokoliv, co má podle mne přijatelné proporce, a ne auto s nepřirozeně 'useknutým' zadkem a dominujícím předním převisem - málokterý hatch má vyvážené proporce - vybavuje se mi třeba Suzuki, to vypadalo celkem slušně, ale je to spíše vyjimka. Mému oku prostě auto s dlouhým předním převisem a téměř bez zadního převisu, nelahodí 😄 .
Těch 200 tisíc ber pouze jako mou osobní preferenci, jakou hodnotu pro mne asi takové auto má. Naprosto upřímně Ti říkám, že víc bych za to nedal a šel raději do Rapida, nebo čehokoliv, co má podle mne přijatelné proporce, a ne auto s nepřirozeně 'useknutým' zadkem a dominujícím předním převisem - málokterý hatch má vyvážené proporce - vybavuje se mi třeba Suzuki, to vypadalo celkem slušně, ale je to spíše vyjimka. Mému oku prostě auto s dlouhým předním převisem a téměř bez zadního převisu, nelahodí 😄 .
Co už je "dlouhý" přední převis a co ještě ne?
[odkaz]
[odkaz]
Vždy přece záleží na poměru předního a zadního převisu, a na tom, jaký to hlavně z bočního pohledu vyvolává estetický dojem. Zvyknout se dá na cokoliv (viz současné prototypy LMP1), ovšem přirozeně vypadá obvykle lépe auto mající tyto proporce jaksi vyvážené.
Ale není to přece nic absolutního, aby mělo smysl se o tom dohadovat 😄 .
Ale není to přece nic absolutního, aby mělo smysl se o tom dohadovat 😄 .
Tak sedan od Fabie byla příšernost. Rozhodně nemám nic proti motokárám (kola rozích). 😄 Velké přední převisy moc nemusím. Připomíná mi to předkus. Pro zadní to chce správnou karoserii a ideálně náhon na zadek.
"...sportovní technika patří do sedanů a sporťáků..." To je jako napsat, že nejlepší dvě zmrzliny z ovoce jsou jahodová a ovocná. 😉
Karoserie HatchBack je pro HotHatch typická a pokud je třídveřová (což bylo zejména dříve pro HH/HB téměř pravidlem, viz i první Golfy GTI možné pouze jako 3dv.), nemusí být ani méně "pevná", než čtyřdveřový sedan. Pro mě osobně je (minimálně opticky!) čtydveřový sedan méně sportovní karoserie, než třídveřový! HB. Pokud mám u sportovní mutace vozu tolerovat delší zadní převis, pak ideálně kupé (příp. dvoudveřový sedan), to je ta opravdu správná karoserie pro sport. varianty vozů.
Karoserie HatchBack je pro HotHatch typická a pokud je třídveřová (což bylo zejména dříve pro HH/HB téměř pravidlem, viz i první Golfy GTI možné pouze jako 3dv.), nemusí být ani méně "pevná", než čtyřdveřový sedan. Pro mě osobně je (minimálně opticky!) čtydveřový sedan méně sportovní karoserie, než třídveřový! HB. Pokud mám u sportovní mutace vozu tolerovat delší zadní převis, pak ideálně kupé (příp. dvoudveřový sedan), to je ta opravdu správná karoserie pro sport. varianty vozů.
Tak tu by se dalo dlouho diskutovat. Než porovnávat naše osobní preference, zareaguji spíše takto. Zajímají mne závody sportovních vozů desítky let, Sedany se v nich skutečně občas objevují, třebaže většinou dvoudveřové. A pokus nacpat mezi ně hatchbacky se uskutečnil v první polovině minulého desetiletí v britském mistrovství (tuším tam homologovali Golf a Clio do GT, nebo něco podobného), a okamžitě se vznesla vlna kritiky, a do roka tato auta, vypadající mezi Porsche a Ferrari zcela komicky, zmizela. Dlouhodobě se dvoudvéřové sedany objevují i v takovém závodě jako 24 h Le Mans, ale že by tam jel HB, to bych vzpomínal marně.
Takže možná Váš názor takový je, a určitě nejste sám, ale obecně ve světě se zatím neprosadil (díky Bohu).
Koukám ještě na tu Vaši zmrlinu - nebudeme-li slovíčkařit, tak akceptujte, že se sporťákem obvykle označují dvoumístná kupé typu McLare, Ferrari, či Lamborhini, ale to neznamená, že to jsou nutně jediná auta mající takřka sportovní motor. Někdo za sporťák může považovat jen auto používané ve sportu, tady ta terminologie opravdu - na rozdíl od zmrlin - není zcela ustálená a jednoznačně daná.
Takže možná Váš názor takový je, a určitě nejste sám, ale obecně ve světě se zatím neprosadil (díky Bohu).
Koukám ještě na tu Vaši zmrlinu - nebudeme-li slovíčkařit, tak akceptujte, že se sporťákem obvykle označují dvoumístná kupé typu McLare, Ferrari, či Lamborhini, ale to neznamená, že to jsou nutně jediná auta mající takřka sportovní motor. Někdo za sporťák může považovat jen auto používané ve sportu, tady ta terminologie opravdu - na rozdíl od zmrlin - není zcela ustálená a jednoznačně daná.
Nechci z toho dělat velkou vědu, tady nejde o rozsah slova sportovní, ale slovní o míchání hrušek s "veverkami". Typ karoserie je např. kupé, žádný typ karoserie "sporťák" není a ne každý sporťák je kupé.
Pro závody sportovních vozů s karoserií běžné produkce, jsou logicky obvykle základem silnější vozy vyšších tříd (nejčastěji střední), než je třída malých a kompaktních vozů, pro HB (navíc především pouze v Evropě) typická. Takže sportovat hb je vidět spíš pouze v Evropě, např. v rally to není určitě žádná rarita, ale ani na různých silničních CUPových závodech nižších kategorií. Ale občas i ve vyšších, co takový Leon ve WTCC?
A silniční sportovní (závodní) sedany mají často zadní pár dveří "zavařený" (někdy i oba páry dveří), takže se ve finále jedná spíš o dvoudveřové sedany. 😄
Pro závody sportovních vozů s karoserií běžné produkce, jsou logicky obvykle základem silnější vozy vyšších tříd (nejčastěji střední), než je třída malých a kompaktních vozů, pro HB (navíc především pouze v Evropě) typická. Takže sportovat hb je vidět spíš pouze v Evropě, např. v rally to není určitě žádná rarita, ale ani na různých silničních CUPových závodech nižších kategorií. Ale občas i ve vyšších, co takový Leon ve WTCC?
A silniční sportovní (závodní) sedany mají často zadní pár dveří "zavařený" (někdy i oba páry dveří), takže se ve finále jedná spíš o dvoudveřové sedany. 😄
Tak ono se zase závody obvykle dělí na závody 'sportovních', 'závodních' a 'cestovních' vozů. Toto je celkem ustálené. Závodní jsou pouze formule - s odkrytými koly, sportovní vozy je to, co jsem měl na mysli já, a cestovní vozy jsou to, co popisujete vy, tedy současné rallye, WTCC nebo různé Hatch Cupy. Kdykoliv se HB snažil protlačit mezi reálné sportovní vozyv motoristickém sportu, nebyly přijaty a všeobecně akceptovány, A to ani v dobách, kdyby bylo normální, že závodily sportovní vozy o objemu 1300 cc, nebo i méně. Přeci jenom, vzhledem k tomu, že je v terminologii obecně dost chaos, troufám si tvrdit, že motoristický sport a jeho zvyklosti je v tomto případě lepším vodítkem než nějaké reklamní slogany automobilek. Podle mne prostě ani Golf, ani Clio, ani nic podobného není sportovní vůz typu GT, i kdyby se to tak stokrát jmenovalo 😄 .
Přeji příjmené velikonoční svátky a už s touto diskuzí asi končím a půjdu se věnovat zase něčemu jinému, Snad jsme se oba trochu obohatili 😄 .
Přeji příjmené velikonoční svátky a už s touto diskuzí asi končím a půjdu se věnovat zase něčemu jinému, Snad jsme se oba trochu obohatili 😄 .
Také vnímám (čtyřdveřový) sedan hůře (z pohledu "sportovnosti") než třídveřové hatchbacky. Obzvláště, pokud jsou ve formě shooting brake. Je tam jasné zaměření na přední řadu sedadel. Navíc SB jsou v mých očích k nakousnutí. 😄 Sedany (opět, čtyřdveřové) nejsou tak dobře disponované k dramatickým bokům.
Nad cenou se až tak nezamýšlím, spíš je zavádějící název článku. HH je o "charakterním" benzinu a jízdních vlastnostech, diesel je vhodnější na cestování po dálnicích, rozhodně ve mně nevzbuzuje touhu si v neděli v 5 ráno přivstat a jet se projet na oblíbenou okresku. Přes nesporné kvality GTD HH není, nazývat diesel HH, je to samé jako tvrdit, že se cpu dietním bůčkem, imho nesmysl. I když majitelé "dieselových rumpálů" a p Vaverka budou tvrdit samozřejmě něco jiného.
Ono by to chtělo, se místo žvanění v internetových diskuzích, taky v nějakém ostrém dieslu projet. A tím zrovna nemyslím Octavii RS. 😉 >😁
Já nikomu jeho názor neberu, sousloví sportovní diesel je prostě oxymorón. Diskuse od diskutování snad je ne, takže co tam kromě emotikonů máš? Rychlý ještě neznamená sportovní. Postav si vedle sebe dvě auta ve stejné motorizaci, přičemž jedno z nich bude diesel. Diesel bude mít jízdní vlastnosti o něco horší už jen proto, že je na předku těžší. Proč asi Toyota nepostavila GT-86 v dieselu? Protože by prostě nebyla tak dobrá, to samozřejmě neznamená, že se GTD bude špatně prodávat, spíš naopak, ale jedinou výhodou toho auta bude spotřeba, a větší "zátah vocpoda," jinak nic.
[odkaz]
Jak píšu, přestaň žvanit, sedni do toho.
Zatím vidím, že jen argumentuješ jako prachobyčejný plakát. 😉
PS: M550d.
Zatím vidím, že jen argumentuješ jako prachobyčejný plakát. 😉
PS: M550d.
..a (už) víte, že jsou také daleko SILNĚJŠÍ naftové 4válce - ty teprve musí jezdi, že? 😉
PS: Jinak ale SOUHLASím s FINLANDem - a moc dobrý je jeho "příklad" s Toyota GT-86 :yes: 😄
PPS: Triturbo 50d je (dle jednoho "známého") opravdu PEKLO - na druhou stranu srovnávat jej s M5 je vpodstatě "naprostý nesmysl" = i NEJ"divočejší" naftový motor na světě (BMW 50d) je prostě (sice VELMI SILNÝ a místy opravdu "PEKELNÝ", nicméně stále "jen") naftový motor
PS: Jinak ale SOUHLASím s FINLANDem - a moc dobrý je jeho "příklad" s Toyota GT-86 :yes: 😄
PPS: Triturbo 50d je (dle jednoho "známého") opravdu PEKLO - na druhou stranu srovnávat jej s M5 je vpodstatě "naprostý nesmysl" = i NEJ"divočejší" naftový motor na světě (BMW 50d) je prostě (sice VELMI SILNÝ a místy opravdu "PEKELNÝ", nicméně stále "jen") naftový motor
Někdo holt nechápe, že "fyziku neokecáš," to je celé, svezl jsem se např. v Impreze WRX STI a jsou jisté důvody, proč se v dieselu nedělá. Chápu, že pro některé jedince jsem kvůli názoru "plakát," ale to mi opravdu "žíly netrhá."
Má zkušenost je, že snad až VĚTŠINA lidí má o autech (hlavně) "představy" (které často NEmají moc společného s realitou.. 😉
Jistě, teď jsi mi to příslovečně nandal-). Já jsem neřekl nic jiného, že diesel nepovažuji za sportovní, nikoli za špatný, ale netřeba to vysvětlovat, kdo chce chápe, kdo nechce nechápe.
Já bych rád zase od tebe slyšel, co je pro tebe onen pravý sportovní požitek. Protože vím, co jsi zač, tak ti s klidným svědomím mohu napsat, že ty nikdy ten pravý sporotvní požitek, o kterém tu tak básníš, stejně nezažiješ, protože ti to tvůj stav nedovoluje. 😉
Úplně zbytečně tlačíte (tedy hlavně ty) diskusi o autech do osobní roviny...
Je a vždy bude jen o tom "já bych"...
Zase jsi si musel "splnit" já se opravdu musím smát, opět jsi mi to "nandal." Nevím o tom, že bych někoho přesvědčoval o tom, že si má koupit to nebo ono. Jen jsem řekl svůj názor a od toho snad diskuse je. Dokonce může být diskuse i o tom "co by," byť se to Tobě nebo jiným nemusí líbit. K tomu, že jsi diskusi převedl do osobní roviny není třeba se vyjadřovat, ať si každý udělá obrázek sám..
Delfin2
Na Golf je to az velmi priatelna cena :yes:
Za tu cenu se dá sehnat nové Scirocco R.
Jsem zvědav co na to Leon, jestli přijde také s motorem 2.0TSI ?
Jde přece o "sportovní" auto 😉
Ano, to ACC u nás zatím v nabídce na GTI/GTD není, ale zřejmě to bude jen dočasná chyba v matrixu importéra, protože běžné verze Golfu (např. v Higlinu) jej v nabídce mají (12.400,-).
Šedá Carbon Steel metalíza / Šedá Carbon Steel metalíza
18" kola z lehkých slitin "Austin"
Adaptivní regulace podvozku DCC
Alarm s integrovaným nezávislým zdrojem
Bi-xenonové světlomety s LED diodami
Mlhové LED světlomety
Parkpilot
Sedadla s potahy "Clark" / Alcantara
Soundsystem Dynaudio Excite
Zimní paket
.....806400,- 😉 za 3dv. verzi.
A když Golf, tak přece 5dv., ne? (3dv máme Scirocco). A už jsme na ceně o dalších ca. 28tis vyšší.
Tobě to vyšlo méně, nebo naopak více, než nám?
Nehledě na to, co už jsem zmiňoval o dobře vypadající alternativě, tedy bílé bez příplatku, což je dalších 14.100,- mínus, tedy celkem 115.200,- mínus a jsme na 691.200,-, místo tvých 806.400,-. 😄
Mimochodem mně tvá původní konfigurace vyšla "jen" na 796.300,-, takže nám tam už tak lítá rozdíl 10.100,- Kč. Ale zřejmě si započítal o 10.100 dražší adaptivní! bixenony s LED, což taky za podmínku nepovažuji a "normální" bixenony by proto, aby to slušně vypadalo, určitě stačily.
Tady se totiž bavíme o ceně v obecnější rovině, proto nemůžeme tvrdit, že auto k tomu aby slušně jelo potřebuje např. DCC, které většina hh vůbec nenabízí, podobně jako třeba dsg, nebo některé asist. systémy.