Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Studie luxusních Renaultů: Vzpomínky na budoucnost

Navzdory nepříliš uspokojivým prodejním výsledkům nejsou pojmy Renault a luxus neslučitelné.
Zpět na článek
31. 3. 2013 19:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 4. 2013 10:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 3. 2013 20:06
31. 3. 2013 20:36
31. 3. 2013 21:05
1. 4. 2013 01:24
31. 3. 2013 20:55
1. 4. 2013 01:23
31. 3. 2013 22:16
1. 4. 2013 01:20
31. 3. 2013 20:45
1. 4. 2013 01:22
31. 3. 2013 23:22
1. 4. 2013 00:46
1. 4. 2013 01:21
1. 4. 2013 10:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 3. 2013 19:00
Problem s luxusnymi Renaultmi je...
...ze v lepsom pripade skoncite s dizajnovym umeleckym kuskom v servise. V horsom pripade budete mat v servise designovy paskvil.

Vel Satis a najma Avantime boli uzasne auta, Avantime je v mojej virtualnej garazi krasnych aut. Avantime je sice all form, less function a prieci sa zasadam KVALITNEHO dizajnu, ale koncept auta a jeho tvary su natolko sialene, ze akekolvek nedostatky idu stranou.

Len akoby Renault nevedel preniest kvalitu designu do obycajnej mechanicko/eletronickej kvality, inymi slovami, aby to vsetko fungovalo dlhsie nez pocas cesty zo Showroomu do Garaze.
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2013 19:09
VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Plakátově to poměrně dobře sedí. Dát si na zeď Apoštola na křídě, na to snad jedině silnej prášek na hlavu. Jiná situace je ovšem v případě reálné garáže. Tam bych ten prášek doporučoval víš komu? Ani to nemusím psát, viď... :-)

Abych však věcně neodbočoval. Design je poměrně náročná kategorie, a nyní mám na mysli adresáta, nikoliv tvůrce. Vnímání designu je "těžkým" kalibrem, vyžaduje jisté kvality, s nimiž se musíš povětšinou již narodit. Pokud tě zajímá, jak si právě v tomhle stojíš, nemusíš chodit nikam moc daleko, stačí když se podíváš jaká nosíš... kopyta. Ta ti o tvém "designu" řeknou v podstatě vše.

Co se týká Renaultu, osobně považuji model Avantime za jeden z vůbec nejhorších designových počinů Evropy. V souvislosti s tímto postojem by mně snad mohlo či dokonce mělo tešit, že Avantime dopadl jak dopadl. No... netěší mne to, jakkoli jsem vizuálně kritický, je mi francouzská estetika v komplexnější rovině, její vnímání, její akcenty poměrně blízká.

Tedy abych to upřesnil původní DS, 2CV, R4, R8, 406, fuego... to ano. Tam někde to také ovšem končí... :-!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Dylan McKay
31. 3. 2013 19:32
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Dám ti dnes paleček dolů za ten Avantime, ty to určitě uneseš...
:no: tak! >:D
31. 3. 2013 19:47
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
>:D Ber to tak, že vedle toho tvého jich snad ještě několik vyrobili... a právě o těch jsem psal >:D ;-)
Avatar - Dylan McKay
31. 3. 2013 19:51
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Jo tak to jo, jen jsem to špatně pochopil... >:D
31. 3. 2013 19:52
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
>:D :yes:
Avatar - pumpkin
31. 3. 2013 19:41
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Nieee, to mi nerob s tým Avantimom! >:D

Dobre a čo taká R25-ka Baccara, alebo Safrane? To ešte zvládaš?
31. 3. 2013 19:47
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Ano, zvládám :-)
1. 4. 2013 00:09
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
uz ti niekto napisal, ze s tym tykanim vo vetach, ktore neadresujes nikomu konkretnemu, si neuveritelne trapny a vtieravy ?
Avatar - VDC
1. 4. 2013 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2013 14:41
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
mne to pripada ako dost sedliacky styl vyjadrovania. nevydrzal by som niekoho dlho pocuvat, keby hentak rozpraval. ak sa niekto nevie vyjadrovat normalne, tak nech sa radsej nevyjadruje vobec...
2. 4. 2013 03:57
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
GTI tu napsal již stovky duchaplných textů, na které se ty - soudě už podle tvého pravopisu - nikdy nevzmůžeš. Takže si sám spočítej, jaká je asi šance, že tě coby stylistického arbitra budeme brát vážně...
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 01:19
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
....krásně vystiženo....!!! :yes: ....strykem z Mostu..... tímto ses ovšem pasoval za žvatlala a všechny své, i ty dost hodnotné, psanivo, jsi posunul směrem k deklu od žumpy. >:D ;-) ....jen otázka: Jel jsi Satise? Avantajma? .... jen vynech puch kolem, prosím, a jen odpověz. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
1. 4. 2013 09:47
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Jezdíval nám kdysi do firmy jeden interiérový architekt. Byl teplý a navíc měl Vel Satise. Navrhnul nám namísto hranatých pracovních stolů nějaké zcela nepraktické, předražené a nekvalitní stoly ve tvaru vejcoidu. Vyhodili jsme ho... co také s člověkem, který přijel rendlíkem :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
1. 4. 2013 10:26
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Tak ste si radši sedli na traktorový turbodízl ve vochcávce, poplácali ste se po rameni, jak ste nadlidi, že nejezdíte ve Fr autě a odjeli vstříc novým zítřkům se spotřebou 4,5litru na sto a naklepanou * >:D Bravo :-)

Nic proti praktičnosti a stoly sem neviděl, ale něco hezkého nemusí být vždy praktické...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 4. 2013 10:34
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Ve vašem světě bychom ještě dneska žili v jeskyních a vyráželi na lov... >:D
1. 4. 2013 15:46
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Ádo podívejte se na TO patří [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
1. 4. 2013 19:42
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Ať ti nepraskne řetěz, moloděc >:-[] >:-[] >:-[]
1. 4. 2013 20:17
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Aspoň to ten truľo čo tie titulky písal, mohol dať pozrieť nejakému Čechovi, aby tam nebolo toľko chýb. Alebo to písať po slovensky, jak mu jazyk narástol. Ale to by bolo asi aj tak plné hrúbok. Týmto len ukázal vlastnú hlúposť a obmedzenosť.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 00:51
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Aaaaaaaaaaaaaha, tak to máme černé na bílém.... nenávist k teplému architektu = nenávist ke značce Renault.... stoly jako vejcoid.... asi ti dal bídu na těch vejcojidech, že? .... mno a tys v tom viděl vztah a on bavendo.....ODTUD TEDY NENÁVIST K RENDLÍKU :-DDDDD

Ádo, je mi líto tvé zklamané lásky... ale už to nech plavat >:D >:D >:D >:D >:D >:D
1. 4. 2013 20:12
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Než zas chytneš svůj klasický anti-GTI záchvat, zkus mi vysvětlit, jaký má ta tvoje otázka vztah k designu?
Tedy pokud by toho VelSatise či Avantima jel, nebo nejel - jaký to je pro vnímání designu rozdíl?
Řeč je totiž o designu.
Vynech ten puch kolem a odpověz ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 00:47
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
...vidím, že na "puch kolem" má tebe... gratuluji ;-) ...už delší dobu.
...původně jsem nechtěl psát vůbec a to z důvodu "mého klasického anti-GTI záchvatu... ale rozesmál jsi mě, to je kladná emoce, proto ti věnuji pár sekund a odepisuju. Pokud ze sebe dostaneš příště puch podobného puchenství, reagovat nebudu - nebudeš mi stát za to. Výběr je na Tobě, marijášku.

:-)
2. 4. 2013 04:02
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Bravurní! Popsat 6 řádek a neříct vůbec nic.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 09:31
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
....a to si představ, že jsou i tací, kteří vyspamujou celou diskuzi a výsledek stejný.

Dal jsem mu vodítko - je chytrý, pochopí, uchopí... není chytrý - nemá cenu se rozepisovat. Snad jsi to pochopil.
2. 4. 2013 17:50
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Tvůj problém, jiříku, je v tom, že vyšiluješ (jak jsi právě zde předvedl) a připadá ti to normální.
Já jsem tě na to jen upozornil, pokud ti to nedocvaklo, je to tvoje mínus...
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 09:33
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
....a pokud někdo začne s "klasickým anti "kohokoliv" záchvatem, tak si předem určil způsob návodu,nemyslíš?
1. 4. 2013 20:12
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
Takto to vyzerá, keď sa cap (kozel) tvári, že je záhradník... :-!
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 00:47
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
:yes: :-! ...jak říká cap - na komoru....
2. 4. 2013 08:18
Re: VOLNOST, ROVNOST... ZOUFALSTVÍ
v podstate suhlas, vnimam to tak isto, akurat si tam zabudol doplnit, ze ide o tvoje subjektivne vnimanie a mal by si pripustit moznost, ze kazdy ma ine vnimanie sveta. Niekot rad bloncky, niekto brunetky, niekto zrzave, kto ma krajsiu zenu? Dizajn je dost subjektivna vec.
Avatar - Nyphon
31. 3. 2013 20:06
Co říct
Vím, že se mnou bude plno lidí nesouhlasit, ale pod pojmem šarm, pohodlí, elegance, si vždy představím Renault Vel Satis [odkaz] , Peugeot 607 [odkaz] a Citroen C6 [odkaz] . Ano, nikdy se jim moc nedařilo, ale stejně jsou to víc "luxusní" auta, než chladní Němci. A řeknu vám, že když jsem před domem parkoval Vel Satise nebo 607, vždycky jsem se pousmál a přál si, ať vydrží co nejdéle ;-) .
Rozbalit vlákno
8
Avatar - dr.biker
31. 3. 2013 20:36
Re: Co říct
Mám stejný názor jako ty, také je mi bližší francouzská elegance než německá strohost. Hodně se mi líbí Citroen C6, je to velmi pohodlná a reprezentativní limuzína.

Obdivuji Renault, že měl odvahu vyrábět tak nevšední, revoluční a extravagantní vozy jako byl např. Avantime nebo Vel Satis. To v dnešní době, kdy automobilky šetří, šetří a šetří, je něco takového nepředstavitelné. Automobilky se snaží navrhovat vozy, které se budou líbit co nejvíce lidem, protože co si budeme nalhávat, design auta hraje velkou roli při výběru nového auta, zvláště pro ženy. Problém Avantime a Vel Satis byl ten, že většina lidí nepochopila design těchto aut a také jejich technické problémy nepodpořily jejich prodeje. Je to škoda. Má to alespoň výhodu pro majitele těchto aut, jejich auta jsou dnes na silnicích vzácná a nevšední. Potkat třeba v Brně Avantime je svátek.
31. 3. 2013 20:52
Re: Co říct
V Brně jeden Avantime občas vidívám, neskutečné auto a klobouk dolů před majitelem, viděl jsem ceny ND :-)
Já v tomto Renaultu fandím. Je o ničem vyrábět šedé bezpohlavní kompiláty nároků a přání všech potenciálních kupců. Sice se takových aut hodně prodá, ale nic nepřinesou, nikam vývoj neposunou. Lepší vyrobit něco inovativního co se nechytne než vyrábět pořád to stejné.
Díky tomuto přístupu Renaultu nevznikl jen Avantime, ale třeba taky Twingo první generace, které je dodnes v mnoha ohledech nepřekonané. Úplně jiný přístup než konkurence a jak se povedlo!
Btw. tady to ještě není, ale Renault právě dělá nějaká propagační videa na moc hezký malý sporťáček s motorem uprostřed, jsem zvědavý, co z toho nakonec vznikne.
Avatar - Nyphon
31. 3. 2013 21:05
Re: Co říct
Já musím Renault za spolehlivost pochválit. Nikdy mě někde nenechal, do servisu jsem, kromě běžných garančních prohlídek, téměř nejezdil, ale jedna vtipná příhoda se mi stala. Ráno jsem přišel k autu, odemkl přes kartu, nasedl , zapnul rádio, nastartoval jsem, ale rádio se vypnulo a nešlo zapnout, když jsem motor vypnul zase naskočilo. Jinak za motor 1*(měl jsem 3.5 Turbo), sice to většinu času žralo 14l, dokonce při hodně svižné jízdě se mi podařilo i 26l, ale pokud jsem jezdil na okreskách, v pohodě za 9l. A to pohodlí, kde se hrabe M-B, BMW nebo Audi, hlavně ty křesla vpředu.
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 01:24
Re: Co říct
...Nissan 3,5. ...s pohodlím souhlas. Na Satise v pohodlí neměl ve své době skoro nikdo....
Avatar - Emel
31. 3. 2013 20:55
Re: Co říct
Já ti nevím, 607 měl strejda... a je to veskrze obyčejné auto. Nic proti, slušné obyčejné auto... ale německou konkurenci zásadně nepřevyšuje ničím.

Vel Satis je svébytný, ale zase nemá tu eleganci. Proporce MPV budiž, zadní světla jsou dokonce celkem sexy, vnitřek za 1, jenže ten čumák... ach jo, světla na výšku jen umocňují proporce toho auta, k tomu brutální maska, kterou Renault následně korigoval v rámci faceliftu...

C6, dobrá... přední převis byl docela obludný, vnitřek v šedé fádní... ale přesto, z dané trojky nejzajímavější auto, zaštítěné svou jinakostí... a ve světlé kůži se dalo žít i vevnitř.
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 01:20
Re: Co říct
...ano :yes: .... Měl jsem VS, tříhrnek, 6val, Initiale... dodnes jezdím 607.... Satis byl problém, 607 jak švýcary....
Avatar - Pekelná Micinka
31. 3. 2013 20:45
Jeux
Myslím, že je škoda, že se Fluence koncept nedostal do výroby jen s menšími úpravami, Trochu z něj se objevilo v Laguně Coupé, to je myslím zřetelné na první pohled, ale ten dramaticky nízký zadní blatník a celkové vyznění je jinde. Nepta by zase poskytla velmi pěkně tvarovanou záď nějakému velkému GT nebo i 4dv. kabiroletu, americký nádech tam je. Vel Satis koncept se mi líbí, je tak trochu z jiného světa, bohužel sériová produkce je něco diametrálně odlišného.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 01:22
Re: Jeux
Satis byl úžasný i ve skutečnosti.... kdo ho jel, tak ví.... ;-)
Avatar - wladyk
31. 3. 2013 23:22
Jen tak dál..
Avantime a Vel Satis = hnus století. Můžou v tomto stylu pokračovat a za pár let už prodají pouze Dacie.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 01:21
Re: Jen tak dál..
Rád se chlubíš svým přizdisráčstvím? :-O :no:
1. 4. 2013 15:45
Re: Jen tak dál..
Ano přesně tak, je to Ádo podívejte se na TO patří [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
1. 4. 2013 19:41
Re: Jen tak dál..
Tatárin nět = Čerkéz? >:-[] >:-[] >:-[]
1. 4. 2013 19:52
Re: Jen tak dál..
wewe unawazimu
Avatar - Ada je zase tady
2. 4. 2013 01:24
Re: Jen tak dál..
Kumbuka, moja ya dizeli chini ya Hood!

Pomni, što diesel trebujetsa pod kapotom! ;-)
2. 4. 2013 16:05
Re: Jen tak dál..
Ndiyo, mimi kukubali kwamba moja ya dizeli chini ya Hood katika magari ya biashara ;-) :yes:

PETROL belongs car STOP Ádo !
(BENZÍN patří auto STOP Ádo !)
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 19:54
Re: Jen tak dál..
Google translator ti slouzi tak dobre, jako diesel pod kapotou osobniho vozu, chalan. ;-)
Avatar - ryman
1. 4. 2013 00:46
LII
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
1. 4. 2013 01:37
Prapočiatok pokusu o lux - R25
som mal tú česť vlastniť.

Začnem s kladnými vlastnosťami:
Motor 2.2i - na svoju dobu dostatočný výkon - BMW520i sa naň výkonovo jednoducho nechytal.
Interier, na svoju dobu skutočne luxusný a priestorný v koži, solídne spracovanie, kvalitné autio.
Jazdné vlastnosti: Auto relatívne dobre držalo na ceste, perfektné eliminovanie nerovností - doslova francúzsky mercedes.
Priestor: viac ako dostatočný.

A teraz to zlé:
Auto bolo škaredé ako nenávidená svokra, hrdzavelo na počkanie, elektronika si žila svojim životom.
Vlastnil som ho 3 roky, obralo ma o 10 rokov života.

Renault jednoducho NEMÁ na to, aby čo i len dosiahol do teritória D3.

Odporúčam kupovať iba najtvrdšiemu jadru masochistov.
A je jedno aký model...

Je dobré, že Renault robí v tejto triede štúdie - podstatné je, aby zostal iba pri štúdiách...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 01:39
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
... :no: nicméně svou inteligencí zapadáš do profilu tohoto Nového Webu - bulvarního acz. ;-\ :-!
Avatar - HitmanPB
1. 4. 2013 01:45
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
jedna vec je teoretizovať, druhá vec je vlastniť a písať z vlastných skúseností.

Vieš oponovať, alebo iba urážať ?

P.S.
Citácia z tvojej diskudie "Měl jsem VS, tříhrnek, 6val, Initiale... dodnes jezdím 607.... Satis byl problém, 607 jak švýcary.... "

Prečo si pustil Vel Satis - aký s nim bol problém ??? Nie si skôr problém Ty ? :)
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2013 03:31
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Ad. 1. Vlastnil. Zkušenosti jsou s: L GrantTour, 1, 9dCi, expr, 115tis.km. Spokojen. 3, koupení nové 2002, VS 2005, 62tis. jeden velký problém. VS 2,2 Priv. 210tis, bez problémů. Dále 4 dodávky 2xtraf, 2master. Určitě to nejsou auta pro masochisty, dnes spolehlivější než ...najdi si. 25ka byla v rodině ...možná jsi měl echt bazar, u nas no problém, nekazila se, nerezavela. Tak nemudruj. :-!
Avatar - Ada je zase tady
1. 4. 2013 09:55
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Velmi přesné! :yes: Před 20 lety jsem také ve své neskonalé mladické hlouposti vlastnil jednoho rendlíka a ještě teď, když si na to vzpomenu, se mi otvírá kudla v kapse.

Věta: Rendlíky "odporúčam kupovať iba najtvrdšiemu jadru masochistov." by měla vytesána do kamene!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 4. 2013 10:33
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Ve skutečnosti jste vy nejvíce propojen s Renaulty, protože o nich neustále hovoříte. Evidentně vám musely působit velké trauma, jehož jste se stal otrokem... běžný člověk by se k Renaultům už nevracel, ovšem vy k tomu máte jakési podivné důvody... inu, proti gustu žádný dišputát. Hezké Velikonoce :-)
Avatar - Johny.Rico
1. 4. 2013 13:41
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
V pořádku, nic si z toho nedělej. Tady je více individuí, jednoznačně nejvýjimečnější, mohu-li to tak podat, je komunistický kádrovák nickem GTI, zaměstnáním právník, který si zde vylévá nenávist ke všemu neVW. Řádku jeho posluhovačů není třeba komentovat, to jsou ještě větší zoufalci. Ten komunista je v psaní aspoň originální.

Pak je tu tento trapasák, který se věcně snad ještě nikdy nevyjádřil.
Další je psychicky nemocná Kylie a Topper.

Najde se mnoho dalších, diskuzi ale nesleduji a pokud ano, pak Dinar, MarTin, webpaja, white label, MT, Ham, Mig35, Hitman PB, lukas13, býval tu blackburn atd. Tito lidé o autech vědí dost, číst je není ztráta času, narozdíl od těch nemocných, co mají přístup na net.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 12:31
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Johny, kašli na niky, ... ber řádky... ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 00:53
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Neskonalá mladická hloupost.... teplý architekt.... vejcoidní stoly... mno Ado.... >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
2. 4. 2013 01:22
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Jaký je rozdíl mezi Adou a topperem?
Přece s Adou může být "pr.del" i bez zadaného teplého architekta s kontraverzním logem na kapotě... ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 09:35
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Ada jede bomby >:D :yes:
2. 4. 2013 08:29
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
pride mi to akoby som napisal ze skodovka je totalny srot lebo som mal kedysi favorita a ten mi zhrdzavel za chodu. Trochu tvrde hdonotenie nemyslis?
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 09:37
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Výborně!!! .... proto i má reakce byla asi říznější.... díky peet1980 ;-) :yes: ...je fajn, když někdo, aspoň někdo chápe a nesnižuje se k různým "anti nickům" jako třeba mariáš... :-)
Avatar - HitmanPB
2. 4. 2013 11:59
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
To, že auto hrdzavelo, nebol ten najväčší problém.

Najčastejšie problémy:
Auto si hocikedy po vypnutí motora zmyslelo, že nenaštartuje a po polhodine bez problémov naskočilo. Benzínu tam bolo vždy dosť.
Spustil si stierače a nedali sa zastaviť. Musel si vybrať poistku. Na druhý deň bolo všetko OK...
Asi 8 krát som opravoval spínaciu skrinku.
Niekedy sa nedalo zavrieť strešné okno a po chvíli sa zatvorilo samo.
Centrál si robil čo chcel. Auto sa dokázalo samo otvoriť.

Myslím, že popísané problémy sú viac, ako dostatočné na to, aby si človek povedal "nikdy viac".

O Renaultoch bolo známe, že majú divnú elektroniku - môžem to potvrdiť.

Kamarát mal s R21 podobné problémy. Riešil to kompletnou výmenou kabeláže.
Ja som sa toho auta radšej zbavil...
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 12:27
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
....mno, mi se u Satisu stávalo, že si elektrická paměť sedla vzpoměla na nějakou svou polohu a přirazila mě ve vzpřímené poloze až k volantu včetně pojezdu dopředu >:D >:D >:D ....myslím, že v čr je jen málo lidí, co si užili s rendlem to co já. Nicméně nikdy nedám dopustit na to, že umí auto vymyslet ať je friendly, kvalita zpracování a materiálů vždy, alespon u mě výborná - např. u satise - btw. interiér přesně jako na fotkcách tady ten světlý se světlým dřevem - žádné opotřebení, olupování, tak jak je to např. u passatu a pod. Kůže po 60ti tis. žádné proseděniny, praskliny...prostě jak nové, a to jsem tam místnil svých 97 kil cca. 30 x denně.Zvenku neotřelé, neobvyklé....
Ale napsat, že bylo škaredé jako nenáviděná svokra - zejména u R25 jsi dobře mimo. Proč jsi ho pak kupoval? ...nikdy jsem neměl auto, které bych viděl jako hnusné.
A to, jestli ren bude u studií nebo ne... Já doufám, že ne. Protože spoustu prvků z těchto studií uplatnili u menších, neluxusních vozů.... u kterých - to už zvládneš sám ;-) Takže, za tyhle luxusní studie a i za jejich luxusní produkci patří jednoznačně velké Děkuji...
2. 4. 2013 13:57
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Hitman, chapem co myslis :-) to co si popisal vsetko ti aj doslova verim. Len pisem ze na zaklade jedneho problemu auta zpred 20 rokov nemozes hodnotit automobilku lebo je to ako hodnotit skodovku na zaklade 120L.. Chapeme sa? ja si myslim, ze dnesne auta plne elektroniky si uz vsetky ziju tak trochu vlastnym zivotom a pomaly uz mas RJ aj na kozene potahy..
Avatar - white label
2. 4. 2013 15:05
Re: Prapočiatok pokusu o lux - R25
Že nelze podle zkušeností s jedním kusem hodnotit celou produkci určité značky je samozřejmě pravda.
Na druhou stranu příklady ke srovnání v podobě Favoritu, nebo dokonce Š 120L, nejsou zrovna kosher. Francie totiž po II. svět válce nespadala pod sovětskou zónu a tím pádem ani produkty této francouzské automobilky nebyly deformovány socialistickou želaznou oponou trhu v rámci RVHP.
2. 4. 2013 09:27
Renaulty a přizdisráči
Procetl sem si celou diskuzi a mam dojem, ze je tu par lidi, kterym se Avantime nebo Vel Satis libi. Jako zhruba 0,001 % populace si tim padem mysli, ze jsou neco extra. Ze si muzou rikat designovi guru a kazdy, kdo napise, ze Avantime (potazmo vsechno z Francie) je hnus, je hned automaticky prizdisrac, s jeho pristupem bysme byli jeste na stomech a podobne.

Zamyslete se nad sebou.

Mi osobne se se na Vel Satis spis nez vuz samotny libi predevsim jeho odlisnost. Jinak to zas takova pecka neni.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 09:38
Re: Renaulty a přizdisráči
Koukaje na tvou profiloffku - jo máš pravdu >:D >:D >:D >:-[]
2. 4. 2013 11:02
Re: Renaulty a přizdisráči
co to s ni ma spolecneho?
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 12:27
Re: Renaulty a přizdisráči
Hodně.
Avatar - Ozzman
2. 4. 2013 10:03
Re: Renaulty a přizdisráči
On je rozdíl kritizovat vše francouzské a dělat ze sebe kašpara jako někteří, kteří Renault znají jen z vyprávění Pepy z hospody, kterýmu se před XY lety vysypal megán a potom vyjádřit nesouhlas s designem jednoho modelu značky a polemizovat nad tím ve slušnosti bez nadávek. První skupina lidí ať si nasedne do skvěle spolehlivého koncernu, který mají určitě v garáži a odjede. Druhou skupinu respektuji, i když je tu jen málo těch, kteří se opravdu vyznají.

Já Renaultu fandím a ani Avantime, nebo Vel Satis mě k srdci nepřirostl.