Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Krize v EU pokračuje, už ani bohatý sever nekupuje nová auta jako dřív

25 komentářů

Avatar - Atlis
Atlis
...keby v holandsku nebola tak vysoka ekoteroristicka dan na auta s vyssio emisiou CO2, predaje by boli podstatne vyssie.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo, a KEBY politici nebyli jací jsou, nebyla by už 5 let krize a prodávalo by se ještě lépe. 😉
PS: Dokud politici nedostanou rozum (není to oxymóron? 😄 ) tak to (hned tak) lepší NEbude (pro začátek bych zavedla "Schuldenbremse" jako v Německu Angela POVINNĚ pro celou Evropu!)
No a PAK ... jednou ... se prodeje (všeho) zase zvednou (snad 😉
Avatar - Anonym
Anonym
i řadě velkých a silných zemí dochází dech a i samotnému německu postupně slábnou síly....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..ráda vidím že Německo (de facto) řadíte NAD (jiné) "velké a silné země" 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Německo je přece nade vše ne, to ses tu nenaučila ještě za ty roky?

Dojče, dojče íbr ááles frau Kylie >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já to mám v DNA, já se to učit nemusím.. 😉
..PROTO jsem "ocenila" VÁS 😄
nebezpecnavosa
Holt jednou za čas se musí finanční chlívek vyčistit všude na světě a potom se to zase vrátí k normálu. Jenom se musí zatnout zuby a vydržet ten dočasný půst, tedy nesnažit se problémy obcházet a věřit zázračným spasitelům, a už vůbec ne těm "pravým", českým.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nu, myslím že máš pravdu jen částečně.
Nepřirozeně vysoké prodeje v západních a jižních zemích Evropy, založené na půjčkách a virtuálních penězích, nebyly dlouhodobě udržitelné.
Ano, Augiášův chlívek se vyčistí, ale nikdo neví, jaká je vlastně úroveň přirozených prodejů. To se bouhužel zjistí až za pár let, až politici dostanou rozum, přestanou podporovat nereálné projekty a přestanou (doufám) zasahovat do ekonomiky.
Do té doby to bude ode zdi ke zdi, viz Británie - jeden měsíc minus 30%, druhý plus 20% - a tady tiká časovaná bomba, protože dluh Spojeného království je astronomický.
Avatar - Anonym
Anonym
stejně jako sluh USA a řady EU zemí >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a čí NEní? 😐
PS: Nicméně s tím že vlastně NEvíme "jak to bude až se do normálu vrátíme" - to je PRAVDA (trochu se OBÁVÁM, že to pro evropany NEbude moc radostné zjištění = jak na tom REÁLně jsou
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano :yes: 😄
Avatar - Aladeen
Aladeen
európsky trh je presýtený , kam sa pozrieš tak máme plné bazáre , tak skoro sa to nevráti do starých koľají .... ľudia už ani na nové peniaze nemajú , a tak si to staré nechajú alebo si kúpia nejakú 2-3 ročnú jazdenku ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlasim... bazarovky su plne 2-3 rocnych doslova novych aut ktore ale oproti tym v showroomoch stoja polovicu.... situacia je zla..... mlade rodiny nemaju dnes sancu si kupit nejake slusne auto a to nielen na slovensku... ani v severnej europe ludia nemaju peniaze na vyhadzovanie....
Avatar - Anonym
Anonym
Když daj lidi 40-65% výplaty za bydlení, tak nezbejvá no....

A když k tomu ještě někdo rád čmoudí a bumbá a protoelefonuje, prosurfuje a pročumí v kabelovce měsíčně 3 litry.....tak to má vcelku blbý. To je pak 70% vejplaty fuč.

Ono se jde dát jít dvě cestama
1) zvýšení příjmů
2) minimalizace nákladů

Já když někomu povím kolik mě stojí nájem tak mi to nikdo nevěří, že prej si vymýšlím no.
Takže oproti průměrnému čechovi co hodí měsíčně někomu do chřtánu takovejch 8-15 táců měsíčně za bydlení já mohu rozdíl mezi tím co paltím já a co platí jiní hodit do chřtánu Kalouskovi (pokud chci)

Má to jednu zásadní výhodu - nemusím jezdit v kadla kadla downsinzovým bruselkým ekovehiklu co žere 5 na sto >😁 >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hele ty ekovehikle, downsizing dieselů se zastavil na 1,5 benzíny máš i dvouválce i 0,9 litru.
A miláčkem Bruselu jsou elektrovehikly, takže střílíš hodně vedle.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Downsizing dieselu sa nezastavil na 1,5...
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Ve Smartu už byl dávno diesel 0,8 😄
Avatar - volvo s60
volvo s60
Tak to by bylo asi nejlepší ho namontovat do Superbu!? >😁
Avatar - beibej
beibej
5 brala rotačka v O1, dnes bere O3 7L/100km. Proto je lepší zvolit downsizovanej benál.
Avatar - sargis
sargis
Kupit si nove auto a plati tu nezmyselnu registracnu vec? Kupou auta platim DPH, platbou za servis, palivo platim dalsie dane statu....radsej si kupim starsie auto, ktore na 90% vie opravit kamos automechanik. Pokial prehltnem fakt, ze nejdem na fungelt novom, vozim sa tak ci tak.
Avatar - Anonym
Anonym
Spíš se můžeš vozit daleko líp, protože za peníze co stojí nová oktávka se základním moorem můžeš mít starší auto, ale o třídu vejš bez dvouhmotových setrváků, dpf, start stopů a dalších vymožeností.....
S pořádným motorem a plné výbavě
Avatar - JDM
JDM
:yes:
A2
Ty si vychytralej.... >😁 To nás ani nenapadlo....Jsme blbci, na co vlastně kupovat nový auta, když mi to starý "vie opravit kamoš"

Jenže nebejt těch blbců, co berou nový, tu tvoju výhodnů jazděnku, co ti ju vie opravit aj..atd. nemáš. Nebo si za ní tvrdě přicáluješ.
vsp
Ono takhle to vypadá jako strašná krize, ale stačí si uvědomit, že pokles 10% znamená, že místo nového auta každé 4 roky si koupíte auto každé 4 roky a 5 měsíců...

Když se dívám na auto co mám doma (zrovna ty 4 roky staré) a co si můžu teď koupit - nevidím moc důvod, utrácet za nové. Nemyslím, že by ta nová byla horší - jen prostě "proč?".
cudzinec11
ja si myslim, ze tie nove su az na vynimky horsie, 1,2 TSI, 0,9 trojvalec renault, 1,4-1,6 VTI v PSA - to nie su motory, ktore by som si zelal. Takze vw, skoda, seat, audi, citroen, peugeot, renault neprichadzaju do uvahy. A euroV resp. coskoro euroVI diesle tiez nie su ziadna vyhra. Takze ja si myslim, ze nove auta su horsie, pretoze maju horsie motory - zeru v praxi rovnako, ale su nachylne...