Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Clio Grandtour 1,5 dCi – La mode nouvelle

Jako první internetové médium v České republice vám přinášíme test nové generace Renaultu Clio Grandtour, konkrétně ve špičkové výbavě a s motorem 1,5 dCi.
Zpět na článek
2. 4. 2013 11:28
2. 4. 2013 11:51
2. 4. 2013 11:51
2. 4. 2013 12:03
2. 4. 2013 12:10
2. 4. 2013 13:47
2. 4. 2013 20:37
3. 4. 2013 14:19
2. 4. 2013 12:33
2. 4. 2013 12:42
2. 4. 2013 14:42
2. 4. 2013 17:48
3. 4. 2013 20:32
4. 4. 2013 09:56
4. 4. 2013 10:08
4. 4. 2013 09:46
2. 4. 2013 13:55
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 4. 2013 14:48
2. 4. 2013 14:53
2. 4. 2013 15:16
2. 4. 2013 16:12
2. 4. 2013 17:46
2. 4. 2013 18:53
2. 4. 2013 15:23
2. 4. 2013 16:14
2. 4. 2013 15:43
2. 4. 2013 16:16
2. 4. 2013 16:39
2. 4. 2013 17:44
2. 4. 2013 19:23
2. 4. 2013 19:32
2. 4. 2013 18:26
2. 4. 2013 18:45
2. 4. 2013 18:47
2. 4. 2013 17:03
2. 4. 2013 18:28
2. 4. 2013 19:27
2. 4. 2013 19:57
2. 4. 2013 20:04
2. 4. 2013 20:12
2. 4. 2013 20:02
2. 4. 2013 22:38
2. 4. 2013 17:42
2. 4. 2013 18:28
2. 4. 2013 19:46
2. 4. 2013 22:57
2. 4. 2013 23:43
2. 4. 2013 23:54
3. 4. 2013 09:24
2. 4. 2013 23:44
3. 4. 2013 16:13
2. 4. 2013 15:00
2. 4. 2013 15:24
2. 4. 2013 15:39
2. 4. 2013 17:09
2. 4. 2013 19:50
2. 4. 2013 19:52
2. 4. 2013 21:33
2. 4. 2013 22:37
2. 4. 2013 23:30
4. 4. 2013 12:21
2. 4. 2013 17:16
2. 4. 2013 19:39
2. 4. 2013 19:49
2. 4. 2013 20:01
3. 4. 2013 00:24
3. 4. 2013 12:28
2. 4. 2013 23:34
2. 4. 2013 23:39
2. 4. 2013 23:50
2. 4. 2013 23:57
3. 4. 2013 00:06
3. 4. 2013 00:58
3. 4. 2013 09:22
3. 4. 2013 15:46
4. 4. 2013 12:24
3. 4. 2013 12:30
4. 4. 2013 09:36
Avatar - iudex
2. 4. 2013 11:28
Ronault testuje
Tak už nielen čitateľ GTI testuje GTI, ale i čitateľ Ronault testuje Renault? >:D Asi by som mal uvažovať o zmene nicku; žeby na Aventador? >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
43
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 11:50
Re: Ronault testuje
:yes: dobry napad

ale vazne... clio grandtour je pekne auto.... vzhladom na momentalne chybajuci 1,2TCe v kombiku na slovensku je zatial tento diesel asi najrozmunejsia volba pre kombik .... predsa len to 0,9TCe by bolo na plne zatazene kombi asi slabe... diesle nemusim ale tento 1,5dci je vazne pre kombik ideal .... teda zatial ;-) .... v ciernej farbe vyzera nadherne tak tajomne vzacne a zaujimavo :yes: Za tie peniaze s tymto motorom by som bral na nase cesty urcite stepway ale grandtour je proste nadherny to uznavam :yes:
2. 4. 2013 12:09
Re: Ronault testuje
Tak hlavne aby tam ten 1.5dci neco vydrzel a uzivateli nezbyli oci pro plac, jako se u 1.5dci zhusta stava.
2. 4. 2013 13:22
Re: Ronault testuje
Neměl jsi na mysli spíše TDI?
3. 4. 2013 07:54
Re: Ronault testuje
Zadne TDI nikdy nebylo tak spatne jako 1.5dci, coz v ruznych verzich byl jeden z nejmene trvanlivych motoru co kdy prisel na trh.
3. 4. 2013 14:14
Re: Ronault testuje
Kde si k takému názoru prišiel? Jazdím už druhý 1.5 DCi a o problémoch hovoriť nemôžem, lebo žiadne nie sú a ani neboli.
3. 4. 2013 15:38
Re: Ronault testuje
Těch motorů se pár miliónů vyrobilo a najde se mezi nimi i zmetek. A o těch se pak někdo baví a píše svoje směšné teorie. Problém byl jen se vstřikovači (stejně jako u jiných CR motorů) a to vyřeší ne moc nákladná repase. Při 120 000 km mně taky jeden vstřikovač odešel. To už je ale 3 roky. Teď s tím autem jezdí tchán a vše je v pohodě. Nikde jsem se také nedočetl, že by tento byl poruchovější než srovnatelná konkurence.
Avatar - gld
3. 4. 2013 16:09
Re: Ronault testuje
Motorov 1.5 dci bolo niekoľko generácií. Tá prvá bola značne problémová, potom sa renault poučil a vychytal malé dci-čko na solídnu úroveň kde je dnes.
3. 4. 2013 18:14
Re: Ronault testuje
Dobre píšeš. Reagoval som tým na na zaujaté tvrdenie vyššie.
4. 4. 2013 11:18
Re: Ronault testuje
a nielen renault, ale aj samotne delphi.
2. 4. 2013 13:42
Re: Ronault testuje
Nezbyly oči...
2. 4. 2013 19:49
Re: Ronault testuje
1.5dci měl jen zezačátku problémy se vstřiky jako většina commonrailů v počátcích. Naopak v této kategorii patří k tomu lepšímu na trhu. Kdybych si chtěl rýpnout, můžu i poukázat na základní dieselovou motorizaci Mercedesu A (jasně, jiná převodovka, spousta změn, ale i tak jde o 1.5dci)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 22:48
Re: Ronault testuje
Já osobně znám 1,5 dCi ve službách rozvozu jídel v Meganu s 400t km bez větších potíží, případně služebních aut taky bez potíží kolem 300t km...
3. 4. 2013 08:00
Re: Ronault testuje
1.5dci byl funkcne nejlepsi motor ve sve tride, tichy, usporny a pritom slusne jedouci, bohuzel spolehlivosti byl naopak nejhorsi. Neodchazely zdaleka jenom vstriky, tech zavad bylo mnohem vice, motory se bezne rozpadaly uz pri najezdu nekde kolem 80-100.000km do te miry, ze je bylo neekonomicke opravovat. Obzvlaste tragicke bylo, ze se tyto motory davaly i do nejlevnejsich aut od Renault Group a chudaci socialove pak najednou meli na stole ucet za opravu v cene poloviny noveho auta.
Na Renault klubu o tom bylo celkem dost hororovych story a 1.5dci, i tam mezi fanousky znacky, byl vyrazne nedoporucovany motor. 1.5dci byl konstrukcne povedeny motor, ale materialove strasne osizeny prave kvuli tomu, aby se cenove vesel i do nejlacinejsich aut, pak v provozu jenom "horel".
Rozhodne neslo o bezne problemy CR dieselu te doby. Dokonce i vlastni produkce znacky Renault, soucastnici tohoto motoru at uz 1.9dci nebo 2.0dci nemely problem naject dvojnasobek kilometru bez zavady. Ano, kazdy CR diesel je nachylny na vstriky, ale je rozdil jestli se rozsypou ve 180.000km jak je obvykle a nebo za polovinu.
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 19:35
Re: Ronault testuje
Ano, drtivá většina problémů vzniklých kolem 80t km byly auta koupená jako ojetá, která měla reálně o 100-150t km více.
4. 4. 2013 07:51
Re: Ronault testuje
Tak to od mistniho Renaultu neni hezke, ze prodava nova auta stocena o 100-150t km. >:D
4. 4. 2013 11:30
Re: Ronault testuje
prve verzie dci motorov boli nespolahlive az tragicky nespolahlive. asi najspolahlivejsi s nespolahlivych bol 1,9dci 88kw(tento motor v 96kw verzii je uz bez zavad). 2,2dci bol hrozny motor a 3,0dci tragicky, ak je este dnes v prevadzke povodny motor 3,0dci od isuzu (v sucastnosti je uz 3,0dci od nisanu), tak je to vylozene jedinecny kusok.
1,5dci v zaciatkoch bol tiez pekny kusok.
Dnes to uz ale renault ma za sebou a aj ten 1,5dci by som urcite kupil radsej ako ine kusky od nemeckej konkurencie.
4. 4. 2013 11:17
Re: Ronault testuje
1,2tce uz v cenniku nechyba, teda aspon pre HB. Uvidime este, ako sa to vyvinie s odstupom casu, ale prave clio gt asi bude moje dalsie auto.
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 12:01
Re: Ronault testuje
Tobě bych doporučil spíše nick Tata Nano >:-[] >:D
Ale vážně... osloven jsem proto, že konkurenční kombík (viz macz) jsem poskytl k srovnání :-)
Avatar - Emel
2. 4. 2013 12:41
Re: Ronault testuje
Gratuluju :-)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 22:49
Re: Ronault testuje
Jestli k testu, děkuji, jestli k autu, není přímo mé, viz recenze... mé auto tady pro změnu recenzi stále nemá :-)
Avatar - Leg
2. 4. 2013 15:01
Re: Ronault testuje
Hm, ja som myslel, že to bolo za odstránenie dodatku k tvojmu nicku, keďže ho neuviedli v plnej dĺžke (ktovie prečo) ... >:-[] Ale ako vidím, nič sa nezmenilo. :-)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 15:10
Re: Ronault testuje
No, to jse msi říkal, že to bude vypadat zvláštně, ale jaksi jsem se k úpravě ještě nepřinutil >:D Příště budou muset dovést na týden něco lepšího a tím nemyslím Latitude >:-[] >:D >:D
Avatar - Leg
2. 4. 2013 22:08
Re: Ronault testuje
Predpokladám, že zmena nicku zaberie polovicu času, čo zaberie napísanie tvojho predchádzajúceho príspevku, takže lenivosť asi nebude to, čo bráni zmene. ;-)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 22:48
Re: Ronault testuje
Přiznávám, neumím to najít >:-[]
Avatar - woody-alien
2. 4. 2013 12:07
Re: Ronault testuje
iudex, ty si nějak povyrostl - Aventador >:D Já osobně nick měnit nebudu a až bude redakce testovat yellow cab, tak jsem k dispozici. Upozorňuju ovšem, že jsem trochu neurotik.... ;-)
2. 4. 2013 13:43
Re: Ronault testuje
...LaWebpaja...tím pádem >:-[]
2. 4. 2013 13:44
Re: Ronault testuje
Moc pěkně to napsali oba...jen aby ten znak byl doopravdy diamant >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 17:49
Re: Ronault testuje
...a co by to jiného mohlo být? >:-[]
Avatar - Bud
2. 4. 2013 22:40
Re: Ronault testuje
No to mně právě zarazilo. Čtu: znak diamantu :-| Všechny dosavadní příspěvky o znaku na Ronaultově autě mluvili něco jiného a nějak jsem to podvědomky přijal. Teď mě to jaksi probudilo. >:D
Avatar - Leg
2. 4. 2013 14:56
Re: Ronault testuje
Tiež som si všimol, kto je tentoraz hlavnou hviezdou ... :yes:

Aventador, hm, dobrá voľba, mne by doviezli prinajlepšom škaredé Subaru. >:D

edit: trochu k autu: vcelku sympatické malé približovadlo ktoré nemá moc veľkú konkurenciu, ale ten volant ... ten volant, to je hrúúúúúza.
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 15:03
Re: Ronault testuje
Ten volant není až tak hrozný, jak by se dalo na pohled z fotek čekat. Oproti dřívějším Renaultům a třeba i Peugeotům to konečně není kormidlo, je příjemně malý s hrubým věncem, padne do ruky a ten plast, co je kolem nakonec ani tolik nevadí, rozhodně ani ve čtvrtečních mínusových teplotách nestudil, takže opravdu bych o něm neměl předsudky. Jen teda určitě ne v černém klavírním laku, třeba s fr. trikolorou může vypadat zajímavě.
Ale ano, dokážu si představit volant i bez té "serepetičky" velmi snadno ;-)
Avatar - Leg
2. 4. 2013 21:55
Re: Ronault testuje
OK, máš pravdu to hodnotenie volantu som v podstate zúžil na ten hnusný biely plastový výlisok, ktorý navyše určitá skupina bude považovať za cool a tí ostatní dúfam budú mať možnosť ho tam nemať alebo ho mať v nejakej menej do očí bijúcej farbe. Každopádne toto ma trošku štve na fr. autách, tá ich neutíchajúca snaha znovuvynájsť koleso. Gulatý kožou obalený volant je proste ideál a s veľkou pravdepodobnosťou do auta tak ako ho poznáme nikto nič lepšie nevymyslí, tak načo tie experimenty ... ;-) :-)
Avatar - white label
2. 4. 2013 22:05
Re: Ronault testuje
Souhlas, ten volant v testu vypadá na fotce (velmi mírně řečeno) divně. První moment jsem se dokonce lekl, že jim spodní půlku volantu dodává (z Polska) Fiat z modelu 500. 8-s ;-)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:03
Re: Ronault testuje
Variant je více, co se týče ergonomie, vytýká někdo dřevěný dekor na volantu mercedesu? ;-) Jako ano, volant by mohl být lepší, ale nevadil mi.
Avatar - woody-alien
2. 4. 2013 23:10
Re: Ronault testuje
Souhlas, ten volant není ve skutečnosti tak, řekněme zvláštní, jak to vypadá. Ale samozřejmě černý lak je jen pro toho, kdo jezdí v rukavičkách... ;-) Spíš mě udivuje, že ten volant nedali jako příplatkovou opci - do vyšších výbav celokoženej a když chceš plastovou ozdobu, tak si to zaplať. Nebo jako alternativu s nulovým příplatkem.
3. 4. 2013 20:19
Re: Ronault testuje
Kdo si ale ten příplatkový, dřevem vykládaný volant kupuje? Určitě se někdo najde, ale je to podle mne minorita. Určitě se najde někdo, kdo na něj nedá dopustit, pro takové je tam právě ta položka mezi příplatky. ;-)
Avatar - woody-alien
2. 4. 2013 18:37
Re: Ronault testuje
Legacy....škaredé Subaru ? No takže co se týká vzhledu u tebe žádná změna... >:D Pardon. ;-)
Avatar - Leg
2. 4. 2013 21:56
Re: Ronault testuje
No tak na tvojom mieste by som sa moc neozýval, ty s tým mamutom z doby ľadovej! >:-[] :-)
Avatar - woody-alien
2. 4. 2013 23:12
Re: Ronault testuje
Já mám alespoň tu výhodu, že mě vzhled mého auta straší jenom cestou TAM, ZPÁTKY už oceňuju pěkný výhled z okýnka a zlepšování služeb podniku České dráhy. >:-[]
Avatar - white label
3. 4. 2013 00:20
Re: Ronault testuje
Jj, třeba KIA láká na SEDUM let záruky, Ford pro změnu na permanentku na vlak a poloviční spotřebu paliva ... >:-[]
Avatar - white label
2. 4. 2013 20:25
Re: Ronault testuje
Legacy, lepší je mít slabost pro škaredá auta (viz i poznámka woodyho) a hezké ženy , než naoapak... >:-[] ;-)
Avatar - Leg
2. 4. 2013 22:04
Re: Ronault testuje
>:D Vy mi dávate.

Ak narážaš na moje auto, tak ho rozhodne za škaredé nepovažujem, je len trošku nekonfekčné >:D (ja viem, ako majiteľ Audi a VW asi budeš mať trochu problém s rozlíšením pojmu škaredé a nekonfekčné >:-[] ). A ak narážaš na moju slabosť pre Subaru Legacy, tak to ťa môžem ubezpečiť, že žiadna neexistuje, určite nie pre súčasnú generáciu. Ale áno, aspoň s tými ženami to súhlasí. ;-)
Avatar - white label
2. 4. 2013 22:15
Re: Ronault testuje
Mně bohatě stačí moje nekonfekční velikost, mít k tomu ještě nekonfekční auto (nedej bože "nekonfekční" ženu) tak to už by mě asi "zabilo".
Akorát by mě zajímalo, co se asi tak nemůže líbit na současném Subaru Legacy zrovna majiteli 5dv. 1er. >:D ;-)
Avatar - Aladeen
2. 4. 2013 11:51
Auto
Auto je to pekné , ale čo mám z toho keď sa tam sedí ako na lavici obžalovaných ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2013 11:51
Test
Teda pane redaktore, klobouk dolů, hezky napsanej test. Doufám, že zapnout tempomat, stáhnout okna bez nastartování, a ovládat rádiu už není takové mínus, jako v časech minulých.:-)
Ale teď vážně. Clio je super, škoda palety motorů. Snad se časem objeví 1,2 TCe a 1,5 dCi 81 kW. Co se týče výbavy, není o čem, je to prostě fantazie. S místem vzadu bych si starosti nedělal, dětem stačí, a kdo chce vozit 4 dospělé, nekoupí Clio. Pocit stísněnosti jsem měl původně i v Octě II, kde mi boční hrana oken přijde zbytečně vysoko. A pokud jde o design, jsem zvědavý na Clio grandtour GT, až ho uvidím na živo. Na fotkách mu to sluší.
Jen jednu výtku bych si dovolil. Nová móda (pokud jste to v nadpisu tak myslel), se francouzsky řekne La mode nouvelle, popř. Nouvelle mode. Ale to jen kaňka. Třeba Vám zachutná i ta francouzština. >:D

PS: Ronaulte, jen neklesni někam do bahna, jako se to nejmenovanému Bloggerovi stalo. Zůstaň nad věcí.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 12:03
Re: Test
Pan Vaverka vše našel, ukázal jsem mu, kde je pedál plynu, spojka, ovládání tempomatu, takže tentokrát tam tyto ptoíže nenalezl >:-[] ¨

Ale vážně, šlo spíše o náhodnou situaci, kdy jsem mohl poskytnout 207 SW 1,6 HDI ke srovnání a pohlédnout na Clio náhledem uživatele konkurence. Musím uznat, že ten pokrok je velký...
Avatar - woody-alien
2. 4. 2013 12:10
Re: Test
Já být panem Vaverkou, tak ti víš co, ne že ti půjčím zbrusu nové Clio.... >:-[]
2. 4. 2013 13:47
Re: Test
... ale asi nenašiel v zmluvných podmienkach 5 ročnej záruky výnimku o FAP filtry, na ktorý sa záruka po novom nevzťahuje! Čiže záruka nezáruka ... do plusov by som ju nedával.
Avatar - white label
2. 4. 2013 20:37
Re: Test
To, že dětem vzadu stačí málo místa je do značné míry mýtus z dob, kdy ještě nebyly (povinné) dnešní moderní dětské sedačky, které na hloubku zabírají spoustu místa. Mám 5 letou dceru, která pokud sedí za mnou (193 cm), tak musí mít i ve vyšší střední třídě vyzuté boty, aby nemusela mít vytočená chodidla do boku. Takže nevím kam by dala chodidla v podobně malém voze...
2. 4. 2013 12:33
nouvelle mode
máte tam chybu u nadpisu, píše sa to "la mode nouvelle", tam to "nouveau mode" je zly slovosled a rod ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: nouvelle mode
Děkuji za opravu, jako francouzštinář-začátečník v těchto věcech obač "plavu" :-)
2. 4. 2013 14:30
Re: nouvelle mode
OK :yes:
Ale ked uz, tak "nouvelle mode", nic ine.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 12:42
Minusy
....parádní auto!!! ...mno točit 2700 u ropy může být otravné.... ale spotřeba 5,7...kdo to má? ;-) Díky ronaulte... :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
2. 4. 2013 14:42
Re: Minusy
Těch 2700 při 130 točí třeba OII 1,6Tdi i30 točí 2600 tak nevím v čem je problém?
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 17:48
Re: Minusy
...není to chochcaffka....
Avatar - moreczech
2. 4. 2013 13:01
je to pecka!
R-Link ladili ladili až ho doladili k dokonalosti, tak jako celý auto. RENAULT TOUJURS !!! Už se těším na Captur a Mégane 4 - to bude přímo bomba!
Rozbalit vlákno
9
2. 4. 2013 20:33
Re: je to pecka!
R-Link je postaveny na Androide na rozdiel od windowsovych multimedii Fiat a Ford, nestoji vela a je to moderny system, aky si doba ziada, takze za mna :yes: (funkcnost otestujem neskor)
3. 4. 2013 20:32
Re: je to pecka!
Myslel jsem, že se do aut používají real-time operační systémy (RTOS), ne hračky z mobilních telefonů.
3. 4. 2013 20:54
Re: je to pecka!
Proto na RTOS jedou "chytré" čínské telefony za pár dolarů. >:-[]
Navíc auta nejsou jen multimediální systémy.
4. 4. 2013 09:56
Re: je to pecka!
Multimedia skutečně nejsou typickou aplikací RTOS. Leda máš na mysli nějaké formátové převodníky například v živém vysílání (takový set-top box nejspíš bude mít RTOS). I proto běžné počítače využívají vyrovnávací paměti - nedokáží garantovat čas potřebný pro zpracování. Zkus spíš řídící systémy, mimo jiné i vojenské, nebo jaderných elektráren.
4. 4. 2013 10:05
Re: je to pecka!
offtopic: IP Set-top boxy: O2 CZ ma Linux ( a asi ARM) a Magio SK Telekom ma Windows x86
4. 4. 2013 10:08
Re: je to pecka!
Windows CE je RTOS. A mezi linuxové RTOS patří například Lynx. Otázka však není, co "vidíš", ale co skutečně zpracovává signál. Ta část telefonu, která se stará o přenos hlasu, také musí být RT.
4. 4. 2013 09:41
Re: je to pecka!
Zalezi. R-Link je multimedialny system, podobne ako v lietadle na operadlach sedaciek, ale riadiace jednotky systemov uz pouzivaju nieco mensie, napr QNX som niekde videl.
4. 4. 2013 09:46
Re: je to pecka!
Aha, myslel jsem, že je to klasický palubní systém, jako třeba MMI (které jede na zmíněném QNX).
4. 4. 2013 10:12
Re: je to pecka!
Nikde som to nenasiel popisane, ale myslim, ze napr u Fordu ma Sync iba funkcie bluetooth, hlasove ovladanie, SOS call, .... Neviem, ako je to s radiom u tych americkych verzii, kde je velka obrazovka (myslim, ze tam nie je radio Sony) a na nej sa nastavuje aj klimatizacia, ventilator, mozno ohrev sedaciek a celneho skla,... A tiez neviem, ci to ten Sync aj riadi alebo iba nahradzuje tlacitka a posiela signaly do GEM-u (cent. palubnej jednotky).
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2013 13:04
Někdo v Renault
...nemá rád Renault. Holy *, jak může někdo dát k testu kombi v černé, která autu nesluší a ještě v paketu se slonovinovými koly? Ani ten porculán na volantu není žádná hitparáda, ale ten exteriér je vážně odpornej. Ale jsem zvědavej, jaký bude v modré metle, popř. jako výbava GT, v tom to kombi Renaultům sluší.
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2013 13:06
Mám v tom zmatek
Dobrý den, pěkný článek, ale nerozumím tomu, kdo je v čem první, protože jsem si o Cliu přečetl už dnes ráno o půl sedmé v časopise. Ve Světě motorů sice píšou o benzínu, ale nedělejte z nás prosím hloupé čtenáře, Clio v té a té motorizaci a výbavě tak můžete pokáždé vydávat za první test v ČR a přitom to bude jen další a další test stejného auta jen s drobnými obměnami. Nejsem žádný skalní fanoušek Světa motorů, ale kdo bude v čem první byste se měli snad dohodnout mezi sebou. Prosím zamyslete se nad tím.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2013 13:10
Re: Mám v tom zmatek
Kdyby sis ten článek v SM přečetl až večer, nemusel by si takový kraviny řešit. >:-[]
2. 4. 2013 13:14
Re: Mám v tom zmatek
jsem nedočkavej ;-), normálně bych to přešel, ale není to poprve, ten boj o to být nejprvnější
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2013 13:17
Re: Mám v tom zmatek
Rozumím, ale tohle je třeba bez povšimnutí přejít.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 17:47
Re: Mám v tom zmatek
...anebo nechodit tak brzo do práce...
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 4. 2013 13:55
Re: Mám v tom zmatek
V tom samym čísle je i zase test RAV4 psaný jako první a přitom tady už byl ve srovnáváku i s videem, takže to fakt neřeš ;-)
Avatar - Typhoon
2. 4. 2013 19:18
Re: Mám v tom zmatek
Svět motorů není INTERNETOVÉ médium, chce to číst pozorněji zdejší články. :-!
Avatar - white label
2. 4. 2013 20:45
Re: Mám v tom zmatek
Tenhle úvod tam snad není napsán od začátku?:
"Jako první internetové médium v České republice..."
2. 4. 2013 14:48
Test
Na miestne pomery neuveritelne vyvazeny test.
Velka Noc bola uspesna a hojna alebo co k tomu dopomohlo? >:D
Len nech to v tomto duchu pokracuje dalej.
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2013 14:53
ANTI-ESPRIT
Jakkoli je velkoryse přehlédnutelný přiteřečný název daného modelu, když se jde na dřeň, koukám, že ani povolání poslední záchrany v podobě fanatického, tvrdého diskusního jádra na první stranu, nezmůže nic proti realitě.

Ronaultovi náleží přes to všechno pochvala, je sice znát, že kritická slova mu snad při jejich psaní propalovala bříška, leč v tomhle, byť výjimečně - nejspíš pod tlakem publikačních oficialit - nepochybně obstál.

Obstál (samozřejmě) i pan testér. Ten to měl ovšem o fous těžší, neboť propsat se úskalím reality, udržet klasickou úroveň testů a nezadat si s clioklubem výzvu na souboj vykvedlanými ojnicemi, to vyžaduje mistrovství úvahové balance.

Kdo (očekávaně) neobstál, je předmětný model, lépe řečeno... modýlek. Chceš kombíka? Kup si ho. Ovšem chtít kombíka s nejmenším kufrem třídy, tohle bys mi musel poměrně dost dlouho vysvětlovat.

Tak jak? No, tradičně - v designu s ukoptěnou snahou dohnat nejlepšího - [odkaz] , s kýčovitou vějičkou lesklých ploch pro milovníky antikabin a s nejmenším kufrem třídy ;-\ o místu na zadních sedadlech nemluvě...

Tedy díky, já sháním auto... :-!

P.S. Volant 8-s :no:
Rozbalit vlákno
57
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 15:08
Re: ANTI-ESPRIT
Dokud se nesvezeš, auto nepochopíš. Renault udělal lifestylové malé kombi, žádný rodinný stěhovák, na to je Megane Grandtour. V konečném důsledku se hraje u těhle aut na variabilitu a dostupnost kufru, tam problém není. A samozřejmě, bez podlážky s využitím celého objemu kufru na konkurenci neztrácí.

Jinak je mi ctí, že mě zoveš fanatikem, od tebe si toho velmi vážím >:-[] >:D
2. 4. 2013 15:16
Re: ANTI-ESPRIT
S tím "lifestylem" nyní velmi opatrně... :-) Rovněž tak Mégane, to je vůz z jiné třídy, tedy sem jako argument též nepatří. Faktem je, že clio je kombík s malým místem vzadu a ještě menším v kufru. Kdo takové kombi chce, tomu ho přeji. A to je vše. Na to nemusím být ani trochu fanatik >:D ;-)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 15:21
Re: ANTI-ESPRIT
Clio kombi není s malým místem vzadu, je to normální zástupce v B segmentu, srovnatelná prostornost s např. 207 SW.

Tady si mnoho lidí plete, včetně tebe, auto B segmentu a rodinný vůz. B segment nikde v západní Evropě nehraje pozici rodinného vozu. A pozor, už ani u nás! Pro průměrnou českou rodinu je typickým autem kompakt, Octavia, Focus, Megane atp., nové, či ojeté. Fabia jen pro mladý pár, případně důchodce chataře.

A ano, Megane je jiná třída, proto ho zmiňuju, kdo touží po rodinném kombíku s obrovským kufrem a místem vzadu i pro puberťáky, sáhne u Renaultu za (v současné době malý) příplatek po Meganu, kdo chce ještě větší prostor nebo sedm míst, má tady Scénic atd. Proč by mělo Clio nabízet plnohodnotný prostor pro čtyřčlennou rodinu aza cenu malého auta? Kdo by pak větší modely kupoval? ¨

Trochu tržně přemýšlej.
2. 4. 2013 16:12
Re: ANTI-ESPRIT
Uvidíme, jak tržně budou přemýšlet kupci.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 17:46
Re: ANTI-ESPRIT
...už jsi zase věštec? ...neblázni, víš jak to vždycky dopadá.... >:D ;-)
2. 4. 2013 18:36
Re: ANTI-ESPRIT
Musím oponovat - pro průměrnou českou rodinu je typickým autem Fabia - Octavia je sice nejprodávanější, ale 70% prodeje tvoří firmy, takže mezi normálními občany je nej. Fabia ;-)
2. 4. 2013 18:53
Re: ANTI-ESPRIT
Také mám ten pocit, typické auto pro 4členou rodinu v Čechách (pokud má na nové auto) je právě Fabia Combi, tedy B segment ;-) A bude vybírat mezi Fabié, P207 (ještě jde koupit), Cliem a nebo Ibizou - což je pro mě lifestylové malé kombi ;-)
2. 4. 2013 19:48
Re: ANTI-ESPRIT
Jen dodatek, nejhojnější auto na ČR silnicích je Fabia, 2. je Octavia a 3. Felicia (bez Favorita)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:08
Re: ANTI-ESPRIT
Bejvávalo, mluvíme o nových autech, rodinných autech. Ve svém okolí vidím, že co se týče koupě nového auta u rodin majících min. 2 děti malé kombíky nefrčí vůbec. Navíc při cenách konkurence Octavie, tzn. i30, Ceedu, Meganu atd., které nyní stojí stejně jako před pár lety menší auto, není o čem přemýšlet.
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:10
Re: ANTI-ESPRIT
Ibiza je lifestylová? No to těžko, vedle Clia nezaujme. ;-)
Avatar - Blue Sun
3. 4. 2013 07:50
Re: ANTI-ESPRIT
Tlustá Berta Ibiza jako lifestyle? Ufff, to chce hodně pevné nervy.
2. 4. 2013 15:23
Re: ANTI-ESPRIT
Supeeer...
Tak já mám celkem z takovéto informace radost... Myslím, že Renault potřebuje takto úspěšné auto. A jak je vidět, tohle bude asi dost úspěšné auto. I když musím přiznat, že můj šálek kávy to není, vzhledem k tvé reakci se bude prodávat zjevně dobře... A aspoň to Renault za se poposune kousíček dopředu. Víc se z tvé reakce asi ani vyčíst nedá...

P.S. Velikost kufru v pohodě (větší a variabilnější, než většina hatch nižší střední) a s místem vzadu to taky není zlé... Je to kombík udělaný ze super mini, takže v pohodě.. To auto má oproti tomu zázraku co si postoval mnohem větší rozvor, takže i přes to částečné plýtvání s místem je to v pohodě. Prostě si zase jen předvedl plačky staré Blažkové u pravděpodobně úspěšného modelu.
2. 4. 2013 16:14
Re: ANTI-ESPRIT
To, že ty více z mého příspěvku nevyčteš, mi nepřičítej k tíži, to je výhradně tvůj problémek.
2. 4. 2013 15:43
Re: ANTI-ESPRIT
"Ovšem chtít kombíka s nejmenším kufrem třídy, tohle bys mi musel poměrně dost dlouho vysvětlovat " - Noo, skús si napríklad predstaviť mamičku s dvoma malými deťmi, ktorá potrebuje trochu väčší kufor (ako má napr. klasický hatchback) len preto, aby tam napríklad dala kočiarik + trojkolku, a miesto vzadu ju aj tak netrápi, kedže pre deti je to až až dostačujúce.... Tak prečo by Clio nemalo byť vhodným autom.... A samozrejme, to je len jeden malý príklad....Ale beriem, v tvojom veku si už takéto reálne využitie predstaviť asi veľmi nevieš......
2. 4. 2013 16:16
Re: ANTI-ESPRIT
Chápu jak to myslíš, no vezměme to opravdu tedy z té praktické stránky. Mladá maminka s dvěma dětmi, u ní musíme rozlišovat, zda potřebuje odvézt kočárek, či ne. Pokud ano, pak musí do vyšší třídy. No a pokud kočárek nevozí, nepotřebuje horní kombík, ale ve všem ji jistojistě uspokojí základní hatchback.
2. 4. 2013 16:27
Re: ANTI-ESPRIT
Plácáš nesmysly. Na kočárek a trojkolku nepotřebuje nižší střední třídu. Ten kočár se do Clia grandtour vejde taky. Nepiš o něčem, co jsi nezkusil.
Mimochodem, neporozuměl jsem, co znamená " přiteřečný název"...

PS: Ta ibiza je z boku naprosto strašná. Hrůznej batoh. A to mám vystudovanou stejnou designérskou školu jako ty... Tedy žádnou. Ty umělče... :*)
2. 4. 2013 16:39
Re: ANTI-ESPRIT
Na Ibize a na tobě je přesně vidět tvůj plochonosý, jepičí pohled. Ano, nemáš na to vidět, nevidíš. Ale to není kritika, ber to tak, že takových jako jsi ty je mnoho. Co se týká toho kočárku, asi jsi zatím nikdy neviděl kočárek. To co za kočárek nejspíše považuješ ty, to je proutěný košík na husu od babičky...

Doufám nečekáš, že ti tu budu ještě vysvětlovat své texty >:D

No, dejme si ještě jednu vrcholnou třídní eleganci - [odkaz] Možná tě to trkne. Nebo že by? [odkaz] 8-s 8-s >:D
2. 4. 2013 17:26
Re: ANTI-ESPRIT
Ne, fakt jsem kočárek neviděl. A ty dva kluky, co mám (9 a 5) jsem vozil na trakaři.
Mám dojem, že svým textovým výtvorům už nerozumíš ani ty... "Přiteřečný název" mi nedokážeš vysvětlit. A ještě by mě zajímalo, kdo v Plzni na právech vyučoval design? Protože tady všechny neustále přesvědčuješ, jak máš totálně pokřivenej pohled na design. Ty bys učůrával i z krabice na boty, kdyby měla 4 kola a znak VW na víku. Ale hádat se s tebou nebudu, protože s někým, jako ty, to nemá cenu. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 17:44
Re: ANTI-ESPRIT
Nech ho, ***ku, on tu dostává celkem bídu v posledních dnech... včera Ren - ikona designu, dneska tenhle sexy prcek... Ztracený blouuudíííí v tmááách >:D

Mariachi - nechceš mi zase napsat něco fajneho? ;-)
2. 4. 2013 18:13
Re: ANTI-ESPRIT
Tobě?
Zbytečné, jen bys zase vytekl.

Pro mně je to tady o článcích, testech a diskusích, pro tebe je to jen nekonečná snaha si kopnout.

Tak si hrej a nezlob.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:23
Re: ANTI-ESPRIT
>:D >:D děkuji

Cituji úplný off: "Než zas chytneš svůj klasický anti-GTI záchvat, zkus mi vysvětlit, jaký má ta tvoje otázka vztah k designu?"

Až zase budeš hrát hru na arbitra, soudce z lidu či PS-VB, zamysli se nad tím, jestli .... Pro mně /nemá být náhodou mě nebo mne?/ výběr nechám na tobje >:D je to tady o článcích, tesech a diskuzích.... myslím, že tím, co děláš si tak trošku protiřečíš.... ale je to tvůj boj...
...a máš taky vejcoidní stoly v kanceláři? >:D >:D >:D jestli jo, tak si rychle kup akvarium... :*) :-O
2. 4. 2013 19:28
Re: ANTI-ESPRIT
No vždyť to píšu - vytekls jak puberťák.

Co se týká toho offu - vrať se tam, kde jsem ti to napsal a tam mi na mou otázku odpověz.

Od tebe už ale normální odpověď nečekám, píšeš jako poslední vyhulenec a nelepší se to.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:32
Re: ANTI-ESPRIT
:'-( :'-( :'-( :'-( nekřič po mně, prosím...mně je teď smutno.... tobje ne?

Pooojď si dát prda >:D >:D >:D >:D
2. 4. 2013 18:26
Re: ANTI-ESPRIT
Podle toho, co tu píšeš, bych si u tebe na ten trakař i vsadil... 8-s
2. 4. 2013 18:37
Re: ANTI-ESPRIT
No vidíš. Tipuj, jak chceš. Já bych tebe tipoval na to, že jsi na děti nedostal povolení... V čem by je taky tvoje manželka vozila? V tom dotaženým, lehce ťuklym Polu z Německa, co jsi jí dal jako dík za to, že to s tebou jako jediná vydrží??? >:D >:D >:D

Jsi prostě jinej, ale z toho si nic nedělej.
2. 4. 2013 18:45
Re: ANTI-ESPRIT
O tom, do čeho jsi strkal kočárek jsi tu psal ty, já ne... >:-[] :no:
2. 4. 2013 18:40
Re: ANTI-ESPRIT
Jo a ještě jsi mi nevysvětlil, co to je ten "Přiteřečný název"? Že by nějakej právnickej výraz z Plzně? >:D >:D >:D
2. 4. 2013 18:47
Re: ANTI-ESPRIT
Směje se ti tu i vrátnej, tak tu tak přítulně nepřiznávej svojí nevzdělanost... >:D
2. 4. 2013 18:58
Re: ANTI-ESPRIT
A jak vypadá vrátnej na internetovym fóru? Ty jsi fakt sjetej... >:-[] Nesmíš tolik hulit vwejfuky v redakci... >:D
2. 4. 2013 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2013 17:03
Re: ANTI-ESPRIT
Neberiem ti to za zlé, si trošku mimo v tom, aké sú dnes napr. kočiariky (medzi nami - mne sa aj do môjho prvého auta, ktoré som niekedy dávno vlastnil- a to bol Suzuki Swift - vošiel malý kočiarik )...Proste do Clia v pohode dáš normálny kočiarik aj trojkolku alebo dve naraz... A či ho potrebuje voziť - no v dnešnej dobe, len ak sa presúva napr. do nákupných centier, do detských kútikov, tak určite áno....

Ale ono nejde o tento jeden príklad. Ide o to, že dnes ani kombík (typu Clio Grandtour) nemusí slúžiť iba ako "prepravca obrovských nákladov", ale môže mať úplne iný zmysel, niekde na hranici medzi combi a hatchback...

A jeden úplne banálny dôvod, ktorý ale odráža prax - napríklad veľa žien alebo neskúsených vodičov má pred rozmermi klasického kombíku jednoducho rešpekt, a tak začínajú na niečom menšom..... Hatch je (v istých prípadoch/situáciach) nepraktický, klasické kombi presne naopak - príliš veľké, tak je tu niečo medzi - napr. (ale nielen) Clio Grandtour....A je fajn, že máme takýto výber....
2. 4. 2013 18:28
Re: ANTI-ESPRIT
Jo, to chápu, ale věř, že valná většina těch žen ocení jistou milost krátkého hatchbacku a na horní designový "instrumentalismus" si nechá zajít chuť. S odkazem na tu barvu leda jako auto pohřební služby. Na věnce...
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:27
Re: ANTI-ESPRIT
Jaký je důvod, aby tohle bylo jen pro ženu? ...přiznám se, v kombi - jakémkoliv, málokdy ženu vidím. A pasovat malé kombi do role vozítka pro ženu+2 děti...není to viděno optikou zaprášeného okna ze směru od Litvínova?
2. 4. 2013 19:57
Re: ANTI-ESPRIT
Sorry, ale kde si prečítal, že je to len pre ženu. To bol len jeden príklad, kto môže mať o takéto auto záujem. .Skús vychladnúť, čítať poriadne, to ti určite pomôže..... A neviem, kde jazdíš ty, ale u nás (ja chápem, pre teba asi na divokom východe) pekné množstvo mamičiek s deťmi sedí práve v nejakom malom alebo väčšom kombi....Z dôvodov už vyššie uvedených....
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 20:04
Re: ANTI-ESPRIT
Vychladni ty, já s tebou souhlasím. Jen opravdu vídám u nás, na divokém východě severu moravy, těch žen ve vozech kombi hodně málo...
2. 4. 2013 20:12
Re: ANTI-ESPRIT
V pohode, ja viem, že súhlasíš, len som chcel ujasniť, že išlo o príklad, nie o absolútne tvrdenie, že to auto je len pre ženy....A z tvojho príspevku to tak vyzeralo.....ale je to určite dôležitá skupina kupcov....A u nás, v strede východu Slovenska je tých mamičiek, ktoré jazdia v kombíkoch drvivá väčšina - proste je to praktické (o.i. u nás musíš stále niekam cestovať- ak chceš žiť civilizovane - ak teda nie si priamo z jedného dvoch väčších miest (KE a PO) )
2. 4. 2013 20:02
Re: ANTI-ESPRIT
Iste, v tejto farbe to určite nie je žiaden veľký krásavec, ale zase - koľko Clio Grandtour (alebo áutíčok v tejto triede) jazdí v čierńej....to krajšie polovičky ľudstva (a všetci tí, ktorí vedia, pre aké autá patrí čierna) si určite vyberú niečo "veselšie".
Tak či tak, aj toto auto svoje miesto má - o dizajne by sme sa vedeli baviť "roky" a aj tak - v konečnom dôsledku rozhodne zákazník - a napr. v porovnaní s Ibizou tie čísla budú určite lepšie (na to nemusíme byť žiadni veštci) - a to pritom je aj tá Ibiza "pekný kúsok auta"....
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 22:38
Re: ANTI-ESPRIT
Njn, Slovenky jsou praktičtější... u nás to maj baby kapku jinak - ne ve všech případech samozřejmě. Zlaté Slovenky!!! ...nejen kvůli autům... :-)
...tohle patří výše ;-)
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:12
Re: ANTI-ESPRIT
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 17:42
Re: ANTI-ESPRIT
Nedělal jsi kdysi interiérového architekta a nenavrhoval stoly? ....ne hranaté, ale takové...jak to říci... vajcoidní >:D >:D >:D >:D

Jmno, soudě podle tvého povyku, křiku, vzdechu a plamenů.... stačilo, kdybys napsal prostě jen, že se ti LÍBÍ ;-) ty kočárku jeden
>:D :yes:
2. 4. 2013 17:49
Re: ANTI-ESPRIT
tak cierno bielo by som to zase nevidel, osobne radsej zoberiem kombika s malym kufrom (malo litrov), ale podlahou zarovno s nakladaciou hranou ako kombika s vela litrami a podlahou 15 cisel pod nakladaciou hranou. To co do toho prveho nalozim aj lahko vytiahnem (v mojom pripade) ;-)
2. 4. 2013 18:28
Re: ANTI-ESPRIT
Nic proti, tohle svojí logiku má.
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:14
Re: ANTI-ESPRIT
To tu ale taky tvrdím celou dobu. Mimochodem variabilita je u kombíku základ...
3. 4. 2013 10:34
Re: ANTI-ESPRIT
Stačí prostě napsat normální argument, že?
Kdyby to tak šlo všem...
2. 4. 2013 19:35
Re: ANTI-ESPRIT
Zrovna ty impotentní dědek, sportovec typu vojína Jasánka nás tu budeš poučovat o nějaým espritu? >:D >:D
Clio je nejspíš dobré. Důkazem budiš tvoje potřeba napsat zde nějakou esej na téma jak mizerné je to auto.

Bravo CLIO!
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:46
Re: ANTI-ESPRIT
Tos mu dal ale bídu >:D :yes:
2. 4. 2013 22:57
Re: ANTI-ESPRIT
>:D Kup si slovník cizích slov, ať tu tradičně nejsi za intelektuálního impotenta. Já vím, ty patříš k milovníkům subkompaktních kombi, těžko s tebou potom diskutovat o autech, o kráse aut.
2. 4. 2013 23:14
Re: ANTI-ESPRIT
Jsem milovníkem žen, subkompaktní kombi přenechám rád jiným ;-)
2. 4. 2013 23:43
Re: ANTI-ESPRIT
No jestli těm ženám "rozumíš" tak jako autům, tak musíš být ještě panicem... ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 23:54
Re: ANTI-ESPRIT
...když budete dva, můžete založit klub >:D >:D >:D
3. 4. 2013 00:49
Re: ANTI-ESPRIT
Ženám nerozumí nikdo ;-) Čekal bych že člověk který se tu chvástá životní zkušeností bude toto vědět.
3. 4. 2013 09:24
Re: ANTI-ESPRIT
Panic, já to věděl... ;-)
3. 4. 2013 16:30
Re: ANTI-ESPRIT
Jistě ty víš všechno, to tady ale zjistil kde kdo :-)
2. 4. 2013 23:37
Re: ANTI-ESPRIT
Jak předvídatelné. Jak průhledné...
2. 4. 2013 23:44
Re: ANTI-ESPRIT
Jo, to sedí, předvídatelné, průhledné clio. Je to design nedesign, křivky pro křivky, styl bez stylu.
2. 4. 2013 23:46
Re: ANTI-ESPRIT
Jj. Ale to víš, že jo.
Avatar - gld
3. 4. 2013 16:13
Re: ANTI-ESPRIT
Všetci sme fanatické tvrdé jadro, len ty si realita.

Gratulujem.
Avatar - dal
2. 4. 2013 15:00
Jen tak dál
Určitě povedené auto! Už se těším na nový Megane a nástupce Laguny. Renault našlápl správným směrem a konečně bude pořádná evropská konkurence koncernu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 15:17
Re: Jen tak dál
ako sa spieva v jednej pesnicke od Elanu.... chlapci prisli na to... sol nie je nad zlato .... davno som to zistil vsade su ti isti... tusim caba neblazni sa vola ta pesnicka....

takze je fajn ze ..... chlapci prisli na to ( v renaulte ) ..... ze ak chce byt znacka uspesna nemoze mat kazdy model odlisnu tvar ako tomu bolo dlhe roky v renaulte zvykom.... nikto netvrdi ze sa maju renaulty na seba navzajom podobat ako audiny ale kazda znacka potrebuje k uspechu a respektu okolia a konkurencie jasnu a nezamenitelnu tvar a rukopis... ved si len zoberme stare clia twinga laguny megany tak okolo r 2007... jedine co tieto auta vzajomne spajalo bol znak na kapote... ani vw ani audine ani h/k by sa tak nedarilo ako sa dari dnes keby kazdy ich model vyzeral uplne inak a lisili by sa len logom..... chce to jasnu tvar... jasny rukopis a renault sa hadam uz konecne nasiel... sice mu to trvalo neuveritelne dlho ale nasiel sa a to je fajn :yes: ....
Avatar - dal
2. 4. 2013 15:24
Re: Jen tak dál
Já by jsem to neviděl jenom v jednotné tváři ale jako komplex všech vlastností. Renaulty začínají patřit mezi ty nejvyváženější auta na trhu.
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 16:22
Re: Jen tak dál
ano to je dalsi krok k uspechu.... okrem jednotnejsieho dizajnu a jasne rozpoznatelnej tvare ponukaju velmi dobre TCe motory aj diesle..... a aj interiery su uz na mile vzdialene tym spred 5-6 rokov dozadu.. renault ide spravnou cestou a ja mu fandim .... nikdy som proti renaultu nic nemal... vzdy som fandil autam ktore dokazu uputat zaujat a inspirovat ... v pripade renaultu je tych aut hned viac ( prve twingo, prvy scenic, terajsie clio, nepravom odsudzovany avantime a velmi sa mi pozdava aj novy capture )

renault :yes:
2. 4. 2013 19:33
Re: Jen tak dál
souhlas, vypadá moc hezky, jediné co se mi u renaultů moc nelíbí je ten přístrojový štít, ale jinak opravdu pěkné auto :-)
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:39
rencek...
dokonce to i vypadá,že frantíci makli na kvalitě,už podle fotek je vidět,že plasty vypadají kvalitně a hodnotně a nikde nic neodstává,všechno lícuje,ale až čas ukáže a prověří i s té technické stránky,nicméně Clia na tom byla vždy líp než velké renaulty,takže podobně tomu bude asi i nadále...
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2013 17:09
hnus
hroznější auto jsem neviděl
Rozbalit vlákno
6
2. 4. 2013 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:52
Re: hnus
...právě že měli a právě že z důvodu příjmu nových informací ať už v podobě písemné nebo obrázkové.... Fanděme Jiříkovi :-)
2. 4. 2013 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2013 12:21
Re: hnus
nekrivdi mu...kazdy ma svoj subjektivny esteticky pocit.... niekto radsej hra kocky s touranmi, sharanmi, ci golfami....
Avatar - Jaros71
2. 4. 2013 17:16
Nový model
Myslím,že design se moc povedl..
Taky interier už je ke koukání.
Jen se ještě posadit do sedaček a vyzkoušet ho za jízdy..
Pak to můžu teprve hodnotit komplexně.
Ještě k diskuzi s kočárkem..asi má každý nějaký jinak velký atd. to je normální..komu nestačí malý kombík koupí si velký nebo MPV.. ;-)
Rozbalit vlákno
1
2. 4. 2013 18:06
vlastny pohlad na vec
teda clio grandtour :-) .
- v reale vyzera to auto lepsie akona fotkach, pricom cierna mu sekne
- opticky vyzera vacsie ako je v skutocnosti, najma ak sa postavi vedla neho minula generacia. Az podla oficialnych udajov zistime, ze moc nevyrastlo, za co posielam do renaultu diky, kedze neustale nafukovanie aut uz lezie na nervy
- podlaha kufra zarovno s nakladaciou hranou - z mojho pohladu pozitivum
- interier - spracovanie a material vyzera minimalne na pohlad velmi solidne

Na jazdu sa este len chystam, potom mozno doplnim
;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:25
Re: vlastny pohlad na vec
Jasně, že jo. ;-) :yes: ... taky mi to příjde hodně dobře vyladěné.
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 19:30
Re: vlastny pohlad na vec
suhlasim ... ta cierna farba je uzasna :yes: dava cliu novy rozmer.... auto posobi luxusnejsie a akosi stylovejsie a neokukane :yes: ... ved cervene modre a kdejake sive male auta uz mame na kazdom rohu ...

opat suhlas... v reale osobi auto lepsie a ovela vacsie ako predchodza... akosi nafuknutejsie a robustnejsie pricom vo vnutri je v podstate mensie ako starsi model

mne osobne sa velmi paci aj ten volant.... perfektne doplna celkovy vzhlad cierneho clia

:yes:
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:17
Re: vlastny pohlad na vec
Jde vidět, že někdo už viděl na živo... i když jsem odpůrce černé, tak Cliu v kombíku sekne, možná někde v podvědomí, které zapomíná, že černá je nepraktická, sekne Cliu více než třeba červená metalíza.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:39
SHRNOVAČKA
Dovolíš-li, arbitře, soudče z lid/L/u.... shrňme si to.

Máme tady krále třídy... tedy prince. Jízda, motory, spolehlivost, nevelký zájem lapků a moderně nejen působící, ale i postavené auto v praktickém balení. To jsou plusy....
Mínusy, dle místních designových guru, arbitrů a jiné odborné veřejnosti jsou:
stísněný interiér, do kterého se nevejde 16 kočárků, 15 dětí, pes, kočka, králík a morče s rodinou.... jo, a taky se nevejdou vejcoidní stoly - ale na ty tady máme přece Vel Satise, ne?
Výhodou alespoň je, že má tankování na té správné straně.... ale ty kočárky a děti... to mu nedarujeme!!! >:D
Rozbalit vlákno
10
2. 4. 2013 19:45
Re: SHRNOVAČKA
Myslím, že si to shrnul báječně :yes: Diskusní pisálky kterým u sub-kompaktu vadí, že má rozměry sub-kompaktu ignoruj ;-)
Oceňme, že existují automobilky které mají snahu nabídnout vícero karosářských variant ;-)
Moment! Variant? Polo Variant? Nevyrábí se? hmmm smutné :-|
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:49
Re: SHRNOVAČKA
...asi bych mu nehledal protihráče... byť nám tu jeden, v ožmolkovaných teplácích v chrpově modré představen - předhozen byl. Tenhle subkompakt je vážně moc dobré. A ve skutečnosti je prostě parádní.
Ale kam dáme ty děti...pískoviště....skluzavku? ...mno vrkuboy, na to galové nepomysleli >:D :yes: ;-)
2. 4. 2013 19:57
Re: SHRNOVAČKA
Jo myslíš toho "kovboje" v kalhotách "džínového" stylu značky Prekon? >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 20:01
Re: SHRNOVAČKA
Prekon >:D >:D >:D :yes: zabil
2. 4. 2013 20:07
Re: SHRNOVAČKA
Není tajemstvím že tento kovboj žije nedaleko německých hranic... jistě má v šatníku tučnou zásobu prekonek a lesklých košil tzv. dederonek. Olítané Volvo a notně ohranou kazetu Wolfganga Petryho. A tenle člověk se nestydí poučovat o vkusu a stylu.

Smutné.... ale buďme tolerantní, buďme prosím tolerantní. >:D
Avatar - white label
2. 4. 2013 21:40
Re: SHRNOVAČKA
Proč smutné, stejně by to asi zase bylo jen dvojče od kombíkové Ibizy s přelepeným logem (viz Pola Variant při 3. g. Pola) . Kdo chce malé koncernové kombi může si vybrat mezi vzpomínanou Ibizou a Fabií.
Navíc ve vyspělejší Evropě je obvykle zájem o malé kombi poměrně velmi malý.

P.S. Jinak už zřejmě taky něco pamatuješ, viz tvám zmínka slovenských PREKONek, že by bývalá PREšovskáKONfekce? ;-)
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 00:24
Re: SHRNOVAČKA
....taky si myslím, že tohle nezapadá.. ale prodávat by se mohlo a vlci podle mě jen vyčkávají ... Polo se přejmenuje na vw Celo... ;-)
Avatar - white label
3. 4. 2013 00:42
Re: SHRNOVAČKA
VW Celo už je Golf, ale Superb by se mohl (po zatčení drRatha) přejmenovat na "Škoda Cela" a místo Simply Clever používat delší: "IN VINO VERITAS - AND MANY MONEY FOREVER".
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 12:28
Re: SHRNOVAČKA
To určitě ano, ale kam pak vleze ... FOLOW ME a jezdím na Castrol..... ABS >:D >:D :yes:
3. 4. 2013 00:54
Re: SHRNOVAČKA
Ono by to Polo Variant mohlo vypadat celkem hezky... což u Fabie nehrozí :-) Na druhou stranu Ibiza je v Interiéru snad ještě horší jak Fabie... Polo by zabilo dve mouchy jednou ranou :-)
2. 4. 2013 19:47
Velkou tůru...
...jsem mohl před pár dny projet i já.
Bohužel ale doslova jen kolem baráku - doslova.
A bohužel mělo divnou barvu - modrou. Lépe mu sedne černá, nebo bílá.
A bohužel bylo na 17" kolech, takže z hodnocení jízdních vlastností nejsem zdaleka tak odvařený, jako testéři :-) Kola dávají na nerovnostech znát, že jsou na zavěšení moc těžká, to je ale společné všem podobně velkým (malým) vozům.
Každopádně je to hezky posazené na silnici a i když mi všechny ty tvary přijdou moc komplikované, auto jako celek vypadá dobře (samozřejmě při správně zvolené barvě karosérie a velikosti kol).
Kufr je dost široký, tohle frantíci vždy uměli, jen nevím, jak měřili ten objem, mně připadal stejně velký jako v 3dv HB, který má udaných 360 litrů...
Jako vyslovenou hovadinu hodnotím zadní kliku, to je nesmysl, který se dal tolerovat jen a pouze u AR 156.
Interiér je celkově kvalitně zpracovaný, ale nemůžu se ubránit dojmu, že jej navrhovaly ženy...pro ženy.
Ještě než nové Clio přišlo na trh, někde jsem tu psal, že se prostě musí povést, a ono se nakonec v podstatě povedlo - vždyť žen a Francouzů je kolem dost a dost :-)
Drž se, Renaulte :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 19:51
Re: Velkou tůru...
Proč u AR ano a RenCli ne? ... a podle čeho jsi poznal, dedukoval..nebo proč tě napadlo, že interier navrhovaly ženy? ...jinak pěkná shrnovačka2.
2. 4. 2013 20:20
Re: Velkou tůru...
Nejen u Clia, ale ani u Leonu například.
U té 156 to byl jeden z detailů, se kterým se počítalo hned od prvních návrhů a její vzhled se tomu z velké části přizpůsobil. Kuk sem: [odkaz]
U toho Clia, resp. Leonu, mi to přijde jako: Hele auto už je hotové, ještě by to chtělo nějakou specialitku - tak třeba schováme zadní kliku.
Prostě zbytečnost.
A ten interiér a ženy - neber to negativně, tak jsem to ani nemyslel. Ale prostě mi detaily interiéru přijdou tak nějak...holčičí. Tvar budíků v kapličce a ovládání klimy jako spona na kabelce třeba.
2. 4. 2013 20:34
Re: Velkou tůru...
Ta zadní klika byla u Clia od začátku myšlena jako "tajná". Ne jako specialitka. Clio totiž nebude 3 dveřový, takže chtěli malinko opticky kompenzovat tuhle variantu...
2. 4. 2013 20:44
Re: Velkou tůru...
To je možné, já trvám na palci dolů za tu kliku :-)
Avatar - white label
2. 4. 2013 21:15
Re: Velkou tůru...
Ale to co dává smysl u hb, nemusí dávat stejný smysl u kombíku.
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:22
Re: Velkou tůru...
Z druhé strany, i kombi může být třídveřové.... Mě se osobně pohled z profilu a záď Clia opravdu líbí, nevidím chyby, jen ta příď mohla mít trochu menší světlomety.
Avatar - white label
3. 4. 2013 00:11
Re: Velkou tůru...
Dřív bývaly, ale to už je poměrně dávno, dnes o žádném třídveřovém kombi nevím. Za to "čtyřdveřových kupé", těch je dnes "plno"... ;-)
4. 4. 2013 16:16
Re: Velkou tůru...
Mně se tyhle schované kliky nelíbí. To už mnohem radši dělené dveře ala RX-8. Nebo prostě a jednoduše pěkné klasické kliky na všechny dveře. Vypadá to elegantněji. I kdyby člověk přehlédl spáru zadních dveří, tak ty přední jsou příliš krátké a nevypadá to tak dobře.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 22:36
Re: Velkou tůru...
Mariachi, sis ale zase naběhl s tou kabelkou >:D >:D >:D :yes: ale tuším, žes to nahrál úmyslně a za to :yes:
Jdu na to kouknout... mi teda neštymoval ten plát místo tunelu, klasika mě v tomto případě jímá více, ale asi je to o zvyku. Já si spíš myslím, že tu kliku tam nedali proto, že kombi budou možná prodávat jako coupe shooting brake - prostě koupíš kombajna a máš csb... když už kují pikle Merc a Ren u dodávek, proč ne takhle nenápadně další >:D >:D ;-) :-)
3. 4. 2013 10:31
Re: Velkou tůru...
Ten "plát" mi při pohledu z místa řidiče nepřišel zdaleka tak rušivý jako "přilepená" obrazovka v M-B A...
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 12:29
Re: Velkou tůru...
Tak proti tomu žádná a podpis. 8-s :yes:
Avatar - Ronault.
2. 4. 2013 23:20
Re: Velkou tůru...
Taky bych dal tu kliku tam, kam patří a přístrojový štít mi sedí, vše je hezky po ruce a u jakéhkoliv nastavení volantu a sedaček, to je hlavní.

Kufr je tedy větší oproti hatchbacku, teda ty píšeš 3dv, ten jsem neviděl, takže možná máš jako jediný, kdo ho na světě viděl, pravdu >:-[] ;-)
3. 4. 2013 10:30
Re: Velkou tůru...
Napsal jsem to trochu zavádějícím způsobem, takže na vysvětlení - tím 3dv HB jsem samozřejmě nemyslel Clio, ale jedno z mých aut (italské).
Avatar - Kodiak
2. 4. 2013 23:34
GTI
Nevyjadruj sa prosim Ta na temu dizajn..nemas k tomu vlohy..Mozna si dobry vo vareni gulasu,alebo umyvani riadu..ale dizajn...to nie..ten nechaj na pokoji.Ciganske decko ma lepsi cit pre estetiku ako ty.
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2013 23:39
POSLEDNÍ
Někdo musí být v designu poslední. Z francouzské produkce je to nyní v subkompaktech renault. Je to až k neuvěření, ale i takový citroen C3 strčí svojí designovou přirozeností, stylem a harmonií - [odkaz] dokonale clio do kapsy. O kombi-cliu snad ani nemá význam psát, to je vizuálně přesmutná kapitola sama pro sebe. Tak si na zlepšení chuti dejme toho, kdo to ve Francii tluče dnes v subkompaktech nejlépe - [odkaz]

Ano ano, výrazová avantgarda v pravém nevyměklém francouzském stylu, syceném neoddiskutovatelným šarmem a jistou vizuální hutností, se zcela zřetelnou, elegantní a stylovou kotvou v čase, je dnes doma výhradně u Peugeotu. Jasně, jistá kritičnost ve vztahu k poloze volantu a kapličky v dotčeném modelu na místě je, tohle má diskusní potenciál, avšak design s velkým Dé, ten je dnes ve Francii výhradně na straně koncernu PSA.

Ty si ale vylep nad pelest clio. Uchopit dvěstěosmičku, na to přece ty nemáš a nikdy ani mít nebudeš. Chybí ti to podstatné - vkus.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2013 23:50
Re: POSLEDNÍ
Ano, máš pravdu. Současná produkce Francie v této kategorii je minimálně zdrcující pro malé Němce.... v tom jsme zajedno... Prostě jak píšeš: F3 .... C3, P208, Clio....
Dneska velmi zřetelně za bystrost: :yes: :yes: :yes:
2. 4. 2013 23:57
Re: POSLEDNÍ
Jezdi si při čtení prstem po monitoru, evidentně jsi přeskočil to, že píši izolovaně o designu ve Francii. Tahle diskuse také o francouzském designu je. Nyní jsi asi kolegy zklamal, neb přitakat tomu, že z francouzské trojky je na tom designově clio nejhůře, se tu dnes jen tak nepromíjí :-)

Nechci to sem nyní tahat, ale ten širší pohled, tedy i na "nefrancouzskou" subkompaktní produkci svojí přitažlivost jistě má. A třeba ta zmíněná dvěstěosma by to v designu skutečně dotahovala i přeshraničně velmi vysoko.
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 00:06
Re: POSLEDNÍ
Děkuji. Myslím, žes dnes nejen překvapil nás, své diskuzní kolegy, ale je to významný krok i pro Tebe... ono každý den se nevidí, zejména u Tebe, že věnuješ Cliu toliké pozornosti a času jako např. Volkswagenu Passat. Ale komu čest tomu čest, máš pravdu, Nouveau Clio si naši pozornost zcela právem zaslouží a to nejen z důvodu kvalit designových. Prostě máme stejný vwoko, jak říká dnes už klasik.... Clio, DS/C3, 208.... zní to jako indicie otce Fura... :-) ... ostatní subkompakty vedle nich vypadjí jako, jak to říci.... jako poloauta... ;-)
3. 4. 2013 00:58
Re: POSLEDNÍ
Proč chodit okolo... řekni rovnou že za etalon subkompaktních kombíků považuješ toto [odkaz]
3. 4. 2013 09:22
Re: POSLEDNÍ
Okolo? Snad oba koukáme na poslední produkt renaultu, ne? Nejmenší kufr ve třídě, umenšené místo vzadu. Nahoře píši o designu francouzské produkce. Ty snad nesdílíš názor, že aktuálně clio stojí designově v národním klání až na posledním místě?
Avatar - woody-alien
3. 4. 2013 10:28
Re: POSLEDNÍ
No to ani náznakem.... ;-) Nebudu tady hned mrskat "lajfstajlama", abych omlouval málo místa vzadu nebo menší kufr. Beru Clio Grandtour jako o něco praktičtější hatchback, nikoliv jako stěhovák, a velmi mírný příplatek tomu odpovídá. A při vhodně zvolené kombinaci barvy, kol a venkovních doplňků mu to opravdu hodně sluší. :yes:
Avatar - white label
3. 4. 2013 13:02
Re: POSLEDNÍ
V podstatě souhlas, mně by víc vadilo to omezené místo vzadu (na poměry třídy), než menší kufr. Jsem zvědavý jak to bude vypadat naživo, ale na fotkách to v některých ohledech vypadá lépe, než kratší hb.
3. 4. 2013 15:46
Re: POSLEDNÍ
Renault chtěl udělat auto pro řidiče a proto obětoval místo vzadu. Místo prostoru pro kolena vzadu posunul sedadlo řidiče dál ke středu auta a daroval mu perfektní polohu za volantem. Nejseš tak nalepenej na sklo, sedíš blíž těžišti auta a máš lepší výhled do stran. Někomu to bude vyhovovat, někdo se podívá po něčem jiném.
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 19:42
Re: POSLEDNÍ
Není to tak špatné s místem vzadu, je to spíše o pocitu, jak jsem s Lukášem mohli odzkoušet, vysoký ponton uzavírá pocitově. 207 celkově třeba pocitově dává pocit akvária a prostoru, objektivně je místa stějně. A hlavně jak píše Pogo, je to vše tentokrát stavěno pro řidiče, který sedí opravdu přirozeně nízko, při posazu jako ve Fabii nebo 207 je místa dostatek...
4. 4. 2013 12:24
Re: POSLEDNÍ
najmensi kufor v triede? ty snad veris tym marketingovym bachrokam, co ti narozprava VW group o litroch v kufri?
Aj oktavia 2 ma podla teba 605l ze? a das do nej menej ako do 407sw so 450l kufrom
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 12:30
Re: POSLEDNÍ
...mno... to je mi bedrunka... když na to přijdou plasty in style of Skaut, tak to vypadá jako smutný jezevčík s bříškem od bahna.... >:D :yes:
3. 4. 2013 18:15
Re: POSLEDNÍ
Komu niet rady, tomu niet pomoci....
Avatar - NSA
4. 4. 2013 09:36
Re: POSLEDNÍ
Máš koukám velké deprese z Renaultu co? Jedině to by totiž omlouvalo tvé brečení nad výše zmíněným modelem :no:
3. 4. 2013 01:02
Tři poznámky k testu
Nějak se ve víru následné diskuze a osobního osočování některých diskutérů zapomnělo na samotný test nového Clia Grandtour. Já bych k němu chtěl podotknout tři věci:
1) Laguna Grandtour také NEMÁ prodloužený rozvor oproti výchozímu liftbacku. Bylo by fajn, kdyby si to autor článku opravil.
2) Nabídka prostoru pro nohy zadních pasažérů nového Clia je i v měřítcích malých vozů opravdu tristní a rozhodně není pravda, že to vůbec nevadí. Některým zákazníkům možná ne, ale spoustě určitě ano. Je to o to smutnější nedostatek, že Clio minulé generace naopak patřilo vzadu k vůbec nejprostornějším malým hatchbackům
3)Málokde se v testech nového Clia píše také o další mezigenerační "inovaci" - zmenšení palivové nádrže o rovných 10 l. Ani toto nepovažui za změnu k lepšímu...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - idam.i
3. 4. 2013 01:52
Re: Tři poznámky k testu
:yes: :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
3. 4. 2013 06:41
Re: Tři poznámky k testu
:yes: Za to, že píšeš skutečně o autě.
Avatar - Blue Sun
3. 4. 2013 09:07
Re: Tři poznámky k testu
Ve světle všech nových poznatků o Cliu IV začínám být stále víc rád, že jsem koupil ještě trojkové kombi...
3. 4. 2013 10:55
Re: Tři poznámky k testu
Jako BMW trojkové kombi?
Dobrá kára - gratuluji :-)
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 12:32
Re: Tři poznámky k testu
Hm, dobrá volba. Taky bych šáh po trojkovém kombi. Dobré rohodnutí pochvaly hodné :yes:
Avatar - white label
3. 4. 2013 12:59
Re: Tři poznámky k testu
To je holt úděl nás majitelů starších generací, pokud si svou garáž nepochválíme sami, nikdo to za nás neudělá... >:-[] ;-)
4. 4. 2013 16:22
Re: Tři poznámky k testu
>:-[]
Avatar - Ji/Ri
3. 4. 2013 12:36
Re: Tři poznámky k testu
...zajímavé poznatky. :yes: malá nádrž by mi asi vadila nejvíce, nicméně jedná se hlavně o dojezd v určitém rozmezí. Nevím, kolik má ted, ale asi kolem 50lt, tak při tak nízké spotřebě to máš dojezd kolem 1000km.... to je super. Kdyby byla spotřeba litr, tak at si má nádrž rozměr malého demižonku, to je mi vítr.
Prostor - ano, jak píšeš - jedni neřeší, druzí mají možnost jít dál.
A za třetí - neřeš prosímtě auto a pojď se štěkat do arény >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
3. 4. 2013 14:52
Re: Tři poznámky k testu
Současné Clio Grandtour má 55 litrů a těch deset dolů bude hodně znát. Představa, že bych tankoval každých cca 650 km namísto 850 je docela děsivá. S tím nedojedeš ani na východní hranici, pomalu.
Avatar - gld
3. 4. 2013 16:23
Re: Tři poznámky k testu
Na B segment to stačí s prehľadom. Zvlášť keď to vie chodiť pod 5 litrov..
3. 4. 2013 18:16
Re: Tři poznámky k testu
Čítaj trošku medzi riadkami. Snáď si nemyslíš, že to modré slnko myslelo úplne vážne...? ;-)
Avatar - white label
3. 4. 2013 19:57
Re: Tři poznámky k testu
No, podle jeho další reakce (z 19:40) to tak moc nevypadá... ;-)
Avatar - Blue Sun
3. 4. 2013 19:40
Re: Tři poznámky k testu
Mně tedy takový dojezd rozhodně nestačí. To bych tankoval co chvíli, to je otravné.
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 19:44
Re: Tři poznámky k testu
Tankuju co 350 km normálně a žiju, důlité je, (estli 350 km stojí 600 Kč nebo 1200 Kč
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 19:49
Re: Tři poznámky k testu
Nesouhlasím s tím místem vzadu. V showroomu jsem měl možnost srovnat krátké Clio IV a Grandtoura III, jelikož je v kombíku IV stejně místa jako v hatchbacku, beru to za objektivní srovnání. Pokud jsem opakovaně přecházel a nastavil si do idální polohy sedadlo řidiče a poté posazoval dozadu, prostor na kolena byl stejný, jen nižší hrana oken III. generace dává pocit větší vzdušnosti.

Doporučuju takto objektivně srovnávat i s posazem řidiče, neb sedět v Cliu IV jak na židli, čili pro mne nepřirozeně, což je běžný posaz v III.g., prostoru je stejně, stačí si přečíst např. testy na Clio RS III. generace, kde mu krom řazení (došlo k výraznému zlepšení také) vytýkají nepřirozený posaz, to v Cliu IV není,
6. 4. 2013 21:25
výhled přes 3. boční okno
"Výhled šikmo vzad je podstatně lepší než u předchůdce a ve skromné konkurenci malých kombi ho můžeme označit za nejlepší."

Nebyla by nějaká fotka z místa řidiče ať je vidět ten brilantní výhled přes 3. okno šikmo vzad?
Rozbalit vlákno
0